Employer Branding: szkolenie z kształtowania wizerunku pracodawcy, również w mediach społecznościowych

O szkoleniu

Employer branding to budowanie wizerunku firmy jako pracodawcy. Jest to jeden z najważniejszych trendów w HR w ostatnim czasie, ponieważ dziś wyzwaniem dla firm jest nie tylko przyciąganie dopasowanych kandydatów, ale także motywowanie i utrzymywanie obecnych pracowników. Aby to robić skutecznie działy HR muszą zastanowić się, jakie są największe atuty organizacji oraz jak je skutecznie komunikować na zewnątrz i do wewnątrz. 

Szkolenie koncentruje się na dwóch strategicznych wymiarach employer brandingu – wzmacnianiu wizerunku pracodawcy na zewnątrz i wewnątrz organizacji. Warsztaty pokazują, jak strategicznie planować działania employer branding. To idealna mieszanka potrzebnej do tego struktury (cele strategiczne EB, EVP – propozycja wartości marki, persony/grupy docelowe, dobór narzędzi) oraz inspiracji (najlepsze praktyki z rynku i wskazówki w zakresie komunikowania w różnych kanałach).
    
Celem szkolenia jest:

  • rozwinięcie kompetencji strategicznego myślenia w zakresie kształtowania wizerunku pracodawcy,
  • doskonalenie praktycznych umiejętności w zakresie planowania i realizacji strategii employer branding
  • wypracowanie szybko wdrażalnych pomysłów na działania EB, w tym na komunikację w mediach społecznościowych.
Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści ze szkolenia:

  • konkretne rozwiązania i umiejętność ich wykorzystania w budowaniu strategii employer brandingowej,
  • zbudowanie przewagi konkurencyjnej firmy dzięki skutecznemu employer brandingowi,
  • BONUS
    W ramach szkolenia mają Państwo możliwość skorzystania z indywidualnej, 1,5-godzinnej konsultacji z trenerem po szkoleniu w dogodnym, ustalonym terminie (do 30 dni po zakończonym szkoleniu). Konsultacja daje możliwość szczegółowego omówienia działań employer brandingowych w Państwa firmie lub przygotowania planu działań zwiększających pozycję marki na rynku. Jest to czas, w którym trener poświęca całą uwagę jednemu uczestnikowi. Trener przyjmuje rolę mentora, który – korzystając ze swojego doświadczenia – pomaga zaplanować efektywne działania w obszarze employer brandingu.

Uczestnicy nabędą wiedzę o:

  • elementach strategii employer brandingowych,
  • narzędziach i sposobach kształtowania wizerunku pracodawcy, 
  • najlepszych praktykach employer brandingowych w Polsce i za granicą, 
  • sposobach pomiaru skuteczności działań w zakresie budowania marki pracodawcy.

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • strategicznego i kompleksowego patrzenia na procesy kształtowania wizerunku pracodawcy,
  • planowania działań w zakresie kształtowania wizerunku pracodawcy, w tym tworzenia propozycji wartości marki pracodawcy (EVP),
  • efektywnego wykorzystywania narzędzi employer brandingowych, w tym doskonalenia dotychczasowych sposobów komunikacji,
  • rozwijania poszczególnych narzędzi employer branding (doskonalenie ogłoszenia rekrutacyjnego i treści wykorzystywanych on-line, tworzenie atrakcyjnych historii do wykorzystania w różnych mediach, komunikacji EB w social mediach).
Kto powinien wziąć udział?

Adresaci szkolenia:

  • wszystkie osoby zajmujące się dbaniem o wizerunek pracodawcy,
  • specjaliści z działów marketingu, HR, PR i komunikacji,
  • członkowie kadry zarządzającej zainteresowani tą tematyką.

Program szkolenia

9:00-11:00 STRATEGICZNE POZYCJONOWANIE MARKI PRACODAWCY

  • Analiza strategiczna marki pracodawcy, czyli skąd wiemy, co i jak komunikować w EB?
  • Określenie wartości marki pracodawcy dla pracowników (EVP) oraz funkcji marki
  • Marka, którą pokochają kandydaci – atrybuty funkcjonalne i emocjonalne marki
  • Budowanie wiarygodności marki pracodawcy – jak to zrobić?

