Factory Improvement Excellence

O szkoleniu

Serdecznie zapraszamy na spotkanie skierowane do szefów działów utrzymania ruchu, produkcji, technicznych i inwestycji, które odbędzie się w dniach 23-25 maja 2023 w Warszawie.

Tak jak ewoluuje rynek, tak zmieniają się narzędzia oraz strategie działania kadry zarządzającej. By utrzymać zdolności produkcyjne na najwyższym poziomie, trzeba sięgać po innowacje, autorskie rozwiązania oraz nabywać nowych umiejętności i fachowej wiedzy. Motywem przewodnim Konferencji jest doskonalenie działów utrzymania ruchu i produkcji.

Podczas spotkania zaprezentujemy Państwu nowatorskie pomysły i rozwiązania optymalizujące funkcjonowanie zakładu produkcyjnego. Jednym z nich jest innowacyjny, pięcioletni plan optymalizacyjny zrealizowany w zakładzie Dr. Oetker. O pomyśle oraz drodze do realizacji planu, jaką przeszli pracownicy wszystkich działów, opowie Państwu pomysłodawczyni projektu. Przedstawione w trakcie masterclass studia przypadków pozwolą Państwu poznać najbardziej efektywne i skuteczne praktyki, które będą inspiracją do wdrażania innowacji we własnej fabryce.

Na przykładzie działu technicznego jednej z fabryk omówimy zarządzanie przepływem zadań czyli jak pogodzić prewencje ze zgłoszeniami awaryjnymi od wielu klientów. Na wybranych przykładach pokażemy jak Industry 4.0, systemy informatyczne, nowoczesne technologie, wprowadzanie automatyzacji pomagają doskonalić proces produkcji.

„Factory Improvement Excellence” to unikatowe wydarzenie, podczas którego uzyskają Państwo praktyczną wiedzę na temat efektywnej współpracy działów produkcji i utrzymania ruchu w zakładach produkcyjnych. Zakres tematyczny prelekcji opierać się będzie na omówieniu sposobów na podniesienie wydajności produkcji oraz na rozwijaniu umiejętności i motywacji pracowników. Praktyczne rozwiązania zostaną pokazane na konkretnych przykładach.

Sprawdzona formuła Masterclass, którą Państwu proponujemy, połączona z dyskusją oraz wymianą doświadczeń i networkingiem gwarantuje wysoką jakość spotkania.

Dlaczego warto wziąć udział?

DLACZEGO ZACHĘCAMY PAŃSTWA DO UDZIAŁU W WYDARZENIU

  • nawiążą Państwo nowe kontakty biznesowe
  • posłuchają Państwo najlepszych prelegentów-praktyków
  • zyskają Państwo możliwość bezpośredniej konsultacji z ekspertami
  • wymienią się Państwo doświadczeniami i spostrzeżeniami z innymi specjalistami z branży
  • otrzymają Państwo imienny certyfikat uczestnictwa
Kto powinien wziąć udział?

Masterclass kierowane jest do:

  • Szefów/ Dyrektorów/ Kierowników Służb Utrzymania Ruchu
  • Dyrektorów/ Kierowników/ Managerów Produkcji
  • Dyrektorów i Managerów Zakładów Produkcyjnych
  • Dyrektorów i Kierowników ds. Technicznych Dyrektorów i Kierowników ds. Inwestycji
  • Głównych Mechaników/ Inżynierów/ Energetyków
  • Przedstawicieli kadry zarządzającej i osób odpowiedzialnych za nadzór nad systemami zarządzania 

Program szkolenia

Wiodące tematy:

