Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/google-w-pigulce-reklama-adwords-i-optymalizacja-seo-38263-id10880

Informacje o szkoleniu

  • "Google w Pigułce" - reklama Adwords i optymalizacja SEO


    ID szkolenia: 38263
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Marketing, reklama, PR
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    Biurco
    Ogrodowa 31/35
    00-893 Warszawa
    Godziny zajęć (czas trwania):
    od 9:30 do 18:00
  • Organizator szkolenia:

    Internet Planet
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Szkolenie ma charakter praktycznego „przewodnika” po świecie marketingu w Google. Poznasz zasady działania wyszukiwarki, dowiesz się dlaczego inne firmy są wyżej w wynikach wyszukiwania niż Twoja i co zrobić , aby zająć jak najlepszą pozycję w Google.

W ciągu zaledwie jednego dnia zdobędziesz potężną dawkę wiedzy i nauczysz się:

Jak samemu przygotować i prowadzić skuteczną kampanię w linkach sponsorowanych Adwords
jak zoptymalizować stronę, aby pojawiała się wysoko w naturalnych wynikach Google
GRATISL Kupon 250 zł na reklamy w Google!

Szkolenie skierowane jest do:

osób chcących poznać tajniki Google i prowadzić skuteczny marketing SEM w wyszukiwarce.

Program szkolenia:

Wprowadzenie do Google Adwords

Wyszukiwarki wczoraj i dziś
Jak działają wyszukiwarki – filozofia Google
Jak Twoi klienci korzystają z wyszukiwarki
Gdzie są wyświetlane reklamy Adwords

Planowanie kampanii

Etapy zakładania konta
Konfiguracja płatności
Konfiguracja ustawień kampanii
Interface i struktura konta Google Adwords
Aukcja reklam Google – pozycja i ranking reklam w Google
Struktura Adwords: konto, kampanie i grupy reklam

Tworzenie i zarządzanie kampanią Adwords

Dobór słów kluczowych: praktyczne wskazówki oraz wykorzystanie darmowych narzędzi
Ocena wielkości „ruchu” na poszczególne słowa kluczowe
Formaty reklamowe Adwords i ich struktura
Zasady edytorskie Google
Układanie chwytliwych tekstów reklamowych
Wybór i optymalizacja strony docelowej kampanii
Co to jest wynik jakości i dlaczego jest on tak ważny
Ustawianie budżetu i stawek CPC
Wprowadzanie zmian (edycja reklam, słów kluczowych, grup reklam i kampanii)
Mierzenie rezultatów – najpopularniejsze raporty
Optymalizacja kampanii w celu redukcji kosztów
Przydatne narzędzia dostępne na koncie Google Adwords
Reklamy w Sieci reklamowej Google

Skuteczna optymalizacja SEO

Jak działają wyszukiwarki i jak ustalają ranking wyników
Wybór odpowiednich słów kluczowych i fraz do optymalizacji
Wybór strategii optymalizacji
Optymalizacja techniczna witryny
Optymalizacja treści (SEO copywriting)
Jak zdobywać dobre jakościowo linki
Co zrobić aby internauci sami linkowali do Twojej strony (link baiting)
Nieetyczne sposoby pozycjonowania i dlaczego lepiej ich unikać

Informacje o prelegentach:

Ewa Chojecka: e-marketingowiec z powołania i zawodu. Trener e-marketingu z 12-letnim doświadczeniem w marketingu offline i online. Orędowniczka marketingu efektywnościowego oraz takich narzędzi jak Adwords, SEO, e-mail marketing, programy afiliacyjne. Obecnie prowadzi szkolenia w Warszawie i Londynie oraz doradza firmom w prowadzeniu skutecznej komunikacji e-marketingowej. Absolwentka AWF i SGH.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 599 zł netto

Cena zawiera:

szkolenie, materiały, kupon Adwords na 250 zł, przerwy kawowe, obiad

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

przed szkoleniem

Wydarzenie: "Google w Pigułce" - reklama Adwords i optymalizacja SEO