Szkolenie

Event narzędziem PR-u, PR celem Eventu

O szkoleniu

Tematyka szkolenia:

szkolenie będzie praktycznym kompendium wiedzy z zakresu organizacji i planowania eventów,
szkolenie podkreśli rolę eventu jako narzędzia w kształtowaniu wizerunku – zarówno zewnętrznego jak i wewnętrznego,
celem szkolenia będzie przekazanie maksymalnie praktycznej wiedzy, gotowej do wykorzystania przy profesjonalnym planowaniu i organizacji eventów,
szkolenie rozwijać będzie kwestię eventów organizowanych pod kątem mediów,
podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak kreować i planować wydarzenia, aby mieć po swojej stronie media, opinię publiczną,
szkolenie pogłębi wiedzę na temat CSR-u i sposobu realizacji jego założeń za pomocą eventów
Kto powinien wziąć udział?
pracownicy agencji PR,
pracownicy działów PR, osoby odpowiedzialne w firmie za marketing, komunikację, organizację wydarzeń
właściciele firm samodzielnie realizujących działania wizerunkowe
event managerowie chcący organizować wydarzenia z nastawieniem na PR, publicity
pracownicy działów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, działów HR

Program szkolenia

Część I

Event – definicja, cel, klasyfikacja

1. Czym jest event?

2. Skąd potrzeba organizowania eventów?

3. Podział eventów ze względu na odbiorców (wewnętrzni, zewnętrzni).

4. Klasyfikacja eventów ze względu na cel, w którym są organizowane.

5. Analiza przypadków – synteza rozwoju branży w Polsce, hipotezy co do dalszej ewolucji eventu jako narzędzia komunikacji, dalszego rozwoju branży.

Część II

Planowanie i organizacja eventu

1. Sprzedaż eventu – nawiązanie kontaktu z klientem, udział w przetargu, proces powstawania oferty.

2. Planowanie działań i tworzenie harmonogramu projektu, kalkulacja opłacalności projektu, dopracowywanie scenariusza.

3. Stworzenie zespołu pracującego przy projekcie – podział zadań.

4. Współpraca z klientem na poszczególnych etapach przygotowań.

5. Współpraca z podwykonawcami.

6. Godzina „W” – działania i zarządzanie w trakcie trwania eventu

7. Zamknięcie projektu.

8. Punkty krytyczne, niebezpieczeństwa, najczęstsze błędy organizatorów.

9. Warsztaty – praca indywidualna.

Część III

Event jako narzędzie PR, PR celem eventu

1. Public relations wewnątrz i na zewnątrz firmy – event jako narzędzie długofalowo pielęgnujące stosunki firmy z otoczeniem, kształtujące wizerunek marki

2. Eventy organizowane pod kątem mediów (konferencje prasowe, briefingi, premiery, jubileusze, otwarcia, kongresy)

3. Jak zapewnić organizowanemu wydarzeniu przychylność mediów i opinii publicznej?

4. Media jako uczestnicy eventu i pośrednicy w kontaktach z opinią publiczną.

5. Stan najwyższej gotowości, czyli dziennikarze na naszym evencie.

6. Niebezpieczeństwa, umiejętność dostrzeżenia słabych punktów przedsięwzięcia.

7. Analiza przypadków, dyskusja.

Część IV

Czym jest CSR i jakie daje możliwości

1. Definicja CSR, przykłady, analiza szans i zagrożeń.

2. Zarządzanie budżetem klienta, aby przynosił on satysfakcjonujące efekty wizerunkowe oraz niósł wartość dodaną.

3. CSR & Event – przykłady realizacji.

4. Warsztaty w grupach – praca kreatywna.

Część V

Podsumowanie szkolenia i dyskusja

Czas trwania

9.00-17.30

Prelegenci

Cytat
Marzena Godlewska

Dyrektor Zarządzający w Agencji Marketingu Zintegrowanego Mea Group. Swoje doświadczenie w branży zdobywa od 6 lat. Dotychczas była związana zarówno z działami kreacji, strategii jak i realizacji. Obecnie oprócz zarządzania odpowiada w firmie za kontakty z klientami. Studiowała filologie polską dla mediów ze specjalizacją „Media, Reklama, Marketing” na Uniwersytecie Warszawskim. Dotychczas pracowała z takimi firmami jak: Lexus, Puls Biznesu, Empik, Adidas, Kredyt Bank, Nestle Polska, Unilever, Astra Zeneca, Mercedes-Benz, Ernst&Young, Douglas i wiele innych.

Gdzie i kiedy

Warszawa 21 lipca 2011
PRoto.pl

00-697 Warszawa

Al. Jerozolimskie 53

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena 1
7
1 PLN
Cena zawiera:
  • Materiały szkoleniowe, Przerwy kawowe, Lunch
Zapisz się

Organizator

PRoto.pl
00-697 Warszawa
al. Jerozolimskie 53
woj. mazowieckie
PRoto jest polskim wortalem tematycznym dedykowanym środowisku public relations. Informuje o nowościach w branży, dostarcza praktycznych wskazówek oraz prezentuje różnorodne osiągnięcia naukowe z dziedziny public relations w Polsce i na świecie. Wspó...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Formularz zgłoszeniowy na www.proto.pl

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

PRoto.pl
00-697 Warszawa al. Jerozolimskie 53
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!