Employer branding - czyli jak skutecznie budować markę pracodawcy

O szkoleniu

Jeszcze kilka tygodni temu mogliśmy słyszeć o rynku pracownika, próbie pozyskania najlepszych talentów z rynku, szukaniu perełek i rozpieszczaniu pracowników aby zostali z nami jak najdłużej.
Choć sytuacja odwróciła się o 180 stopni, to wizerunek pracodawcy nadal budujemy – komunikując się czy też nie, budujemy swoją pozycję jako bezpieczny, otwarty pracodawca lub całkowicie odwrotnie.

Dlatego ten czas powinniśmy maksymalnie wykorzystać do przygotowania planu działań, niezależnie od budżetu jaki posiadamy. Po pierwsze, kandydaci i pracownicy oczekują od nas transparentności w komunikacji, po drugie, jest to idealny czas na uporządkowanie działań i zaplanowanie kolejnych aktywności, zgodnych z tożsamością naszej firmy.

Employer branding to nie tylko rekrutacja – to także sposób w jaki mówimy o sytuacji biznesowej firmy, jak wspieramy pracowników podczas pracy zdalnej, jak się o nich troszczymy i jak się rozstajemy.

Gdy sytuacja się uspokoi a wszyscy wrócą do biur, w dużej mierze od HRu zależy w jakiej kondycji wrócą pracownicy. Od HRu także zależy jak firma będzie oceniana na zewnątrz, bo chcąc nie chcąc każdy ma możliwość wypowiadania się na temat pracodawcy niezależnie od czasu i sytuacji na rynku.
Dlaczego warto wziąć udział?

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak:

  • Określać kręgi wpływu w kontekście Employer Brandingu
  • Przygotowywać się do tworzenia firmowej strategii Employer Brandingowej
  • Określić cele działań pracodawcy oraz grupę docelową swoich działań
  • Wykorzystać persony do budowania skutecznej strategii komunikacji pracodawcy
  • Określić wyróżniki (EVP) organizacji
  • Wykorzystać proces rekrutacji do budowy relacji z kandydatmi
  • Dobrać kanały komunikacji employer brandingowej online i offline w zależności od budżetu
  • Tworzyć kontent na social mediach (LinkedIn, Facebook, YouTube)
  • Włączyć do komunikacji influencerów (blogerów, youtuberów et.)
  • Mierzyć i monitorować swoje działania
Kto powinien wziąć udział?

Dla kogo jest szkolenie?

  • dla osób, które zaczynają swoją karierę w employer brandingu i chcą uporządkować wiedzę
  • dla pracowników HR, którzy chcą zobaczyć co robią inne firmy i z kogo warto brać przykład
  • dla specjalistów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
  • dla managerów, którzy chcą zrozumieć korelacje między rekrutacją, candidate experience a całym employer brandingiem

Program szkolenia

Moduł I

  • Dlaczego EB? Dlaczego warto inwestować w ten temat?
  • Rynek. Trendy i wyzwania. Dlaczego mamy powody do radości
  • Przedstawienie trendów
    • Candidate i employee experience  - trendy
    • COVID - 19 a budowanie marki – na co zwrócić uwagę
    • Różnice pokoleń
       
  • Marka pracodawcy a cele firmy
    • Jak cele firmy przekładają się na budowanie marki
    • Jak rozmawiać z biznesem o potrzebach EB
    • Korzyści ze świadomego budowania wizerunku pracodawcy
       

Moduł II

  • Strategia EB – o co w tym chodzi?
    • Definicja marki, EB, marketingu rekrutacyjnego, strategia EB – różnice
    • Kręgi wpływu – czyli do kogo trafia przekaz EB; grupy interesariuszy
       
  • Analiza konkurencji
  • Badania i narzędzia do budowania strategii
  • EVP
  • Wizerunek wewnętrzny
    • Cykl życia pracownika w firmie
    • Znaczenie ambasadorów
    • Kanały komunikacji
       
  • Wizerunek zewnętrzny
    • Moc eventów
    • Ogłoszenia i strona kariery
    • Filmy i influencerzy
    • Social media
    • Narzędzia tradycyjne
       

Moduł III

  • Analiza skuteczności – narzędzia do mierzenia działań
  • Przykłady kampanii EB
  • Przykłady kampanii niskobudżetowych
  • Wykorzystanie wiedzy w praktyce– budowanie action planu

Czas trwania

09.00 - 14.00

Prelegenci

EDYTA PAWLIK

Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi oraz Marketing Internetowy. Manager odpowiedzialna za Employer Branding, Candidate Experience. Skutecznie buduje wizerunek Orange Polska jako pracodawcy. Do jej zadań należy również dbanie o standard rekrutacji oraz narzędzia wykorzystywane w procesach rekrutacyjnych.  W swojej pracy skupia się na projektach związanych ze zmianą kulturową oraz wspieraniu różnorodności.  Zna rynek i trendy  a jej  pasją jest doradztwo zawodowe. Uwielbia pracę zespołową, dzielenie się wiedzą. Dodatkowo rozwija się w zakresie coachingu indywidualnego, zespołowego i grupowego.

 

RENATA GĄSECKA

Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie Projektami. W przeszłości odpowiedzialna za promocję dwóch międzynarodowych projektów łączących talenty ze światem biznesu - Enactus Poland oraz Global Management Challenge. Podczas pracy w agencji employer brandingowej zajmowała się budowaniem strategii EB oraz marketingiem rekrutacyjnym dla takich firm jak LOTTE Wedel, Wyborowa Pernod Ricard, Citi i Citi Handlowy. Odpowiedzialna za programy Alumnów, programy stażowe, onboarding, kampanie rekrutacyjne, grywalizacje wewnątrz firm. Podczas swojej kariery zawodowej współpracowała z zarządami jak i kadrą managerską. Obecnie w Orange zajmuje się programem praktyk letnich Let's Orange oraz employer brandingiem w obszarze Sieci Telekomunikacyjnej i IT. Grupy warsztatowe cenią ją za łączenie praktyki biznesowej z procesem szkoleniowym.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
750
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Zachęcamy do wypełnienia i przesłania formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony szkolenia. Po jego oodebraniu skontaktujemy się z Państwem celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Gamma Sp. z o.o. Sp.k.
  • Ulica i nr: Mysłowicka 15
  • Kod pocztowy: 01-612
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 1132690108

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Gamma Sp. z o.o. Sp.k.
01-612 Warszawa, Polska
Mysłowicka 15
woj. mazowieckie
W firmie szkoleniowej Gamma dbamy, aby wszystkie realizowane przez nas projekty szkoleniowe przyczyniały się do podnoszenia efektywności osobistej ich uczestników, a także zespołów i całych przedsiębiorstw. Staramy się wspierać naszych klientów w dos...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!