Szkolenie: II FORUM MENEDŻERÓW ZAKUPÓW Sourcing, zakupy innowacji, procurement engineering, strategie dla kategorii, kaizen w zakupach

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/ii-forum-menedzerow-zakupowsourcing-zakupy-innowacji-procurement-engineering-strategie-dla-kategorii-kaizen-w-zakupach-68284

Informacje o szkoleniu

  • II FORUM MENEDŻERÓW ZAKUPÓW Sourcing, zakupy innowacji, procurement engineering, strategie dla kategorii, kaizen w zakupach


    ID szkolenia: 68284
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat:
  • Adres szkolenia:

    Mamaison Hotel Le Regina Warsaw*****,
    Kościelna 12
    Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 29-30.03.2017
    Godziny zajęć (czas trwania):
    15 godzin
  • Organizator szkolenia:

    Langas Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Czy wiesz, że ponad 80% średnich i dużych firm w Europie kupuje przypadkowo lub w oparciu o nielogiczne przesłanki biznesowe, przyznając się do istnienia „niedziałających” strategii i procedur zakupowych. Profesjonalne zarządzanie wiedzą zakupową staje się obecnie bronią strategiczną, która daje przewagę nad innymi uczestnikami gry rynkowej. Do najlepszych zarządców należą: Walmart, Toyota, Apple, Samsung, Tesla.

Zapraszamy do udziału w II Forum Menedżerów Zakupów. Podczas tego spotkania przedstawiciele takich firmy jak: ING Bank Śląski, Provident, Bank Millenium, Nowy Styl Group, Grupa Lotos, DeLaval, Profitia, Tauron Polska Energia, PKN Orlen, Lean Action, Orange Polska, Bunge Polska, Medicover, podzielą się z Państwem procesami zakupowymi i innowacjami w obszarze zakupów, które w największym stopniu przekładają się na zyski dla organizacji.

PODCZAS FORUM M.IN.:

Poznasz praktyki tworzenia własnej struktury sourcingu.
Dowiesz się, jakie są taktyki negocjacji z silniejszym dostawcą.
Poznasz metody wykorzystywania Procurement Engineering w firmie.
Usłyszysz o efektywnych konsolidacjach zakupów w rozproszonej organizacji.
Poznasz najnowsze trendy zakupowe w Polsce i w najbardziej zaawansowanych technologicznie krajach.
Poznasz case studie tworzenia innowacyjnych strategii zakupowych.
Dowiesz się jak firmy kupują innowacje.
Dowiesz się jak tworzyć strategie zakupowe dla kategorii.

Dlaczego organizujemy Forum Menedżerów Zakupów?

Tworzymy i promujemy platformę wymiany doświadczeń w środowisku dyrektorów i menedżerów odpowiedzialnych za zakupy oraz zarządzanie łańcuchem dostaw
Wspieramy w dążeniu do tworzenia lepszych rozwiązań i decyzji w ramach swoich kompetencji
Pokazujemy możliwości wykorzystania narzędzi i technik optymalizujących pracę działów zakupów
Inspirujemy do poszukiwania nowych rozwiązań
Identyfikujemy światowe trendy i dostosowujemy je do warunków rynkowych

Podczas spotkania, które jednoczy środowisko profesjonalistów zarządzania procesami zakupowymi, zaproponujemy najnowsze, ciekawe i skuteczne rozwiązania funkcjonujące w Polsce i na świecie. Dlatego uczestnictwo w Forum będzie stanowiło nie tylko wymierną korzyść dla firmy, ale również dla każdego z Państwa z osobna.

Po zakończeniu pierwszego dnia Forum, zapraszamy Państwa na „cocktail reception”. To doskonała okazja do wymiany doświadczeń i efektywnego networkingu.

Szkolenie skierowane jest do:

Dyrektorów, Kierowników, Menedżerów Zakupów
Menedżerów ds. Zarządzania Łańcuchem Dostaw
Kierowników Zaopatrzenia
Kierowników Organizacji i Logistyki
Kierowników Produkcji chcących poszerzyć swoją wiedzę w zakresie procesu zakupów
Kupców, Specjalistów ds. Zakupów
Kierowników Operacji Logistycznych
Konsultantów ds. Zakupów

Program szkolenia:

DZIEŃ I – 29 marca 2017 r.

09.30-10.00 powitalna kawa, rejestracja

10.00-11.30 JAK TWORZYĆ WŁAŚCIWĄ STRUKTURĘ SOURCINGU?

CZY WARTO BUDOWAĆ STRATEGIE ZAKUPOWĄ W PRZEDSIĘBIORSTWIE?

