Szkolenie
Facebook bez tajemnic
O szkoleniu
W trakcie szkolenia uczestnicy poznają:
Zasady komunikacji z użytkownikami Facebooka
Aplikacje - zaawansowane narzędzia angażowania fanów
Możliwości reklamowe na Facebooku
Sposoby ewaluacji działań na Facebooku
Ponadto podczas całego szkolenia będą odbywały się praktyczne ćwiczenia z użyciem laptopów i FanPage'y uczestników szkolenia.
Zasady komunikacji z użytkownikami Facebooka
Aplikacje - zaawansowane narzędzia angażowania fanów
Możliwości reklamowe na Facebooku
Sposoby ewaluacji działań na Facebooku
Ponadto podczas całego szkolenia będą odbywały się praktyczne ćwiczenia z użyciem laptopów i FanPage'y uczestników szkolenia.
Kto powinien wziąć udział?
Osoby odpowiedzialne za prowadzenie komunikacji w firmach i instytucjach państwowych.
Pracownicy działów komunikacji i PR.
Eksperci i "opinion" liderzy, którzy komunikują w social mediach i Internecie.
Pracownicy działów komunikacji i PR.
Eksperci i "opinion" liderzy, którzy komunikują w social mediach i Internecie.
Program szkolenia
1. Dlaczego Facebook?
Facebook w Polsce i na świecie - liczby, trendy
Użytkownicy Facebooka
Kto i w jaki sposób korzysta z mediów społecznościowych
Prosumenci - siła opinii
Fan - ambasador marki i źródło rekomendacji
Facebook a inne media społecznościowe z perspektywy biznesowej. Podobieństwa, różnice, szanse, zagrożenia.
2. Pierwsze kroki w serwisie Facebook – ćwiczenia praktyczne
Zakładamy konto na Facebooku
Modele obecności marki na Facebooku
Social Face – jak powinna komunikować się moją marka w mediach społecznościowych
Pierwszy FanPage
Ściana (Wall)
Zakładki (Tabs)
3. Zasady komunikacji z użytkownikami Facebooka
EdgeRank i Social Graph – jak działa Facebook?
Best practices – jak skutecznie docierać do fanów?
Czego robić nie wolno? – analiza najczęściej popełnianych przez marki błędów w komunikacji
Angażowanie a spam
Sytuacje kryzysowe i Social CRM
4. Komunikacja na Facebooku – ćwiczenia praktyczne
Aktualizacja statusów
Wydarzenia (events)
Multimedia
Linki
Dyskusje
Sharing
5. Aplikacje - zaawansowane narzędzia angażowania fanów
Zasady działania i tworzenia aplikacji
Przykłady wykorzystania marketingowego do realizacji konkretnych celów biznesowych.
Aplikacje angażujące
Aplikacje sprzedażowe
Gry marketingowe
Aplikacje mobilne, Facebook Places
6. Facebook a inne działania marketingowe firmy
Facebook jako „otwarta platforma i element całościowej strategii komunikacyjnej firmy
Social HUB
Czym jest Facebook Connect?
Jak uzyskać efekt synergii, łącząc aktywność na Facebooku z innymi działaniami marki w internecie?
Integracja ze stroną domową/produktową, blogami i multimediami
7. Możliwości reklamowe na Facebooku
Zasady i kodeks reklamodawcy
Formaty reklamowe na Facebooku
Targetowanie
Jak zamówić reklamę na Facebooku?
Modele cenowe i rozliczeniowe
Optymalizacja kampanii reklamowych
Analiza przykładów efektywnych kampanii polskich i zagranicznych
8. Ewaluacja działań na Facebooku
Jakich wyników możemy się spodziewać
Analiza danych wewnętrznych
Analiza wizerunku sieciowego
Śledzenie trendów
Co jest sukcesem, a co porażką (KPI, social media ROI)
Analiza statystyk (Page Analytics Dashboard)
Facebook w Polsce i na świecie - liczby, trendy
Użytkownicy Facebooka
Kto i w jaki sposób korzysta z mediów społecznościowych
Prosumenci - siła opinii
Fan - ambasador marki i źródło rekomendacji
Facebook a inne media społecznościowe z perspektywy biznesowej. Podobieństwa, różnice, szanse, zagrożenia.
2. Pierwsze kroki w serwisie Facebook – ćwiczenia praktyczne
Zakładamy konto na Facebooku
Modele obecności marki na Facebooku
Social Face – jak powinna komunikować się moją marka w mediach społecznościowych
Pierwszy FanPage
Ściana (Wall)
Zakładki (Tabs)
3. Zasady komunikacji z użytkownikami Facebooka
EdgeRank i Social Graph – jak działa Facebook?
