Szkolenie: III Forum Office Managera

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/iii-forum-office-managera-70157

Informacje o szkoleniu

  • III Forum Office Managera


    ID szkolenia: 70157
    Typ: Szkolenia
    Branża/temat: Zarządzanie
  • Adres szkolenia:

    Conference Center at The Tides
    ul. Wioślarska 8
    Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 24-25.05.2018
    Godziny zajęć (czas trwania):
    12
  • Organizator szkolenia:

    Langas Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Szanowni Państwo!

Z badań wynika, że stanowisko Office Managera wymaga największej gotowości multizadaniowej, nadaje rytm i charakter pracy w biurze. Odciąża kluczowe stanowiska Managerskie oraz przekłada się na sprawne funkcjonowanie całej firmy. Współczesny Office Manager to osoba, która czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem biura i gwarantuje pracownikom bezproblemowe wykonywanie obowiązków zapewniając im odpowiednie warunki pracy.

Zapraszamy do wzięcia udziału w III Forum Office Managera. Podczas tego spotkania, praktycy z największych firm oraz niezależni eksperci, podzielą się z Państwem swoim doświadczeniem w zakresie usprawniania procesów administracyjnych. Będzie to kompendium wiedzy praktyczno – organizacyjnej potrzebnej w pracy osób zajmujących się kompleksową obsługą biura i procesów biurowych.

Wierzymy, że prezentowane tematy, podobnie jak w zeszłym roku, spotkają się z dużym zainteresowaniem i będą okazją do wymiany doświadczeń w gronie profesjonalistów.

Szkolenie skierowane jest do:

Office Managerów,
Kierowników Biura,
Kierowników Działu Administracji,
Dyrektorów Administracyjnych,
Członków i Asystentów Biura Zarządu,
Pracowników Działu HR/ Szkoleń,
Pracowników Działu Prawnego.

Program szkolenia:

DZIEŃ I – 24 maja 2018 r.

09.30-10.00 Powitalna kawa, rejestracja

10.00 – 11.30 KOMUNIKACJA W SYTUACJI KRYZYSOWE

Zwiastuny i zalążki konfliktów w organizacji – laboratorium analiz
Nastroje i uwolnione emocje w sytuacji konfliktowej
Motywacja w realizacji trudnych zadań.
Zarządzanie informacją w sytuacji konfliktowej – w jaki sposób obserwować, pytać, w jaki sposób przekazywać informacje
ROBERT KRAWIEC,Trener biznesu, coach

11.30 – 11.45 kwadrans towarzyski

11.45 – 12.30 ZASADY GRY Z KLIENTEM WEWNĘTRZNYM. JAK UZYSKAĆ EFEKT WIN-WIN
Temat współpracy z klientem wewnętrznym zawsze budził i wzbudzać będzie wiele emocji.

Jak zachować się trudnych sytuacjach, gdy pojawiają się naciski i zastrzeżenia klienta wewnętrznego?
Jak wykorzystywać empatię i budować zaufanie, aby takich sytuacji uniknąć?
Podczas wystąpienia poznasz odpowiedzi m.in. na te pytania, a także sprawdzone metody stosowane z sukcesami w pracy menedżera ds. administracji.

Patrycja Tomaś, Menadżer ds. administracji w firmie GetBack S.A.

12.30 – 13.15 ELASTYCZNE BIURO – ZNAK CZASU CZY KOLEJNA MODA?

Miejsce pracy – nowe podejście do tego gdzie i jak pracujemy
Trendy, które zmienią biuro na bardziej zwinne
Biuro emocjonalnie inteligentne
Wellness w biurze
Jak opracować strategię wellness dla swojej firmy
Renata Zwierzyk, Office Manager w CBRE Sp. z o.o

13.15 – 14.15 Lunch

14.15– 15.00 NAJCZĘŚCIEJ POPEŁNIANE BŁĘDY W ARANŻACJACH BIUROWYCH

Wprowadzenie.
Typowe błędy w aranżacjach biurowych.
Przepisy, teoria a praktyka, czyli jak nie dać się rzeczoznawcy.
Zofia Hejduk, Associate Director | Architect , Colliers International Poland Sp. z o.o.

15.00– 15.45 EFEKTYWNE POSZUKIWANIE NOWEJ SIEDZIBY Z DORADCĄ CZY BEZ?

