O szkoleniu
Cele:
- Zdobycie wiedzy dotyczącej praktyki użytkowania systemu.
- Nauczenie się jak prawidłowo archiwizować dokumentację.
- Uzyskanie wiedzy jak zarządzać systemem.
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych programem szkolenia.
Program szkolenia
- Moduł kancelaryjny:
- Pisma.
- Rejestry.
- Spis spraw.
- Generowanie wydruków ze spisu spraw.
- Wyszukiwanie.
- Struktura organizacji.
- Kreator koszulki.
- Kod kreskowy.
- Rejestrowanie kopert.
- Podgląd korespondencji.
- Uzupełnianie metadanych.
- Wydruk Pocztowej Książki Nadawczej (PKN).
- Wiadomości.
- Opis funkcjonalności EZD.
- Tworzenie nowej koszulki, do której dołączymy pismo umożliwiające założenie sprawy.
- Uzupełnianie metadanych.
- Przekazywanie pism.
- Przekazywanie pism według szablonu obiegu.
- Hurtowe przekazywanie pism.
- Hurtowe pobieranie zawartości koszulek.
- Dekretacja pism.
- Grupowe przekazywanie pism z możliwością jednoczesnego udostępniania dokumentów.
- Rejestracja spraw.
- Przenoszenie sprawy do innego symbolu JRWA.
- Hurtowe przerejestrowanie spraw.
- Wiązanie pism ze sprawą.
- Pomocnicza rejestracja spraw w systemie EZD prowadzonych w papierowych teczkach aktowych/Moduł papierowy.
- Metryka sprawy.
- Udostępnianie akt w sprawie.
- Dodatkowe udostępnianie.
- Kopia Wewnętrzna pisma.
- Kopiowanie hurtowe pisma.
- Cofnięcie udostępnienia.
- Powiadomienia o zmianach w koszulce.
- Akceptacja dokumentów.
- Obsługa dokumentu wrażliwego.
- Podpisywanie dokumentów.
- Weryfikacja składanych podpisów.
- Wydruk uwierzytelnienia podpisu elektronicznego.
- Automatyczne uzupełnianie zakładek w dokumentach MSWord przy podpisywaniu.
- Automatyczne tworzenie wersji PDF podpisanego dokumentu.
- Przygotowanie wysyłki (list tradycyjny).
- Wygenerowanie rozdzielnika.
- Korespondencja Zbiorcza.
- Korespondencja Osobista.
- Rejestrowanie wychodzących maili/faxów.
- Wyszukiwanie zarejestrowanej korespondencji.
- Wydruk korespondencji na innym stanowisku.
- Tworzenie list adresatów.
- Import adresatów.
- Prowadzenie rejestrów.
- Kończenie /wznawianie spraw.
- Zawieszanie spraw.
- Wznawianie sprawy.
- Przerejestrowanie sprawy.
- Hurtowe przerejestrowanie spraw.
- Dodawanie notatek do akt sprawy.
- Dodawanie opinii do akt sprawy.
- ePismo.
- Przygotowanie e-korespondencji.
- Przygotowanie wysyłki e-korespondencji.
- Rozdzielenie wpływów.
- Rejestracja wpływów w Głównym Punkcie Kancelaryjnym.
- Wprowadzenie metadanych.
- Obsługa składu (przyjęcie na stan składu chronologicznego, wypożyczanie, wycofywanie).
- Zamówienie dokumentacji znajdującej się w składzie chronologicznym.
- Postępowanie z pismami wychodzącymi na zewnątrz (rejestracja, wycena wysyłki, stworzenie książki nadawczej, odnotowanie wysyłki).
- Czynności wykonywane przez naczelników i pracowników merytorycznych:
- Dekretowanie korespondencji w EZD przez naczelników wydziałów na właściwe stanowiska merytoryczne.
- Uzupełnienie i aktualizacja metadanych przez osobę prowadzącą sprawę.
- Założenie sprawy.
- Inicjowanie spraw własnych.
- Ustawienie terminu założenia sprawy.
- Powiązywanie pism ze sprawą.
- Przygotowanie projektu pism – akt w sprawie.
- Dodawanie załączników.
- Dodawanie opinii, notatek.
- Udostępnianie akt sprawy.
- Parafowanie czystopisu w systemie EZD certyfikatem niekwalifikowanym.
- Przekazanie sprawy naczelnikowi do parafowania czystopisu odpowiedzi w sprawie i dalszego przekazania sprawy. dyrektorowi departamentu celem podpisania pisma.
- Przygotowanie wysyłki, za pośrednictwem modułu korespondencji wychodzącej w EZD.
- Tworzenie list adresatów.
- Rejestracja przesyłek wychodzących (maile, faksy).
- Zakończenie sprawy po uprzedniej ponownej weryfikacji meta danych.
- Zawieszanie i wznawianie sprawy.
- Przenoszenie spraw.
- Prowadzenie rejestrów.
