O szkoleniu
Promocja cenowa! (*)
5 % rabat przy zgłoszeniu 1 osoby (1767,00 zł netto + VAT)
7 % rabat przy zgłoszeniu 2 osób (1730,00 zł netto + VAT)
Promocja obowiązuje przy zgłoszeniu do 5.11.2013 r.
Cel szkolenia
Rozwijanie elastycznej, uczciwej i otwartej komunikacji w relacjach pracowniczych.
Doskonalenie umiejętności pozytywnego, zdrowego myślenia oraz metod budowania adekwatnej samooceny.
Kształtowanie asertywnej postawy wobec współpracowników i przełożonych
Nabycie umiejętności rozwiązywania problemów powstających w miejscu pracy w kontakcie z pracodawcą i współpracownikami.
Kształcenie umiejętności radzenia sobie ze stresem i zarządzania sobą w czasie.
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA
Szkolenie dostarcza uczestnikom wiedzy i umiejętności, które wpływają na:
rozwijanie elastycznej i otwartej komunikacji
podniesienie samooceny, wzmocnienie pewności siebie
pogłębienie relacji osobistych z współpracownikami
lepsze rozumienie siebie i innych
doskonalenie umiejętności radzenia sobie z napięciami
kształcenie postawy asertywnej w kontaktach interpersonalnych
efektywne zarządzanie sobą w czasie
zwiększanie motywacji do wprowadzenia satysfakcjonujących zmian osobistych
5 % rabat przy zgłoszeniu 1 osoby (1767,00 zł netto + VAT)
7 % rabat przy zgłoszeniu 2 osób (1730,00 zł netto + VAT)
Promocja obowiązuje przy zgłoszeniu do 5.11.2013 r.
Cel szkolenia
Rozwijanie elastycznej, uczciwej i otwartej komunikacji w relacjach pracowniczych.
Doskonalenie umiejętności pozytywnego, zdrowego myślenia oraz metod budowania adekwatnej samooceny.
Kształtowanie asertywnej postawy wobec współpracowników i przełożonych
Nabycie umiejętności rozwiązywania problemów powstających w miejscu pracy w kontakcie z pracodawcą i współpracownikami.
Kształcenie umiejętności radzenia sobie ze stresem i zarządzania sobą w czasie.
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA
Szkolenie dostarcza uczestnikom wiedzy i umiejętności, które wpływają na:
rozwijanie elastycznej i otwartej komunikacji
podniesienie samooceny, wzmocnienie pewności siebie
pogłębienie relacji osobistych z współpracownikami
lepsze rozumienie siebie i innych
doskonalenie umiejętności radzenia sobie z napięciami
kształcenie postawy asertywnej w kontaktach interpersonalnych
efektywne zarządzanie sobą w czasie
zwiększanie motywacji do wprowadzenia satysfakcjonujących zmian osobistych
Kto powinien wziąć udział?
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych.
Program szkolenia
1. BUDOWANIE POROZUMIENIA - sprawna komunikacja jako warunek dobrego funkcjonowania wśród ludzi
mechanizmy obronne jako naturalny objaw zablokowanej komunikacji
przeszkody w komunikacji
techniki dobrego porozumiewania się: komunikat typu „Ja", rodzaje pytań, parafraza, odzwierciedlenie, dowartościowanie, doprecyzowanie, klaryfikacja
zasady udzielania informacji zwrotnych
2. SAMOOCENA I JEJ WPŁYW NA SUKCES ZAWODOWY
samoocena zaniżona, zawyżona i adekwatna
filary budowania poczucia własnej wartości
monolog wewnętrzny czyli wpływ sposobu myślenia na samoocenę
3. INTELIGENCJA EMOCJONALNA
kompetencje emocjonalne: samoświadomość, samoregulacja, motywacja, empatia, umiejętności społeczne
rozpoznawanie uczuć
wyrażanie uczuć w sposób kontrolowany
słuchanie „czworgiem uszu" czyli cztery płaszczyzny analizy wypowiedzi
4. NAPIĘCIA W PRACY - RADZENIE SOBIE ZE STRESEM ZAWODOWYM
źródła napięć - przeszkody, przeciążenia, trudne osoby, zagrożenia, straty i inne
mechanizm i poziom stresu
indywidualne relacje na sytuacje trudne
podstawowe techniki relaksacyjne
5. ASERTYWNOŚĆ W ŻYCIU ZAWODOWYM I PRYWATNYM
autodiagnoza zachowań asertywnych
asertywność w kontaktach z przełożonym, współpracownikami i podwładnymi
radzenie sobie z negatywnymi opiniami i krytyką
wyrażanie uczuć pozytywnych i negatywnych
techniki asertywnej komunikacji
6. ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE
mój stosunek do czasu
