Facebook w instytucjach państwowych, samorządowych i pozarządowych
O szkoleniu
Cele szkolenia:
-Poznanie funkcji Facebooka, które mogą być wykorzystywane Instytucjach
-Poprawa jakości profilów Instytucji na Facebooku tak, by były zgodne z celami Instytucji i atrakcyjne dla odbiorców
-Nauczenie uczestników prowadzenia Facebooka zgodnie z prawem i regulaminem
-Uwrażliwienie uczestników na kwestie ważne w kontekście Instytucji, a więc organizacji mającej wzbudzać szczególne zaufanie publiczne
Korzyści szkolenia:
-Dokładne poznanie funkcjonalności Facebooka
-Zapoznanie ze specyfiką Facebooka w kontekście organizacji niekomercyjnej
-Przygotowanie do tworzenia ciekawych treści dla konkretnych grup odbiorców
-Poznanie możliwości związanych z obsługą klienta za pomocą Facebooka i Messengera
-Prowadzenie konta na Facebooku zgodnie z regulaminem i w granicach prawa
Pracownicy urzędów, jednostek samorządu terytorialnego, instytucji państwowych, fundacji, stowarzyszeń, instytucji kultury
Program szkolenia
Określenie otoczenia oraz celów komunikacyjnych Instytucji
Przegląd dotychczasowych działań związanych z promocją Instytucji Uczestników (np. pod kątem turystycznym, inwestycyjnym) oraz z komunikacją wewnętrzną (np. z mieszkańcami, beneficjentami). Na tym etapie warto ustalić cele komunikacji, najbardziej pożądane grupy docelowe oraz kanały (media), które mogą okazać się najbardziej skuteczne.
Budowanie popularności marki Instytucji i zaangażowania na Facebooku
- Korzyści z prowadzenia profilu Instytucji na Facebooku
- Budowanie strategii obecności marki instytucjonalnej na Facebooku
- Styl komunikacji na Facebooku
- Algorytm – czyli co, kiedy i jak publikować, by zwiększać zasięg postów?
- Jak pozyskiwać i angażować obserwatorów i fanów?
- Stosowanie grafik i video na profilu Instytucji
Wykorzystanie Facebooka w praktyce Instytucji
- Polskie Instytucje na Facebooku od zaplecza – przykłady
- Wątpliwości prawne dotyczące aktywności Instytucji państwowych i samorządowych
- Facebook Instytucji państwowej lub samorządowej a prawa obywatelskie
- Instytucje a grupy na Facebooku – szanse i zagrożenia
- Dyskusja na temat możliwości wykorzystania Facebooka do promocji Instytucji
Profesjonalna komunikacja z odbiorcami na Facebooku
- Jak komunikować się na Facebooku z mieszkańcami lub innymi odbiorcami?
- W jaki sposób reagować na pytania lub uwagi?
- Jak odpowiadać na komentarze (i jak tego nie robić)?
- Recenzje na Facebooku jako narzędzie budowania reputacji
- Reagowanie na kryzysy i sytuacje sporne
- Stosowanie procedur w celu sprawnej obsługi spraw zgłaszanych przez Facebook
Promocja płatna na Facebooku w organizacji niekomercyjnej
- Podstawowe ustawienia reklamowe
- Tworzenie reklam i wpisów sponsorowanych na Facebooku
- Promowanie wydarzeń
Facebook w kontekście prawnym i organizacyjnym
- Facebook a ochrona danych osobowych (RODO)
- Wykorzystywanie materiałów mieszkańców lub innych odbiorców
- Konkursy i ich regulaminy
- Kwestie rozliczeniowe związane z działaniami płatnymi
- Zgłaszanie problemów na Facebooku
Zakończenie: Podsumowanie, wnioski, odpowiedzi na pytania.
Prelegenci


trener Effect Group
Weź udział
- udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia online dostępnego na górze strony. Skontaktujemy się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia.
Dla jednostek finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
