Ewidencja i sprawozdawczość w gospodarce odpadami – 1-dniowe warsztaty praktyczne dla przedsiębiorców.

O szkoleniu

Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: "Ewidencja i sprawozdawczość w gospodarce odpadami – 1-dniowe warsztaty praktyczne dla przedsiębiorców". Szkolenie realizowane jest w formie interaktywnej w kameralnej grupie pozwalającej na indywidualne podejście wykładowcy do Uczestników zajęć.

Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści dla uczestników

• Uczestnicy zdobędą kompleksową wiedzę i umiejętności z zakresu:
-odpowiedzialności prawnej i obowiązków w zakresie gospodarki odpadami
-kwalifikowania odpadów zgodnie z katalogiem odpadów
-decyzji administracyjnych z zakresu gospodarki odpadami
-prowadzenia ewidencji odpadów wg nowych dokumentów
- weryfikacji odbiorcy odpadów
-zasad wpisu do rejestru prowadzonego przez marszałka BDO
-wyznaczania miejsc i sposobów magazynowania odpadów
• Utrwalenie przekazanej wiedzy poprzez ćwiczenia, analizę konkretnych przypadków oraz rozwiązywanie trudności z jakimi spotykają się Uczestnicy w codziennej pracy.

Kto powinien wziąć udział?

Grupa docelowa

Do udziału w szkoleniu serdecznie zachęcamy:
-pracowników przedsiębiorstw prywatnych
-specjalistów ds. ochrony środowiska
-specjalistów ds. gospodarki odpadami
-osoby zajmujące się kwestiami środowiskowymi oraz gospodarką odpadami
-wszystkie osoby zainteresowane omawianą podczas szkolenia tematyką.
Cel szkolenia

  • Celem szkolenia jest przekazanie Uczestnikom wiedzy i kwalifikacji w zakresie gospodarki odpadami.
  • Udział w szkoleniu pozwoli Uczestnikom na zdobycie cennych praktycznych umiejętności sporządzania dokumentów związanych z gospodarką odpadami dzięki aktywnym warsztatom z wypełniania sprawozdań i dokumentów ewidencyjnych.

Program szkolenia

1. Przepisy prawne regulujące gospodarkę odpadami w Polsce.
2. Decyzje administracyjne: od przygotowania wniosku po weryfikację uzyskanej decyzji:
-pozwolenie na wytwarzanie odpadów,
-zezwolenie na przetwarzanie odpadów,
-zezwolenie na zbieranie odpadów,
-zezwolenie na transport odpadów.
3. Zasady gospodarowania odpadami i obowiązki wytwórcy odpadów.
4. Sposoby magazynowania i przekazywania odpadów , jak przygotować i oznaczyć miejsca magazynowania odpadów, planowane zmiany- projekt rozporządzenia ws szczegółowych wymagań dla magazynowania odpadów.
5. Klasyfikacja odpadów – katalog odpadów, nadawanie odpadom odpowiednich kodów - ćwiczenie.
6. Obowiązkowa ewidencja odpadów –  wzory karty przekazania odpadu oraz karty ewidencji odpadu.
7. Wypełnianie karty przekazania odpadu i karty ewidencji odpadu - ćwiczenie.
8. Zbiorcze zestawienie danych o odpadach do Marszałka.
9. Ćwiczenia w wypełnianiu dokumentów ewidencyjnych (karty ewidencji odpadu i karty przekazania odpadu) oraz zbiorczego zestawienia danych o odpadach, najczęstsze błędy.
10. Zasady dotyczące zasad postępowania z odpadami, w tym przekazywania ich osobom fizycznym (weryfikacja odbiorców, potwierdzanie odbioru).
11. Rejestr BDO – kto musi się zarejestrować, gdzie umieszczać numer rejestrowy, kary za brak rejestracji, obowiązujące formularze rejestrowe i aktualizacyjne – które tabele wypełnić, jakie są wymagane załączniki , stawki opłat rejestrowych i rocznych, Jakie zmiany planowane są w zakresie wystawiania KPO w związku z uruchomieniem BDO ?
12. Planowane kolejne zmiany w ustawie o odpadach i wynikające z nich obowiązki dla przedsiębiorców (elektroniczne ewidencja odpadów, sprawozdania do BDO).

Uwagi

Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.

Czas trwania

1 dzień

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

-

Warszawa

woj. mazowieckie

Online 30 listopad 2022
-

Kraków

woj. małopolskie

Online 13 grudzień 2022
-

Wrocław

woj. dolnośląskie

Online 30 styczeń 2023

Rejestracja

szkolenie stacjonarne
zł netto
766
+23% VAT
Cena zawiera:
  • Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 790 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • Rozwiń
Zapisz się
szkolenie online
zł netto
669
+23% VAT
Cena zawiera:
  • Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 690 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
61-706 Poznań
Libelta 1a/2
woj. wielkopolskie
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER to oddany, profesjonalny zespół fachowców dogłębnie analizujący Państwa potrzeby, działając z pełną odpowiedzialnością i zaangażowaniem. To instytucja głównie specjalizująca się w realizacji projektów...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

-

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
61-706 Poznań Libelta 1a/2
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!