Szkolenie

Folder firmowy i inne materiały drukowane

O szkoleniu

Wstęp: Każda firma, prędzej czy później, staje przed koniecznością przygotowania folderu, ulotki czy innych materiałów prezentujących jej ofertę. Warto poświęcić im sporo energii i czasu, by materiały takie świadczyły o profesjonalizmie firmy, zarówno treścią merytoryczną jak i wyglądem.


Cel szkolenia: Celem spotkania jest zapoznanie uczestników z zasadami tworzenia materiałów promocyjnych – od koncepcji materiału, poprzez dobór prezentowanych treści na profesjonalnym tekście skończywszy. Uczestnicy zdobędą także wiedzę, jak dobrać materiał zdjęciowy i graficzny, by stał się prawdziwym dopełnieniem treści merytorycznych. Poznają najczęściej popełniane błędy przy przygotowaniu materiałów promocyjnych.



Korzyści: Praktyczne umiejętności pozwalające na opracowanie koncepcji materiału, edycję treści i dobór ciekawych narzędzi graficznych
Kto powinien wziąć udział?
Uczestnicy: Pracownicy działów marketingu, właściciele przedsiębiorstw

Program szkolenia

Opracowanie koncepcji folderu wizerunkowego:

· analiza grupy docelowej

· cele materiału

· przesłanie

· żywotność i kanały dystrybucji



Parametry techniczne:

· objętość

· dobór papieru

· wykończenie

· nakład



Współpraca z wykonawcą:

· możliwe formy podwykonastwa

· zapytanie ofertowe, konkurs

· analiza ofert i materiałów konkursowych

· umowa i współpraca z wykonawcą



Przygotowanie merytoryczne poszczególnych elementów folderu:

· informacja o firmie

· oferta firmy

· prezentacja realizacji i referencji



Język przekazu:

· właściwy dobór słów

· spójność przekazu

· stopień szczegółowości danych

· słowa wytrychy i zwroty niebezpieczne



Grafika folderu:

· dobór materiału zdjęciowego i graficznego

· kolorystyka folderu

· typografia



Źródła inspiracji:

· poszukiwanie źródeł w literaturze i sztuce

· benchmarking



Analiza najczęściej popełnianych błędów przy konstruowaniu folderu wizerunkowego:

· dziury informacyjne

· przekaz niespójny lub niewiarygodny

· źle dobrana grafika



Inne materiały promocyjne uzupełniające folder wizerunkowy:

· folder techniczny

· karty produktowe

· okładki i teczki

· wkładki do oferty

· ulotki



Wykorzystanie materiałów drukowanych podczas rozmów handlowych;

· pakiet materiałów na pierwsze spotkanie

· materiały na targi

Czas trwania

10-17

Prelegenci

Cytat
trener Effect Group

Gdzie i kiedy

Warszawa 29 września 2011
hotel

Warszawa

Belwederska

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena 1
+23% vat
700 PLN
Cena zawiera:
  • materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe
Zapisz się

Organizator

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa
Erazma Ciołka 16
woj. mazowieckie
Effect Group Sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza która działa na rynku szkoleń od II połowy 2006 roku i specjalizuje się w zwiększaniu efektywności na wszystkich poziomach organizacji, poprzez udostępnianie sprawdzonej wiedzy i doświadczenia zaw...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

formularz zgłoszeniowy
faktura po szkoleniu

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa Erazma Ciołka 16
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!