O szkoleniu
Employer branding to budowanie wizerunku firmy jako pracodawcy. Jest to jeden z najważniejszych trendów w HR w ostatnim czasie, ponieważ dziś wyzwaniem dla firm jest nie tylko przyciąganie dopasowanych kandydatów, ale także motywowanie i utrzymywanie obecnych pracowników. Aby to robić skutecznie działy HR muszą zastanowić się, jakie są największe atuty organizacji oraz jak je skutecznie komunikować na zewnątrz i do wewnątrz.
Szkolenie koncentruje się na dwóch strategicznych wymiarach employer brandingu – wzmacnianiu wizerunku pracodawcy na zewnątrz i wewnątrz organizacji. Warsztaty pokazują, jak strategicznie planować działania employer branding. To idealna mieszanka potrzebnej do tego struktury (cele strategiczne EB, EVP – propozycja wartości marki, persony/grupy docelowe, dobór narzędzi) oraz inspiracji (najlepsze praktyki z rynku i wskazówki w zakresie komunikowania w różnych kanałach).
Celem szkolenia jest:
- rozwinięcie kompetencji strategicznego myślenia w zakresie kształtowania wizerunku pracodawcy,
- doskonalenie praktycznych umiejętności w zakresie planowania i realizacji strategii employer branding
- wypracowanie szybko wdrażalnych pomysłów na działania EB, w tym na komunikację w mediach społecznościowych.
Korzyści ze szkolenia:
- konkretne rozwiązania i umiejętność ich wykorzystania w budowaniu strategii employer brandingowej,
- zbudowanie przewagi konkurencyjnej firmy dzięki skutecznemu employer brandingowi,
- BONUS
W ramach szkolenia mają Państwo możliwość skorzystania z indywidualnej, 1,5-godzinnej konsultacji z trenerem po szkoleniu w dogodnym, ustalonym terminie (do 30 dni po zakończonym szkoleniu). Konsultacja daje możliwość szczegółowego omówienia działań employer brandingowych w Państwa firmie lub przygotowania planu działań zwiększających pozycję marki na rynku. Jest to czas, w którym trener poświęca całą uwagę jednemu uczestnikowi. Trener przyjmuje rolę mentora, który – korzystając ze swojego doświadczenia – pomaga zaplanować efektywne działania w obszarze employer brandingu.
Uczestnicy nabędą wiedzę o:
- elementach strategii employer brandingowych,
- narzędziach i sposobach kształtowania wizerunku pracodawcy,
- najlepszych praktykach employer brandingowych w Polsce i za granicą,
- sposobach pomiaru skuteczności działań w zakresie budowania marki pracodawcy.
Uczestnicy nabędą umiejętności:
- strategicznego i kompleksowego patrzenia na procesy kształtowania wizerunku pracodawcy,
- planowania działań w zakresie kształtowania wizerunku pracodawcy, w tym tworzenia propozycji wartości marki pracodawcy (EVP),
- efektywnego wykorzystywania narzędzi employer brandingowych, w tym doskonalenia dotychczasowych sposobów komunikacji,
- rozwijania poszczególnych narzędzi employer branding (doskonalenie ogłoszenia rekrutacyjnego i treści wykorzystywanych on-line, tworzenie atrakcyjnych historii do wykorzystania w różnych mediach, komunikacji EB w social mediach).
Adresaci szkolenia:
- wszystkie osoby zajmujące się dbaniem o wizerunek pracodawcy,
- specjaliści z działów marketingu, HR, PR i komunikacji,
- członkowie kadry zarządzającej zainteresowani tą tematyką.
Program szkolenia
9:00-11:00 STRATEGICZNE POZYCJONOWANIE MARKI PRACODAWCY
- Analiza strategiczna marki pracodawcy, czyli skąd wiemy, co i jak komunikować w EB?
- Określenie wartości marki pracodawcy dla pracowników (EVP) oraz funkcji marki
- Marka, którą pokochają kandydaci – atrybuty funkcjonalne i emocjonalne marki
- Budowanie wiarygodności marki pracodawcy – jak to zrobić?
