O szkoleniu
Choć sytuacja odwróciła się o 180 stopni, to wizerunek pracodawcy nadal budujemy – komunikując się czy też nie, budujemy swoją pozycję jako bezpieczny, otwarty pracodawca lub całkowicie odwrotnie.
Dlatego ten czas powinniśmy maksymalnie wykorzystać do przygotowania planu działań, niezależnie od budżetu jaki posiadamy. Po pierwsze, kandydaci i pracownicy oczekują od nas transparentności w komunikacji, po drugie, jest to idealny czas na uporządkowanie działań i zaplanowanie kolejnych aktywności, zgodnych z tożsamością naszej firmy.
Employer branding to nie tylko rekrutacja – to także sposób w jaki mówimy o sytuacji biznesowej firmy, jak wspieramy pracowników podczas pracy zdalnej, jak się o nich troszczymy i jak się rozstajemy.
Gdy sytuacja się uspokoi a wszyscy wrócą do biur, w dużej mierze od HRu zależy w jakiej kondycji wrócą pracownicy. Od HRu także zależy jak firma będzie oceniana na zewnątrz, bo chcąc nie chcąc każdy ma możliwość wypowiadania się na temat pracodawcy niezależnie od czasu i sytuacji na rynku.
Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak:
- Określać kręgi wpływu w kontekście Employer Brandingu
- Przygotowywać się do tworzenia firmowej strategii Employer Brandingowej
- Określić cele działań pracodawcy oraz grupę docelową swoich działań
- Wykorzystać persony do budowania skutecznej strategii komunikacji pracodawcy
- Określić wyróżniki (EVP) organizacji
- Wykorzystać proces rekrutacji do budowy relacji z kandydatmi
- Dobrać kanały komunikacji employer brandingowej online i offline w zależności od budżetu
- Tworzyć kontent na social mediach (LinkedIn, Facebook, YouTube)
- Włączyć do komunikacji influencerów (blogerów, youtuberów et.)
- Mierzyć i monitorować swoje działania
Dla kogo jest szkolenie?
- dla osób, które zaczynają swoją karierę w employer brandingu i chcą uporządkować wiedzę
- dla pracowników HR, którzy chcą zobaczyć co robią inne firmy i z kogo warto brać przykład
- dla specjalistów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
- dla managerów, którzy chcą zrozumieć korelacje między rekrutacją, candidate experience a całym employer brandingiem
Program szkolenia
Moduł I
- Dlaczego EB? Dlaczego warto inwestować w ten temat?
- Rynek. Trendy i wyzwania. Dlaczego mamy powody do radości
- Przedstawienie trendów
- Candidate i employee experience - trendy
- COVID - 19 a budowanie marki – na co zwrócić uwagę
- Różnice pokoleń
- Marka pracodawcy a cele firmy
- Jak cele firmy przekładają się na budowanie marki
- Jak rozmawiać z biznesem o potrzebach EB
- Korzyści ze świadomego budowania wizerunku pracodawcy
Moduł II
- Strategia EB – o co w tym chodzi?
- Definicja marki, EB, marketingu rekrutacyjnego, strategia EB – różnice
- Kręgi wpływu – czyli do kogo trafia przekaz EB; grupy interesariuszy
- Analiza konkurencji
- Badania i narzędzia do budowania strategii
- EVP
- Wizerunek wewnętrzny
- Cykl życia pracownika w firmie
- Znaczenie ambasadorów
- Kanały komunikacji
- Wizerunek zewnętrzny
- Moc eventów
- Ogłoszenia i strona kariery
- Filmy i influencerzy
- Social media
- Narzędzia tradycyjne
Moduł III
- Analiza skuteczności – narzędzia do mierzenia działań
- Przykłady kampanii EB
- Przykłady kampanii niskobudżetowych
- Wykorzystanie wiedzy w praktyce– budowanie action planu
Czas trwania
Prelegenci
EDYTA PAWLIK
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi oraz Marketing Internetowy. Manager odpowiedzialna za Employer Branding, Candidate Experience. Skutecznie buduje wizerunek Orange Polska jako pracodawcy. Do jej zadań należy również dbanie o standard rekrutacji oraz narzędzia wykorzystywane w procesach rekrutacyjnych. W swojej pracy skupia się na projektach związanych ze zmianą kulturową oraz wspieraniu różnorodności. Zna rynek i trendy a jej pasją jest doradztwo zawodowe. Uwielbia pracę zespołową, dzielenie się wiedzą. Dodatkowo rozwija się w zakresie coachingu indywidualnego, zespołowego i grupowego.
RENATA GĄSECKA
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie Projektami. W przeszłości odpowiedzialna za promocję dwóch międzynarodowych projektów łączących talenty ze światem biznesu - Enactus Poland oraz Global Management Challenge. Podczas pracy w agencji employer brandingowej zajmowała się budowaniem strategii EB oraz marketingiem rekrutacyjnym dla takich firm jak LOTTE Wedel, Wyborowa Pernod Ricard, Citi i Citi Handlowy. Odpowiedzialna za programy Alumnów, programy stażowe, onboarding, kampanie rekrutacyjne, grywalizacje wewnątrz firm. Podczas swojej kariery zawodowej współpracowała z zarządami jak i kadrą managerską. Obecnie w Orange zajmuje się programem praktyk letnich Let's Orange oraz employer brandingiem w obszarze Sieci Telekomunikacyjnej i IT. Grupy warsztatowe cenią ją za łączenie praktyki biznesowej z procesem szkoleniowym.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Zachęcamy do wypełnienia i przesłania formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony szkolenia. Po jego oodebraniu skontaktujemy się z Państwem celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
- Nazwa firmy: Gamma Sp. z o.o. Sp.k.
- Ulica i nr: Mysłowicka 15
- Kod pocztowy: 01-612
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 1132690108