Szkolenie: Etykieta w biznesie – savoir-vivre i dress code

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/etykieta-w-biznesie-savoir-vivre-i-dress-code-53359

Informacje o szkoleniu

Progress Project Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

POWOŁAJ SIĘ NA PORTAL I ODBIERZ RABAT PRZEZ TELEFON
Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12

Przyjmujemy zgłoszenia również od osób fizycznych - specjalnie dla tych osób koszt uczestnictwa we wszystkich naszych szkoleniach zostanie pomniejszony o aktualnie obowiązujący podatek VAT. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12.

Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.

Termin szkolenia
24-25 października 2019r., Wrocław - Hotel Novotel Centrum****
2-3 grudnia 2019r., Warszawa - Hotel Mercure Airport Okęcie***


Opis i cele szkolenia
W dzisiejszym świecie swobody w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji biznesowych znajomość zasad etykiety i standardów dress code’u staje się wartością niezwykle pożądaną. Savoir-vivre nie tylko reguluje zasady funkcjonowania w ramach społeczności biznesowej. Umiejętność jego zastosowania w praktyce jest kluczowa dla budowania wizerunku i wiarygodności, które są podstawą sukcesu zawodowego poszczególnych osób oraz organizacji, którą reprezentują. Mimo świadomości istoty zagadnienia, większość pracowników polskich przedsiębiorstw ma problem z poprawnym przywitaniem się, elegancką wymianą wizytówek czy właściwym doborem stroju służbowego.
Niniejsze szkolenie w przyjazny dla uczestników sposób przybliży standardy wyznaczające klasę na płaszczyźnie budowania relacji służbowych w środowisku biznesowym. W jego trakcie zostaną poruszone zagadnienia związane z podstawowymi formami służbowego savoir-vivre’u i zasadami budowania profesjonalnego wizerunku biznesowego. Zaprojektowano je z myślą o tych, którzy pragną poszerzyć swe umiejętności w dziedzinie kontaktów międzyludzkich i rozwiać wszystkie wątpliwości związane z tym co wolno, a czego nie w relacjach z biznesowych.
• poznanie zasad etykiety i protokołu w porównaniu z tradycyjną etykietą towarzyską – świadomość różnic,
• poszerzenie umiejętności interpersonalnych pomocnych w kontaktach służbowych, na przyjęciach z udziałem klientów, gości honorowych, polityków,
• zdobycie umiejętności dostosowania odpowiednich zachowań do sytuacji (profesjonalna autoprezentacja, dobór stroju i akcesoriów),
• umiejętność nawiązywania nowych kontaktów,
• pewność siebie, swoboda i autorytet.

Korzyści dla uczestników
Uczestnicy zdobywają większą pewność siebie oraz swobodę poprzez świadomość swoich zalet, zyskują łatwość osiągania celów zawodowych i osobistych, unikają kłopotliwych sytuacji, tworzą miłą atmosferę.
Budują profesjonalny wizerunek firmy, prezentują postawę wzbudzającą szacunek, zaufanie oraz autorytet.

Szkolenie skierowane jest do:

-

Program szkolenia:

1. Autoprezentacja:
• Uścisk dłoni,
• Pierwszeństwo powitań,
• Rodzaje uścisków dłoni,
• Jak się uchronić przed natarczywym potrząsaniem,
• Postawa,
• Intonacja,
• Kontakt wzrokowy,
• Dystans.

2. Wizytówka:
• Formy przekazywania i otrzymywania wizytówek,
• Miejsce na wizytówki,
• Brak wizytówek,
• Dopisywanie informacji,
• Znaki na wizytówkach.

3. Przedstawianie osób:
• Formuły,
• Komunikacja niewerbalna,
• Precedencja,
• Tytułowanie kurtuazyjne, naukowe i służbowe,
• Formy adresatywne,
• Zapamiętywanie imion i nazwisk.

4. Zasady precedencji: przyjęcie, winda, samochód, konferencje.

5. Przyjęcia na stojąco:
• Przygotowanie ze strony gościa i gospodarza,
• Nawiązywanie nowych kontaktów, do kogo można podejść,
• Zagajenie oraz tematy, których należy unikać,
• Rotowanie,
• Korzystanie z bufetu,
• Jak zrobić „mocne” wejście, zdobyć autorytet.

6. Komplementy i krytyka na arenie służbowej.

7. Dress code:
• Zasady doboru stroju i akcesoriów do okazji,
• Określenia obowiązujące w etykiecie, co oznaczają dla kobiety i mężczyzny,
• Wizerunek biznesmena,
• Styl i moda,
• Typy kolorystyczne urody.

8. Przyjęcia przy stole:
• Przegląd sztućców, zastawy stołowej i kieliszków,
• Menu,
• Formy serwisu: angielski, francuski, amerykański,
• Maniery przy stole,
• Jak wybrnąć z kłopotliwej sytuacji,
• Jak jeść trudne potrawy (sushi, karczochy, homary),
• Rola gościa i gospodarza,
• Jak wznosić toasty.

9. Zaproszenie do restauracji na lunch, kolację.

10. Etykieta biznesu jako międzynarodowy język kurtuazji.

Informacje o prelegentach:

-

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1390 - PLN + VAT

Cena zawiera:

Cena dotyczy jednej osoby i zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

-

Szkolenie, kurs: Etykieta w biznesie – savoir-vivre i dress code