Szkolenie: III FORUM MENEDŻERÓW ZAKUPÓW

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/iii-forum-menedzerow-zakupow-69865

Informacje o szkoleniu

  • III FORUM MENEDŻERÓW ZAKUPÓW


    ID szkolenia: 69865
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Inne
  • Adres szkolenia:

    Centrum Konferencyjne at The Tides - Ms. Mermaid
    ul. Wioślarska 8
    Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 22-23.03.2018
    Godziny zajęć (czas trwania):
    12
  • Organizator szkolenia:

    Langas Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Dlaczego organizujemy Forum Menedżerów Zakupów?

Tworzymy i promujemy platformę wymiany doświadczeń w środowisku dyrektorów i menedżerów odpowiedzialnych za zakupy oraz zarządzanie łańcuchem dostaw
Wspieramy w dążeniu do tworzenia lepszych rozwiązań i decyzji w ramach swoich kompetencji
Pokazujemy możliwości wykorzystania narzędzi i technik optymalizujących pracę działów zakupów
Inspirujemy do poszukiwania nowych rozwiązań
Identyfikujemy światowe trendy i dostosowujemy je do warunków rynkowych

Szkolenie skierowane jest do:

NASZE WYDARZENIE ADRESUJEMY DO:

Dyrektorów, Kierowników, Menedżerów Zakupów
Menedżerów ds. Zarządzania Łańcuchem Dostaw
Kierowników Zaopatrzenia
Kierowników Organizacji i Logistyki
Kierowników Produkcji chcących poszerzyć swoją wiedzę w zakresie procesu zakupów
Kupców, Specjalistów ds. Zakupów
Kierowników Operacji Logistycznych
Konsultantów ds. Zakupów

Program szkolenia:

DZIEŃ I – 21 marca 2018 r.

09.30-10.00 powitalna kawa, rejestracja

10.00-11.30 ORGANIZACJA OCENY DOSTAWCÓW - KONIECZNOŚĆ CZY FANABERIA W ZAKUPACH?

Czy i dlaczego oceniać dostawców?
Jak oceniać dostawców? - procedura zakupowa
Których dostawców oceniać? - wybór dostawcy i częstotliwości oceny dostawcy
Narzędzia oceny dostawców - czy wystarczy OTIF czy potrzebujemy bardziej wyrafinowanych narzędzi?
Ocena a kwalifikacja - lista kwalifikowanych dostawców
dr Marek Kasperek - Doktor zarządzania, specjalista w zakresie zakupów, systemów logistycznych oraz organizacji zespołów projektowych

11.30 – 11.45 kwadrans towarzyski

11.45– 12.15 JAK WSPÓŁPRACOWAĆ Z DOSTAWCAMI ABY JAK NAJLEPIEJ WYKORZYSTAĆ ICH INNOWACYJNOŚĆ DO SWOJEJ ORGANIZACJI

dr Marta Zbucka , Dyrektor ds. Zakupów, Grupa Lotos

12.15 – 13.00 W ROLI GŁÓWNEJ: NEGOCJATOR

Dlaczego techniki negocjacyjne czasami działają a czasami nie?
Co sprawia, że niektórzy negocjatorzy w swoich zawodowych rolach (np. kupca) osiągają zasadniczo lepsze wyniki niż pozostali.
Co kluczowo wspiera a co sabotuje Twój negocjacyjny wynik?
O unikalnej autorskiej metodzie budowania zawodowej roli negocjatora, łączącej aspekty analizy transakcyjnej, technik i gier negocjacyjnych oraz technik aktorskich - pozostając sobą zbuduj zawodową rolę wspierającą Cię w zawodowym środowisku.

Dawid Marecki – doradca, menedżer, praktyk sprzedaży

13.00 – 14.00 Lunch

14.00 – 15.00 PANEL DYSKUSYJNY

JAK UZYSKAĆ GWARANCJĘ STABILNEJ WSPÓŁPRACY I KONKURENCYJNOSCI POPRZEZ BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁEJ RELACJI Z DOSTAWCAMI?

