Szkolenie
FACEBOOK MARKETING
O szkoleniu
Jeśli planujecie rozpocząć lub chcecie rozwijać aktywność Waszej marki na Facebooku, dowiedzcie się jakie rządzą tam zasady komunikacji. Jak prowadzić Stronę marki na Facebooku i budować zaangażowanie odbiorców? Jakie są możliwości i ograniczenia, szanse i pułapki czyhające na użytkowników i właścicieli profili na Facebooku? Wykorzystaj potencjał marketingowy Facebook’a - kreatywnie, profesjonalnie i zgodnie z regulaminem serwisu!
Kto powinien wziąć udział?
Specjaliści od e-marketingu
Specjaliści ds. marketingu odpowiedzialni za prowadzenie projektów w internecie
Brand managerowie
Managerowie ds. komunikacji
Właściciele biznesów poszukujący nowych środków budowania relacji z konsumentami
Sympatycy social media
Specjaliści ds. marketingu odpowiedzialni za prowadzenie projektów w internecie
Brand managerowie
Managerowie ds. komunikacji
Właściciele biznesów poszukujący nowych środków budowania relacji z konsumentami
Sympatycy social media
Program szkolenia
W programie:
1. "Facebook'owe eldorado?" - czyli czym jest Facebook i co decyduje o jego popularności
2. "O jeden most za daleko" - czyli czy każda firma musi być obecna na Facebooku?
3. "Tak to się teraz robi" - jak zarządzać fan page'm na Facebooku?
4. "Plan Doskonały" - strategia obecności na Facebooku
5. "W samo południe?" - zasady komunikacji na Facebooku i tworzenie kontentu
6. "Helikopter w ogniu" - zarządzanie kryzysowe i polityka social media
7. "Moda na sukces?" czyli jak mierzyć efektywność działań na FB
8. Reklama na Facebooku – modele, tworzenie, targetowanie i pomiar efektów
Szczegółowy program: http://www.conceptlabs.pl/szkolenia/facebook-marketing.html
1. "Facebook'owe eldorado?" - czyli czym jest Facebook i co decyduje o jego popularności
2. "O jeden most za daleko" - czyli czy każda firma musi być obecna na Facebooku?
3. "Tak to się teraz robi" - jak zarządzać fan page'm na Facebooku?
4. "Plan Doskonały" - strategia obecności na Facebooku
5. "W samo południe?" - zasady komunikacji na Facebooku i tworzenie kontentu
6. "Helikopter w ogniu" - zarządzanie kryzysowe i polityka social media
7. "Moda na sukces?" czyli jak mierzyć efektywność działań na FB
8. Reklama na Facebooku – modele, tworzenie, targetowanie i pomiar efektów
Szczegółowy program: http://www.conceptlabs.pl/szkolenia/facebook-marketing.html
Prelegenci


Szymon Ślipko
Trener, konsultant, fan mediów społecznościowych. Nie podąża ślepo za modą na Facebook'a, zawsze szuka optymalnych rozwiązań dla Klientów, nie obraża się na NK czy inne społeczności jeśli widzi w nich potencjał i możliwości. W swoich działaniach nastawiony na jakość i ambitne KPI, emocjonalnie silnie związany z blogosferą.
W branży mediów społecznościowych od prawie 4 lat, swoją przygodę zaczynał w firmie Brand New Media ( Money.pl ), a następnie pracował jako Manager działu Social Media w agencji Hypermedia. Był odpowiedzialny za przygotowywanie strategii obecności w social media, nadzór nad ich realizacją oraz bieżące rekomendacje. Prowadził działania w mediach społecznościowych dla kilkudziesięciu marek, w tym dużych globalnych koncernów takich jak Procter&Gamble (Wella, Pantene) czy Imperial CinePix. Odpowiedzialny za realizację ponad 50 projektów social mediowych.
Trener, konsultant, fan mediów społecznościowych. Nie podąża ślepo za modą na Facebook'a, zawsze szuka optymalnych rozwiązań dla Klientów, nie obraża się na NK czy inne społeczności jeśli widzi w nich potencjał i możliwości. W swoich działaniach nastawiony na jakość i ambitne KPI, emocjonalnie silnie związany z blogosferą.
W branży mediów społecznościowych od prawie 4 lat, swoją przygodę zaczynał w firmie Brand New Media ( Money.pl ), a następnie pracował jako Manager działu Social Media w agencji Hypermedia. Był odpowiedzialny za przygotowywanie strategii obecności w social media, nadzór nad ich realizacją oraz bieżące rekomendacje. Prowadził działania w mediach społecznościowych dla kilkudziesięciu marek, w tym dużych globalnych koncernów takich jak Procter&Gamble (Wella, Pantene) czy Imperial CinePix. Odpowiedzialny za realizację ponad 50 projektów social mediowych.
Weź udział
Cena 1
+ 23% VAT
1150
PLN
Cena zawiera:
- udział w szkoleniu, materiały w wersji drukowanej i elektronicznej, certyfikat uczestnictwa w warsztatach, lunch i serwis kawowy. Uwaga! Przy zamówieniu dla 3 osób i więcej – cena 807,00 zł netto od osoby (rabat 15%) - Skontaktuj się z nami: szkolenia@conceptlabs.pl
Weź udział
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

CONCEPT LABS
02-675 Warszawa
Domaniewska 39a
woj. mazowieckie
Discover marketing chemistry...
CONCEPT LABS to mieszanka pierwiastków szkoleniowych, konsultingowych i badawczych. Misją naszej firmy jest dostarczanie unikalnych i sprawdzonych pomysłów na biznes i marketing. Na podstawie analiz rynku i pozycji ...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Weź udział, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Prosimy o kontakt
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
CONCEPT LABS
02-675 Warszawa
Domaniewska 39a