Szkolenie

Efektywny handlowiec - jak sprzedawać w czasie gwałtownych zmian rynkowych wywołanych pandemią

O szkoleniu

Zajęcia odbywają się w formie warsztatu, w którym uczestnicy zdobywają niezbędną wiedzę w danej dziedzinie oraz umiejętności praktyczne potrzebne do zastosowania w Ich codziennej pracy. Pracujemy metodami, które dają możliwość opanowania nowych umiejętności, zachowań i nawyków w łatwy i skuteczny sposób, w atmosferze akceptacji, wyzwalającej ciekawość i poczucie komfortu.
Podczas pracy warsztatowej pracujemy na przykładach uwzględniających aktualne realia uczestników szkolenia.

Uczestnicy w efekcie pracy warsztatowej otrzymają

Informację o sobie pod kątem mocnych stron sprzedażowych i obszarów do rozwoju.

Analizę typów klientów wraz ze wskazówkami, jakie narzędzia komunikacji sprzedażowej sprzyjają pozytywnej decyzji a jakie nasze, często nieświadome zachowania, prowadzą wprost do odmowy ze strony klienta.

Podpowiedź, jak rozpocząć rozmowę z klientem w sytuacji, w której obecnie większość z klientów nie chce z nami rozmawiać.

Metody skutecznych reakcji na gry debiutowe klientów.

Listę pytań pomocnych w procesie badania potrzeb klientów.

Przykłady prezentacji oferty w oparciu o kody językowe.

Ściągę z przykładowymi reakcjami na wybrane rzeczywiste obiekcje klientów.

Techniki zamykania spotkań.
Kto powinien wziąć udział?

Handlowców, którzy byli efektywnymi sprzedawcami jeszcze rok temu a obecnie stosowane przez nich sposoby i techniki sprzedaży zawodzą.

Program szkolenia

  1. ANALIZA MOICH MOCNYCH STRON JAKO SPRZEDAWCY/KUPCA
    • Osobowościowy test autoanalizy.
    • "Przekonaj mnie" – gra sprzedażowa.
    • Indywidualna informacja zwrotna:
      - Mocne strony – obszary na których uczestnik warsztatu może budować.
      - Pięty achillesowe - obszary do niwelowania negatywnego wpływu lub do dalszego rozwoju.
  2. NAWIĄZUJĘ RELACJĘ SPRZEDAŻOWĄ I PRZEKONUJĘ KLIENTA DO MOJEJ OFERTY PRZEZ DOSTOSOWANIE SIĘ DO JEGO OSOBOWOŚCI.
    • Narzędziowa osobowość klienta i pracownika.
    • Na co zwracać uwagę żeby rozpoznać osobowość klienta?
      - Podczas spotkania bezpośredniego.
      - Podczas rozmowy telefonicznej i mailowej.
    • Narzędzia wywierania wpływu na klientów o poszczególnych osobowościach w procesie:
      - Zjednywania sobie klienta podczas pierwszego kontaktu.
      - Budowanie relacji sprzedażowej.
      - Przekonywania.
      - Argumentowania.
      - Zapobiegania konfliktom.
      - Zapobiegania odmowie.
      - Reagowania na Konflikt.
      - Motywowania do zakupu.
      - Zamykania sprzedaży.
  3. UZYSKANIE ZGODY NA ROZMOWĘ.
    • Rozpoczęcie rozmowy.
    • Lista argumentów.
    • Zawarcie kontraktu z klientem jako jedna z możliwości.
  4. "PROSZĘ PRZEDSTAWIĆ OFERTĘ, ALE UPRZEDZAM, ŻE NIE BĘDĘ NIĄ ZAINTERESOWANY."
    • Gra debiutowa klienta - blokująca lub utrudniająca efektywną komunikację sprzedażową wypowiedź klienta na początku kontaktu.
    • Lista rzeczywistych gier debiutowych klientów.
    • Efektywne metody reakcji na poszczególne gry debiutowe klientów.
  5. JAKIE MA POWODY KLIENT ŻEBY Z NAMI WSPÓŁPRACOWAĆ?
    • Proszę powiedzieć…? – pytania pierwszym filarem sprzedaży.
    • Zasady uzyskiwania informacji od klientów o potencjalnych powodach współpracy.
    • Analiza potrzeb i oczekiwań klienta – Lista pytań.
  6. "TO JEST DOKŁADNIE TO, CZEGO OCZEKUJĘ."
    • Zasady prezentacji oferty.
    • Model: Cecha – Zaleta – Korzyść – Dowód.
    • Kody językowe - Tworzenie przekonującej argumentacji.
  7. "TO JEST ZA DROGIE", "MAM JUŻ INNEGO DOSTAWCĘ."
    • Podłoże obiekcji klientów.
    • Obiekcja klienta jako nasze wsparcie w procesie sprzedaży.
    • Lista rzeczywistych obiekcji i metody postępowania z nimi.
  8. TECHNIKI ZAMYKANIA SPOTKAŃ/ETAPÓW.
    • Techniki zamknięć spotkania.
    • Dostosowanie formy zamknięcia do sytuacji.
    • Sytuacje w których zamykamy jedynie etapy a nie całe transakcje.
  9. PODSUMOWANIE SZKOLENIA. KONSULTACJE INDYWIDUALNE.