  • efektywna gospodarka energią na przykładzie podniesienia sprawności kotłowni
  • innowacyjne sposoby zarządzania energią i przykładowe projekty poprawy efektywności energetycznej w zakładzie zajmującym się produkcją silników spalinowych do samochodów osobowych
  • autorski pięcioletni program optymalizacyjny prowadzony w zakładzie produkcyjnym Dr. Oetker Sp. z o.o.
  • integracja w zarządzaniu produkcją - współpraca, raportowanie wyników
  • pracownik na miarę XXI wieku, czyli mix pokoleniowy w zakładzie produkcyjnym
  • działanie lean management i TPM wspierające zarządzanie utrzymaniem ruchu - praktyczne przykłady jak efektywnie zgłaszać usterki i awarie
  • industry 4.0 w systemach zarządzania produkcją – wybrane przykłady dotyczące automatyzacji na produkcji
  • innowacyjny proces logistyczny magazyn - produkcja
  • dyskusyjny panel ekspertów 

Czas trwania

3 dni

Prelegenci

Konrad Bracichowicz

Specjalista ds. Planowania i Harmonogramowania, CRH Company Trzuskawica

Absolwent Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach Wydziału Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki oraz Absolwent Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach Instytutu Zarządzania. Jest certyfikowanym Trenerem Lean Management & TWI oraz DDI Facilitator Certification Process Workshop. Od 2022 roku pracuje jako Specjalista ds. Planowania i Harmonogramowania Utrzymania Ruchu. Jest odpowiedzialny za planowanie, koordynowanie oraz odbiór zleconych prac, a także nad wdrożeniem systemów informatycznych wspomagających pracę UR.

Robert Goncerz

Chief Solution Architect, SKK S.A.

Absolwent Akademii Górniczo Hutniczej w Krakowie, z branżą automatyki przemysłowej związany od 1996 roku. Jako projektant i integrator realizował projekty w obszarze automatyzacji produkcji i logistyki w kilkudziesięciu zakładach produkcyjnych na terenie Unii Europejskiej. Od 2014 roku tworzy i zarządza kilkudziesięcioosobowymi zespołami technicznymi odpowiedzialnymi za projektowanie i serwisowanie systemów z zakresu automatyki i robotyki oraz specjalistycznych aplikacji przemysłowych i platform C-F (MES, SCADA, CFPL). Od 2018 roku wraz z zespołami naukowymi AGH i Politechniki Krakowskiej współpracuje w zakresie budowy i rozwoju cybernetycznych platform SCM – udział w projektach UE Inteligentny Rozwój. Autor kilkudziesięciu publikacji eksperckich na łamach czasopism branżowych (Przemysł Farmaceutyczny, Chemia i Biznes, Logistyka Produkcji) oraz naukowych (MDPI, Routledge). Stały współpracownik magazynów „Świat Przemysłu Kosmetycznego” oraz „Świat Przemysłu Farmaceutycznego”. Posiada szerokie doświadczenie w zakresie transformacji technologicznej i organizacyjnej przedsiębiorstw w kierunku Przemysłu 4.0.

Urszula Grablewska

Executive Plant Manager, Dr. Oetker Sp. z o.o.

Aktualnie kieruje Zakładem produkcji pizzy Dr.Oetker w Łebczu, zatrudniającym około 500 pracowników. Poprzednie stanowiska w firmie to: Kierownik ds. Produkcji i Planowania oraz Lean Manufacturing Leader. Jako Lider optymalizacji procesów realizowała projekty usprawniające produkcję w Zakładach Dr.Oetker w Australii, Argentynie oraz Wielkiej Brytanii. Uczestniczka międzynarodowego Talent Development Program Dr.Oetker. Z sukcesem realizuje projekty rozwojowe w fabryce, angażując pracowników różnych szczebli do współuczestniczenia w nich. Aktualnie także przewodzi i uczestniczy w projektach dotyczących optymalizacji procesów we wszystkich zakładach produkujących pizzę w grupie Oetker. Wyznaje jasną zasadę, że nie zarządza procesami, ale kieruje ludźmi, którzy kierują procesami i to na ludziach skupia swoją największą uwagę. Prywatnie szczęśliwa i spełniona żona i mama dwójki dzieci. Jej ulubiony sport to siatkówka, a ostatnio trening pound. W grze chce zawsze dać z siebie wszystko, ale nie ma potrzeby rywalizacji z innymi.

