Szkolenie

Employer Branding - nowoczesne narzędzia wspierające rozwój organizacji

O szkoleniu

Usługa "Employer Branding - nowoczesne narzędzia wspierające rozwój organizacji" przygotowuje do wdrażania zmian w organizacji mających na celu rozwój firmy w oparciu o znajomość prawideł i narzędzi Empolyer Brandingu w procesie tworzenia wizerunku firmy oraz rekrutacji.
Dlaczego warto wziąć udział?

Uczestnik po szkoleniu:

  • charakteryzuje pojęcie Employer Branding (EB),
  • buduje przewagę konkurencyjną,
  • świadomie buduje markę firmy,
  • tworzy i zarządza długoterminową strategią EB,
  • wdraża narzędzia budowania strategii EB zewnętrzne i wewnętrzne,
  • definiuje grupę odbiorców,
  • wdraża narzędzia EB w rekrutacji,
  • wskazuje sposoby pozyskiwania informacji od pracowników na temat marki pracodawcy,
  • wykorzystuje social media jako narzędzie w rekrutacji,
  • prezentuje mierniki efektywności marki pracodawcy,
  • tworzy plan strategii,
  • sprawdza aktualne trendy i ocenia wyzwania.
Kto powinien wziąć udział?

Uczestnikami szkolenia mogą być:

  • menedżerowie oraz pracownicy działów HR oraz specjaliści komunikacji wewnętrznej zainteresowani obszarem budowania wizerunku pracodawcy,
  • właściciele firm, którzy chcą udoskonalić wizerunek przedsiębiorstwa na rynku pracy,
  • rekruterzy wew. wykorzystujący różne narzędzia przy procesie zatrudniania pracowników.

Program szkolenia

DIAGNOZA POTRZEB:

Przed szkoleniem kierujemy do uczestników ankietę zawierającą program zajęć, z prośbą o zaznaczenie tematów i zagadnień, które są najbardziej interesujące oraz przedstawienie swoich oczekiwań względem szkolenia. Dzięki temu trener będzie mógł lepiej dopasować treść i ćwiczenia, które będą omawiane podczas szkolenia.                                         

 PROGRAM SZKOLENIA:

MODUŁ I

Employer Branding (EB)  – moda czy kluczowy czynnik sukcesu?

  • podstawy Employer Brandingu – wprowadzenie do tematyki,
  • co składa się na wizerunek pracodawcy? Elementy niezbędne do budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa,
  • znaczenie Employer Brandingu – jakie są korzyści ze świadomego budowania marki pracodawcy?

MODUŁ II

Jak pracodawcy kreują swój wizerunek?

  • strategiczne zarządzanie Employer Brandingiem – jak tworzyć i zarządzać długoterminową strategią EB,
  • podstawowe kroki do budowania Employer Brandingu: EVP (Employee Value Proposition),
  • narzędzia budowania strategii Employer Brandingowej – zewnętrzne i wewnętrzne narzędzia Employer Brandingu,
  • grupa odbiorców – definicja i mapa interesariuszy,
  • czynniki wpływające na atrakcyjność i wartość marki.

MODUŁ III

Employer Branding w rekrutacji:

  • narzędzia Employer Brandingu w rekrutacji – jak przyciągnąć pasywnych kandydatów? Co zrobić, aby pozyskać strategicznych kandydatów w dobie wymagającego rynku pracownika?
  • dlaczego jasna strategia Employer Branding pomaga pozyskiwać i zatrzymać talenty w organizacji – nie tylko wynagrodzenie i benefity, ale wartości i kultura organizacyjna firmy (miara atrakcyjności pracodawcy),
  • Candidate & Employee Experience – budowanie doświadczeń kandydatów i pracowników,
  • program poleceń pracowniczych – skuteczne narzędzie do pozyskania kandydatów, ale również do mierzenia poziomu EB w organizacji.

MODUŁ IV

Employer Branding wewnątrz organizacji:

  • Employer Branding a cykl życia pracownika w organizacji (od onboardingu do exit interview),
  • w jaki sposób pozyskać informacje od pracowników na temat marki pracodawcy (przykładowe narzędzia: badanie satysfakcji pracowników, sesje twórczej pomysłowości),
  • ambasadorzy marki wewnątrz organizacji – siła dobrej rekomendacji,
  • CSR w służbie Employer Brandingu – budowanie zdrowej organizacji.