Czas trwania

10.00-17.00 (I dnia), 9.00-16.00 (II dnia)

Prelegenci

Cytat

Maciej Leszczyński

Trener biznesu i rozwoju osobistego. Praktyk z trzynastoletnim doświadczeniem w obsłudze Klienta, sprzedaży, negocjacjach i zarządzaniu. Zna z autopsji zarówno specyfikę prowadzenia biznesowych rozmów negocjacyjnych, jak również wymagania stojące przed skutecznym doradcą bezpośrednim. Posiada kilkuletnie doświadczenie z zakresu zarządzania grupami obsługi i sprzedaży. Autor, konsultant i trener przy realizacji kompleksowych programów szkoleniowych dla Kluczowych Klientów. Dyplomowany absolwent: Wydziału Zarządzania i Marketingu w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie, Dwustopniowej, rocznej Szkoły Trenerów Biznesu ,,Trop” działającej pod Patronatem Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, Szkoły Trenerów Rozwoju Osobistego Metodą Tippinga, Szkolenia akredytacyjnego dla Trenerów Insights Discovery. Podczas ostatnich trzynastu lat pracy, jako trener konsultant współpracował przy kilkudniowych, jak również kilkumiesięcznych projektach szkoleniowodoradczych z następującymi Firmami: BZ WBK; BRE BANK; DEUTSCHE BANK; EURONET 24; IKB LEASING POLSKA; LEASING EXPERST; NBP; PBK LEASING POLSKA; LIBERTY DIRECT; MILLENNIUM LEASING; PTE PZU; TOYOTA LEASING POLSKA/TOYOTA BANK POLSKA; ROYAL PBK; SG EQUIPMENT LEASING; VB LEASING; ZUS; ARLA FOODS; BALLANTINES; BEKO (AGD); CERVA POLSKA; DUNAPAC/EUROBOX; ICT POLAND; INLINE; KOMPANIA PIWOWARSKA; NESTLE; REEBOK; ŚNIEŻKA; USBKEY4U; V&S LUKSUSOWA; BAZY I SYSTEMY BANKOWE; DELL; EVERCONCEPT; EVERSOFT; EXATEL; HOGART; IBM; INTERIA; MICROSOFT; NETIA; ORACLE; SAD; S&T SERVICES; TELEKOMUNIKACJA POLSKA; VECTRA; AUCHAN; AVANS; BIMS PLUS; MAKRO CASH AND CARRY; POCZTA POLSKA; POLISH TRAVEL QUO VADIS; SPS HANDEL - ZIELONY MARKET; RENAULT; TOTALIZATOR SPORTOWY; AMGEN; CIBA VISION; NEWDERM; NOVARTIS: PHOENIX PHARMA; PIERRE FABRE; CEMEX; CHRYSO; FLEXLINK SYSTEMS POLSKA; HANZA GRUPA INWESTYCYJNA; HISPANO SUIZA POLSKA; KEMIRA; LONG BRIDGE; MEDUSAE-LED; MUREXIN; SKANSKA PROPERTY POLAND; WICHARY; AGRO-BAKAŁARZEWO; AGRO-BIZNES; AGROPLUS; AGROSIMEX; FRESH MAZOVIA; KAZGOD; NAROLCO; OHZIPR; TAMARK; TARGET; AXEL SPRINGER; BOUNIER BUSINESS POLSKA; EGMONT POLSKA; MEDIA EKSPRES; OMNIPRO; OPTIMEDIA; POLSKIE RADIO; TEQUILA POLSKA; TIME (RADIO ESKA); PW RZECZPOSPOLITA; KOLEJE MAZOWIECKIE; TRAMWAJE WARSZAWSKIE; URZĄD MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY; URZĄD MIASTA WIELUŃ; URZĄD WOJEWÓDZKI W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM; AS KONTAKT; DUN AND BRADSTREET POLAND; ERNST&YOUNG; KEMA QUALITY POLSKA; MDDP; PGE OBRÓT; PGNIG; VATTENFALL; WILHELMSEN SHIPS EQUIPMENT.

