HoReCa w sieci - sprzedaż i nowoczesny marketing usług hotelowych

O szkoleniu

Uczestnik szkolenia będzie świadomy korzyści jakie może przynieść właściwa promocja obiektu turystycznego w Internecie. Dobrze pozna podstawy działania skutecznej reklamy oraz profesjonalnej strony www, nauczy się rozróżniać materiały i rozwiązania przeciętne od efektywnych. Ponadto będzie wiedział jak działa wyszukiwarka i czym kierują się internauci poszukujący danych usług, a dostępne informacje będzie potrafił wykorzystywać do kreowania swojego prawidłowego wizerunku.

Dodatkowo, dzięki zdobytej wiedzy z zakresu podstawowych zagadnień technicznych i marketingowych, absolwent szkolenia potrafi wyznaczać cele i je egzekwować, prawidłowo nadzorując wykonanie prac przez twórców stron i innych materiałów internetowych. Jest również na bieżąco z coraz popularniejszymi formami marketingu i sprzedaży, jak systemy rezerwacji, portale społecznościowe i aplikacje mobilne.

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie dedykowane jest kierownikom liniowym (szefowie działu, asystenci, superwizorzy) i managerom obiektów hotelowych.

Program szkolenia

1. Marketing internetowy - nieograniczone miejsce promocji.

  • Co to jest marketing w sieci? Różnice między reklamą tradycyjną a internetową.
  • Nasi potencjalni klienci. Struktura społeczna i wiekowa użytkowników Internetu.
  • Sieć rozwija się szybko – zmiany form reklamowych i informacyjnych na przestrzeni ostatnich miesięcy i lat.
  • 200 milionów stron, miliardy reklam – czy jest tu miejsce na moją firmę?
  • www.milliondollarhomepage.com

2. Firmowa strona internetowa czyli jak się pokazać.

  • Strona www jako miejsce pierwszego kontakt klienta z firmą.
  • Witryna internetowa jako narzędzie Public Relations.
  • Nośnik informacji czy pośrednik sprzedaży – jakie cele powinna spełniać strona www firm branży turystycznej?
  • Koszty związane z tworzeniem, aktualizacją, utrzymaniem strony internetowej.

3. Nasza strona lepsza od innych – jak wzbudzać zainteresowanie i zaufanie internautów.

  • Liczy się pierwsze wrażenie – kolory, grafiki, zdjęcia – wzbudzanie prawidłowych reakcji odbiorcy naszej strony.
  • Wygląd czy treść – co jest ważniejsze i dlaczego.
  • Podstawowe zasady dotyczące pisania treści umieszczanych na stronach internetowych.
  • Tak jak w życiu - dobry adres to podstawa.
  • Co to jest serwer www i dlaczego warto zainteresować się także tym tematem.
  • Być na czasie – współczesne techniki wykorzystywane do uatrakcyjnienia i wzmocnienia efektywności strony www. Kiedy czas na zmianę w naszym serwisie?
  • Optymalizacja strony pod kątem wydajności, funkcjonalności i potrzeb odbiorcy.

4. Statystyki – poznaj potencjalnych klientów Twojego hotelu.

  • Jakie informacje mogą nam dać statyki podłączone do strony internetowej?
  • Podstawowe narzędzie do tworzenia prawidłowych statystyk.
  • Informacje  w statysykach jako źródło informacji o naszych potencjalnych klientach.
  • Jak statystyki mogą pomóc w zwiększeniu zainteresowania naszą firmą.
  • Optymalizacja strony www przy wykorzystaniu informacji ze statystyk.

5. Wyszukiwarka internetowa jako podstawowe narzędzie internautów.

  • Jak działa wyszukiwarka internetowa. Dlaczego wszyscy korzystamy z Google?
  • W jaki sposób internauci korzystają z wyszukiwarek?
  • Co to jest SEO i dlaczego warto wykorzystać to w swojej stronie internetowej.
  • Podstawowe techniki SEO – jak być łatwiej wyszukanym, jak zwrócić na siebie uwagę.
  • Jak zredagować treść strony żeby stała się bardzo atrakcyjna dla wyszukiwarki.
  • Czy nasza strona jest zoptymalizowana pod kątem SEO – analiza wybranych stron www.

6. Reklama w Interencie.

  • Gdzie się reklamować i w jaki sposób.
  • Program Google AdWords  - możemy być na 1 miejscu listy wyszukiwania Google.
  •  Niech nas usłyszą – blogi, fora, artykuły sponsorowane jako medium reklamowania swoich usług.

7. Portale branżowe – najlepiej w rodzinie.

  • Przegląd portali branżowych związanych z HoReCa.
  • Czy warto reklamować się na portalach?
  • Koszty związane z umieszczeniem informacji o nas w portalu branżowym.
  • Systemy rezerwacyjne na portalach.
  • Zagraniczne portale rezerwacyjne szansą dla polskich hoteli.

8. Portale społecznościowe jako medium nowoczesnego marketingu

  • Dlaczego warto zainteresować się Facebook’iem?
  • Wybrane przykłady udanych kampanii reklamowych.

9. Urządzenie mobilne a Interenet – popularność rośnie z każdym dniem.

  • Nasza strona www zoptymalizowana na urządzenia mobilne.
  • Jakich informacji poszukuje użytkownik np. iPhona?

10. Internetowy system rezerwacji – niezbędny moduł na stronie każdego nowoczesnego hotelu.

  • Przegląd dostępnych systemów rezerwacyjnych.
  • Porównanie możliwości aktualnych systemów.
  • Jak dodać taki system do naszej strony internetowej?

Czas trwania

2 dni

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie odbywa się w hotelu w Łodzi. Nabór trwa ciągle, wystarczy dokonać zgłoszenia.

Rejestracja

Cena podstawowa
2 obiady bez noclegu
690
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • pomoc i konsultacje po szkoleniu
  • Rozwiń
Zapisz się
Cena z noclegiem
z wyżywieniem, bez kolacji
840
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • z 1 noclegiem, 1 śniadaniem i 2 obiadami; pomoc i konsultacje z trenerem
  • Rozwiń
Zapisz się
Cena z noclegiem
pełne wyżywienie
870
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • z 1 noclegiem, 1 śniadaniem, 2 obiadami i 1 kolacją; pomoc i konsultacje z trenerem
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

CeDeKa Centrum Doskonalenia Kadr
86-105 Świecie
Kiepury 30
woj. kujawsko-pomorskie
„CEDEKA” Centrum Doskonalenia Kadr pragnie być ośrodkiem pomocnym przedsiębiorstwom w podnoszeniu skuteczności ich działania i zdobywaniu przewagi konkurencyjnej. Organizujemy profesjonalne, odpowiadające oczekiwaniom szkolenia, skierowa...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

CeDeKa Centrum Doskonalenia Kadr
86-105 Świecie Kiepury 30
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!