Szkolenie

HR Business Partner – współpraca z menedżerami i pracownikami na rzecz sukcesu firmy

O szkoleniu

Bycie profesjonalnym HR Business Partner wymaga szczególnych kompetencji społecznych powszechnie zwanych kompetencjami „miękkimi”. Współpraca na wielu płaszczyznach: z Zarządem, z menagerami oraz z pracownikami, tworzenie i utrzymywanie właściwych relacji biznesowych i relacji społecznych, dbanie o biznes a także o człowieka, diagnozowanie i potrzeb pracownika i realizowanie celów organizacji …. Jak się w tym wszystkim odnaleźć? Zadania, spotkania, cele, KPI, raporty, projekty i jeszcze więcej… Jak to wszystko zorganizować?

Jeżeli też zadajesz sobie to pytanie, przyjdź na szkolenie!
W ramach warsztatu, opierającego się o praktyczne przykłady i wymianę doświadczeń, znajdziesz odpowiedzi na wiele pytań. Podczas trzech dni szkolenia będzie 65% pracy warsztatowej a 25% pracy z wykorzystaniem narzędzi i doskonaleniem technik, tak abyś mógł rozwinąć niezbędne kompetencje – budowanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji/ zaangażowania wśród pracowników i menedżerów, skuteczne rozwiązywanie problemów w obszarze personalnym i kreatywne wsparcie działań biznesowych.
Dlaczego warto wziąć udział?

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z zadaniami HRBP  z perspektywy całego biznesu i poszczególnych zespołów. Uczestnicy nabędą praktyczne umiejętności wsparcia menadżerów  w sprawach operacyjnych i personalnych.

Zapraszamy na nasze szkolenia HR!

 

 

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie dedykowane jest przede wszystkim osobom, które mają objąć stanowisko HR Business Partnera lub są już HR Business Partnerami, ale chcą usystematyzować swoją wiedzę i zdobyć oraz przećwiczyć nowe umiejętności w tym obszarze.

Program szkolenia

DZIEŃ 1

  1. Wykuta w działaniu koncepcja tworzenia wartości przez HR i jej praktyczne zastosowanie.
    • Kierunki rozwoju działów HR i ewolucja roli działów HR na bazie oczekiwań biznesu.
    • Modelowe struktury działów HR w nowoczesnych organizacjach.
    • Kompetencje pracowników działów HR.
    • Wyłonienie się potrzeby wdrożenia HR Business Partneringu.
  2. Kierunki rozwoju HR Business Partneringu na świecie.
    • Trendy HRM w Polsce i na świecie.
    • Model Davida Ulricha.
    • Procesy HR realizowane w organizacjach i stosowane narzędzia – model Ivancewicza.
    • Rozwiązania strukturalne i podział ról w HR z uwzględnieniem HR BP, współpraca pomiędzy Zespołem HR a HR Business Partnerami.
    • Praktyczne stosowanie HR Business Partneringu – analiza case studies.
  3. Kluczowe role i zadania HR Business Partneringu we wdrażaniu rozwiązań HR – analiza case studiem.
    • Role i zadania HR Business Partnerów z perspektywy całego biznesu i poszczególnych zespołów (różne organizacje, różne oczekiwania, role i zadania – przykłady rynkowe).
    • Rozwiązywanie problemów biznesu i doradztwo strategiczne – przykładowy model.
    • Współpraca z menedżerami w sprawach operacyjnych i personalnych – przykładowy model.
  4. Kompetencje HR Business Partnerów strategicznych i HR Business Partnerów operacyjnych oraz modelowe ścieżki karier na stanowiska HR Business Partnerów.