MODUŁ V

Komunikacja marki pracodawcy – storytelling Employer Brandingu:

  • social media, jako nowe narzędzie w rekrutacji i Employer Brandingu,
  • kluczowe kanały komunikacji z talentami – wykorzystanie social media do pozyskania i utrzymania talentów.

MODUŁ VI

Mierzenie skuteczności działań Employer Branding:

  • prezentacja mierników efektywności marki pracodawcy,
  • ewaluacja i plan strategii,
  • ROI – zwrot z inwestycji.

MODUŁ VII

Benchmark konkurencji, czyli jak robią to inni:

  • trendy i wyzwania,
  • mistrzowie – oni wiedzą jak robi się Employer Branding; przegląd najlepszych case study z Polski i świata z obszaru Employer Branding.

Uwaga! Treść merytoryczna może ulec zmianie w trakcie trwania szkolenia w związku z potrzebami Uczestników i przebiegiem zajęć.

Czas trwania

Dwa dni szkoleniowe - 9:00 - 16:00, 14 godzin zegarowych, 16 godzin dydaktycznych, przerwy

Prelegenci

Cytat

Katarzyna Zarębska

Niekwestionowany praktyk i pasjonat dziedziny HR. Trener, rekruter, entuzjasta profesjonalnego i skutecznego procesu rekrutacji i selekcji kandydatów. Dzieli się swoją wiedzą w zakresie strategii personalnych oraz przyciągania i rozwijania talentów w organizacjach. Z wykształcenia psycholog, absolwent studiów podyplomowych z zakresu mediacji i negocjacji, coachingu menadżerskiego i socjoterapii. Akredytowany trener metodologii Insights Discovery oraz DISC Trainer&Facilitator. Akredytowany trener biznesu (międzynarodowy certyfikat IES). Stały mediator sądowy. Pasjonat samorozwoju i psychologii biznesu.

Przykładowe prowadzone projekty szkoleniowe:
- Skuteczna rekrutacja i selekcja
- Budowanie wizerunku pracodawcy – Employer Branding
- Tip and tricks – how to get your dream job in Poland – warsztaty dla studentów zagranicznych w zakresie doradztwa kariery
- Rekrutacja okiem kandydata – jak przygotować się do procesu rekrutacyjnego (dokumenty aplikacyjne, rozmowa kwalifikacyjna)
- Sztuka komunikacji
- Zarządzanie konfliktami
- Negocjacje i mediacje
- Efektywne zarządzanie zespołem
- Zarządzanie zmianą
- Szkolenia integracyjne – team building
- Szkolenia wykorzystujące metodologię Insights Discovery
- Szkolenia wykorzystujące metodologię DISC

Gdzie i kiedy

Poznań 29 - 30 listopada 2021
OPEN Konsultacje i Szkolenia

61-696 Poznań

Serbska 6a/1

woj. wielkopolskie

Gdzie i kiedy

Poznań 27 - 28 września 2021
OPEN Konsultacje i Szkolenia

61-696 Poznań

Serbska 6a/1

woj. wielkopolskie

Zapisz się

OPEN
1440 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się

Organizator

OPEN Konsultacje & Szkolenia
61-696 Poznań
ul. Serbska 6a/1
woj. wielkopolskie
Jako firma Open Konsultacje i Szkolenia od 2005 roku świadczymy usługi rozwojowe w takich obszarach zarządzania zasobami ludzkimi (HRM), jak: - szkolenia, - coachingi, - diagnozy i konsulting organizacyjny, - kompleksowe programy rozwojowe i wa...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Warunkiem wzięcia udziału w szkoleniu jest wypełnienie formularza rejestracyjnego.

Po jego otrzymaniu skontaktujemy się z Państwem telefonicznie w celu udzielenia informacji dotyczących płatności oraz potwierdzenia rejestracji.

Organizator może odwołać szkolenie, jeżeli nie zbierze się minimalna grupa 4 osób.

Realizujemy szkolenia z dofinansowaniem dla sektora MMŚP. Można uzyskać aż 80% dofinansowania.

Skontaktuj się z nami - zbierzemy informacje, ustalimy o jakie dofinansowanie możesz się ubiegać.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

OPEN Konsultacje & Szkolenia
61-696 Poznań ul. Serbska 6a/1
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!