Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/efektywny-handlowiec-jak-sprzedawac-w-czasie-gwaltownych-zmian-rynkowych-wywolanych-pandemia-74768-id17740

Informacje o szkoleniu

  • Efektywny handlowiec - jak sprzedawać w czasie gwałtownych zmian rynkowych wywołanych pandemią


    ID szkolenia: 74768
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Sprzedaż, obsługa klienta Handel, FMCG
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    Hotel Vienna House Easy
    Sokolska 24
    40-086 Katowice
    Godziny zajęć (czas trwania):
    10.00-17.00 (I dnia), 9.00-16.00 (II dnia)
  • Organizator szkolenia:

    ATL Achievement Through Learning Sp. z o.o.
    ul. Jana Sebastiana Bacha 2
    02-743 Warszawa
    woj. mazowieckie
    O firmie Inne oferty firmy
ATL Achievement Through Learning Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Zajęcia odbywają się w formie warsztatu, w którym uczestnicy zdobywają niezbędną wiedzę w danej dziedzinie oraz umiejętności praktyczne potrzebne do zastosowania w Ich codziennej pracy. Pracujemy metodami, które dają możliwość opanowania nowych umiejętności, zachowań i nawyków w łatwy i skuteczny sposób, w atmosferze akceptacji, wyzwalającej ciekawość i poczucie komfortu.
Podczas pracy warsztatowej pracujemy na przykładach uwzględniających aktualne realia uczestników szkolenia.

Uczestnicy w efekcie pracy warsztatowej otrzymają

Informację o sobie pod kątem mocnych stron sprzedażowych i obszarów do rozwoju.

Analizę typów klientów wraz ze wskazówkami, jakie narzędzia komunikacji sprzedażowej sprzyjają pozytywnej decyzji a jakie nasze, często nieświadome zachowania, prowadzą wprost do odmowy ze strony klienta.

Podpowiedź, jak rozpocząć rozmowę z klientem w sytuacji, w której obecnie większość z klientów nie chce z nami rozmawiać.

Metody skutecznych reakcji na gry debiutowe klientów.

Listę pytań pomocnych w procesie badania potrzeb klientów.

Przykłady prezentacji oferty w oparciu o kody językowe.

Ściągę z przykładowymi reakcjami na wybrane rzeczywiste obiekcje klientów.

Techniki zamykania spotkań.

Szkolenie skierowane jest do:

Handlowców, którzy byli efektywnymi sprzedawcami jeszcze rok temu a obecnie stosowane przez nich sposoby i techniki sprzedaży zawodzą.

Program szkolenia:

  1. ANALIZA MOICH MOCNYCH STRON JAKO SPRZEDAWCY/KUPCA
    • Osobowościowy test autoanalizy.
    • "Przekonaj mnie" – gra sprzedażowa.
    • Indywidualna informacja zwrotna:
      - Mocne strony – obszary na których uczestnik warsztatu może budować.
      - Pięty achillesowe - obszary do niwelowania negatywnego wpływu lub do dalszego rozwoju.
  2. NAWIĄZUJĘ RELACJĘ SPRZEDAŻOWĄ I PRZEKONUJĘ KLIENTA DO MOJEJ OFERTY PRZEZ DOSTOSOWANIE SIĘ DO JEGO OSOBOWOŚCI.
    • Narzędziowa osobowość klienta i pracownika.
    • Na co zwracać uwagę żeby rozpoznać osobowość klienta?
      - Podczas spotkania bezpośredniego.
      - Podczas rozmowy telefonicznej i mailowej.
    • Narzędzia wywierania wpływu na klientów o poszczególnych osobowościach w procesie:
      - Zjednywania sobie klienta podczas pierwszego kontaktu.
      - Budowanie relacji sprzedażowej.
      - Przekonywania.
      - Argumentowania.
      - Zapobiegania konfliktom.
      - Zapobiegania odmowie.
      - Reagowania na Konflikt.
      - Motywowania do zakupu.
      - Zamykania sprzedaży.
  3. UZYSKANIE ZGODY NA ROZMOWĘ.
    • Rozpoczęcie rozmowy.
    • Lista argumentów.
    • Zawarcie kontraktu z klientem jako jedna z możliwości.
  4. "PROSZĘ PRZEDSTAWIĆ OFERTĘ, ALE UPRZEDZAM, ŻE NIE BĘDĘ NIĄ ZAINTERESOWANY."
    • Gra debiutowa klienta - blokująca lub utrudniająca efektywną komunikację sprzedażową wypowiedź klienta na początku kontaktu.
    • Lista rzeczywistych gier debiutowych klientów.
    • Efektywne metody reakcji na poszczególne gry debiutowe klientów.
  5. JAKIE MA POWODY KLIENT ŻEBY Z NAMI WSPÓŁPRACOWAĆ?
    • Proszę powiedzieć…? – pytania pierwszym filarem sprzedaży.
    • Zasady uzyskiwania informacji od klientów o potencjalnych powodach współpracy.
    • Analiza potrzeb i oczekiwań klienta – Lista pytań.
  6. "TO JEST DOKŁADNIE TO, CZEGO OCZEKUJĘ."
    • Zasady prezentacji oferty.
    • Model: Cecha – Zaleta – Korzyść – Dowód.
    • Kody językowe - Tworzenie przekonującej argumentacji.
  7. "TO JEST ZA DROGIE", "MAM JUŻ INNEGO DOSTAWCĘ."
    • Podłoże obiekcji klientów.
    • Obiekcja klienta jako nasze wsparcie w procesie sprzedaży.
    • Lista rzeczywistych obiekcji i metody postępowania z nimi.
  8. TECHNIKI ZAMYKANIA SPOTKAŃ/ETAPÓW.
    • Techniki zamknięć spotkania.
    • Dostosowanie formy zamknięcia do sytuacji.
    • Sytuacje w których zamykamy jedynie etapy a nie całe transakcje.
  9. PODSUMOWANIE SZKOLENIA. KONSULTACJE INDYWIDUALNE.

