O szkoleniu
Kompleksowe szkolenie, które w jeden dzień daje dostęp do wiedzy na temat rozmaitych aspektów profesjonalnego prowadzenia fanpage'a w firmie lub innej organizacji. Dużo wiedzy popartej wieloletnią praktyką trenera.
Szkolenie dla wszystkich, którzy są administratorami, redaktorami stron firmy lub instytucji na Facebooku oraz dla osób, które dopiero planują prowadzić fanpage oraz ustawiać kampanie reklamowe
Program szkolenia
Start o godz. 9:00
Ustawienia profilu firmowego
- Internet i social media w Polsce – najświeższe dane
- Media społecznościowe kontra media tradycyjne
- Konto prywatne a strona firmy – różnice
- Bezpieczny dostęp do konta pracownika i do konta firmy
- Kluczowe ustawienia strony firmowej (fanpage) – krok po kroku
Content Marketing na Facebooku
- Creator Studio i Meta Business Suite: planowanie i testowanie postów
- Tworzenie treści w zgodzie z algorytmem
- Angażowanie odbiorców – jak tworzyć posty, by przykuć uwagę?
- Jak i kiedy publikować?
- Przykłady postów na Facebooku
- Krótka analiza stron firmowych prowadzonych przez Uczestników (dla chętnych)
- Profesjonalna obsługa klienta w mediach społecznościowych
- Reagowanie na hejt, krytykę i negatywne opinie
Reklama na Facebooku
- Zakładamy i ustawiamy Menedżera Firmy
- Tworzenie i ustawienia konta reklamowego
- Przykład lejka marketingowego na Facebooku
- Ustalanie celów reklamowych
- Tworzenie kampanii reklamowej z celem Polubienia
- Tworzenie kampanii reklamowej z celem Ruch (wizyty na stronie www)
- Precyzowanie grup odbiorców (targetowanie)
- Tworzenie kreacji reklamowej (dobór zdjęć i tekstów)
- Najważniejsze wskaźniki reklamowe (statystyki)
- Tworzenie raportów
- Pixel Facebooka / menedżer zdarzeń / remarketing (wprowadzenie do tematu)
To trzeba wiedzieć – prawo i regulaminy na Facebooku
- Ograniczenia regulaminowe i prawne dot. reklam, czyli kiedy reklama może zostać odrzucona przez Facebooka
- RODO, czyli ochrona danych osobowych na Facebooku
- Prawa autorskie użytkowników
- Legalne konkursy na Facebooku
- Co robić w razie problemów technicznych lub utraty konta?
- Zakończenie
Zakończenie ok. godziny 15:30 (może ulec zmianie o ok. +/- 30 minut).
Czas trwania
Prelegenci

Marcin Pietraszek – Od 10 lat niemal każdego dnia obsługuje konta swoich Klientów w mediach społecznościowych. Prowadzi także kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie i LinkedIn. Jest autorem wielu publikacji na temat marketingu, w tym książki „PRo-MOC-ja”, m.in. na temat wykorzystywania mediów społecznościowych w małych firmach. W temacie mediów społecznościowych jest przede wszystkim praktykiem, a podczas realizowanych szkoleń często sięga do przykładów z własnego doświadczenia.
Zapisz się
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór)
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór)
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
