Szkolenie

Event marketing – jak zostać profesjonalnym organizatorem eventów wewnętrznych, wizerunkowych, prosprzedażowych oraz medialnych?

O szkoleniu

Czym jest event? Co sprawia, że jest on nieodłącznym narzędziem w działaniach wizerunkowych każdej firmy? Czy istnieją firmy, które nie potrzebują tego narzędzia w realizacji celów promocyjnych i komunikacyjnych? W jakich sytuacjach warto użyć go w procesie kształtowania wizerunku firmy oraz jak zoptymalizować jego korzyści? Jak za pośrednictwem eventów świadomie i długofalowo pielęgnować stosunki firmy z otoczeniem? I w końcu… Jak zorganizować event, aby uzyskać pożądany efekt?

Tematyka szkolenia:

szkolenie przygotuje uczestników do samodzielnego organizowania eventów, będzie praktycznym kompendium wiedzy z zakresu organizacji i planowania wydarzeń,
szkolenie podkreśli rolę eventu jako narzędzia w kształtowaniu wizerunku – zarówno zewnętrznego jak i wewnętrznego,
podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak kreować i planować wydarzenia, aby mieć po swojej stronie media, opinię publiczną
Kto powinien wziąć udział?
pracownicy agencji eventowych oraz PRowych,
osoby odpowiedzialne w firmie za marketing, komunikację, PR, samodzielnie realizujące eventy (nie korzystające z usług agencji),
właściciele firm samodzielnie realizujących działania wizerunkowe
pracownicy organizacji publicznych, fundacji, stowarzyszeń, wszelkich instytucji realizujących politykę kształtowania własnego wizerunku,
osoby ubiegające się o pracę na wyżej wymienionych stanowiskach

Program szkolenia

Część I

Eventy – po co je organizować?

1. Skąd potrzeba organizowania eventów? Synteza rozwoju branży w Polsce, hipotezy co do dalszej ewolucji eventu jako narzędzia komunikacji, dalszego rozwoju branży – case study.

2. Podział eventów ze względu na odbiorców (wewnętrzni, zewnętrzni).

3. Klasyfikacja eventów ze względu na cel, w którym są organizowane.

Część II

Sponsoring – coraz bardziej znaczący teren w branży eventowej.

1. Co z tym sponsoringiem? Zalety i zagrożenia.

2. Zależności pomiędzy sponsorującym, a sponsorowanym.

3. Kiedy mam szansę na pozyskanie sponsorów wydarzenia?

4. Jak stworzyć ofertę sponsorską? Czym przekonać sponsora?

5. Jak ocenić ofertę sponsorską pod kątem interesu swojej firmy?

6. W jakie sponsoringi powinienem wchodzić?

7. Jak sfinalizować współpracę sponsorską?

8. A może barter? Wymiana bezgotówkowa z obustronną korzyścią.

9. Case study.

Warsztaty z przygotowywania ofert sponsorskich – praca w grupach.

Część III

Planowanie i organizacja eventu

1. Sprzedaż eventu – nawiązanie kontaktu z klientem, udział w przetargu, rozpoczyna się proces powstawania oferty.

2. Planowanie działań i tworzenie harmonogramu, kosztorysu i scenariusza. Kalkulacja opłacalności, dopracowywanie scenariusza.

3. Stworzenie zespołu pracującego przy projekcie – podział zadań.

4. O czym należy pamiętać na kolejnych etapach przygotowań.

5. Współpraca z klientem na poszczególnych etapach przygotowań.

6. Współpraca z podwykonawcami.

7. Godzina „W” – działania i zarządzanie zespołem w trakcie trwania eventu.

8. Zamknięcie projektu.

9. Ocena projektu pod kątem zakładanego celu.

10. Punkty krytyczne, niebezpieczeństwa, najczęstsze błędy organizatorów.

Warsztaty z planowania i organizacji eventów – praca w grupach.

Część IV

Każdy event jest inny. Jak się do zabrać do organizacji eventu…

1. Motywacyjnego, integracyjnego, wizerunkowego, prosprzedażowego, niestandardowego?

Warsztaty z planowania i organizacji eventów – praca w grupach.

Część V

Event jako narzędzie PR, PR celem eventu

1. Eventy organizowane pod kątem mediów

a)konferencje prasowe,

b)briefingi,

c)premiery,

d)jubileusze,

e)otwarcia,

f)kongresy,

g)inne…

3. Jak zapewnić organizowanemu wydarzeniu przychylność mediów i opinii. publicznej?

4. Media jako uczestnicy eventu i pośrednicy w kontaktach z opinią publiczną.

5. Stan najwyższej gotowości, czyli dziennikarze na naszym evencie.

6. Zapewnienie szerokiego rozgłosu, dotarcia do mediów.

7. Zamknięcie projektu.

8. Ocena projektu pod kątem zakładanego celu.

9. Niebezpieczeństwa, umiejętność dostrzeżenia słabych punktów przedsięwzięcia.

Warsztaty – praca w grupach.

Część VI

Podsumowanie szkolenia i dyskusja

Czas trwania

9.00-17.30

Prelegenci

Cytat
Marzena Godlewska

Dyrektor Zarządzający w Agencji Marketingu Zintegrowanego Mea Group. Swoje doświadczenie w branży zdobywa od 6 lat, będąc związana zarówno z Działami Kreacji, gdzie była odpowiedzialna za tworzenie scenariuszy eventów, planowanie strategii jak i z działami realizacji, gdzie odpowiedzialna była za produkcję. Systematycznie poszerzała wiedzę w kolejnych działach agencji eventowych. Obecnie jest odpowiedzialna za zarządzanie Działami Kreacji i Realizacji oraz za kontakty z klientami. Dotychczas pracowała z takimi klientami jak: Lexus, Puls Biznesu, Empik, Adidas, Kredyt Bank, Nestle Proffesional, Unilever, Astra Zeneca, Douglas i wiele innych.

Gdzie i kiedy

Warszawa 31 października 2011
PRoto.pl

Warszawa

Al. Jerozolimskie 53

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 30 sierpnia 2011
PRoto.pl

Warszawa

Al. Jerozolimskie 53

woj. mazowieckie

Weź udział

Cena 1
7
1 PLN
Cena zawiera:
  • Materiały szkoleniowe, Przerwy kawowe, Lunch
Weź udział

Organizator

PRoto.pl
00-697 Warszawa
al. Jerozolimskie 53
woj. mazowieckie
PRoto jest polskim wortalem tematycznym dedykowanym środowisku public relations. Informuje o nowościach w branży, dostarcza praktycznych wskazówek oraz prezentuje różnorodne osiągnięcia naukowe z dziedziny public relations w Polsce i na świecie. Wspó...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Formularz zgłoszeniowy na www.proto.pl

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

PRoto.pl
00-697 Warszawa al. Jerozolimskie 53
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!