Szkolenie: Feedback

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/feedback-70910

Informacje o szkoleniu

  • Feedback


    ID szkolenia: 70910
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Umiejętności osobiste
  • Adres szkolenia:

    MsMermaid - Conference Center
    Wioślarska 8
    00-411 Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 5-6.06.2019
    Godziny zajęć (czas trwania):
    9.00-17.00
  • Organizator szkolenia:

    Langas Group
    Krakowskie Przedmieście 79
    00-079 Warszawa
    woj. mazowieckie
    O firmie Inne oferty firmy
Langas Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Informacja zwrotna jest potrzebna i przydatna każdemu, ponieważ usprawnia komunikację i poprawia skuteczność całego zespołu. Feedback jest niczym przyrząd nawigacyjny, precyzyjnie wskazujący kierunek, w jakim ma podążać zespół według wcześniej przyjętych parametrów i celów. Zastanawiasz się jak przekazywać informację zwrotną tak, aby Twój pracownik mógł się czegoś na jej podstawie nauczyć i poprawić swoje działanie oraz dzięki temu przyczynił się do rozwoju organizacji?

Zapraszamy na intensywny trening, podczas którego nauczysz się profesjonalnie przygotować i przeprowadzić feedback, by budować skuteczniejsze i bardziej zmotywowane zespoły.

Szkolenie skierowane jest do:

Pracowników Działu Obsługi Klienta
Kierowników
Koordynatorów
Pracowników działu marketingu

Program szkolenia:

Program szkolenia

Jak usprawniać komunikację i rozwijać skuteczność zespołu poprzez menedżerską informację zwrotną?
Jakie predyspozycje wspierają jakość prowadzonego feedbacku?
Ocena własnych kompetencji przywódczych w kontekście udzielania informacji zwrotnej
Style kierowania a efektywność pracowników – jak dopasować styl kierowania do etapu rozwoju pracownika?
Elastyczność – skuteczne zachowania przywódcy
Dlaczego pracownicy obawiają się ujawniania ich słabości?
Jak wykorzystać narzędzia udzielania informacji zwrotnej, aby niwelować obawy i opór pracowników?
Jak zmniejszyć lęk menedżera przed oceną pracownika?
Jak zapewnić pracownikom maksymalną korzyść z feedbacku?
Jak rozpocząć udzielanie informacji zwrotnej?
Budowanie argumentacji w feedbacku
Jak rozwijać pracowników poprzez korygowanie ich zachowań, docenianie i motywowanie do działania oraz ustalanie działań ukierunkowanych na przyszłość?
Jak oceniać, aby zmotywować?
Jak zarządzać emocjami podczas udzielania informacji zwrotnej?
Jak sobie radzić z trudnymi zachowaniami i reakcjami blokującymi nadawcę feedbacku?
Jak korzystać z feedbacku, aby wprowadzić trwałą zmianę?
Jak unikać fundamentalnych błędów związanych z udzielaniem informacji zwrotnej?
Jak rozmawiać z sangwinikiem, cholerykiem, melancholikiem, flegmatykiem, czyli 4 typy osobowości według Florance Littauer
8 sposobów na prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami
Jak przekazać konstruktywną informację zwrotną w oparciu o model Blancharda?
FUKO i SPINKA – obiektywne narzędzia informacji zwrotnej
Patrz, reaguj i parafrazuj – trening
Jak kontrolować efekty feedbacku

Informacje o prelegentach:

Małgorzata Głębocka - Szurko Przedsiębiorca, Ekspert w zakresie transferu filozofii LEAN i KAIZEN i zarządzania zasobami ludzkimi.
Zarządzała międzynarodowymi projektami i zespołami w Chinach, Dani, Holandii, Norwegii, Wietnamie i USA. Posiada doświadczenie w zakresie wdrażania zmian (restrukturyzacje, połączenia). Uczestniczyła i była odpowiedzialna za zasoby ludzkie w procesach transferu linii produkcyjnych do/z Polski, Holandii, Danii, Chin i Wietnamu.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1670 - 23% VAT

Cena zawiera:

CENA ZAWIERA: uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby, materiały szkoleniowe, certyfikat obiady, poczęstunek podczas przerw

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

zgłoszenie do 17.05.2019 - 1 670 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 18.05.2019 - 1 970 PLN + 23% VAT

Szkolenie, kurs: Feedback