DZIEŃ 2

  1. Idea Human Performance Improvement w pracy HR Business Partnera.
    • Rozumienie biznesu podstawą działań HR Business Partnerów – zakres informacji o organizacji niezbędny HR Business Partnerom (strategia firmy, rozumienie zachodzących w firmie procesów i uwarunkowań).
    • Oczekiwania menedżerów wobec współpracy z HR Business Partnerami – pożądane konkretne efekty biznesowe.
    • Human Performance Improvement – cykl zarządczy skierowany na efekty w służbie HR Business Partnerów – przykładowy model.
    • Ścisłe określanie problemów i oczekiwanych efektów jako klucz do pracy z biznesem– analiza case studies.
  2. Zarządzanie zmianą i budowa zaufania w procesie rozwoju, zmian i restrukturyzacji – wsparcie liderów zmian przez HR Business Partnerów.
    • Zarządzanie zmianą – metody wdrażania zmian w organizacji przez skutecznych liderów.
    • Proces przygotowania i wdrażania zmian. Projektowanie cyklu przewodzenia zamianom wg Chip’a i Dan’a Heath.
    • Menedżerowie w zmianie – zadania, osobiste odczucia i postawy, systemy wsparcia przez HR Business Partnerów.
    • Pracownicy w zmianie – zadania, osobiste odczucia i postawy, systemy wsparcia przez menedżerów i HR Business Partnerów.
    • Utrzymanie (lub odbudowywanie) zaufania i zaangażowania pracowników w okresie i po zakończeniu transformacji.
  3. Jak integrować wartości pracowników z wartościami firmy i wzbudzać lojalność wobec firmy?
    • Kultura organizacyjna i klimat organizacyjny – pole integracji organizacji i wdrażania pozytywnych zmian przez HR Business Partnerów – analiza spójności na  podstawie case studies kwestionariusza wg Camerona  i Quinna.
    • Sfera wartości firmy jako wyznacznik wyboru, motywowania i wynagradzania, oceny  i rozwoju, a także zwalniania pracowników w firmie.
    • Sprawianie, by wszyscy w firmie działali wspólnie na rzecz strategii w oparciu o wspólne standardy.

DZIEŃ 3

  1. Wyzwania dla HR Business Partnera w zakresie wsparcia zarządzania zespołem.
    • Dzień z życia menedżera – oto dlaczego menedżerowie mają trudności w zarządzaniu zespołami.
    • Oczekiwania wobec menedżerów w zakresie operacyjnego zarządzania ludźmi  a wyzwania HR Business Partnera.
    • Standardowe problemy menedżerów z trudnymi pracownikami – wsparcie HR Business Partnerów.
    • Cykl życia pracowników w organizacji i związane z tym wyzwania menedżerów i HR Business Partnerów – od rekrutacji do awansu (lub do zwolnienia).
  2. Projektowanie programów i wsparcia rozwoju menedżerów przez HR Business Partnerów.
    • Style menedżerskie i przywództwo – oczekiwania wobec menedżerów a wyzwania HR Business Partnera.
    • Trudności menedżerów z komunikacją, uzyskiwaniem jakości, efektywności i innowacyjności osobistej a kryzys przywództwa– interwencje HR Business Partnerów.
    • Cel : inspirujące przywództwo – programy rozwoju menedżerów.
    • Przygotowanie menedżerów do prowadzenia coachingu menedżerskiego i wsparcia podwładnych.
  3. Jak pomagać budować efektywną komunikację i efektywne zespoły ?
    • Analiza różnych style stylów działania w zależności od charakterystyki członków zespołu – diagnoza zespołów i pomoc menedżerom w poszukiwaniu efektywnego stylu komunikacji i przewodzenia zespołom.
    • Definiowanie fazy pracy zespołu i pomoc HR Business Partnerów w kształtowaniu efektywnej współpracy zespołowej.
    • Koncepcje preferencji osobistych oraz zarządzanie kompetencjami – wkład HR Business Partnera do doboru członków do zespołu i kształtowania podziału zadań.
    • Koncepcje ról zespołowych a efektywność zespołu – wsparcie budowy, integracji i optymalizacji pracy zespołowej przez HR Business Partnera.
    • Zasady motywującej komunikacji w rozwijaniu pracowników i efektywnych zespołów– jak HRBP może pomóc zwiększyć efektywność rozmów menedżerskich?
  4. Jak zwiększyć zaangażowanie pracowników? Wdrażanie rozwiązań High Performing Organization HR Business Partnera.
    • Idea High Performing Organization i High Performing Team jako cel pracy HR Business Partnera.
    • Warunki powstania i działania wysoko efektywnych zespołów oraz adekwatny system motywacji .
    • Warunki brzegowe skutecznych systemów motywacyjnych wg „dobrych praktyk” stosowanych w organizacjach.
    • Główne bariery wysoko efektywnego działania zespołów i ich sposoby ich niwelowania.
    • Dzielenie się wiedzą i współpraca bez barier podstawą synergii zespołowej.