Informacje o prelegentach:

Maciej Leszczyński

Trener biznesu i rozwoju osobistego. Praktyk z trzynastoletnim doświadczeniem w obsłudze Klienta, sprzedaży, negocjacjach i zarządzaniu. Zna z autopsji zarówno specyfikę prowadzenia biznesowych rozmów negocjacyjnych, jak również wymagania stojące przed skutecznym doradcą bezpośrednim. Posiada kilkuletnie doświadczenie z zakresu zarządzania grupami obsługi i sprzedaży. Autor, konsultant i trener przy realizacji kompleksowych programów szkoleniowych dla Kluczowych Klientów. Dyplomowany absolwent: Wydziału Zarządzania i Marketingu w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie, Dwustopniowej, rocznej Szkoły Trenerów Biznesu ,,Trop” działającej pod Patronatem Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, Szkoły Trenerów Rozwoju Osobistego Metodą Tippinga, Szkolenia akredytacyjnego dla Trenerów Insights Discovery. Podczas ostatnich trzynastu lat pracy, jako trener konsultant współpracował przy kilkudniowych, jak również kilkumiesięcznych projektach szkoleniowodoradczych z następującymi Firmami: BZ WBK; BRE BANK; DEUTSCHE BANK; EURONET 24; IKB LEASING POLSKA; LEASING EXPERST; NBP; PBK LEASING POLSKA; LIBERTY DIRECT; MILLENNIUM LEASING; PTE PZU; TOYOTA LEASING POLSKA/TOYOTA BANK POLSKA; ROYAL PBK; SG EQUIPMENT LEASING; VB LEASING; ZUS; ARLA FOODS; BALLANTINES; BEKO (AGD); CERVA POLSKA; DUNAPAC/EUROBOX; ICT POLAND; INLINE; KOMPANIA PIWOWARSKA; NESTLE; REEBOK; ŚNIEŻKA; USBKEY4U; V&S LUKSUSOWA; BAZY I SYSTEMY BANKOWE; DELL; EVERCONCEPT; EVERSOFT; EXATEL; HOGART; IBM; INTERIA; MICROSOFT; NETIA; ORACLE; SAD; S&T SERVICES; TELEKOMUNIKACJA POLSKA; VECTRA; AUCHAN; AVANS; BIMS PLUS; MAKRO CASH AND CARRY; POCZTA POLSKA; POLISH TRAVEL QUO VADIS; SPS HANDEL - ZIELONY MARKET; RENAULT; TOTALIZATOR SPORTOWY; AMGEN; CIBA VISION; NEWDERM; NOVARTIS: PHOENIX PHARMA; PIERRE FABRE; CEMEX; CHRYSO; FLEXLINK SYSTEMS POLSKA; HANZA GRUPA INWESTYCYJNA; HISPANO SUIZA POLSKA; KEMIRA; LONG BRIDGE; MEDUSAE-LED; MUREXIN; SKANSKA PROPERTY POLAND; WICHARY; AGRO-BAKAŁARZEWO; AGRO-BIZNES; AGROPLUS; AGROSIMEX; FRESH MAZOVIA; KAZGOD; NAROLCO; OHZIPR; TAMARK; TARGET; AXEL SPRINGER; BOUNIER BUSINESS POLSKA; EGMONT POLSKA; MEDIA EKSPRES; OMNIPRO; OPTIMEDIA; POLSKIE RADIO; TEQUILA POLSKA; TIME (RADIO ESKA); PW RZECZPOSPOLITA; KOLEJE MAZOWIECKIE; TRAMWAJE WARSZAWSKIE; URZĄD MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY; URZĄD MIASTA WIELUŃ; URZĄD WOJEWÓDZKI W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM; AS KONTAKT; DUN AND BRADSTREET POLAND; ERNST&YOUNG; KEMA QUALITY POLSKA; MDDP; PGE OBRÓT; PGNIG; VATTENFALL; WILHELMSEN SHIPS EQUIPMENT.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1290 zł + 23% VAT za osobę- cena promocyjna szkolenia stacjonarnego
  • 1490 zł + 23% VAT za osobę- cena szkolenia stacjonarnego po okresie promocji

Cena zawiera:

wysoki poziom merytoryczny i organizacyjny szkolenia, uczestnictwo w szkoleniu w małych grupach, obszerne, praktyczne materiały
szkoleniowe w segregatorze oraz materiały uzupełniające na płycie CD, zaświadczenie ukończenia szkolenia, obiad, przerwy
kawowe.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o przesłanie zgłoszenia przy pomocy formularza online dostępnego powyżej.

W celu skorzystania z ceny promocyjnej prosimy o przesłanie formularza.


Wydarzenie: Efektywny handlowiec - jak sprzedawać w czasie gwałtownych zmian rynkowych wywołanych pandemią