Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/facebook-bez-tajemnic-30489-id982

Informacje o szkoleniu

  • Facebook bez tajemnic


    ID szkolenia: 30489
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Marketing, reklama, PR
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    PRoto.pl
    Al. Jerozolimskie 53
    Warszawa
    Godziny zajęć (czas trwania):
    9.00-17.30
  • Organizator szkolenia:

    PRoto.pl
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

W trakcie szkolenia uczestnicy poznają:

Zasady komunikacji z użytkownikami Facebooka

Aplikacje - zaawansowane narzędzia angażowania fanów

Możliwości reklamowe na Facebooku

Sposoby ewaluacji działań na Facebooku

Ponadto podczas całego szkolenia będą odbywały się praktyczne ćwiczenia z użyciem laptopów i FanPage'y uczestników szkolenia.

Szkolenie skierowane jest do:

Osoby odpowiedzialne za prowadzenie komunikacji w firmach i instytucjach państwowych.

Pracownicy działów komunikacji i PR.

Eksperci i "opinion" liderzy, którzy komunikują w social mediach i Internecie.

Program szkolenia:

1. Dlaczego Facebook?

Facebook w Polsce i na świecie - liczby, trendy
Użytkownicy Facebooka
Kto i w jaki sposób korzysta z mediów społecznościowych
Prosumenci - siła opinii
Fan - ambasador marki i źródło rekomendacji
Facebook a inne media społecznościowe z perspektywy biznesowej. Podobieństwa, różnice, szanse, zagrożenia.

2. Pierwsze kroki w serwisie Facebook – ćwiczenia praktyczne

Zakładamy konto na Facebooku
Modele obecności marki na Facebooku
Social Face – jak powinna komunikować się moją marka w mediach społecznościowych
Pierwszy FanPage
Ściana (Wall)
Zakładki (Tabs)

3. Zasady komunikacji z użytkownikami Facebooka

EdgeRank i Social Graph – jak działa Facebook?
Best practices – jak skutecznie docierać do fanów?
Czego robić nie wolno? – analiza najczęściej popełnianych przez marki błędów w komunikacji
Angażowanie a spam
Sytuacje kryzysowe i Social CRM

4. Komunikacja na Facebooku – ćwiczenia praktyczne

Aktualizacja statusów
Wydarzenia (events)
Multimedia
Linki
Dyskusje
Sharing

5. Aplikacje - zaawansowane narzędzia angażowania fanów

Zasady działania i tworzenia aplikacji
Przykłady wykorzystania marketingowego do realizacji konkretnych celów biznesowych.
Aplikacje angażujące
Aplikacje sprzedażowe
Gry marketingowe
Aplikacje mobilne, Facebook Places

6. Facebook a inne działania marketingowe firmy

Facebook jako „otwarta platforma i element całościowej strategii komunikacyjnej firmy
Social HUB
Czym jest Facebook Connect?
Jak uzyskać efekt synergii, łącząc aktywność na Facebooku z innymi działaniami marki w internecie?
Integracja ze stroną domową/produktową, blogami i multimediami

7. Możliwości reklamowe na Facebooku

Zasady i kodeks reklamodawcy
Formaty reklamowe na Facebooku
Targetowanie
Jak zamówić reklamę na Facebooku?
Modele cenowe i rozliczeniowe
Optymalizacja kampanii reklamowych
Analiza przykładów efektywnych kampanii polskich i zagranicznych

8. Ewaluacja działań na Facebooku

Jakich wyników możemy się spodziewać
Analiza danych wewnętrznych
Analiza wizerunku sieciowego
Śledzenie trendów
Co jest sukcesem, a co porażką (KPI, social media ROI)
Analiza statystyk (Page Analytics Dashboard)

Informacje o prelegentach:

Aleksander Winciorek

Dyrektor działu badań i strategii w agencji reklamowej Heureka, z którą związany jest od 2003 roku. Projektant internetowych narzędzi badawczych i monitorujących. Szczególnie zainteresowany mierzeniem efektywności działań marketingowych. Zrealizował kilkadziesiąt aktywacji opartych na strategiach wykorzystujących media społecznościowe i niestandardowe kanały komunikacji internetowej. Kampanie pod jego nadzorem strategicznym zdobywały nagrody na festiwalach m.in. Golden Drum, Golden Arrow, Mixx Awards. Współpracuje z największymi korporacjami, takimi jak Orange, Philips, Unilever, Danone, Nestle, Nivea.

Duże doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i sesji coachingowych z zakresu mediów społecznościowych i marketingu internetowego. Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Prowadzi zajęcia z zakresu Internet PR i mediów społecznościowych. Autor podręcznika PR w Internecie, w ramach wydawnictwa E-marketing – kompendium dla menedżerów. Stały współpracownik miesięcznika „Media Marketing Polska” i „Marketing w Praktyce”.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1 d

Cena zawiera:

Materiały szkoleniowe, Przerwy kawowe, Lunch

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Formularz zgłoszeniowy na www.proto.pl

Wydarzenie: Facebook bez tajemnic