Jak właściwie skategoryzować zakupy?
Podstawowe dokumenty w zakupach
Strategia zakupowa - pomoc czy przeszkoda w realizacji zakupów?
Kto buduje strategię?
Zawartość strategii zakupów
Narzędzia wykorzystywane w strategii
Jak tworzyć właściwą strukturę sourcingu

dr Marek Kasperek - Doktor zarządzania, specjalista w zakresie zakupów, systemów logistycznych oraz organizacji zespołów projektowych

11.30 – 11.45 przerwa na kawę oraz wymianę doświadczeń
11.45– 12.15 NEGOCJACJE ZE STRATEGICZNYMI DOSTAWCAMI

JAK NEGOCJOWAć Z SILNIEJSZYM DOSTAWCĄ ? – NA PRZYKŁADZIE NEGOCJACJI Z POTENTATEM CHEMICZNYM

Podział dostawców – jaki dostawca jest „strategiczny”?
Jak ocenić balans siły?
Jak się przygotować do rozmów?
Co robić gdy dostawca mówi „take it or leave it”?
Na jakie pułapki się przygotować?

Łukasz Kosmala – Manager i praktyk zakupów strategicznych, DeLaval

12.15 – 13.00 CENTRALIZACJA ZAKUPÓW VS. ZAKUPY LOKALNE

Monika Bis, Dyrektor Działu Centralnych Zakupów i Administracji, Medicover

13.00 – 14.00 Lunch
14.00 – 15.00 PANEL DYSKUSYJNY

PLANOWANIE W ZAKUPACH I RELACJA Z KLIENTEM WEWNĘTRZNYM INICJATOREM PROCESU ZAKUPOWEGO

Moderator panelu: dr Marek Kasperek
Uczestnicy panelu:
Maria Lasek, Dyrektor Zakupów, Nowy Styl Group
Agata Kulikowska, Menedżer Kategorii zakupowych, TAURON Polska Energia S.A
Monika Bis, Dyrektor Działów Centralnych Zakupów i Administracji, Medicover
Radosław Wierzchowski, GROUP HEAD OF PROCUREMENT, INTERNATIONAL PERSONAL FINANCE PROVIDENT POLSKA

15.00 – 15.15 przerwa na kawę oraz wymianę doświadczeń
15.15 – 16.00 PROCUREMENT ENGINEERING W ZAKUPACH SIECIOWYCH

Orange Światłowód i technologia FTTH
Czym jest Procurement Engineering ?
Wykorzystanie Procurement Engineering w praktyce
Co można zyskać dzięki zastosowaniu Procurement Engineering?

Krzysztof Rusin, Kierownik Projektów, Orange Polska S.A.
Marek Szymanowski, Kierownik Projektów, Orange Polska S.A.

16.00 – 16.45 KONSOLIDACJA ZAKUPÓW W ROZPROSZONEJ ORGANIZACJI
W OPARCIU O STRATEGIE ZAKUPOWE Z ZASTOSOWANIEM DŻWIGNI OPTYMALIZACYJNYCH

JAK OSIĄGNĄĆ EFEKT SKALI W KONSOLIDACJI POPYTU W RAMACH DANEJ KATEGORII ZAKUPOWEJ?

Wypracowanie podstawy prawnej do prowadzenia zakupów skonsolidowanych w imieniu i na rzecz innych podmiotów
Mocne i słabe strony konsolidacji
Wzmocnienie efektu skali dzięki zastosowaniu strategii zakupowej z zastosowaniem dźwigni optymalizacyjnych

Agata Kulikowska– Menedżer Kategorii zakupowych, TAURON Polska Energia S.A

16.45 ZAKOŃCZENIE I DNIA KONFERENCJI

Coctail Reception


DZIEŃ II – 30 marca 2017 r.

09.00-09.30 powitalna kawa, rejestracja
09.30- 10.15 OUTSOURCING ZAKUPÓW

JAKIE ,,PANUJĄ” TRENDY W OBSZARZE OUTSOURCINGU ZAKUPÓW?

