Szkolenie

Facebook bez tajemnic

O szkoleniu

W trakcie szkolenia uczestnicy poznają:

Zasady komunikacji z użytkownikami Facebooka

Aplikacje - zaawansowane narzędzia angażowania fanów

Możliwości reklamowe na Facebooku

Sposoby ewaluacji działań na Facebooku

Ponadto podczas całego szkolenia będą odbywały się praktyczne ćwiczenia z użyciem laptopów i FanPage'y uczestników szkolenia.
Kto powinien wziąć udział?
Osoby odpowiedzialne za prowadzenie komunikacji w firmach i instytucjach państwowych.

Pracownicy działów komunikacji i PR.

Eksperci i "opinion" liderzy, którzy komunikują w social mediach i Internecie.

Program szkolenia

1. Dlaczego Facebook?

Facebook w Polsce i na świecie - liczby, trendy
Użytkownicy Facebooka
Kto i w jaki sposób korzysta z mediów społecznościowych
Prosumenci - siła opinii
Fan - ambasador marki i źródło rekomendacji
Facebook a inne media społecznościowe z perspektywy biznesowej. Podobieństwa, różnice, szanse, zagrożenia.

2. Pierwsze kroki w serwisie Facebook – ćwiczenia praktyczne

Zakładamy konto na Facebooku
Modele obecności marki na Facebooku
Social Face – jak powinna komunikować się moją marka w mediach społecznościowych
Pierwszy FanPage
Ściana (Wall)
Zakładki (Tabs)

3. Zasady komunikacji z użytkownikami Facebooka

EdgeRank i Social Graph – jak działa Facebook?
Best practices – jak skutecznie docierać do fanów?
Czego robić nie wolno? – analiza najczęściej popełnianych przez marki błędów w komunikacji
Angażowanie a spam
Sytuacje kryzysowe i Social CRM

4. Komunikacja na Facebooku – ćwiczenia praktyczne

Aktualizacja statusów
Wydarzenia (events)
Multimedia
Linki
Dyskusje
Sharing

5. Aplikacje - zaawansowane narzędzia angażowania fanów

Zasady działania i tworzenia aplikacji
Przykłady wykorzystania marketingowego do realizacji konkretnych celów biznesowych.
Aplikacje angażujące
Aplikacje sprzedażowe
Gry marketingowe
Aplikacje mobilne, Facebook Places

6. Facebook a inne działania marketingowe firmy

Facebook jako „otwarta platforma i element całościowej strategii komunikacyjnej firmy
Social HUB
Czym jest Facebook Connect?
Jak uzyskać efekt synergii, łącząc aktywność na Facebooku z innymi działaniami marki w internecie?
Integracja ze stroną domową/produktową, blogami i multimediami

7. Możliwości reklamowe na Facebooku

Zasady i kodeks reklamodawcy
Formaty reklamowe na Facebooku
Targetowanie
Jak zamówić reklamę na Facebooku?
Modele cenowe i rozliczeniowe
Optymalizacja kampanii reklamowych
Analiza przykładów efektywnych kampanii polskich i zagranicznych

8. Ewaluacja działań na Facebooku

Jakich wyników możemy się spodziewać
Analiza danych wewnętrznych
Analiza wizerunku sieciowego
Śledzenie trendów
Co jest sukcesem, a co porażką (KPI, social media ROI)
Analiza statystyk (Page Analytics Dashboard)

Czas trwania

9.00-17.30

Prelegenci

Cytat
Aleksander Winciorek

Dyrektor działu badań i strategii w agencji reklamowej Heureka, z którą związany jest od 2003 roku. Projektant internetowych narzędzi badawczych i monitorujących. Szczególnie zainteresowany mierzeniem efektywności działań marketingowych. Zrealizował kilkadziesiąt aktywacji opartych na strategiach wykorzystujących media społecznościowe i niestandardowe kanały komunikacji internetowej. Kampanie pod jego nadzorem strategicznym zdobywały nagrody na festiwalach m.in. Golden Drum, Golden Arrow, Mixx Awards. Współpracuje z największymi korporacjami, takimi jak Orange, Philips, Unilever, Danone, Nestle, Nivea.

Duże doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i sesji coachingowych z zakresu mediów społecznościowych i marketingu internetowego. Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Prowadzi zajęcia z zakresu Internet PR i mediów społecznościowych. Autor podręcznika PR w Internecie, w ramach wydawnictwa E-marketing – kompendium dla menedżerów. Stały współpracownik miesięcznika „Media Marketing Polska” i „Marketing w Praktyce”.

Gdzie i kiedy

Warszawa 31 sierpnia 2011
PRoto.pl

Warszawa

Al. Jerozolimskie 53

woj. mazowieckie

Weź udział

Cena 1
d
1 PLN
Cena zawiera:
  • Materiały szkoleniowe, Przerwy kawowe, Lunch
Weź udział

Organizator

PRoto.pl
00-697 Warszawa
al. Jerozolimskie 53
woj. mazowieckie
PRoto jest polskim wortalem tematycznym dedykowanym środowisku public relations. Informuje o nowościach w branży, dostarcza praktycznych wskazówek oraz prezentuje różnorodne osiągnięcia naukowe z dziedziny public relations w Polsce i na świecie. Wspó...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Formularz zgłoszeniowy na www.proto.pl

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

PRoto.pl
00-697 Warszawa al. Jerozolimskie 53
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!