Piotr Kamiński, Starszy Konsultant, Dział Wynajmu Powierzchni Biurowych, JLL

15.45 – 16.00 kwadrans towarzyski

16.00 – 17.30 ROZUMIENIE I TWORZENIE ZAPISÓW KAR UMOWNYCH – WARSZTATY PRAKTYCZNE

Jak konstruować zapisy o karach umownych?
Wysokość kar umownych
Kary umowne w umowach różnego rodzaju
Kary umowne – częste błędy
Miarkowanie kar umownych
Kary umowne a praktyka sadowa
Romana Pietruk, Ekspert w zakresie prawa gospodarczego, postępowania administracyjnego, umów w obrocie gospodarczym, ochrony danych osobowych, windykacji i zabezpieczenia należności.

17.30 ZAKOŃCZENIE I DNIA KONFERENCJI

DZIEŃ II – 25 maja 2018 r.

09.00-09.30 Powitalna kawa, rejestracja

9.30 – 10.15 INNA ROLA OFFICE MANAGERA - INSPIRACJE

Office Manager jako ambasador Zarządu
Czy może wspierać realizację celów biznesowych
W jaki sposób może wpłynąć na atmosferę w miejscu pracy?
Jak może kształtować pro aktywne postawy?
Anna Paczuska, Office Manager/ Women’s Network, Ge Healtcare

10.15 – 11.00 CODZIENNA ORGANIZACJA PRACY OFFICE MANAGERA

Dobry początek dnia, czyli planowanie pracy.
Dlaczego nie wykonujemy zaplanowanych zadań?
Umiejętność podejmowania decyzji
Podsumowanie dnia, czyli skala samozadowolenia
Magdalena Kreczmańska, MK Office Management.

11.00 – 11.15 kwadrans towarzyski

11.15 – 12.15 DOBRY WIZERUNEK TWOJĄ TAJNĄ BRONIĄ W BIZNESIE

Twoje pierwsze 10 sekund, czyli Twój wygląd pracuje dla Ciebie zanim się odezwiesz
Kreuj wizerunek wyglądem, stylem, głosem, gestami, ubiorem
Dowiedz się jaką jesteś sylwetką
Zarządzaj mądrze swoją szafą – tego możesz się nauczyć
Podstawy Twojej biznesowej garderoby – lista rzeczy niezbędnych
Przykłady ciekawych zestawów do biura
Dodatki jako prosty sposób na zmianę
Kolory i wzory – jak się nimi bawić
Najczęstsze błędy, które nieświadomie popełniasz
Dobrze nie znaczy drogo – w co i kiedy warto inwestować
Dekalog rozsądnych zakupów
Fryzura, zarost, paznokcie, perfumy
Iwona Ryszkowska – wiodąca kreatorka wizerunku i stylistka ubioru, ekspert współpracujący z „Dzień dobry TVN”, TVN24BiS, „Pytanie na śniadanie”

12.15 – 12.30 kwadrans towarzyski

12.30 – 13.15 INTELIGENTE ŚRODOWISKO PRACY – OD PROSTEJ AUTOMATYZACJI PO ROBOTYZACJĘ

Dominik Łabiński, BPO/BPS Business Development Manager Xerox Global Document Outsourcing

13.15– 14.00 HAPPY OFFICE - MRZONKI CZY REALNE WYZWANIE FIRM XXI WIEKU

Czym jest szczęśliwość pracownika i zespołu?
Jak szczęśliwość pracownika przekłada się na efektywność jego pracy i lojalność względem pracodawcy?
Jak zarządzać zespołem aby był on szczęśliwy?
Czy warto pytać pracowników o zdanie?
Czy, jak i po co mierzyć szczęśliwość zespołu?
Jakich narzędzi użyć,jakie kroki podjąć aby zoptymalizować procesy biurowe i administarcyjnych
Michał Grela, Future Processing

14.00 – 15.00 Lunch

ZAKOŃCZENIE II DNIA KONFERENCJI

Informacje o prelegentach:

--

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1670 - 1970

Cena zawiera:

CENA ZAWIERA: uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby, materiały szkoleniowe, certyfikat obiady, poczęstunek podczas przerw

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

zgłoszenie do 30.04.2018 - 1 670 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 01.05.2018 - 1 970 PLN + 23% VAT

Wydarzenie: III Forum Office Managera