- Archiwizacja:
- Archiwizacja w składach.
- Archiwizacja dokumentacji elektronicznej.
- Archiwizacja dokumentacji papierowej.
- Koordynowanie i administrowanie systemem:
- Administrowanie systemem.
- Wymagania sprzętowo / programowe aplikacji.
- Zakładanie konta użytkownika.
- Role i uprawnienia.
- Opis funkcjonalności.
- Role organizacyjne.
- Określenie roli organizacyjnej pracownika procesów.
Czas trwania
9.30-14.30
Prelegenci
Adam Parysz
Dyplomowany Archiwista, absolwent Instytutu Historii Uniwersytetu Śląskiego na kierunku Historia, specjalizacja Archiwistyka i Zarządzanie Dokumentacją Współczesną. Czynny Administrator Bezpieczeństwa Informacji w PNBU „BT” Teresa Buzińska oraz Inspektor Ochrony Danych w Gminie Lądek. Były Specjalista ds. Archiwizacji oraz Kierownik Projektów w ArchiDoc SA. Doświadczenie zawodowe w charakterze archiwisty oraz w kierowaniu projektami archiwizacji dokumentacji. Wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń (3 645h dydaktycznych spędzonych na sali szkoleniowej oraz 4046 przeszkolonych uczestników) z zakresu archiwizacji dokumentacji, systemów teleinformatycznych (w szczególności EPUAP2), prawa archiwalnego, administracyjnego, ochrony danych osobowych oraz zarządzania dokumentem i podpisem elektronicznym dla wielu instytucji państwowych, samorządowych i firm prywatnych. Udokumentowane przeprowadzenie ponad 230 szkoleń dla wielu instytucji państwowych, prywatnych i samorządowych m.in. Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej, Kancelaria Senatu RP, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Komenda Główna Policji,, Poczta Polska S.A., Koleje Mazowieckie, CBA, Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Chrześcijańska Akademia Teologiczna w Warszawie, Polska Akademia Nauk, Akademia Górniczo-Hutnicza, Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie, Rzeszowie i w Olsztynie, Urząd Miasta Rzeszowa, Wojewódzka Stacja Sanitarno –Epidemiologiczna w Poznaniu, Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, Szpital Zachodni im. Św. Jana Pawła II w Grodzisku Mazowieckim, Arcelormittal, ArchiDoc S.A, Sąd Okręgowy w Kielcach oraz Sąd Apelacyjny we Wrocławiu. W zakresie ochrony danych osobowych szkolił m. in. ING Bank Śląski, Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim, Fenice Poland, Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie i Podlaski Urząd Wojewódzki. Współpracuje m. in. z Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze, Ośrodek Kształcenia Samorządu Terytorialnego im. Waleriana Pańki FRDL, ADEPTS.C., Fundacja Rozwoju i Ochrony Komunikacji Elektronicznej FORCE, SUKCES C.R. Edyta Szczerkowska, Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Szkoleniowe w Łodzi.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 590 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 690 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udziału w szkoleniu jest wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszenia, którego potwierdzenie przyjęcia przez Organizatora stanowi zawarcie umowy uczestnictwa w szkoleniu.
- Zgłaszając udział w szkoleniu zgłaszający zobowiązuje się do uiszczenia umówionej opłaty za szkolenie.
- Opłata realizowana jest przelewem na konto Organizatora na podstawie potwierdzenia udziału oraz faktury pro forma, a płatność wymagana jest przed szkoleniem, chyba że strony uzgodnią inne warunki.
- Odwołanie zgłoszenia możliwe jest bezkosztowo na nie mniej niż 7 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia, pod warunkiem poinformowania Organizatora na piśmie (w tym z użyciem poczty elektronicznej). Odwołanie po wskazanym terminie skutkuje naliczeniem pełnej opłaty.
- Brak udziału w szkoleniu nie może być rozumiany jako odstąpienie od umowy i nie zwalnia z obowiązku zapłaty ceny szkolenia.
- Zgłaszający ma możliwość jednorazowego przeniesienia terminu szkolenia na inny termin (o ile dostępne są wolne miejsca) bądź wykorzystania wpłaconej kwoty na inne szkolenie Organizatora pod warunkiem wyrównania różnicy w cenie. Wpłata nie podlega zwrotowi, ani w części, ani w całości.
- Organizator zastrzega prawo zmiany terminu i miejsca szkolenia, a także odwołania szkolenia z powodów niezawinionych przez Organizatora (np. siła wyższa, choroba prowadzącego, nie zebranie wystarczającej grupy uczestników). W takiej sytuacji zawiadamia Zgłaszającego o odwołaniu szkolenia na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz zwraca wpłacone kwoty w terminie 7 dni bądź za zgodą Zgłaszającego proponuje inny termin/miejsce realizacji szkolenia.
- Nazwa firmy: Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
- Ulica i nr: Ficowskiego 15
- Kod pocztowy: 01-747
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5260209840