Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/informacja-zwrotna-budowanie-kultury-feedbacku-i-egzekwowanie-73510-id453

Informacje o szkoleniu

  • Informacja zwrotna, budowanie kultury feedbacku i egzekwowanie.


    ID szkolenia: 73510
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Umiejętności osobiste Zarządzanie
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    brak danych

    Warszawa
    Godziny zajęć (czas trwania):
    pierwszy dzień: 10:00 – 17:00, drugi dzień: 9:00 – 16:00
  • Organizator szkolenia:

    Effect Group Sp. z o.o.
    Erazma Ciołka 16
    01-443 Warszawa
    woj. mazowieckie
    O firmie Inne oferty firmy
Effect Group Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Skąd potrzeba doskonalenia informacji zwrotnej w naszych firmach i organizacjach?

CO sprawia, że na co dzień spotykamy tyle problemów z informacją zwrotną – a to jej brak, a to niewłaściwe stosowanie, które powoduje niepotrzebne emocje i zero skutków, a to nierównowagę w zakresie treści? Gdy pracownik słyszy „Przyjdź do mnie, bo muszę ci udzielić informacji zwrotnej” to najczęściej niestety nie odbiera tego tak, że otrzyma jakieś informacje o stanie sytuacji lub projektu, albo że zostanie pochwalony. Spodziewa się raczej krytyki, która może być nieprzyjemna. Przyjęło się bowiem, że menedżerska informacja zwrotna (ang. feedback), to ocena pracy pracownika – wyrażanie przez menedżera opinii o tym, jak pracuje pracownik. A jeszcze węziej – wyrażanie opinii krytycznej. Dlatego wiele osób nie ma gotowości przyjmować informacji zwrotnej i stosuje różne sposoby, aby nie skonfrontować się z nią, np. wymówki, obwinianie innych, atak, niesłuchanie. Jednak bez prawidłowo stosowanej informacji zwrotnej nikt nie będzie wiedział co robi dobrze, nie wzmocni swoich zachowań, nie poczuje dumy i satysfakcji, która daje siłę do pracy nad słabymi stronami, nie skoryguje i nie udoskonali tego, co można zmienić, nie rozwinie się, niemożliwe będzie egzekwowanie zadań. Warto stosować zrównoważoną, konstruktywną informację zwrotną, która będzie efektywna i skuteczna. I to będziemy doskonalić na tym szkoleniu.

Korzyści:

-doskonalenie stosowania różnorodnej informacji zwrotnej
-zdobycie wiedzy na temat różnych modeli informacji zwrotnej
-wymiana doświadczeń w zakresie wdrażania kultury feedbacku w organizacjach
-podniesienie skuteczności informacji zwrotnej
-poznanie metod minimalizujących opór pracownika przed informacją zwrotną
-pozyskanie narzędzi do egzekwowania zadań
-pozyskanie narzędzi do motywowania i rozwijania pracowników za pomocą informacji zwrotnej
-wymiana dobrych praktyk z innymi liderami i networking

Szkolenie skierowane jest do:

Menedżerowie, kierownicy, dyrektorzy, liderzy zespołów. Kierownicy projektów. Osoby przygotowujące się do roli menedżerskiej.

Program szkolenia:

Cele i sens informacji zwrotnej (feedbacku)

  • co może kryć się pod nazwą informacja zwrotna
  • jakie skojarzenia z informacją zwrotną mają szefowie, a jakie pracownicy
  • różnorodne cele informacji zwrotnej

Wyzwania w informacji zwrotnej

  • nieporozumienia wokół informacji zwrotnej
  • najczęstsze problemy z feedbackiem
  • trudności z udzielaniem feedbacku
  • trudności z przyjmowaniem feedbacku
  • kiedy i gdzie udzielać informacji zwrotnej – okoliczności i sytuacje
  • dlaczego feedback bywa demotywujący – motywowanie poprzez informację zwrotną

Feedback a ocena pracownicza

  • miejsce informacji zwrotnej w systemie ocen pracowniczych
  • informacja zwrotna a plany rozwojowe dla pracownika

Konstrukcja i elementy feedbacku

  • informacja zwrotna oparta na faktach
  • co jest faktem, a co nie jest
  • informacja zwrotna motywująca do poprawy / do działania
  • wyrażanie oczekiwań

Modele informacji zwrotnej

  • jednozdaniowa krótka informacja zwrotna
  • różne modele informacji zwrotnej
  • scenariusze rozmów menedżerskich z informacją zwrotną

Informacja zwrotna pozytywna

  • rola pozytywnego feedbacku w rozwijaniu pracownika do coraz większej samodzielności i sprawności wykonywania zadań
  • cele pozytywnego feedbacku
  • jak sprawić, aby pozytywna informacja zwrotna się nie zdewaluowała ani nie spowodowała, że pracownik „spocznie na laurach”
  • feedback narzędziem motywowania pozafinansowego

Egzekwowanie i drabina interwencji

  • rola feedbacku w sytuacji, gdy pracownik nie spełnia oczekiwań
  • informacja zwrotna w sytuacji błędu pracownika
  • skuteczne egzekwowanie poprawy zachowań
  • czego unikać stosując drabinę interwencji
  • minimalizowanie ryzyka oporu, buntu i innych niekonstruktywnych zachowań pracownika
  • stopniowanie interwencji
  • pula możliwych sankcji do zastosowania w praktyce pracy uczestników szkolenia

Plany wdrożeniowe i podsumowanie szkolenia

Informacje o prelegentach:

trener Effect Group

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1450 zł + 23% VAT za osobę

Cena zawiera:

udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia online dostępnego na górze strony. Skontaktujemy się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia.

Dla jednostek finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.


Wydarzenie: Informacja zwrotna, budowanie kultury feedbacku i egzekwowanie.