Arkadiusz Kiliński

Kierownik Działu Energetycznego, Grupa Żywiec S.A., Browar Warce

Arkadiusz Kiliński absolwent Politechniki Warszawskiej wydziału Inżynierii Środowiska o specjalności ogrzewnictwo, ciepłownictwo, wentylacja. Od 20 lat związany z Browarem w Warce. Odpowiada za funkcjonowanie wszystkich obszarów Działu Energetycznego. W swojej codziennej pracy zajmuje się rozwojem działu, szeroko rozumianą optymalizacją procesów wytwarzania i konsumpcji czynników energetycznych Odpowiada również za rozwój podległych pracowników w oparciu o metodologie TPM filarów: Safety, Autonomous Maintenance, People Development, czy Environment & Sustainability.

Mariusz Kozera

Dyrektor Produkcji, Kimball Poland Sp. z o.o.

W skład jego głównych obowiązków wchodzi zarządzanie produkcją i utrzymaniem ruchu, ze szczególnym naciskiem na implementacje w obszarze produkcji narządzi Lean Management. Oprócz działu produkcji zarządza również sekcją kontroli zapasu i sekcją deweloperów IT. Z firmą jest związany od 2013 roku. Wcześniej Kierownik Działu Produkcji w Philips Lighting Electronics oraz Online Departament Manager w Europejskim Centrum Dystrybucji H&M. Mariusz Kozera jest absolwentem Politechniki Poznańskiej ze specjalnością elektroniki przemysłowej i informatyki w procesach biznesowych oraz Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu z psychologii zarządzania, controlingu oraz inwestycji kapitałowych. Ukończył Master of Business Administration na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Certyfikowany Project Menadżer oraz Coach International Coaching Community. Prywatnie aktywnie biega i bawi się w odrestaurowywanie samochodów.

Dominik Lubera

Menedżer Produktu, Profesal Sp. z o.o.

Menadżer produktu CMMS w firmie Profesal grupa ASTOR. Absolwent Kierunku Zarządzanie i Inżynieria Produkcji na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz absolwent Akademii Zarządzania Technicznego. Zajmuję się nie tylko rozwojem systemu CMMS Profesal Maintenance, opierając się o doświadczenia użytkowników, ale i pomaga w dostosowaniu oprogramowania do potrzeb Klientów. Dodatkowo pomaga w opracowaniu strategii zarządzania zmianą w działach technicznych. Po godzinach pasjonat kultury Lean, Przemysłu 4.0 i technik design thinking.

Krystian Milewski

Maintenance and Investment Project Manager, CRH Company Trzuskawica

Absolwent Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach Wydziału Zarządzania i Modelowania Komputerowego oraz Wydziału Mechatroniki i Budowy Maszyn. Jest certyfikowanym Green Beltem Six Sigma, Trenerem Lean Management & TWI. Na początku swojej kariery zawodowej pracował jako Wykładowca Akademicki na Politechnice Świętokrzyskiej, kolejno na stanowiskach technicznych i operacyjnych w Trzuskawica S.A., należącej do światowego koncernu CRH produkującego całą gamę materiałów budowlanych. Przez ostanie 5 lat zajmował się doskonaleniem procesów przemysłowych – Perfomance oraz wdrażał i nadzorował projekty filozofii Lean Management oraz Kaizen. Od 2023 roku kieruje Wydziałem Utrzymania Ruchu i Realizacji Inwestycji w Trzuskawica S.A. Poza pracą w przemyśle prowadzi zajęcia na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie z zakresu doskonalenia utrzymania ruchu oraz metodologii TPM. Jest autorem i współautorem wielu publikacji technicznych z zakresu Inżynierii Mechanicznej oraz Lean Management, uczestniczy w projektach badawczych w obszarze współpracy nauki z przemysłem.

Robert Mularuk

Kierownik Wydziału Inwestycji Budowlanych, PWPW S.A.