Gdzie i kiedy

Katowice 21 - 22 września 2020
Hotel Vienna House Easy

40-086 Katowice

Sokolska 24

woj. śląskie

Gdzie i kiedy

Poznań 17 - 18 września 2020
Hotel Mercure Poznań Centrum

68-829 Poznań

Roosevelta 20

woj. wielkopolskie

Gdzie i kiedy

Warszawa 14 - 15 września 2020
Hotel Ibis Stare Miasto

00-209 Warszawa

Muranowska 2

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Gdańsk 10 - 11 września 2020
Hotel Scandic

80-895 Gdańsk

Podwale Grodzkie 9

woj. pomorskie

Gdzie i kiedy

Wrocław 7 - 8 września 2020
Hotel Ibis Styles Wrocław Centrum

50-048 Wrocław

pl. Konstytucji 3 maja 3

woj. dolnośląskie

Gdzie i kiedy

Kraków 3 - 4 września 2020
Hotel Europejski

31-154 Kraków

Lubicz 5

woj. małopolskie

Zapisz się

Cena 1
zł + 23% VAT za osobę- cena promocyjna szkolenia stacjonarnego
1290 PLN
Cena zawiera:
  • wysoki poziom merytoryczny i organizacyjny szkolenia, uczestnictwo w szkoleniu w małych grupach, obszerne, praktyczne materiały szkoleniowe w segregatorze oraz materiały uzupełniające na płycie CD, zaświadczenie ukończenia szkolenia, obiad, przerwy kawowe.
Zapisz się
Cena 2
zł + 23% VAT za osobę- cena szkolenia stacjonarnego po okresie promocji
1490 PLN
Cena zawiera:
  • wysoki poziom merytoryczny i organizacyjny szkolenia, uczestnictwo w szkoleniu w małych grupach, obszerne, praktyczne materiały szkoleniowe w segregatorze oraz materiały uzupełniające na płycie CD, zaświadczenie ukończenia szkolenia, obiad, przerwy kawowe.
Zapisz się

Organizator

ATL Achievement Through Learning Sp. z o.o.
02-743 Warszawa
ul. Jana Sebastiana Bacha 2
woj. mazowieckie
ATL „Achievement Through Learning” Sp. z o. o. jest polską firmą szkoleniowo-doradczą, która od 2000 roku prowadzi w całym kraju profesjonalne warsztaty, treningi i seminaria wspierające wysiłki przedsiębiorstw w osiąganiu wysokiej pozycj...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o przesłanie zgłoszenia przy pomocy formularza online dostępnego powyżej.

W celu skorzystania z ceny promocyjnej prosimy o przesłanie formularza.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

ATL Achievement Through Learning Sp. z o.o.
02-743 Warszawa ul. Jana Sebastiana Bacha 2
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!