O szkoleniu
Uczestnik szkolenia będzie świadomy korzyści jakie może przynieść właściwa promocja obiektu turystycznego w Internecie. Dobrze pozna podstawy działania skutecznej reklamy oraz profesjonalnej strony www, nauczy się rozróżniać materiały i rozwiązania przeciętne od efektywnych. Ponadto będzie wiedział jak działa wyszukiwarka i czym kierują się internauci poszukujący danych usług, a dostępne informacje będzie potrafił wykorzystywać do kreowania swojego prawidłowego wizerunku.
Dodatkowo, dzięki zdobytej wiedzy z zakresu podstawowych zagadnień technicznych i marketingowych, absolwent szkolenia potrafi wyznaczać cele i je egzekwować, prawidłowo nadzorując wykonanie prac przez twórców stron i innych materiałów internetowych. Jest również na bieżąco z coraz popularniejszymi formami marketingu i sprzedaży, jak systemy rezerwacji, portale społecznościowe i aplikacje mobilne.
Szkolenie dedykowane jest kierownikom liniowym (szefowie działu, asystenci, superwizorzy) i managerom obiektów hotelowych.
Program szkolenia
1. Marketing internetowy - nieograniczone miejsce promocji.
- Co to jest marketing w sieci? Różnice między reklamą tradycyjną a internetową.
- Nasi potencjalni klienci. Struktura społeczna i wiekowa użytkowników Internetu.
- Sieć rozwija się szybko – zmiany form reklamowych i informacyjnych na przestrzeni ostatnich miesięcy i lat.
- 200 milionów stron, miliardy reklam – czy jest tu miejsce na moją firmę?
- www.milliondollarhomepage.com
2. Firmowa strona internetowa czyli jak się pokazać.
- Strona www jako miejsce pierwszego kontakt klienta z firmą.
- Witryna internetowa jako narzędzie Public Relations.
- Nośnik informacji czy pośrednik sprzedaży – jakie cele powinna spełniać strona www firm branży turystycznej?
- Koszty związane z tworzeniem, aktualizacją, utrzymaniem strony internetowej.
3. Nasza strona lepsza od innych – jak wzbudzać zainteresowanie i zaufanie internautów.
- Liczy się pierwsze wrażenie – kolory, grafiki, zdjęcia – wzbudzanie prawidłowych reakcji odbiorcy naszej strony.
- Wygląd czy treść – co jest ważniejsze i dlaczego.
- Podstawowe zasady dotyczące pisania treści umieszczanych na stronach internetowych.
- Tak jak w życiu - dobry adres to podstawa.
- Co to jest serwer www i dlaczego warto zainteresować się także tym tematem.
- Być na czasie – współczesne techniki wykorzystywane do uatrakcyjnienia i wzmocnienia efektywności strony www. Kiedy czas na zmianę w naszym serwisie?
- Optymalizacja strony pod kątem wydajności, funkcjonalności i potrzeb odbiorcy.
4. Statystyki – poznaj potencjalnych klientów Twojego hotelu.
- Jakie informacje mogą nam dać statyki podłączone do strony internetowej?
- Podstawowe narzędzie do tworzenia prawidłowych statystyk.
- Informacje w statysykach jako źródło informacji o naszych potencjalnych klientach.
- Jak statystyki mogą pomóc w zwiększeniu zainteresowania naszą firmą.
- Optymalizacja strony www przy wykorzystaniu informacji ze statystyk.
5. Wyszukiwarka internetowa jako podstawowe narzędzie internautów.
- Jak działa wyszukiwarka internetowa. Dlaczego wszyscy korzystamy z Google?
- W jaki sposób internauci korzystają z wyszukiwarek?
- Co to jest SEO i dlaczego warto wykorzystać to w swojej stronie internetowej.
- Podstawowe techniki SEO – jak być łatwiej wyszukanym, jak zwrócić na siebie uwagę.
- Jak zredagować treść strony żeby stała się bardzo atrakcyjna dla wyszukiwarki.
- Czy nasza strona jest zoptymalizowana pod kątem SEO – analiza wybranych stron www.
6. Reklama w Interencie.
- Gdzie się reklamować i w jaki sposób.
- Program Google AdWords - możemy być na 1 miejscu listy wyszukiwania Google.
- Niech nas usłyszą – blogi, fora, artykuły sponsorowane jako medium reklamowania swoich usług.
7. Portale branżowe – najlepiej w rodzinie.
- Przegląd portali branżowych związanych z HoReCa.
- Czy warto reklamować się na portalach?
- Koszty związane z umieszczeniem informacji o nas w portalu branżowym.
- Systemy rezerwacyjne na portalach.
- Zagraniczne portale rezerwacyjne szansą dla polskich hoteli.
8. Portale społecznościowe jako medium nowoczesnego marketingu
- Dlaczego warto zainteresować się Facebook’iem?
- Wybrane przykłady udanych kampanii reklamowych.
9. Urządzenie mobilne a Interenet – popularność rośnie z każdym dniem.
- Nasza strona www zoptymalizowana na urządzenia mobilne.
- Jakich informacji poszukuje użytkownik np. iPhona?
10. Internetowy system rezerwacji – niezbędny moduł na stronie każdego nowoczesnego hotelu.
- Przegląd dostępnych systemów rezerwacyjnych.
- Porównanie możliwości aktualnych systemów.
- Jak dodać taki system do naszej strony internetowej?
Czas trwania
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- pomoc i konsultacje po szkoleniu
- Rozwiń
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- z 1 noclegiem, 1 śniadaniem i 2 obiadami; pomoc i konsultacje z trenerem
- Rozwiń
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- z 1 noclegiem, 1 śniadaniem, 2 obiadami i 1 kolacją; pomoc i konsultacje z trenerem
- Rozwiń
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
