O szkoleniu
Savoir-vivre w biznesie i w pracy ma olbrzymie znaczenie – jeśli wiesz, jak się zachować podczas wystąpienia, rozmów biznesowych i spotkań, znasz zasady etykiety i dobrych manier, jesteś lepiej postrzegany i oceniany, prędzej zostaniesz obdarzony zaufaniem i dojdziesz do porozumienia. Kurs „Etykieta i savoir-vivre” to szkolenie realizowane jako zamknięty warsztat, którego program dostosowujemy do potrzeb każdej grupy Kursantów, dzięki czemu Uczestnicy mogą zdobyć wiedzę i umiejętności z obszaru savoir-vivre o największej dla nich wartości i użyteczności.
Dzięki szkoleniu Etykieta i Savoir-Vivre rozwiniesz kompetencje:
- Autoprezentacja.
- Budowanie relacji służbowych.
Adresaci szkolenia:
- Osoby zainteresowane poszerzaniem wiedzy z zakresu savoir-vivre.
- Osoby zainteresowane rozwojem osobistym.
Program szkolenia
Ramowy program usługi
09:00 – 09:15: Rozpoczęcie, omówienie celów szkolenia oraz potrzeb uczestników.
09:15 – 10:00 Moduł I – Etykieta i savoir – vivre – podstawy
- Kanony budowania wizerunku profesjonalisty.
- Punktualność – umiejętność zarządzania sobą w czasie.
- Powitanie oraz pożegnanie w sytuacjach służbowych zgodnie z zasadą precedencji czyli kiedy ważniejszy jest szef a kiedy ważniejszy klient firmy.
- Sposób zwracania się, właściwe tytułowanie.
- Zasady podawania dłoni, ukłonów, pocałunków i pozdrowień.
10:00 – 10:15 Przerwa
10:15 – 12:00 Moduł II -Etykieta i savoir – vivre – profesjonalny wizerunek
- Zawodowy kanon ubioru i wyglądu.
- Właściwa postawa i sposób poruszania się (siadanie i wstawanie, sposób stania i chodzenia).
- Business Dress Code – Business Casual, czyli savoir-vivre w ubiorze oraz Smart Casual, czyli jak pogodzić elegancję z wygodą.
- Znaczenie dodatków w stroju.
- Podkreślanie atutów i ukrywanie niedoskonałości w tworzeniu własnego wizerunku.
- Zasady wyboru stroju i makijażu w zależności od pory dnia i okoliczności.
- Faux pas w ubiorze – przegląd najczęstszych potknięć dotyczących komponowania stroju, wyboru fasonu oraz dodatków.
12:00 – 13:40 Przerwa obiadowa
13:40 – 14:15 Moduł III –Etykieta i savoir – vivre – sztuka zachowania
- Zasady wymiany wizytówek.
- Zachowanie i postawa w trakcie rozmowy (właściwa gestykulacja, mimika, spojrzenie).
- Zasady zachowania w zależności od miejsca spotkania (praca, wyjazd służbowy, konferencja, teatr, ulica, sklep, wakacje itp.).
- Odpowiedni dobór tematyki.
- Sztuka prowadzenia rozmów telefonicznych i korespondencji elektronicznej.
- Grzecznościowe zachowanie w samochodzie (zajęcie odpowiedniego miejsca, rozliczenie za podróż itp.).
- Grzecznościowe zachowania w windzie, na korytarzu
14:15 – 14:30 Przerwa
14:30 – 15:30 Moduł IV – Etykieta i savoir – vivre – spotkania
- Wręczanie kart wizytowych i zaproszeń.
- Prezentacja uczestników spotkania.
- Sztuka podejmowania gości.
- Zasady obowiązujące podczas spotkań służbowych.
- Wymogi etykiety przy organizowaniu przyjęć.
- Business dining, stołowa etykieta.
- Alkohole (gatunki, wybór, sposób podawania, wznoszenie toastów).
- Prezenty: wybór odpowiedniego i sposób wręczania partnerowi zawodowemu.
- Faux pas – sztuka unikania uchybień towarzyskich i sposoby niwelowania faux pas.
15:30 – 16:00 Podsumowanie i wypracowanie osobistej check listy.
Czas trwania
09:00 - 16:00
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 795 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udział w szkoleniu jest przysłanie zgłoszenia minimum 3 dni robocze przed rozpoczęciem wydarzenia.
- Po otrzymaniu zgłoszenia potwierdzimy jego przyjęcie oraz przekażemy wszelkie informacje organizacyjne.
- Warunkiem udziału w wydarzeniu jest dokonanie płatności na minimum 2 dni robocze przed datą rozpoczęcia wydarzenia. W przypadku braku takiej możliwości, dostosowujemy wspólnie rozwiązanie.
- Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest najpóźniej na 7 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia.
Masz pytania? Napisz do nas
