Gospodarka odpadami dla początkujących: kompendium wiedzy i praktyczne wskazówki - szkolenie on-line

O szkoleniu

Celem szkolenia jest przekazanie Uczestnikom podstaw gospodarki odpadami oraz wskazówek jak zarządzać odpadami w firmie i nie narazić się na kary finansowe.

Dlaczego warto wziąć udział?

Szkolenie realizowane jest online i w kameralnej grupie – pozwala to na indywidualne podejście do Uczestników i uwzględnienie specyfiki działalności Państwa przedsiębiorstwa.

Do dwóch dni roboczych przed szkoleniem możecie Państwo wysłać e-mailem do organizatora swoje pytanie/wątpliwość dotyczącą zagadnień poruszanych na szkoleniu (patrz niżej: Program szkolenia). Przykład ten zostanie przywołany i omówiony w trakcie szkolenia.

Ponadto w ramach szkolenia z PMB Envi Consulting otrzymujecie Państwo możliwość indywidualnej konsultacji z Prowadzącą w temacie gospodarki odpadami w ciągu 7 dni od daty zakończenia szkolenia.

Kto powinien wziąć udział?

Specjaliści ds. ochrony środowiska, specjaliści ds. gospodarki odpadami, pracownicy firm transportujących odpady, sprzedawcy i pośrednicy w obrocie odpadami, zainteresowani tematyką, planujący działalność w zakresie obrotu odpadami.

Program szkolenia

Wprowadzenie do ustawy o odpadach:

  • zakres i wyłączenia,
  • najważniejsze definicje (wytwarzanie, magazynowanie a składowanie i zbieranie, przetwarzanie, posiadacz, pośrednik itp.),
  • hierarchia postępowania z odpadami,
  • katalog odpadów + część praktyczna kodowania odpadów,
  • utrata statusu odpadów, produkt uboczny,
  • decyzje administracyjne w gospodarce odpadami – pozwolenia na wytwarzanie odpadów, zezwolenia na zbieranie i przetwarzanie, kiedy i kogo obowiązują, zmiany z ostatnich lat,

„Warto wiedzieć” z ustawy o odpadach + administracyjne kary pieniężne omówione przy każdym zagadnieniu:

  • wpis do BDO i jego aktualizacja,
  • odpady, dla których nie trzeba prowadzić ewidencji,
  • magazynowanie + zmiany z 2021,
  • przekazywanie odpadów uprawnionym odbiorcom – w BDO i bez BDO, przenoszenie odpowiedzialności za gospodarowanie odpadami,
  • przyjmowanie odpadów bez BDO,
  • prowadzenie ewidencji (pełna, uproszczona), tworzenie w BDO Kart Przekazania i Kart Ewidencji Odpadów,
  • sprawozdawczość,

Transport odpadów

  • transport bez wpisu do BDO,
  • wpis do Działu VII,
  • wymagania ustawowe, kontrole na drodze + kary administracyjne.

Forma: Online. Prezentacja multimedialna, omawianie zagadnień na konkretnych aktach prawnych + interakcja z uczestnikami, odpowiadanie na pytania, omawianie przykładów z życia.

Czas trwania: 9:00 – 15:00

Przy zgłoszeniu min. 2 pracowników rabat 5% dla każdego uczestnika.

Czas trwania

9:00-15:00

Prelegenci

Paula Makuch-Bursiewicz

Specjalistka ds. ochrony środowiska, była inspektor Inspekcji Ochrony Środowiska. Obecnie prowadząca stałą obsługę firm w zakresie ochrony środowiska, m.in. prowadzenia ewidencji odpadów w BDO, sprawozdawczości, transgranicznego przemieszczania odpadów. 

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Microsoft Teams. Nie trzeba mieć zainstalowanej aplikacji, szkolenie można otworzyć w przeglądarce.
Microsoft Teams. Nie trzeba mieć zainstalowanej aplikacji, szkolenie można otworzyć w przeglądarce.
Microsoft Teams. Nie trzeba mieć zainstalowanej aplikacji, szkolenie można otworzyć w przeglądarce.
Microsoft Teams. Nie trzeba mieć zainstalowanej aplikacji, szkolenie można otworzyć w przeglądarce.
Microsoft Teams. Nie trzeba mieć zainstalowanej aplikacji, szkolenie można otworzyć w przeglądarce.

Rejestracja

Szkolenie online
620
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
  • konsultacje indywidualne
Zniżki grupowe:
  • 5% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: PMB Envi Consulting
  • Ulica i nr: Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego 10/B6
  • Kod pocztowy: 81-383
  • Miejscowość: Gdynia
  • Numer NIP: 5862214664

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

PMB Envi Consulting
81-383 Gdynia, Polska Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego 10/B6

Organizator

PMB Envi Consulting
81-383 Gdynia, Polska
Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego 10/B6
woj. pomorskie
Obszarem działalności PMB Envi Consulting jest pomoc i doradztwo dla firm, mające na celu spełnienie wymogów ochrony środowiska. W związku z dynamicznie zmieniającą się i rosnąca ilością przepisów oraz obowiązków dotyczących ochrony środowiska, wspar...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!