O szkoleniu
Organizowane przez nas szkolenia dla menedżerów poświęcone konstruktywnej informacji zwrotnej jako skutecznego narzędzia zarządzania efektywnością pracowników to wyjątkowo praktyczne kursy menedżerskie, które służą udoskonaleniu warsztatu lidera przyszłości. Feedback i feedforward to niezwykle przydatne narzędzia, ale tylko prawidłowe posługiwanie się tymi instrumentami może przynieść oczekiwane rezultaty – korektę zachowań, poprawę wyników, zwiększenie zaangażowania pracowników itp. Dlatego opracowane przez naszych ekspertów otwarte szkolenia dla managerów „Feedback z elementami feedforward” koncentrują się na tym, co najtrudniejsze przy formułowaniu informacji zwrotnej i uczą, jak skutecznie unikać brzemiennych w skutki błędów w komunikacji z pracownikami. Wszystko to sprawia, że otwarte szkolenie menadżerskie poświęcone informacji zwrotnej to jeden z najczęściej wybieranych kursów z naszego katalogu profesjonalnych szkoleń.
Otwarte kursy „Feedback z elementami feedforward” zaprojektowane zostały przez naszych specjalistów z dziedziny zarządzania personelem jako nowoczesne szkolenia managerskie online oraz bardziej tradycyjne szkolenia stacjonarne ukierunkowane na praktyczne doskonalenie umiejętności menedżerskich. Szkolenie „Feedback z elementami feedforward” w obu tych wariantach koncentruje się na rozwijaniu kluczowych dla relacji lider – zespół umiejętności i kompetencji związanych z komunikacją, motywowaniem i zarządzaniem. W toku prezentowanego szkolenia dla kadry menedżerskiej Kursanci nauczą się m.in. biegłego posługiwania się nowoczesnymi narzędziami z obszaru feedback/feedforward, takimi jak: model STAR czy model GROW, a także umiejętnego wykorzystania w komunikacji wiedzy o stylach myślenia i działania DISC.
Ze względu na użyteczność, praktyczny charakter i doniosłe znaczenie informacji zwrotnej w rękach lidera szkolenie z kompetencji menedżerskich „Feedback z elementami feedforward” polecamy wszystkim kierownikom, niezależnie od poziomu ich doświadczenia czy stażu pracy. Prezentowane szkolenie umiejętności menedżerskich to także doskonała inwestycja w rozwój i wzrost skuteczności kadry zarządzającej dla każdej nowocześnie zarządzanej firmy i instytucji.
Program szkolenia
09:00 – 9:30
Rozpoczęcie szkolenia. Wstęp – diagnoza, omówienie celów kursu i planowanych korzyści związanych z ukończeniem rozpoczynającego się szkolenia z kompetencji menedżerskich.
9:30 – 10:45
Moduł I. Feedback a feedforward – fundamenty
- Różnice i podobieństwa w modelach feedback i feedforward. Analiza dotychczasowych doświadczeń Uczestników, czyli dlaczego tzw. kanapka już nie działa.
- Wykorzystanie modelów feedforward i feedback do zwiększania poziomu realizacji celów biznesowych według teorii prof. Marshalla Goldsmith’a.
- Style działania i myślenia DISC a feedback i feedforward.
- Komunikacja werbalna i niewerbalna a style działania i myślenia DISC.
- Motywowanie, delegowanie i korygowanie a style działania i myślenia DISC.
- DISC a typologia rozwoju wg typologii opracowanej przez K. Blancharda (R4).
11:00 – 11:15 Przerwa
11:15 – 13:00
Moduł II. Feedback i feedforward – przygotowanie do działania
- Struktura reaktywnej sesji feedbackowej (jak było i jest).
- Struktura proaktywnej sesji feedforward (plan na przyszłość).
- Profesjonalne przygotowanie lidera do rozmów (oddzielenie subiektywnego podejścia w profesjonalnej rozmowie z pracownikiem).
- Relacja partnerska podczas sesji feedforward – jak o to zadbać?
- Przygotowanie do rozmów – fakty, opinie, odczucia.
- Przygotowanie celów rozmów feedbackowych.
- Tworzenie scenariusza rozmowy.
- Wybór kanału rozmowy – face to face, rozmowa telefoniczna, spotkanie online.
- Zaproszenie pracownika na rozmowę feedback i feedforward.
- Rola semantyki w udzielaniu informacji zwrotnej.
- Uważność na zachowania rozmówcy – rola asesora w udzielaniu feedbacku z elementami feedforward.
13:00 – 13:45 Przerwa na obiad
13:45 – 15:00
Moduł III. Feedback i feedforward – skrzynka narzędziowa
- Model STAR (situation; task; action; results).
- Model PAR (problem; akcja; rozwiązanie).
- Model GOLD (goal; outcome; learn; diffirent).
- Model GROW (goal; reality; obstackles/options; way forward/ what’s next).
- System wartości osobistych i zawodowych.
- Arkusz feedbacku motywacyjnego (motywacja wewnętrzna i zewnętrzna).
- Arkusz feedbacku coachingowego.
- Arkusz feedbacku korygującego.
- Arkusz feedforward – zastanów się, opisz cel, zapytaj, podziękuj.
- Arkusz planowanych rozwiązań SMART (specific; measurable; attractive; realistic).
- Zasady dopasowania powyższej skrzynki narzędziowej do konkretnej organizacji, relacji i sytuacji.
15:00 – 15:15 Przerwa
15:15 – 15:45
Moduł IV. Feedback i feedforward – sytuacje trudne
- Trudne sytuacje wynikające z niewłaściwego przeprowadzenia sesji feedback i feedforward (pokolenie X, Y, Z – te same narzędzia, ale różne reakcje).
- Sugestie reakcji na opór, stres, emocje, frustracje, wypalenie zawodowe i inne problemy.
- Empatyczne elementy wywierania wpływu.
15:45 – 16:00
Zakończenie kursu. Szkolenie umiejętności menedżerskich „Feedback z elementami feedforward” kończy się powtórzeniem najważniejszych zagadnień poruszanych w toku zajęć. Uczestnicy zajęć po zakończeniu warsztatów otrzymują certyfikaty potwierdzające ukończenie profesjonalnego kursu w Human Skills.
Czas trwania
09:00 - 16:00
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 795 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udział w szkoleniu jest przysłanie zgłoszenia minimum 3 dni robocze przed rozpoczęciem wydarzenia.
- Po otrzymaniu zgłoszenia potwierdzimy jego przyjęcie oraz przekażemy wszelkie informacje organizacyjne.
- Warunkiem udziału w wydarzeniu jest dokonanie płatności na minimum 2 dni robocze przed datą rozpoczęcia wydarzenia. W przypadku braku takiej możliwości, dostosowujemy wspólnie rozwiązanie.
- Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest najpóźniej na 7 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia.
Masz pytania? Napisz do nas