określenie własnych kompetencji w zakresie zarządzania czasem
"pożeracze" czasu
techniki i reguły pomagające w dobrej organizacji pracy
umiejętność ustalania priorytetów
mechanizmy obronne jako naturalny objaw zablokowanej komunikacji
przeszkody w komunikacji
techniki dobrego porozumiewania się: komunikat typu „Ja", rodzaje pytań, parafraza, odzwierciedlenie, dowartościowanie, doprecyzowanie, klaryfikacja
zasady udzielania informacji zwrotnych
2. SAMOOCENA I JEJ WPŁYW NA SUKCES ZAWODOWY
samoocena zaniżona, zawyżona i adekwatna
filary budowania poczucia własnej wartości
monolog wewnętrzny czyli wpływ sposobu myślenia na samoocenę
3. INTELIGENCJA EMOCJONALNA
kompetencje emocjonalne: samoświadomość, samoregulacja, motywacja, empatia, umiejętności społeczne
rozpoznawanie uczuć
wyrażanie uczuć w sposób kontrolowany
słuchanie „czworgiem uszu" czyli cztery płaszczyzny analizy wypowiedzi
4. NAPIĘCIA W PRACY - RADZENIE SOBIE ZE STRESEM ZAWODOWYM
źródła napięć - przeszkody, przeciążenia, trudne osoby, zagrożenia, straty i inne
mechanizm i poziom stresu
indywidualne relacje na sytuacje trudne
podstawowe techniki relaksacyjne
5. ASERTYWNOŚĆ W ŻYCIU ZAWODOWYM I PRYWATNYM
autodiagnoza zachowań asertywnych
asertywność w kontaktach z przełożonym, współpracownikami i podwładnymi
radzenie sobie z negatywnymi opiniami i krytyką
wyrażanie uczuć pozytywnych i negatywnych
techniki asertywnej komunikacji
6. ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE
mój stosunek do czasu
określenie własnych kompetencji w zakresie zarządzania czasem
"pożeracze" czasu
techniki i reguły pomagające w dobrej organizacji pracy
umiejętność ustalania priorytetów
Czas trwania
21 godzin
Prelegenci

Trener warsztatu umiejętności psychospołecznych (rekomendacja Polskiego Towarzystwa Psychologicznego) ewaluator aktywnych metod nauczania dorosłych i pracy innych trenerów, terapeuta programu psychoonkologicznego Simontona, trener Racjonalnej Terapii Zachowań, doradca rozwoju zawodowego.Od kilkunastu lat zajmuje się kształceniem menadżerów i pracowników przedsiębiorstw różnej wielkości w tym znanych firm polskich i koncernów międzynarodowych. Specjalizuje się w tematyce związanej z psychospołecznymi umiejętnościami zarządzania ludźmi , komunikacją oraz rozwojem osobistego potencjału zawodowego. Jest autorką wielu publikacji z tego zakresu w specjalistycznych czasopismach oraz projektów doradczo -szkoleniowych. Jest stałym współpracownikiem i konsultantem CSB
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Hotel Czarny Potok ***
34-500 Zakopane
Tetmajera 20
woj. małopolskie
Hotel Czarny Potok ***
34-500 Zakopane
Tetmajera 20
woj. małopolskie
Hotel Czarny Potok ***
34-500 Zakopane
Tetmajera 20
woj. małopolskie
Hotel Czarny Potok ***
34-500 Zakopane
Tetmajera
woj. małopolskie
Hotel Czarny Potok ***
34-500 Zakopane
Tetmajera 20
woj. małopolskie
Hotel Czarny Potok ***
34-500 Zakopane
Tetmajera 20
woj. małopolskie
Hotel Czarny Potok ***
34-500 Zakopane
Tetmajera 20
woj. małopolskie
Hotel Czarny Potok ***
34-500 Zakopane
Tetmajera
woj. małopolskie
Hotel Czarny Potok ***
34-500 Zakopane
Tetmajera 14a
woj. małopolskie
Hotel Wersal ***
34-500 Zakopane
Tetmajera
woj. małopolskie
Hotel Wersal ***
34-500 Zakopane
Tetmajera 14a
woj. małopolskie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
z
1 860
zł
Cena zawiera:
- Pobyt: od 4.12.2013 r. (kolacja) do 7.12.2013 r.(obiad) zakwaterowanie w pokojach 2-os. do pok. 1-os. dopłata 300 zł + VAT (ograniczona ilość) pełne wyżywienie materiały szkoleniowe certyfikat ukończenia szkolenia imprezę integracyjną w karczmie góralskiej bezpłatne korzystanie z hotelowego basenu, sauny i jacuzzy
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005.
Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na równorzędny standardem
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na równorzędny standardem
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
Powiadomienia o nowych terminach