Czas trwania

21

Prelegenci

Cytat

Doświadczony trener biznesu, konsultant HR, coach, certyfikowany asesor AC/DC, Master NLP, ekspert w zakresie budowania i wdrażania efektywnych i skutecznych rozwiązań HR.

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie managerskie na stanowiskach dyrektorskich i kierowniczych w firmach z branży: FMCG, usługowo-informatycznej, dystrybucyjnej, produkcyjno-handlowej oraz kilkuletnie doświadczenia jako trener, asesor oraz konsultant z obszaru ZZL. Jej pasją zawodową jest budowania narzędzi do selekcja i rekrutacja personelu, opracowywania i wdrażania systemów ocen, optymalizacji struktur organizacyjnych, tworzenie modeli kompetencyjnych oraz ich diagnoza. Chętnie i skutecznie zajmuje się prowadzeniem analiz stanowisk pracy, opracowaniem profili wymagań stanowiskowych i osobowych, które są wykorzystywane do diagnostyki z wykorzystaniem metody AC/DC. Posiada praktyczne doświadczenie w tworzeniu lub aktualizowaniu zakresów obowiązków dla wszystkich stanowisk pracy oraz w definiowaniu zasad opracowania wartościowania stanowisk pracy, tworzenia i wdrażanie systemów motywacyjnych oraz systemów premiowych. Doświadczeniem zawodowym i praktyką konsultancką dzieli się prowadząc szkolenia. Jej szkolenia są  zawsze w formie warsztatowej, bardzo praktyczne, inspirujące i dające pakiet „narzędzi” oraz „wachlarz dobrych praktyk”. Jako trener biznesu zrealizowała  blisko 3000 godzin szkoleniowych w tym w sektorach energetycznym, farmaceutycznym, FMCG, telekomunikacyjnym, produkcyjnych, administracji publicznej. Specjalizuje się w obszarach związanych z oceną pracowników, metodą diagnostyczną AC/DC, systemami wynagrodzeń i motywacji, rekrutacją, selekcją i adaptacją personelu, zarządzaniem szkoleniami, controlingiem personalnym. Prowadzi także szkolenia  z tematyki przywództwa, rozwoju umiejętności menadżerskich, budowania zespołu, zarządzania zmianą, komunikacji. Posiada doświadczenie jako wykładowca w Instytucie Pedagogiki i Psychologii na Wydziale Pedagogicznym i Artystycznym Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, gdzie przekazywała studentom wiedzę praktyczną w zakresie selekcji i rekrutacji oraz metod skutecznego i efektywnego pozyskiwania kadr w tym wykorzystanie metody AC/DC. Prowadziła zajęcia w Politechnice Katowickiej w ramach studiów podyplomowych ZZL, a także na stałe współpracuje z Politechniką Łódzką oraz w UTH im H. Chodkowskiej w Warszawie.

Gdzie i kiedy

Warszawa 17 - 19 listopada 2021
Golden Floor

02-017 Warszawa

Aleje Jerozolimskie 123A

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena 1
1890 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się

Organizator

Kompetea Sp. z o.o.
01-793 Warszawa
Ludwika Rydygiera 8
woj. mazowieckie
MISJĄ naszej firmy jest wpieranie rozwoju przedsiębiorstw poprzez dostarczanie wiedzy i umiejętności w procesie szkoleniowym. Zależy nam na tym, by umiejętności nabywane podczas warsztatów przez pracowników przekładały się na wymierne efekty biznesow...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Płatność po szkoleniu, na podstawie faktury z terminem 7 dni.

Zapis na szkolenie jest równoznaczny z akceptacją REGULAMINU organizatora.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Kompetea Sp. z o.o.
01-793 Warszawa Ludwika Rydygiera 8
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!