11:15-13:15 EMPLOYER BRANDING W INTERNECIE I SOCIAL MEDIACH
- Stwórz własny on-line mix! Elementy wizerunku pracodawcy on‐line
- EB w sieciach społecznościowych – jak zacząć i rozwijać komunikację on-line?
- Przegląd najlepszych praktyk komunikacji EB w internecie i social mediach
- Proste, tanie i szybkie pomysły na komunikację EB w social mediach
13:45-15:45 EMPLOYER BRANDING “MÓWI HISTORIĄ”
- Dlaczego storytelling w działaniach wizerunkowych jest tak ważny?
- Skąd czerpać pomysły na opowieści do działań EB? Jak story wspiera EVP?
- Zdjęcie, film – czyli jak najlepiej pokazywać firmowe historie
- Co i jak mierzyć w działaniach EB?
16:00-17:00 PODSUMOWANIE
- Co zabieram i co z tym zrobię?
- Konsultacja pomysłów na działania EB
- Odpowiedzi na pytania uczestników szkolenia
Czas trwania
10.00-16.00
Prelegenci
Ekspert w dziedzinie employer branding i komunikacji wewnętrznej - konsultant, certyfikowany trener, audytor. Jest jedną z pionierek EB w Polsce. Projektowała i wdrażała jedną z pierwszych polskich strategii wizerunkowych pracodawcy (dla Mars Polska, w latach 2005-2006). Realizuje projekty doradcze i rozwojowe (m.in. badanie wizerunku pracodawcy i strategiczne doradztwo EB). Jako niezależny konsultant i trener pracuje od 2006 roku. Z jej ekspertyzy skorzystało wiele organizacji biznesowych, publicznych i z sektora NGO. W zakresie planowania i realizacji strategii EB m.in. Toyota Motor Manufacturing Poland, Alfa Laval oraz RSSC TÜV Reihnland Polska.
Oprócz wspierania organizacji w obszarze employer brandingu zajmuje się szeroko rozumianym strategicznym HR – na poziomie organizacji, zespołu i indywidualnym. Bada opinie pracowników i doradza w zakresie doskonalenia procesów HR, projektuje i realizuje programy rozwojowe (dla zarządów i grup menedżerskich, zespołów funkcjonalnych i projektowych), rozwija kompetencje liderskie kadry zarządzającej (top management, menedżerowie liniowi oraz osoby przygotowywane do ról liderskich). Koncentruje się na kluczowych wyzwaniach, buduje na pozytywach.
Z jej ekspertyzy korzystali członkowie zarządów, menedżerowie i pracownicy wielu organizacji, a wśród nich: GlaxoSmithKline, Tchibo, Bergerat Monnoyeur (Catepillar), Polkomtel S.A. (Plus), Idea Bank, Spółdzielcza Mleczarnia „Spomlek”, EXATEL S.A., IBM, Metro Group (Makro), Tesco Polska Sp. z o.o., TNT, Allianz, QXL Poland Sp. z o.o. (Allegro), Raiffeisen Bank Polska S.A., ING Bank Śląski, PKO BP, Volkswagen Bank Polska S.A., Eaton Automotive Sp. z o.o., Valeo Electric and Electronic Systems Sp. z o.o., Enersys Sp. z o.o., TP S.A., P4 Sp. z o.o. (Play), JTI Polska Sp. z o.o., Sanofi-Aventis Sp. z o.o., Volkswagen Poznań, Scott Wilson, Passus Sp. z o.o., Urząd Marszałkowski w Łodzi, UM Wodzisławia Śląskiego i in.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 5 dni przed terminem
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Przesłanie wypełnionego formularza jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
- Płatność powinna być przekazana w formie przedpłaty na konto J.G.Training: BRE BANK S.A. - mBank 38 1140 2004 0000 3002 3360 7883.
- Brak dokonania płatności przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
- Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia, wyłącznie w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku przedpłaty zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
- Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
- Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.
- Nazwa firmy: J.G.Training
- Ulica i nr: Olesińska 21
- Kod pocztowy: 02-548
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 8981505607