O szkoleniu
Promocja cenowa! (*)
5 % rabat przy zgłoszeniu 1 osoby (1748,00 zł netto + VAT)
7 % rabat przy zgłoszeniu 2 osób (1712,00 zł netto + VAT)
Promocja obowiązuje przy zgłoszeniu do 28.10.2013 r.
Korzyści dla uczestników:
Zapoznanie z zasadami prowadzenia handlu zagranicznego i dostaw wewnątrzwspólnotowych po zmianach prawnych
Praktyczne porady dotyczące zawierania różnego rodzaju umów, ze szczególnym uwzględnieniem etapu ofertowego i wprowadzania do umowy ogólnych warunków sprzedaży / zakup
5 % rabat przy zgłoszeniu 1 osoby (1748,00 zł netto + VAT)
7 % rabat przy zgłoszeniu 2 osób (1712,00 zł netto + VAT)
Promocja obowiązuje przy zgłoszeniu do 28.10.2013 r.
Korzyści dla uczestników:
Zapoznanie z zasadami prowadzenia handlu zagranicznego i dostaw wewnątrzwspólnotowych po zmianach prawnych
Praktyczne porady dotyczące zawierania różnego rodzaju umów, ze szczególnym uwzględnieniem etapu ofertowego i wprowadzania do umowy ogólnych warunków sprzedaży / zakup
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej, handlowców, przedstawicieli handlowych, pracowników działów eksportu i importu, zakupów oraz każdego, kto negocjuje i zawiera umowy handlowe.
Program szkolenia
Nowe rozwiązania prawne i zwyczajowe dotyczące zawierania umów z partnerem zagranicznym (z UE i spoza UE), ze szczególnym uwzględnieniem zmian w 2012 r.
Zmienione zasady wyboru prawa właściwego dla umowy według Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
Zawieranie umów w formie ofertyze szczególnym uwzględnieniem wprowadzania do umowy ogólnych warunków sprzedaży / zakupu, odnoszących się do różnych systemów prawnych
Problem zawierania umów w formie oferty z partnerem z UE i spoza UE
Zmiany w nowej wersji Incoterms®2010, w tym nowe reguły dostosowane do dostaw wewnątrzwspólnotowych, zastosowanie nowych terminów DAP i DAT
Problem kontraktów opartych na zlikwidowanej regule DDU
Zasady negocjowania klauzul umów jednodokumentowych, zgodnych z koncepcją kontraktów wzorcowych i wykładnią ICC (siła wyższa, kary umowne, sąd państwowy lub arbitraż, poufność...)
Kary umowne i zabezpieczanie potencjalnych reklamacji ze strony kupującego i sprzedającego wobec partnerów obcych, w tym problem egzekwowania kar
Wykorzystanie Konwencji Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów
Problem niezgodności dostawy z umową, odpowiedzialności za produkt niebezpieczny w prawodawstwie UE
Zabezpieczanie umów gwarancjami według najnowszych zwyczajów URDG 758
Możliwości odstąpienia od umowy, zmiany jej postanowień w sytuacji nadzwyczajnej zmiany stosunków, zwolnienia od odpowiedzialności kontraktowej w ramach eksportu, importu i dostaw wewnątrzwspólnotowych
Rozliczanie umów akredytywą według UCP 600, w tym standy L/C, niekonwencjonalne zabezpieczenia finansowe umów
Zabezpieczanie możliwości skutecznego dochodzenia roszczeń wobec partnerów z odległych rynków, w tym azjatyckich
Analiza praktycznych przypadków
Zmienione zasady wyboru prawa właściwego dla umowy według Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
Zawieranie umów w formie ofertyze szczególnym uwzględnieniem wprowadzania do umowy ogólnych warunków sprzedaży / zakupu, odnoszących się do różnych systemów prawnych
Problem zawierania umów w formie oferty z partnerem z UE i spoza UE
Zmiany w nowej wersji Incoterms®2010, w tym nowe reguły dostosowane do dostaw wewnątrzwspólnotowych, zastosowanie nowych terminów DAP i DAT
Problem kontraktów opartych na zlikwidowanej regule DDU
Zasady negocjowania klauzul umów jednodokumentowych, zgodnych z koncepcją kontraktów wzorcowych i wykładnią ICC (siła wyższa, kary umowne, sąd państwowy lub arbitraż, poufność...)
Kary umowne i zabezpieczanie potencjalnych reklamacji ze strony kupującego i sprzedającego wobec partnerów obcych, w tym problem egzekwowania kar
Wykorzystanie Konwencji Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów
Problem niezgodności dostawy z umową, odpowiedzialności za produkt niebezpieczny w prawodawstwie UE
Zabezpieczanie umów gwarancjami według najnowszych zwyczajów URDG 758
Możliwości odstąpienia od umowy, zmiany jej postanowień w sytuacji nadzwyczajnej zmiany stosunków, zwolnienia od odpowiedzialności kontraktowej w ramach eksportu, importu i dostaw wewnątrzwspólnotowych
Rozliczanie umów akredytywą według UCP 600, w tym standy L/C, niekonwencjonalne zabezpieczenia finansowe umów
Zabezpieczanie możliwości skutecznego dochodzenia roszczeń wobec partnerów z odległych rynków, w tym azjatyckich
Analiza praktycznych przypadków
Czas trwania
21 godzin
Prelegenci

Prof. dr hab. Wojciech Budzyński - jeden z najlepszych w Polsce specjalistów w zakresie negocjowania i zawierania umów handlowych z partnerami krajowymi i zagranicznymi. Zagadnieniami tymi zajmuje się zarówno w sposób praktyczny, jak i naukowy, czego wyrazem jest obroniona przez niego w SGH rozprawa habilitacyjna. Wiedzę praktyczną zdobywał od 25 lat jako handlowiec, dyrektor firmy handlowej, kolejno szef jej dwóch oddziałów za granicą, doradca ministra, starszy ekspert Banku Światowego. Jest długoletnim doradcą wielu firm polskich i międzynarodowych korporacji w Polsce. Od 1983 roku przeszkolił kilka tysięcy menedżerów i handlowców oraz napisał 38 książek, wydanych w kraju i za granicą.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Hotel Czarny Potok ***
34-500 Zakopane
Tetmajera 20
woj. małopolskie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
z
1 840
zł
Cena zawiera:
- Pobyt: od 28.11.2013 r. (obiad) do 30.11.2013 r.(obiad) zakwaterowanie w pokojach 2-os. do pok. 1-os. dopłata 200 zł + VAT (ograniczona ilość) pełne wyżywienie materiały szkoleniowe certyfikat ukończenia szkolenia imprezę integracyjną w karczmie góralskiej bezpłatne korzystanie z hotelowego basenu, sauny i jacuzzy
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005.
Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany pensjonatu na równorzędny standardem
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany pensjonatu na równorzędny standardem
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
Powiadomienia o nowych terminach