Absolwent Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Warszawskiej. Przez ponad 10 lat odpowiadał za infrastrukturę wodno – ściekową w Gminie Terespol oraz inwestycje środowiskowe, które wielokrotnie były nagradzane w konkursach, m.in. Mecenas Polskiej Ekologii, Gmina Przyjazna Środowisku, Lider Polskiej Ekologii, Nasza Gmina w Europie. Przez kilka lat zarządzał infrastrukturą techniczną w grupie spółek kapitałowych Euro Holding w Warszawie. Od 2017 roku pracuje w PWPW S.A., gdzie nadzoruje inwestycje budowlano – instalacyjne w spółce oraz prowadzi procesy optymalizacyjne mediów technicznych.

Patryk Nowak

Chief Solution Architect, Selena Sp. z o.o.

Absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nysie na kierunku Zarządzanie i Inżynieria Produkcji oraz Politechniki Opolskiej. W 2017 roku dołączył do Cooper Standard jako Mistrz Zmianowy, a następnie w latach 2018-2021 roku pracował jako Inżynier Procesu Ciągłego Doskonalenia. W ramach zadań zajmował się ciągłym doskonaleniem procesów produkcyjnych poprzez organizację warsztatów SMED, VSM oraz balansowania operacji, będąc tym liderem projektu dotyczącego wdrożenia pociągów logistycznych eliminując wózki widłowe w obszarze produkcyjnym. Od roku 2021 pracuje w Selena Industrial Technologies sp. z o.o. w oddziale produkującym pianę poliuretanową, pełniąc rolę kierownika produkcji.

Piotr Szczygieł

Ekspert ds. Zarządzania Energią, FCA Powertrain Poland Sp. z o.o.

Doktorant Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej, w dyscyplinie Inżynierii Mechanicznej. Absolwent ATH na kierunku Mechanika i Budowa Maszyn (II stopień) oraz Automatyka i Robotyka (I stopień). Zajmuje się nadzorowaniem zakładu produkcyjnego w zakresie zużycia energii, a także wdrażaniem projektów efektywności energetycznej. Wcześniej przez 5 lat pracował na stanowisku Specjalisty ds. Utrzymania Ruchu.

Dariusz Tuszer

Kierownik działu Technicznego, Dr. Oetker Sp. z o.o.

Absolwent Akademi Morskiej w Gdyni. Przez ponad 15 lat związany z Utrzymaniem ruchu oraz szeroko pojętą Techniką. Obecnie odpowiedzialny za zarządzanie techniczne zakładem produkcyjnym. Zarządza 50 osobowym zespołem technicznym. Ponad wszystko stara się łączyć teorię z praktyką.

Marcin Witkowski

Pełnomocnik i Menedżer Zintegrowanych Systemów Zarządzania, BorgWarner Poland Sp. z o.o.

Praktyk z 23 letnim doświadczeniem w przemyśle motoryzacyjnym w wydziałach produkcji, UR, jakości, NPI, zarzadzaniu jakością oraz Systemami Zarządzania. Od 8 lat skutecznie zarządzający Zintegrowanymi Systemami Zarzadzania w liczącym ok. 1600 osób zakładzie BorgWarner Poland w Jasionce. Wieloletni trener, audytor i specjalista w obszarach procesów i systemów. Fan zintegrowanego podejścia procesowego oraz rozumienia kosztów w zarządzaniu.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
4 550
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zniżki grupowe:
  • 5% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 7% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 7% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 7% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się
Cena promocyjna
za osobę przy zgłoszeniach do 09.05
4 350
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zniżki grupowe:
  • 5% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 7% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 7% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 7% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Movida conferences s.k.
  • Ulica i nr: al. Ujazdowskie 16 lok. 60
  • Kod pocztowy: 00-557
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 7010053467

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Movida conferences s.k.
00-557 Warszawa, Polska
al. Ujazdowskie 16 lok. 60
woj. mazowieckie
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!