O szkoleniu
Bycie profesjonalnym HR Business Partner wymaga szczególnych kompetencji społecznych powszechnie zwanych kompetencjami „miękkimi”. Współpraca na wielu płaszczyznach: z Zarządem, z menagerami oraz z pracownikami, tworzenie i utrzymywanie właściwych relacji biznesowych i relacji społecznych, dbanie o biznes a także o człowieka, diagnozowanie i potrzeb pracownika i realizowanie celów organizacji …. Jak się w tym wszystkim odnaleźć? Zadania, spotkania, cele, KPI, raporty, projekty i jeszcze więcej… Jak to wszystko zorganizować?
Jeżeli też zadajesz sobie to pytanie, przyjdź na szkolenie!
W ramach warsztatu, opierającego się o praktyczne przykłady i wymianę doświadczeń, znajdziesz odpowiedzi na wiele pytań. Podczas trzech dni szkolenia będzie 65% pracy warsztatowej a 25% pracy z wykorzystaniem narzędzi i doskonaleniem technik, tak abyś mógł rozwinąć niezbędne kompetencje – budowanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji/ zaangażowania wśród pracowników i menedżerów, skuteczne rozwiązywanie problemów w obszarze personalnym i kreatywne wsparcie działań biznesowych.
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z zadaniami HRBP z perspektywy całego biznesu i poszczególnych zespołów. Uczestnicy nabędą praktyczne umiejętności wsparcia menadżerów w sprawach operacyjnych i personalnych.
Zapraszamy na nasze szkolenia HR!
Szkolenie dedykowane jest przede wszystkim osobom, które mają objąć stanowisko HR Business Partnera lub są już HR Business Partnerami, ale chcą usystematyzować swoją wiedzę i zdobyć oraz przećwiczyć nowe umiejętności w tym obszarze.
Program szkolenia
DZIEŃ 1
- Wykuta w działaniu koncepcja tworzenia wartości przez HR i jej praktyczne zastosowanie.
- Kierunki rozwoju działów HR i ewolucja roli działów HR na bazie oczekiwań biznesu.
- Modelowe struktury działów HR w nowoczesnych organizacjach.
- Kompetencje pracowników działów HR.
- Wyłonienie się potrzeby wdrożenia HR Business Partneringu.
- Kierunki rozwoju HR Business Partneringu na świecie.
- Trendy HRM w Polsce i na świecie.
- Model Davida Ulricha.
- Procesy HR realizowane w organizacjach i stosowane narzędzia – model Ivancewicza.
- Rozwiązania strukturalne i podział ról w HR z uwzględnieniem HR BP, współpraca pomiędzy Zespołem HR a HR Business Partnerami.
- Praktyczne stosowanie HR Business Partneringu – analiza case studies.
- Kluczowe role i zadania HR Business Partneringu we wdrażaniu rozwiązań HR – analiza case studiem.
- Role i zadania HR Business Partnerów z perspektywy całego biznesu i poszczególnych zespołów (różne organizacje, różne oczekiwania, role i zadania – przykłady rynkowe).
- Rozwiązywanie problemów biznesu i doradztwo strategiczne – przykładowy model.
- Współpraca z menedżerami w sprawach operacyjnych i personalnych – przykładowy model.
- Kompetencje HR Business Partnerów strategicznych i HR Business Partnerów operacyjnych oraz modelowe ścieżki karier na stanowiska HR Business Partnerów.
DZIEŃ 2
- Idea Human Performance Improvement w pracy HR Business Partnera.
- Rozumienie biznesu podstawą działań HR Business Partnerów – zakres informacji o organizacji niezbędny HR Business Partnerom (strategia firmy, rozumienie zachodzących w firmie procesów i uwarunkowań).
- Oczekiwania menedżerów wobec współpracy z HR Business Partnerami – pożądane konkretne efekty biznesowe.
- Human Performance Improvement – cykl zarządczy skierowany na efekty w służbie HR Business Partnerów – przykładowy model.
- Ścisłe określanie problemów i oczekiwanych efektów jako klucz do pracy z biznesem– analiza case studies.
- Zarządzanie zmianą i budowa zaufania w procesie rozwoju, zmian i restrukturyzacji – wsparcie liderów zmian przez HR Business Partnerów.
- Zarządzanie zmianą – metody wdrażania zmian w organizacji przez skutecznych liderów.
- Proces przygotowania i wdrażania zmian. Projektowanie cyklu przewodzenia zamianom wg Chip’a i Dan’a Heath.
- Menedżerowie w zmianie – zadania, osobiste odczucia i postawy, systemy wsparcia przez HR Business Partnerów.
- Pracownicy w zmianie – zadania, osobiste odczucia i postawy, systemy wsparcia przez menedżerów i HR Business Partnerów.
- Utrzymanie (lub odbudowywanie) zaufania i zaangażowania pracowników w okresie i po zakończeniu transformacji.
- Jak integrować wartości pracowników z wartościami firmy i wzbudzać lojalność wobec firmy?
- Kultura organizacyjna i klimat organizacyjny – pole integracji organizacji i wdrażania pozytywnych zmian przez HR Business Partnerów – analiza spójności na podstawie case studies kwestionariusza wg Camerona i Quinna.
- Sfera wartości firmy jako wyznacznik wyboru, motywowania i wynagradzania, oceny i rozwoju, a także zwalniania pracowników w firmie.
- Sprawianie, by wszyscy w firmie działali wspólnie na rzecz strategii w oparciu o wspólne standardy.
