Szkolenie

Firma na Linkedin

O szkoleniu

Zapraszamy przedstawicieli działów marketingu firm, które myślą o profesjonalnym wykorzystaniu LinkedIn i zastanawiają się, na ile jest to Social Medium a na ile Medium Biznesowe. Chcą na podstawie praktycznych doświadczeń zdecydować o formie obecności na LinkedIn.
Spotkanie jest dedykowane firmom zatrudniających minimum 100 osób.
Dlaczego warto wziąć udział?

Dowiesz się o 5-ciu kluczowych korzyści z wdrożenia w firmie programu Employee Advocacy z perspektywy Marketingu:

Porozmawiamy na temat:
· Budowania rozpoznawalności marki,
· Budżetu Marketingowy – generowanie i oszczędności
· Narzędzi wsparcia sprzedaży
· Komunikacji z grupą docelową
· Reagowania na kryzysy
 

Kto powinien wziąć udział?

Zapraszamy przedstawicieli działów marketingu firm, które myślą o profesjonalnym wykorzystaniu LinkedIn i zastanawiają się, na ile jest to Social Medium, a na ile Medium Biznesowe.  Myślą o Employee Advocacy, ale chcą na podstawie praktycznych doświadczeń zdecydować o formie obecności na LinkedIn.

Program szkolenia

Porozmawiamy na temat:
· Budowania rozpoznawalności marki,
· Budżetu Marketingowy – generowanie i oszczędności
· Narzędzi wsparcia sprzedaży
· Komunikacji z grupą docelową
· Reagowania na kryzysy
 

Czas trwania

14:00 do 15:00

Prelegenci

Cytat

1. Piotr Kolmas

Prezes – GrupaYak Sp. z o.o.  

Od 20 lat zajmuje się wspieraniem sprzedawców i liderów sprzedaży. Przeprowadził kilkaset procesów rozwojowych, zmienił sposób sprzedaży kilkudziesięciu firm i tysięcy sprzedawców. Jest doskonałym metodykiem. Nawet trudne techniki potrafi przedstawić w sposób prosty, dzięki czemu sprzedawcy mogą się ich nauczyć i z powodzeniem stosować. Wierzy w siłę treningu. Tylko powtarzanie nowej umiejętności prowadzi do jej nawykowego używania.

 

2. Piotr Makowski
Członek zarządu – GrupaYak Sp. z o.o.    

Ekspert i trener Social Selling B2B oraz SMarketing B2B. Ponad 20 lat doświadczenia biznesowego w firmach Polskich i międzynarodowych korporacjach (Center Corporation, Adecco Polska, Exorigo-Upos, Canon Polska). 8 lat doświadczenia w sprzedaży i marketingu. Ostatnie 2 lata byłem zaangażowany w tworzenie i wdrażanie programu Social Selling w Canon Polska, zarówno od strony działu sprzedaży jak i marketingu.

Gdzie i kiedy

Online 13 styczeń 2022

Gdzie i kiedy

Online 14 grudzień 2021

Zapisz się

Udział bezpłatny
0 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
Zapisz się

Organizator

Grupa Yak Sp. z o. o.
02-785 Warszawa
Wiolinowa 10/25
woj. mazowieckie
- Mówimy Yak dopasować kulturę organizacyjną do strategii - Pokazujemy Yak zaangażować pracowników - Uczymy firmy Yak sprzedawać więcej - Wspieramy do momentu stworzenia nawyków
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Rejestracja:


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Grupa Yak Sp. z o. o.
02-785 Warszawa Wiolinowa 10/25
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!