Szkolenie

Efektywność osobista auditora wewnętrznego

O szkoleniu

Doskonalenie kompetencji osobistych auditora w kontekście wybranych wytycznych dotyczących auditowania wg normy ISO 19011. Aspekty komunikacji interpersonalnej w pracy auditora. Ćwiczenia, scenki, dyskusja, analiza zachowań
z uwzględnieniem możliwości doskonalenia warsztatu uczestników.
Kto powinien wziąć udział?
• auditorzy wewnętrzni
• auditorzy zewnętrzni
• auditorzy dostawców
• kontrolerzy wewnętrzni
• osoby prowadzące kontrole oparte o zasady auditu (5S, TPM, process improvement, itp.)

Program szkolenia

1. Sylwetka audytora: cechy audytora.
2. Efektywna komunikacja podczas audytów:

- zasady skutecznej komunikacji,
- reakcja na zastrzeżenia i krytykę,
- ocena innych,
- błędy w komunikowaniu się,
- kompetencja społeczna i jej znaczenie w zarządzaniu.

3. Style prowadzenia rozmów:

- style zachowań rozmówców,
- typologia zachowań w sytuacjach trudnych,
- przyjmowanie pożądanych zachowań podczas rozmowy (sposoby angażowania rozówcy milczącego, “zamkniętego”; sterowanie przebiegiem rozmowy z rozmówcą agresywnym, który nie zgadza się z argumentami).

4. Asertywne zachowania w kontakcie z klientem zewnętrznym i wewnętrznym:

- zasady wywierania wpływu,
- techniki asertywne,
- techniki receptywne i ekspresywne wywierania wpływu.

5. Konstruktywne przezwyciężanie sytuacji trudnych:

- style rozwiązywania konfliktów,
- style wywierania wpływu,
- zachowanie asertywne,
- radzenie sobie z emocjami – inteligencja emocjonalna.

6. Praktyczna interpretacja ośmiu zasad zarządzania jakością.

7. Interpretacja audytorska wymagań ISO 9001:2008:

- zakres systemu,
- wyłączenia,
- podejście procesowe,
- dokumentacja – procedury i zapisy,
- odpowiedzialność Kierownictwa,
- zarządzanie zasobami,
- proces realizacji wyrobu/usługi,
- pomiary, monitorowanie i analiza.

8. Wprowadzenie do audytowania:

- rodzaje audytów,
- cele i zakres audytu,
- elementy procesu audytowego.

9. Faza wstępna – planowanie audytu :

- przygotowanie audytu,
- przegląd dokumentacji,
- lista pytań kontrolnych.

10. Faza zasadnicza – audyt na miejscu:

- prowadzenie i dokumentowanie,
- identyfikacja niezgodności i formułowanie ich natury,
- podsumowywanie wyników.

11. Faza zamykająca:

- spotkanie zamykające,
- raport z audytu.

Czas trwania

2 dni po 7 godzin
TERMINY SZKOLENIA:
26-27.09.2017
04-05.12.2017

Prelegenci

Cytat
trenerzy TQMsoft

Gdzie i kiedy

Kraków 15 - 16 stycznia 2018
TQMsoft

31-231 Kraków

Bociana 22a

woj. małopolskie

Zapisz się

Cena 1
PLN netto/ 1os
1630 PLN
Cena zawiera:
  • Cena szkolenia obejmuje: szkolenie, materiały, certyfikat uczestnictwa w szkoleniu, obiady, słodki poczęstunek, możliwość bezpłatnych, krótkich konsultacji do 3 miesięcy po szkoleniu, pomoc w rezerwacji hotelu oraz bezpłatny dostęp do elektronicznych materiałów szkoleniowych w systemie Biblioteka TQMsoft.
Zapisz się

Organizator

TQMsoft
31-231 Kraków
Bociana 22a
woj. małopolskie
Od 1996 roku wspieramy naszych Klientów w doskonaleniu jakości i produktywności. Usprawniamy procesy Klientów dostarczając i wdrażając najwyższej klasy produkty i usługi. Pomagamy doskonalić kompetencje techniczne i osobiste pracowników różnych sz...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Karta zgłoszenia- w przypadku podjęcia decyzji o uczestnictwie w szkoleniu proszę o jej uzupełnienie i odesłanie na e-mail: szkolenia@tqmsoft.eu lub na numer faksu: 12 3971 884 albo kontakt : 12 397 18 81.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

TQMsoft
31-231 Kraków Bociana 22a
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!