Moderator panelu: dr Marek Kasperek - Doktor zarządzania, specjalista w zakresie zakupów, systemów logistycznych oraz organizacji zespołów projektowych

15.00 – 15.15 kwadrans towarzyski

15.15 – 16.00 STRATEGICZNA ROLA PROCEDUR ZAKUPOWYCH JAKO NARZĘDZI ZARZĄDZANIA ORGANIZACJ

Procedury zakupowe jako narzędzia budowania przewagi konkurencyjne
Procedury zakupowe jako stymulant zmian i kierunków w organizacji oraz otoczeniu biznesowym
Formalnoprawne elementy generujące zmianę
TOMASZ GAŁECKI – radca prawny, współpracownik, Legal Partner

16.00 ZAKOŃCZENIE I DNIA KONFERENCJI

DZIEŃ II – 22 marca 2018 r.

09.00-09.30 powitalna kawa, rejestracja

09.30- 10.15 MONITOROWAĆ…MIERZYĆ…ZARZĄDZAĆ W PROCESACH ZAKUPOWYCH

Czy i co monitorujemy…?
Może mierzymy…?
Czy zarządzamy procesem czy proces zarządza nami…?
Tomasz Ćwiek, Dyrektor Departamentu Zakupów, Enea Centrum Sp. z o.o.

10.15 – 11.00 WSPÓŁPRACA Z PARTNEREM WEWNĘTRZNYM I ZEWNĘTRZNYM

dentyfikacja partnera biznesowego (rodzaje)
Mapowanie partnerów biznesowych
Strategie budowania relacji i zarządzania partnerem wewnętrznym i zewnętrznym
Best practice we współpracy z partnerem wewnętrznym i zewnętrznym
Daniel Matela, Negocjator oraz Manager Zakupów z doświadczeniem w międzynarodowych koncernach

11.00 – 11.15 kwadrans towarzyski

11.15 – 12.00 CSR W ŁAŃCUCHU DOSTAW I PARTNERSTWIE BIZNESOWYM

Czy dostawcy podejmują działania CSR?
Co o tym decyduje?
Czy relacje klient – dostawca mają tu znaczenie?
Agnieszka Roszczyk, Head of Procurement, Roche Polska Sp. zo.o.

12.00 – 12.45 GDZIE SĄ MOJE PIENIĄDZE? IDENTYFIKACJA KOSZTU CAŁKOWITEGO JAKO JEDEN
Z CZYNNIKÓW SUKCESU DZIAŁU ZAKUPÓW

cena vs. koszt – jak spełnić oczekiwania właścicieli firmy / budżetu?
TCO jako miara skuteczności i narzędzie promocji nowoczesnego Działu Zakupów
kiedy podejście TCO ma sens i na co powinniśmy zwrócić szczególną uwagę?
Mateusz Argasiński, Regional Category Manager – Secondary & Tertiary Packaging Asahi Breweries Europe Ltd.

12.45 – 13.00 kwadrans towarzyski

13.00 – 13.45 ZARZĄDZANIE RYZYKIEM W ZAKUPACH

13.45 – 14.30 Lunch

14.30 – 15.30 PANEL DYSKUSYJNY
KUPIEC 2.0 – NARZĘDZIA I TECHNOLOGIE Z KTÓRYCH KORZYSTA SKUTECZNY ZAKUPOWIEC

Moderator panelu:
Łukasz Mazurowski - Założyciel i Partner Zarządzający, Profitia Management Consultants PROFITIA Management Consultants

Uczestnicy panelu:
Daniel Matela, Goodmann Ltd
Dr Maciej Gawlik, Partner Zarządzający Scaliner Sp. z o.o.

15.30-16.00 NAJNOWSZE TRENDY W ZAKUPACH

16.00 ZAKOŃCZENIE II DNIA KONFERENCJI

Informacje o prelegentach:

dr Marek Kasperek, dr Marta Zbucka, Dawid Marecki, Tomasz Gałecki, Tomasz Ćwiek, Daniel Matela, Agnieszka Roszczyk, Mateusz Argasiński, Łukasz Mazurowski, Daniel Matela

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1670 - 1970

Cena zawiera:

CENA ZAWIERA: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat obiady, poczęstunek podczas przerw

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

zgłoszenie do 28.02.2018 - 1 670 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 01.03.2018 - 1 970 PLN + 23% VAT

Szkolenie, kurs: III FORUM MENEDŻERÓW ZAKUPÓW