Jakie oczekiwania mają współcześni menedżerowie?
Jakie są korzyści i ryzyka związane ze zmianą?
Najlepsze praktyki

Grzegorz Kowalik, Dyrektor Zakupów, Generali

10.15 – 11.30 DOJRZAŁOŚĆ BIZNESOWA W ZAKUPACH - CZYLI KUPOWAĆ DOBRZE, A NIE TANIO
JEDNA NOWOCZESNA INŻYNIERIA - ZAKUPY TRANSFORMACYJNE I 3 TAKTYKI NEGOCJACYJNE

Zakupy to istotny obszar działalności każdej firmy. Celem firmy jest zysk, a nie niskie ceny. Mimo to, Europa dalej ,, choruje" na ,,ccc". Z czego to wynika? Odpowiedź na to pytanie nie rozwiązuje problemu ,, wyciskania ceny z Klienta". Jest jednak koniecznym początkiem. Po zrozumieniu tego problemu przyjdzie czas na kolejny krok: ,, Co zrobić, aby potrafić kupować dobrze a nie tanio, czyli jak nie być destruktorem swojej własnej firmy?".
Poznamy inżynierię Zakupów Transformacyjnych - których podstawą jest główne założenie zawodowych zakupów w gospodarkach wysoce konkurencyjnych:,, Pamiętaj, aby zawsze chwalić to, co kupujesz!" A następnie dodajmy 3 rzeczywiście skuteczne techniki negocjacyjne, dzięki którym przedstawiciel Działu Zakupów pozbędzie się kilku częstych wyzwań swojej codzienności.

Krzysztof Sarnecki - wychowany w Stanach Zjednoczonych, od 10 lat jeden z nielicznych zawodowych negocjatorów w Polsce i charyzmatyczny public speaker - podzieli się wiedzą i doświadczeniem zdobytym w czasie ponad tysiąca międzynarodowych i krajowych procesów negocjacyjnych, za które był odpowiedzialny. Zapnij pasy bezpieczeństwa i ....przygotuj się na konkretny krok w rozwoju swoich kompetencji!

11.30 – 11.45 przerwa na kawę oraz wymianę doświadczeń
11.45 – 12.30 ZAKUPY INNOWACJI

Łukasz Świderski, Dyrektor, Biuro Zakupów Inwestycyjnych, PKN Orlen S.A.

12.30 – 13.15 DR MARTA ZBUCKA

13.15 – 14.00 Lunch
14.00 – 14.45 STRATEGIE ZAKUPOWE W PRAKTYCE
DLACZEGO WARTO JE TWORZYĆ? JAK ZAANGAŻOWAĆ W ICH
PRZYGOTOWANIE BIZNES? CO ZAWIERAJĄ I JAKIE EFEKTY PRZYNOSZĄ?

Rola biznesu i zakupów w długoterminowym planowaniu zarządzania kategorią
„Spis treści” - elementy strategii
Dlaczego warto je opracowywać i wdrażać
Jak motywować do ich skutecznego wdrażania?
Główne wyzwania w przygotowaniu i sposoby wyjścia im naprzeciw
Przykłady udanych wdrożeń
Przykłady innowacji zakupowych ujętych w strategiach - kreatywne podejście przy bliskiej współpracy zakupów i biznesu

Łukasz Mazurowski, Założyciel i Partner Zarządzający, Profitia Management Consultants

14.45 – 15.30 PANEL DYSKUSYJNY

STRATEGIE ZAKUPOWE DLA KATEGORII - CZYM SĄ, JAK I DLACZEGO WARTO JE TWORZYĆ I WDRAŻAĆ?

Moderator panelu: Łukasz Mazurowski
Uczestnicy panelu:
dr Marta Zbucka , Dyrektor ds. Zakupów, Grupa Lotos
Łukasz Świderski, Dyrektor, Biuro Zakupów Inwestycyjnych, PKN Orlen S.A.
Jan Stasiak, Krajowy Dyrektor ds. Zakupów, Bunge Polska Sp. z o.o.
Grzegorz Kowalik , Dyrektor, Bank Millenium

15.30 – 16.15 KAIZEN W ZAKUPACH

JAK KROK PO KROKU USPRAWNIAĆ DZIAŁ ZAKUPÓW?

Zasady Kaizen w praktyce menedżera zakupowego
Jak skutecznie usprawniać procesy zakupowe?
Skrócenie procesu zakupowego o 5%

Michał Wolak , Prezes Zarządu, Lean Action

ZAKOŃCZENIE II DNIA KONFERENCJI

Informacje o prelegentach:

-http://www.langas.pl/szkolenie/143/ii_forum_menedzerow_zakupow

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1670 - +23

Cena zawiera:

uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby, materiały szkoleniowe, certyfikat, obiad, poczęstunek podczas przerw

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

zgłoszenie do 28.02.2017 - 1 670 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 01.03.2017 - 1 970 PLN + 23% VAT

Szkolenie, kurs: II FORUM MENEDŻERÓW ZAKUPÓW Sourcing, zakupy innowacji, procurement engineering, strategie dla kategorii, kaizen w zakupach