Szkolenie

Employer Branding – czyli jak Cię widzą, tak do Ciebie aplikują

O szkoleniu

Szkolenie skierowane jest do osób mających wpływ na budowanie wizerunku pracodawcy w oczach obecnych i potencjalnych pracowników.

Cele szkolenia:

• Przedstawienie praktycznych umiejętności z zakresu budowania pozytywnego wizerunku pracodawcy
• Przekazanie wiedzy i umiejętności z zakresu employer brandingu
• Przekazanie wiedzy i umiejętności z zakresu skutecznej komunikacji wewnętrznej
• Przekazanie wiedzy i umiejętności z zakresu budowania zaangażowania wśród pracowników
• Przedstawienie wiedzy i praktycznych umiejętności pozwalających prowadzić kampanie wizerunkowe i rekrutacyjne dla kandydatów do pracy

Metody szkoleniowe:

• Case study
• Prezentacje
• Ćwiczenia indywidualne
• Odgrywanie ról
• Praca w grupach
• Dyskusje
• Burze mózgów

Korzyści dla Uczestników:

Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnik będzie:

• potrafił zbudować strategię Employer Brandigu firmy
• wiedział jak zdefiniować obszary EB w firmie
• wiedział jak zbadać potrzeby firmy w zakresie usprawnienia procesów wchodzących w skład EB
• potrafił zaproponować projekty, które w długim okresie zbudują markę pracodawcy
• potrafił usprawnić proces pozyskiwania talentów do firmy
• wiedział jak zbudować zaangażowanie pracowników
• budował pozytywny wizerunek firmy
• przyczyniał się do zmniejszenia kosztów pozyskania nowych pracowników
• uprawniał procesy komunikacji w firmie
• umiał przeprowadzić kampanię wizerunkową na rynku pracy
• potrafił zdefiniować wartości pracodawcy
• umiał ocenić obecny wizerunek firmy w oczach obecnych i przyszłych pracowników
• wiedział co negatywnie a co pozytywnie wpływa na wizerunek firmy w oczach pracowników i kandydatów
Kto powinien wziąć udział?
• Dział PR, komunikacji
• Dział HR, personalny
• Dział Marketingu
• Dyrektor zarządzający
• Kierownicy, menedżerowie
• Administracja

Program szkolenia

1. Wprowadzenie do Employer Branding
a. Czym naprawdę jest EB?
b. Podziały i rodzaje
c. Grupy docelowe
d. Założenia i cele
e. Rola spójności komunikacji
f. Rola wiarygodności przekazu

2. Obszary Emloyer brandingu
a. EB w procesie rekrutacji
b. Komunikacja wewnętrzna
c. Zaangażowanie pracowników
d. CSR a wizerunek pracodawcy

3. Strategia działań EB
a. Analiza strategiczna
• Analiza wizerunku firmy wewnątrz organizacji i na zewnątrz
• Analiza grup docelowych
• Analiza konkurencji
b. Pozycjonowanie marki pracodawcy

4. Budowanie marki pracodawcy
a. Narzędzia EB wewnątrz firmy
b. Narzędzia EB - na zewnątrz

5. Realizacja kampanii wizerunkowych i rekrutacyjnych
a. Zaplanowanie kampanii
b. Wybór partnerów
c. Komunikacja
d. Przeprowadzenie kampanii
e. Badanie efektywności


Employer branding, wizerunek pracodawcy, marka pracodawcy, dobry pracodawca, employee branding, komunikacja wewnętrzna, zaangażowanie pracowników, budowanie zaangażowania w pracy, relacje w pracy

Czas trwania

9:00 - 17:00
2 dni, 16 godzin

Aktualne terminy szkoleń znajdą Państwo na stronie:
www.wikconsulting.pl

Prelegenci

Cytat
Anna Łukasiewicz

Ekspert ds. komunikacji, trener i psycholog biznesu. Mediator na stałe współpracujący z Sądem Okręgowym w Poznaniu. Członek Zarządu i Rzecznik Prasowy poznańskiego oddz. Polskiego Centrum Mediacji. Właściciel STREFY DIALOGU. Posiada kilkuletnie doświadczenie w obszarze komunikacji, budowania wizerunku, rozwiązywania konfliktów i zarządzania kryzysowego.

Specjalizacja w zakresie szkoleń i konsultingu:

Rozwiązywanie konfliktów pracowniczych
Rozwiazywanie konfliktów gospodarczych
Komunikacja interpersonalna
Employer branding
Rozwój osobisty i efektywność w życiu zawodowym
SCR
Efektywne pisanie - sztuka przekazywania informacji pisanej
Komunikacja kryzysowa
Autoprezentacja


Doświadczenie:

• Członek Zarządu, Rzecznik Prasowy i Mediator Polskiego Centrum Mediacji w Poznaniu
• Wykładowca na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu
• Kilkuletnie doświadczenie w obszarze budowania wizerunku, zarządzania kryzysowego, psychologii biznesu, m.in. w takich firmach jak GlaxoSmithKline, Grupa NEUCA, Żabka Polska
• Właściciel STREFY DIALOGU
• Autorka bloga mediacjepoznan.com
• Autorka artykułów m.in. w takich pismach jak Personel i Zarządzanie, Benefit, Business&Pharmacy

Wykształcenie:

• absolwentka Wydziału Ekonomii Akademii Ekonomicznej
w Poznaniu
• ukończyła studia podyplomowe z Psychologii Biznesu na
SWPS
• ukończyła dwuletnie przygotowanie pedagogiczne na
Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
• posiada Certyfikat mediatora ds. cywilnych, wydany przez
Polskie Centrum Mediacji

Gdzie i kiedy

Warszawa 19 - 20 maja 2014
Warszawa

Warszawa

Warszawa

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 27 - 28 marca 2014
Warszawa

Warszawa

Warszawa

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 30 - 31 stycznia 2014
Warszawa

Warszawa

Warszawa

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena 1
netto od osoby
1490 PLN
Cena zawiera:
  • materiały szkoleniowe, certyfikaty, lunch, przerwy kawowe
Zapisz się

Organizator

WIK Consulting
62-510 Konin
Różyckiego 2/23
woj. wielkopolskie
WIK Consulting to grono wysoko wykwalifikowanych konsultantów oraz trenerów z doświadczeniem menedżerskim i biznesowym, wyniesionym z różnych branż, posiadających na swoim koncie wiele zrealizowanych z sukcesem projektów doradczych i szkoleniowych. ...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Szczegółowe informacje dotyczące szkolenia można uzyskać drogą telefoniczną lub mailową kontakt:

Tel: +48 509 667798
Tel: +48 22 299 77 07
Fax: +48 22 379 64 83
mail: szkolenia@wikconsulting.pl
www.wikconsulting.pl

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

WIK Consulting
62-510 Konin Różyckiego 2/23
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!