O szkoleniu
Przy obecnym tempie życia, zmieniających się warunkach i wyzwaniach zawodowych oraz osobistych, sprzecznych przekonaniach i tendencjach bagatelizowania zdrowia coraz więcej słyszymy o zgubnym stresie i nadmiernych, wypalających emocjach. Kumulowany stres i nie rozumiane emocje coraz częściej stają się przyczyną niedyspozycji, spadku efektywności, konfliktów, problemów i dotyczy to zarówno sfery prywatnej, jak i zawodowej. Większość z nas zdaje sobie sprawę, że długotrwale zestresowany nie jestem w pełni wydajny, efektywny ani odporny czy kreatywny.
Zajęcia – oparte na niezbędnej ilości wiedzy merytorycznej a skupione wokół praktycznego treningu – dają Uczestnikom warsztatowe, sprawdzone narzędzia, dzięki którym zwiększą praktyczne podejście do zarządzania sobą poprzez zarzadzanie emocjami, nauczą się modelować stres i wykorzystywać jego pozytywne aspekty. Poznają też na szkoleniu skuteczne techniki dbania o ciało – relaksu, odprężenia, snu, odżywiania, a także sposoby zapobiegania skutkom stresu destrukcyjnego.
Dzięki warsztatowemu podejściu, wskazaniu korzyści oraz zachęcie do współzaangażowania, każdy Uczestnik może nie tylko odkryć te wartości ale znaleźć celowość trenowania ich na co dzień. Te umiejętności mają szansę przekuć się w praktyczne, systemowe zmiany – nawyki, które posłużą do wyraźnego podnoszenia jakości pracy osobistej, zespołowej, obsługi Klientów i rozwoju Firmy.
JEŚLI CHCESZ:
- przestać tłumić emocje, a jednocześnie nie pozwalać na to, by odebrały Ci kontrolę
- redukować nadmierne napięcie
- umiejętnie radzić sobie z trudnymi emocjami, które pojawiają się w trudnych sytuacjach zawodowych i prywatnych
- w zdrowy i bezpieczny sposób pokonywać stres
- zrozumieć, jak Twoje emocje kształtują relacje z innymi
- w skuteczny sposób połączyć autorytet i wrażliwość a przez to budować wartościowe relacje, oparte na szczerości i zaufaniu
- poprzez zrozumienie własnych emocji wpłynąć na swój wizerunek
wiedzieć, jak swoim spokojem wpływać na emocje, samopoczucie i zachowanie Klientów/współpracowników
- dzięki emocjom osiągać dużo lepsze wyniki
- przestać ze sobą i z innymi walczyć emocjonalnie na rzecz budowania porozumienia
- przestać brać na siebie „ślad po trudnych rozmowach”
- Poznanie nowych metod i technik radzenia sobie z trudnymi emocjami własnymi i innych ludzi w środowisku pracy
- Zwiększenie efektywności osobistej
- Poszerzenie wiedzy o wykorzystaniu elementów Inteligencji Emocjonalnej w zarządzaniu sobą oraz zarządzaniu relacjami
- Umiejętność wyzwolenia autorefleksji i korekty w kwestii wzorców sprawowania kontroli nad własnymi emocjami i zachowaniami
Osób zainteresowanych rozwojem kluczowej, zwłaszcza w warunkach obecnej pracy w zmianie i kryzysie, kompetencji zarządzania swoimi stanami emocjonalnymi. Nauka nazywa to Inteligencją Emocjonalną, a – jak każdą inteligencję – i tę można rozwijać.
Program szkolenia
Krótki wstęp
- Wzajemne poznanie się Uczestników oraz Trenerki
- Określenie celu warsztatów i zdefiniowanie potrzeb Uczestników
- Sprecyzowanie zasad obowiązujących na warsztatach oraz metodologii pracy
MODUŁ I – CZYM SĄ EMOCJE I PO CO SĄ NAM POTRZEBNE, czyli krótki wstęp wyrównujący poziom wiedzy o elementach Inteligencji Emocjonalnej
- Doprecyzujemy istotne pojęcia z zakresu Inteligencji Emocjonalnej – czym jest IE w naszym życiu, czym są emocje, do czego nam służą
- Stworzymy „Moją mapę emocji” – zidentyfikujesz źródła emocji w swoim życiu
- Spojrzymy na czynniki fizyczne, psychologiczne, społeczne – czy wszystko wywołuje w nas reakcje emocjonalne? I jakie są tego skutki
- Zastanowimy się, czy warto rozwijać emocjonalność, jaki ma ona wpływ na komfort życia, skuteczność, relacje, osiąganie celów itd. – zobaczymy własne korzyści
MODUŁ II – ROZWIJAMY KOMPETENCJE, czyli trenujemy konstruktywne i wspierające zachowania zmieniające stres w spokój
- Samoświadomość czy Automatyczny pilot – zidentyfikujesz własne nawyki myślowe lub przekonania i ich wpływ na rzeczywistość, zobaczysz, jakie efekty przynosi Twoja obecna taktyka reagowania na sytuacje trudne emocjonalnie? I czy to Ci służy
- Samokontrola, czyli kto trzyma lejce – zidentyfikujesz swoje wybory, dokonywane w emocjach, zobaczysz czy masz kontrolę nad własnymi zachowaniami oraz emocjami
- Kompetencje społeczne – czy potrafię komunikować się jasno z innymi ludźmi, biorąc pod uwagę ich styl zachowania i myślenia, emocje i uczucia?
Przy każdym zagadnieniu będziemy się dzielić wiedzą i jednocześnie potrenujemy, aby w różnorodny sposób obniżać napięcie wynikające ze stresu a zwiększać wpływ na stany emocjonalne, wykorzystując proste techniki (relaksacji, mindfulness, oddychanie, ćwiczenia Dennisona i.in.)
MODUŁ III – ,,KONCERT ŻYCZEŃ”
- Odpowiedzi na indywidualne potrzeby Uczestników
Podsumowanie warsztatów
- ewaluacja
- konkretne, spisane postanowienia wraz z metodologią
- pożegnanie
Czas trwania
Prelegenci

trener Effect Group
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór)
- cena ze zniżką 3% od ceny regularnej przy zgłoszeniu przez Eventis.pl
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
