Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/efektywnie-przez-wyzwania-w-zespole-action-learning-w-codziennej-pracy-menedzera-75470-id1061

Informacje o szkoleniu

  • Efektywnie przez wyzwania w zespole. Action learning w codziennej pracy menedżera.


    ID szkolenia: 75470
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Zarządzanie
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    brak danych

    Warszawa
    Godziny zajęć (czas trwania):
    2 dni
  • Organizator szkolenia:

    Gamma Sp. z o.o. Sp.k.
    Mysłowicka 15
    01-612 Warszawa
    woj. mazowieckie
    O firmie Inne oferty firmy
Gamma Sp. z o.o. Sp.k.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Celem nadrzędnym szkolenia jest zapoznanie uczestników z możliwościami wykorzystania Action Learning w procesie budowania innowacyjnych i efektywnych zespołów, przede wszystkim w kontekście: wzrostu ich zaangażowania, wydajności oraz rozwoju kompetencji liderskich.

Podczas spotkania, w bardzo praktyczny sposób, odpowiemy na szereg problemów, z którymi na co dzień ma do czynienia każdy, kto zarządza zespołem. Będziemy pracować na realnych wyzwaniach uczestników zamiast na case studies, które sprawdziły się realiach odmiennych od naszej rzeczywistości naszej firmy.

Wiedzę o tym, jak działać skuteczniej w zespole przełożymy na praktyczne zastosowanie w ramach sesji Action Learning z udziałem uczestników szkolenia.

Dobre praktyki i inspiracje „ubierzemy” w konkretne narzędzia oraz pomysły na ich zastosowanie, co będzie szczególnie interesujące dla: menedżerów, kierowników zespołów / szefów projektów, ale także dla członków zespołów roboczych szukających inspiracji do realnych usprawnień w codziennej pracy.

Szkolenie skierowane jest do:

  • kadry menedżerskiej
  • prezesów i właścicieli firm
  • menedżerów personalnych
  • kierowników zespołów

Program szkolenia:

1. Wyzwania w zarządzaniu zespołami

  • Co robić, gdy zawodzi „czynnik ludzki? Kluczowe bariery w komunikacji i efektywnej pracy zespołu.
  • Jak łączyć cele na poziomie organizacji, zespołu i indywidualnym? Potencjał budowania na różnorodności.
  • Jak docierać do sedna problemu zamiast walczyć z rezultatami? Potęga właściwych pytań i refleksji przekładanej na działanie.
     

2. Rozwój zespołu dzięki Action Learning

  • Jak „gasić pożary” i jednocześnie rozwijać zespół? Metoda Action Learning od kuchni – korzenie, idea, założenia.
  • Jak praktykować uczenie w działaniu i trenować kompetencje liderskie? Potęga wartościowego feedbacku w Action Learning.
  • Do czego wykorzystać Action Learning? Przykłady zastosowań w odpowiedzi na wyzwania zespołu.
     

3. Trudne sytuacje w zespole
 

  • Jak przejść od pozornej zgody do rozwiązywania rzeczywistych problemów? Praktyczny trening otwartej komunikacji.
  • Jak wykorzystywać „empatyczne słuchanie” do generowania przełomowych rozwiązań? Zastosowanie mapy empatii do sformułowania atrakcyjnego wyzwania projektowego.
  • Jak zarządzić trudną sytuacją w oparciu o Cykl rozwiązywania problemów? ·Od umiejętnego przeformułowanie problemu do efektywnej pracy z celami.
     

4. Action Learning jako alternatywa dla nieefektywnych spotkań
 

  • Jak połączyć efektywność czasową z właściwymi rozwiązaniami? Nowe spojrzenie na „burzę mózgów”.
  • Jak wymieniać się wiedzą w zespole? Dobre praktyki w dzieleniu się doświadczeniami i pomysłami.  
  • Jak „spotykać się” stacjonarnie i w zespole rozproszonym? Nowe możliwości na rzecz sprawnego zarządzania informacją.
     

5. Action Learning w codziennej pracy zespołowej

  • Jak przełamywać blokujące nawyki i przechodzić do działań budujących realną wartość? Jakość pracy, a bariery rozwojowe.
  • Jak budować poczucie wpływu na rezultaty? Rola szefów w kształtowaniu angażującego środowiska pracy.
  • Jak tworzyć nową jakość na odmiennych doświadczeniach członków zespołów? Zarządzanie różnorodności w praktyce.
     

6. Sprawnie przez zmianę organizacyjną i nowe wyzwania

  • Jak przełożyć cele organizacji na działania, które pomagają wzmacniać relacje w zespole? Sprawne przechodzenie przez zmianę.
  • Jak zarządzić komunikacją na „żyrafę” i na „szakala”? Budowanie porozumienia i przychylności w zespole na rzecz sprawnej realizacji projektów.
  • Jak minimalizować opór pracowników w procesie zmian? Wyzwania na poziomie indywidualnym i zespołowym. 

Informacje o prelegentach:

KAMILA BIDZIŃSKA

Konsultantka biznesowa i trenerka dla wyższej kadry menedżerskiej oraz przedstawicieli działów: komunikacji, HR, marketingu i sprzedaży. Action Learning Coach. Moderatorka Design Thinking. Trenerka-wykładowczyni z zakresu: zarządzania ludźmi w procesie zmian, budowania efektywnych i innowacyjnych zespołów, tworzenia doświadczeń pracowników oraz kandydatów, a także stymulowania myślenia innowacyjnego w celu generowania nieoczywistych, ale trafionych rozwiązań. Ponad 13-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie zwiększania efektywności komunikacji zdobywała w ramach współpracy z: oddziałami międzynarodowych koncernów i dużymi polskimi firmami / grupami kapitałowymi, podmiotami z sektora MŚP, administracją publiczną / JST,  organizacjami pozarządowymi i uczelnią wyższą. Pasjonatka łączenia celów organizacyjnych z indywidualnymi wyzwaniami oraz potrzebami pracowników. Wierzy, że przekładanie dobrych praktyk w zakresie komunikacji i wymiany wiedzy na działanie wymaga ciągłego eksperymentowania.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1500 zł + 23% VAT za osobę

Cena zawiera:

udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, certyfikat

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Zachęcamy do wypełnienia i przesłania formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony szkolenia. Po jego oodebraniu skontaktujemy się z Państwem celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.


Wydarzenie: Efektywnie przez wyzwania w zespole. Action learning w codziennej pracy menedżera.