DZIEŃ 3
- Wyzwania dla HR Business Partnera w zakresie wsparcia zarządzania zespołem.
- Dzień z życia menedżera – oto dlaczego menedżerowie mają trudności w zarządzaniu zespołami.
- Oczekiwania wobec menedżerów w zakresie operacyjnego zarządzania ludźmi a wyzwania HR Business Partnera.
- Standardowe problemy menedżerów z trudnymi pracownikami – wsparcie HR Business Partnerów.
- Cykl życia pracowników w organizacji i związane z tym wyzwania menedżerów i HR Business Partnerów – od rekrutacji do awansu (lub do zwolnienia).
- Projektowanie programów i wsparcia rozwoju menedżerów przez HR Business Partnerów.
- Style menedżerskie i przywództwo – oczekiwania wobec menedżerów a wyzwania HR Business Partnera.
- Trudności menedżerów z komunikacją, uzyskiwaniem jakości, efektywności i innowacyjności osobistej a kryzys przywództwa– interwencje HR Business Partnerów.
- Cel : inspirujące przywództwo – programy rozwoju menedżerów.
- Przygotowanie menedżerów do prowadzenia coachingu menedżerskiego i wsparcia podwładnych.
- Jak pomagać budować efektywną komunikację i efektywne zespoły ?
- Analiza różnych style stylów działania w zależności od charakterystyki członków zespołu – diagnoza zespołów i pomoc menedżerom w poszukiwaniu efektywnego stylu komunikacji i przewodzenia zespołom.
- Definiowanie fazy pracy zespołu i pomoc HR Business Partnerów w kształtowaniu efektywnej współpracy zespołowej.
- Koncepcje preferencji osobistych oraz zarządzanie kompetencjami – wkład HR Business Partnera do doboru członków do zespołu i kształtowania podziału zadań.
- Koncepcje ról zespołowych a efektywność zespołu – wsparcie budowy, integracji i optymalizacji pracy zespołowej przez HR Business Partnera.
- Zasady motywującej komunikacji w rozwijaniu pracowników i efektywnych zespołów– jak HRBP może pomóc zwiększyć efektywność rozmów menedżerskich?
- Jak zwiększyć zaangażowanie pracowników? Wdrażanie rozwiązań High Performing Organization HR Business Partnera.
- Idea High Performing Organization i High Performing Team jako cel pracy HR Business Partnera.
- Warunki powstania i działania wysoko efektywnych zespołów oraz adekwatny system motywacji .
- Warunki brzegowe skutecznych systemów motywacyjnych wg „dobrych praktyk” stosowanych w organizacjach.
- Główne bariery wysoko efektywnego działania zespołów i ich sposoby ich niwelowania.
- Dzielenie się wiedzą i współpraca bez barier podstawą synergii zespołowej.
Czas trwania
Prelegenci
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
00-863 Warszawa
Grzybowska 56
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- 4.78% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 9.57% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 790 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- 5.03% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udziału w szkoleniu jest wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszenia, którego potwierdzenie przyjęcia przez Kompetea Sp. z o.o. stanowi zawarcie umowy uczestnictwa w szkoleniu i zobowiązanie do uiszczenia umówionej opłaty z tytułu uczestnictwa.
- Zgłoszenie się na szkolenie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych zamieszczonych w niniejszym formularzu zgłoszeniowym na potrzeby udziału w szkoleniu, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000) i ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) oraz na otrzymywanie od Kompetea Sp. z o.o. informacji niezbędnych do realizacji szkolenia, za pomocą środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1030, z późn. zm.)
- Zgłoszenie się na szkolenie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na otrzymywanie informacji o aktualnej ofercie szkoleń i webinarów Kompetea Sp. z o.o., za pomocą środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1030, z późn. zm.) oraz na wykorzystywanie w tym celu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących zgodnie z art. 172 Prawa Telekomunikacyjnego
- Opłata za szkolenie jest przelewem w ciągu 7 dni od daty szkolenia na wskazane na fakturze konto bankowe. Fakturę przekażemy zgłaszającemu mailowo po szkoleniu.
- Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest na 7 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia, pod warunkiem poinformowania nas o rezygnacji za pośrednictwem poczty elektronicznej lub na piśmie. Odwołanie uczestnictwa po wskazanym terminie skutkuje naliczeniem pełnej opłaty.
- Brak udziału w szkoleniu nie stanowi odstąpienia od umowy i nie zwalnia z obowiązku zapłaty pełnej ceny uczestnictwa.
- Umożliwiamy bezpłatne jednorazowe przeniesienie zgłoszenia na inny termin tego samego szkolenia (o ile dostępne są wolne miejsca) bądź wykorzystanie wpłaconej kwoty na inne nasze szkolenie pod warunkiem wyrównania różnicy w cenie. Wpłata nie podlega zwrotowi w części bądź całości.
- Zastrzegamy sobie prawo wprowadzania niewielkich zmian w programie szkolenia, a także zmiany terminu i miejsca szkolenia oraz jego odwołania z powodów niezawinionych przez Organizatora (np. siła wyższa, choroba prowadzącego). W przypadku zaistnienia takiej sytuacji zawiadomimy Zgłaszającego o zmianach na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz dokonamy zwrotu wpłaconych kwot w terminie 7 dni bądź za zgodą Zgłaszającego zaproponujemy inny termin/miejsce realizacji szkolenia.
Masz pytania? Napisz do nas