11:15-13:15 EMPLOYER BRANDING W INTERNECIE I SOCIAL MEDIACH

  • Stwórz własny on-line mix! Elementy wizerunku pracodawcy on‐line
  • EB w sieciach społecznościowych – jak zacząć i rozwijać komunikację on-line?
  • Przegląd najlepszych praktyk komunikacji EB w internecie i social mediach
  • Proste, tanie i szybkie pomysły na komunikację EB w social mediach

13:45-15:45 EMPLOYER BRANDING “MÓWI HISTORIĄ”

  • Dlaczego storytelling w działaniach wizerunkowych jest tak ważny?
  • Skąd czerpać pomysły na opowieści do działań EB? Jak story wspiera EVP?
  • Zdjęcie, film – czyli jak najlepiej pokazywać firmowe historie
  • Co i jak mierzyć w działaniach EB?

16:00-17:00 PODSUMOWANIE

  • Co zabieram i co z tym zrobię?
  • Konsultacja pomysłów na działania EB
  • Odpowiedzi na pytania uczestników szkolenia

Czas trwania

10.00-16.00

Prelegenci

Ekspert w dziedzinie employer branding i komunikacji wewnętrznej - konsultant, certyfikowany trener, audytor. Jest jedną z pionierek EB w Polsce. Projektowała i wdrażała jedną z pierwszych polskich strategii wizerunkowych pracodawcy (dla Mars Polska, w latach 2005-2006). Realizuje projekty doradcze i rozwojowe (m.in. badanie wizerunku pracodawcy i strategiczne doradztwo EB). Jako niezależny konsultant i trener pracuje od 2006 roku. Z jej ekspertyzy skorzystało wiele organizacji biznesowych, publicznych i z sektora NGO. W zakresie planowania i realizacji strategii EB m.in. Toyota Motor Manufacturing Poland, Alfa Laval oraz RSSC TÜV Reihnland Polska.

Oprócz wspierania organizacji w obszarze employer brandingu zajmuje się szeroko rozumianym strategicznym HR – na poziomie organizacji, zespołu i indywidualnym. Bada opinie pracowników i doradza w zakresie doskonalenia procesów HR, projektuje i realizuje programy rozwojowe (dla zarządów i grup menedżerskich, zespołów funkcjonalnych i projektowych), rozwija kompetencje liderskie kadry zarządzającej (top management, menedżerowie liniowi oraz osoby przygotowywane do ról liderskich). Koncentruje się na kluczowych wyzwaniach, buduje na pozytywach.

Z jej ekspertyzy korzystali członkowie zarządów, menedżerowie i pracownicy wielu organizacji, a wśród nich: GlaxoSmithKline, Tchibo, Bergerat Monnoyeur (Catepillar), Polkomtel S.A. (Plus), Idea Bank, Spółdzielcza Mleczarnia „Spomlek”, EXATEL S.A., IBM, Metro Group (Makro), Tesco Polska Sp. z o.o., TNT, Allianz, QXL Poland Sp. z o.o. (Allegro), Raiffeisen Bank Polska S.A., ING Bank Śląski, PKO BP, Volkswagen Bank Polska S.A., Eaton Automotive Sp. z o.o., Valeo Electric and Electronic Systems Sp. z o.o., Enersys Sp. z o.o., TP S.A., P4 Sp. z o.o. (Play), JTI Polska Sp. z o.o., Sanofi-Aventis Sp. z o.o., Volkswagen Poznań, Scott Wilson, Passus Sp. z o.o., Urząd Marszałkowski w Łodzi, UM Wodzisławia Śląskiego i in. 

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Platforma Zoom
Platforma Zoom

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
990
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Zniżki grupowe:
  • 5.05% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 5.05% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 5.05% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 5.05% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Przesłanie wypełnionego formularza jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
  2. Płatność powinna być przekazana w formie przedpłaty na konto J.G.Training: BRE BANK S.A. - mBank 38 1140 2004 0000 3002 3360 7883.
  3. Brak dokonania płatności przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
  4. Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia, wyłącznie w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty.
  5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku przedpłaty zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
  6. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
  7. Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: J.G.Training
  • Ulica i nr: Olesińska 21
  • Kod pocztowy: 02-548
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 8981505607

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

J.G.Training
02-548 Warszawa, Polska Olesińska 21

Organizator

J.G.Training
02-548 Warszawa, Polska
Olesińska 21
woj. mazowieckie
Misja Misją J.G.Training jest pomoc pracownikom firm i instytucji w zdobywaniu wiedzy, informacji i umiejętności, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania podmiotów gospodarczych. Obszary, z których szkolimy Tematyka naszych szkoleń dot...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!