Best practices – jak skutecznie docierać do fanów?
Czego robić nie wolno? – analiza najczęściej popełnianych przez marki błędów w komunikacji
Angażowanie a spam
Sytuacje kryzysowe i Social CRM
4. Komunikacja na Facebooku – ćwiczenia praktyczne
Aktualizacja statusów
Wydarzenia (events)
Multimedia
Linki
Dyskusje
Sharing
5. Aplikacje - zaawansowane narzędzia angażowania fanów
Zasady działania i tworzenia aplikacji
Przykłady wykorzystania marketingowego do realizacji konkretnych celów biznesowych.
Aplikacje angażujące
Aplikacje sprzedażowe
Gry marketingowe
Aplikacje mobilne, Facebook Places
6. Facebook a inne działania marketingowe firmy
Facebook jako „otwarta platforma i element całościowej strategii komunikacyjnej firmy
Social HUB
Czym jest Facebook Connect?
Jak uzyskać efekt synergii, łącząc aktywność na Facebooku z innymi działaniami marki w internecie?
Integracja ze stroną domową/produktową, blogami i multimediami
7. Możliwości reklamowe na Facebooku
Zasady i kodeks reklamodawcy
Formaty reklamowe na Facebooku
Targetowanie
Jak zamówić reklamę na Facebooku?
Modele cenowe i rozliczeniowe
Optymalizacja kampanii reklamowych
Analiza przykładów efektywnych kampanii polskich i zagranicznych
8. Ewaluacja działań na Facebooku
Jakich wyników możemy się spodziewać
Analiza danych wewnętrznych
Analiza wizerunku sieciowego
Śledzenie trendów
Co jest sukcesem, a co porażką (KPI, social media ROI)
Analiza statystyk (Page Analytics Dashboard)
Czas trwania
9.00-17.30
Prelegenci


Aleksander Winciorek
Dyrektor działu badań i strategii w agencji reklamowej Heureka, z którą związany jest od 2003 roku. Projektant internetowych narzędzi badawczych i monitorujących. Szczególnie zainteresowany mierzeniem efektywności działań marketingowych. Zrealizował kilkadziesiąt aktywacji opartych na strategiach wykorzystujących media społecznościowe i niestandardowe kanały komunikacji internetowej. Kampanie pod jego nadzorem strategicznym zdobywały nagrody na festiwalach m.in. Golden Drum, Golden Arrow, Mixx Awards. Współpracuje z największymi korporacjami, takimi jak Orange, Philips, Unilever, Danone, Nestle, Nivea.
Duże doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i sesji coachingowych z zakresu mediów społecznościowych i marketingu internetowego. Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Prowadzi zajęcia z zakresu Internet PR i mediów społecznościowych. Autor podręcznika PR w Internecie, w ramach wydawnictwa E-marketing – kompendium dla menedżerów. Stały współpracownik miesięcznika „Media Marketing Polska” i „Marketing w Praktyce”.
Dyrektor działu badań i strategii w agencji reklamowej Heureka, z którą związany jest od 2003 roku. Projektant internetowych narzędzi badawczych i monitorujących. Szczególnie zainteresowany mierzeniem efektywności działań marketingowych. Zrealizował kilkadziesiąt aktywacji opartych na strategiach wykorzystujących media społecznościowe i niestandardowe kanały komunikacji internetowej. Kampanie pod jego nadzorem strategicznym zdobywały nagrody na festiwalach m.in. Golden Drum, Golden Arrow, Mixx Awards. Współpracuje z największymi korporacjami, takimi jak Orange, Philips, Unilever, Danone, Nestle, Nivea.
Duże doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i sesji coachingowych z zakresu mediów społecznościowych i marketingu internetowego. Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Prowadzi zajęcia z zakresu Internet PR i mediów społecznościowych. Autor podręcznika PR w Internecie, w ramach wydawnictwa E-marketing – kompendium dla menedżerów. Stały współpracownik miesięcznika „Media Marketing Polska” i „Marketing w Praktyce”.
Weź udział
Cena 1
d
1
PLN
Cena zawiera:
- Materiały szkoleniowe, Przerwy kawowe, Lunch
Weź udział
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

PRoto.pl
00-697 Warszawa
al. Jerozolimskie 53
woj. mazowieckie
PRoto jest polskim wortalem tematycznym dedykowanym środowisku public relations. Informuje o nowościach w branży, dostarcza praktycznych wskazówek oraz prezentuje różnorodne osiągnięcia naukowe z dziedziny public relations w Polsce i na świecie. Wspó...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Weź udział, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Formularz zgłoszeniowy na www.proto.pl
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
PRoto.pl
00-697 Warszawa
al. Jerozolimskie 53