Szkolenie

Google ADS

O szkoleniu

Poznaj od podstaw ekosystem reklamy Google Ads. Wspólnie przejdziemy przez wszystkie kluczowe elementy systemu, które pomogą uruchomić Twoje pierwsze skuteczne reklamy w Google Ads lub nauczą Cię jak zoptymalizować Twoje obecne kampanie.
Podczas szkolenia poznasz dobre praktyki przy tworzeniu reklam oraz wspólnie przejdziemy przez ćwiczenia z tworzenia struktur kont czy pisania tekstów reklam.
Kończąc to szkolenie, nie tylko prawidłowo stworzysz kampanię w Google Ads, ale nauczysz się analizować jej skuteczność, wyciągać wnioski z prowadzonych działań marketingowych czy konfigurować cele w Google Tag Managerze.
Kto powinien wziąć udział?

Grupa docelowa:

  • Specjaliści ds. reklamy na FB, którzy chcą rozszerzyć swoje kompetencje o Google Ads
  • Specjaliści ds. SEO, którzy chcą prócz pozycjonowania oferować reklamę PPC w Google
  • Junior Google Ads specialiści
  • Początkujący marketerzy (np.: contentowcy), którzy chcą rozpocząć swoją przygodę z reklamą PPC

Program szkolenia

MODUŁ 1
Jak działa reklama Google Ads?
Zakładanie konta Google Ads. Struktura konta Google Ads. Rodzaje kampanie w Google – omówienie poszczególnych celów kampanii i kluczowych ustawień. Ustawienia konta, faktury, rozliczenia. Google Display Network, youtube – ekosystem reklam Google.

MODUŁ 2
Słowa kluczowe
Jak dobierać słowa kluczowe do kampanii. Struktura konta i struktura grup reklam kontra słowa kluczowe. Modyfikatory słów kluczowych – jak działają? Ćwiczenia z tworzenia struktury konta pod konkretne produkty i usługi. SKAGi SPAGi i inne zaawansowane metody konfigurowania kampanii.

MODUŁ 3
Teksty reklam
Ograniczenia tworzenia tekstów reklamowych w Google. Przykładowe skuteczne teksty reklam. Zasady tworzenia reklam – czym się kierować? Ćwiczenia: piszemy teksty reklam pod wskazane produkty i usługi.

MODUŁ 4
Google Display Network i reklama na Youtube
Inne rodzaje kampanii w Google. Możliwe formaty reklam w GDN i na YT. Tworzenie kampanii Google w oparciu o zainteresowania, konkretne kanały na Youtube i listy remarketingowe.

MODUŁ 5
Analityka
Jak analizować kampanie Google Ads. Łączenie kont Ads i Analitycs – interpretowanie statystyk, importowanie celów, wyciąganie wniosków. Konfiguracja celów w Google Tag Manager.

Czas trwania

9:00-15:00

Prelegenci

Cytat

Artur Jabłoński

Zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marketingową. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje unikalne projekty dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury, startupy czy urzędy. Pracował i pracuje m.in. z: Ista Shared Services, OtoDom, Allegro, urzędem miasta Gdynia, urzędem miasta Toruń, ING, Radio PiK, Stiegelmayer i innymi.
W branży od 2010 roku. Doświadczenie zdobywał koordynując działania marketingowe i projekty komunikacyjne w firmach (Exea, Smart Space) i w agencjach reklamowych, gdzie odpowiadał za działania dla marek takich jak Polpharma, Makro, Danone czy BIC.
Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. - Regularnie publikuje również w magazynach branżowych takich jak „Brief” czy „Marketing w Praktyce”.
Wykładowca UMK w Toruniu, studiów podyplomowych WSAiB w Gdyni, Politechniki Białostockiej, WSB w Toruniu, WSB w Bydgoszczy i WSB w Gdańsku. Prelegent i uczestnik paneli na konferencjach w całej Polsce.

Gdzie i kiedy

Online 9 grudnia 2021

Zapisz się

Cena promocyjna
przy zgłoszeniach przesłanych do 26 listopada
1895 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
Cena standardowa
za osobę
1995 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
04-041 Warszawa
Międzyborska 50
woj. mazowieckie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
04-041 Warszawa Międzyborska 50
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!