O szkoleniu
Udział w szkoleniu przyznaje :
- 12 punktów w Programie Ustawicznego Kształcenia Krajowej Listy Audytorów, Kontrolerów i Specjalizacji Powiązanych
Kontrolerzy i audytorzy wewnętrzni lub zewnętrzni, kadra kierownicza wyższego i średniego szczebla.
Program szkolenia
Dzień 1
- Planowanie w audycie i kontroli
- Cele i planowanie
- Zasada Pareto
- Kwadrant Eisenhowera
- „Ważne i pilne” – ćwiczenie indywidualne
- Czy jesteś skowronkiem czy sową? – test
- Złodzieje czasu audytora/kontrolera
- Lista złodziei czasu – ćwiczenia indywidualne i grupowe
- Jak radzić sobie ze złodziejami czasu? – metody zapobiegania
- Zastosowanie metod i technik zarządzania czasem w audycie i kontroli – ćwiczenia w oparciu o przykłady uczestników
Dzień 2
- Zarządzanie emocjami
- Trudne sytuacje w audycie i kontroli – burza mózgów
- Inteligencja emocjonalna
- Co to znaczy audytor/kontroler inteligentny emocjonalnie? – ćwiczenie w podgrupach
- Trudni audytowani/kontrolowani
- Asertywność w kontroli
- Model V.Satir – 4 modele zachowań w sytuacji stresu
- Odkrycie własnej strategii działania w sytuacji trudnej
- Style reakcji na konflikt - test
- Radzenie sobie ze stresem
- Eustres i dystres
- Wybrane metody radzenia sobie z emocjami
- Sesja ćwiczeń antystresowych
Czas trwania
Prelegenci
Beata Stępniak-Furkałowska – Absolwentka wydziału resocjalizacji na Uniwersytecie Warszawskim (specjalizacja psychologiczna).Założycielka firmy Meritum Consulting; Praktyk, Mistrz i Trener Sztuki NLP; Certyfikowany trener metody T.C.I.. Doświadczenie w pracy na stanowisku kierownika projektów, specjalisty ds. szkoleń i rozwoju kadr.
Prowadzi szkolenia dla audytorów od 2004 roku we współpracy z Polskim Instytutem Kontroli Wewnętrznej. Szkolenia odnoszą się do psychologii pracy audytora i kontrolera wewnętrznego. W trakcie warsztatów wykorzystuje techniki NLP jako wsparcie w wykonywaniu pracy w tych zawodach. Wykładowca przedmiotu: „Psychologiczne aspekty prowadzenia rozmów audytorskich” w: Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Warszawie, Uniwersytetu Warszawskiego, Akademii Finansów w Warszawie, Wyższej Szkoły Administracji Publicznej w Szczecinie.
Autorka publikacji i artykułów z dziedziny obsługi klienta, zarządzania i sprzedaży Wyróżniona tytułem trenera roku 2004 przez firmę Institute for International Research.
Ze szkoleń prowadzonych przez nią skorzystały m.in. takie firmy, jak: Abbott Laboratories Poland Sp. z o.o, Bayer CropScience, BRE Ubezpieczenia Sp. z o.o., Gdańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej, HRK S.A.,Gino Rossi S.A., Novartis Poland Sp. z o.o, PZU S.A., Pekao S.A, PKO BP S.A., SSI Schaefer Sp .z o.o, Tchibo Coffee Service Polska Sp z o.o., Telefonika Kable SA., Totalizator Sportowy Sp. z o.o., Valeant S.A.(ICN Polfa Rzeszów), Web Inn SA(Sygnity SA).
Prowadziła szkolenie dla compliance officerów dla Polskiego Instytutu Dyrektorów.
Autorka jednego z pierwszych programów e-learningowych pt. „Profesjonalna obsługa klienta" wydanego przez firmę Synergia. Autorka publikacji i artykułów z dziedziny obsługi klienta, zarządzania i sprzedaży Wyróżniona tytułem trenera roku 2004 przez firmę Institute for International Research.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
Masz pytania? Napisz do nas
