Szkolenie

Innowacja w firmie. Szkolenie dla działów R&D (B+R)

O szkoleniu

Innowacja i związane z nią działania badawczo - rozwojowe (R&D / B+R) są bezpośrednio związane z konkurencyjnością oferty rynkowej przedsiębiorstwa. Widocznym efektem tego, w organizacji panuje kultura innowacji a procesy i projekty R&D są zarządzane profesjonalnie jest m.in:

Stworzenie nowego produktu;
Zastosowanie nowej technologii, metody produkcji;
Stworzenie nowego rynku zbytu;
Pozyskanie nieznanych dotąd surowców. *)
Dlaczego warto wziąć udział?

Celem szkolenia "Innowacja w firmie. Szkolenie dla działów R&D (B+R)" jest kompleksowe przygotowanie managerów i specjalistów odpowiedzialnych za badania i rozwój do profesjonalnego zarządzania procesami i projektami R&D w organizacji i biznesie.

Biorąc udział w szkoleniu dowiesz się:

  1. Czym są innowacje i jak je z sukcesem zaplanować i wdrażać?
  2. Jak budować kreatywne środowisko w firmie / zespole?
  3. Jak oceniać pomysły?
  4. Jak dobrać i prowadzić zespół projektowy oraz proces innowacji?
  5. Jak "sprzedawać" innowacje wewnątrz firmy i na zewnątrz?
  6. Jak skutecznie zarządzać projektem innowacyjnym / badawczo - rozwojowym?
  7. Jak uniknąć najczęściej popełnianych błędów w zarządzaniu projektem R&D?
  8. Jak zdobyć kapitał na finansowanie innowacji?
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie rekomendujemy:

  • Managerom i specjalistom działów R&D (B+R) bezpośrednio zaangażowanym w procesy związane z innowacyjnością.
  • Managerom i specjalistom działów marketingu odpowiedzialnym za innowację produktową.
  • Managerom produkcji i technologom, którzy odpowiadają za procesy i projekty innowacji technologicznej.
  • Właścicielom i managerom "start-upów" związanych z innowacyjnymi produktami, usługami i rozwiązaniami rynkowymi.
  • Wszystkim tym pracownikom, których praca polega m.in. na dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań, podnoszeniu konkurencyjności firmy / produktów / usług.

Program szkolenia

1. BIZNES A INNOWACJE

  • Czym jest innowacja?
  • Jak przebiega proces w obszarze innowacji
  • Rodzaje innowacji

2. TRENDY A INNOWACJE

  • Jak rozpoznawać trendy rynkowe
  • Jak odpowiedzieć na "problemy" i przekuć je w innowacje
  • Jak tworzyć wartość dodana dla klienta

3. JAK BUDOWAĆ ATMOSFERĘ SPRZYJAJĄCĄ KREATYWNOŚCI

  • Postawa i zaangażowanie liderów firmy
  • Jak wspierać kulturę kreatywności
  • Kluczowe umiejętności potrzebne do odniesienia sukcesu
  • Jak przezwyciężyć bariery kreatywności

4. INNOWATOR I JEGO ZESPÓŁ

  • Rola innowatora
  • Zespół talentów, cech, umiejętności
  • Jak zbudować zespół?

5. ZARZĄDZANIE PROJEKTEM R&D

  • Kluczowe czynniki sukcesu dla projektu
  • Rola top managementu
  • Mapa projektu
  • Najczęstsze błędy Project Managera
  • Jak skutecznie zarządzać projektem

6. KOMERCJALIZACJA POMYSŁÓW

  • Decyzja o projekcie
  • Zarządzanie ryzykiem
  • Zarządzanie kapitałem
  • ROI

7. KULTURA INNOWACJI

  • Jak "sprzedać" pomysły w organizacji
  • Jak wzmacniać kreatywność
  • Jak oceniać pomysły pracowników

8. FINANSOWANIE INNOWACJI

  • Źródła finansowania innowacji
  • Modele finansowania

Czas trwania

2 dni

Prelegenci

Cytat

HANNA ADAMIAK

Trener praktyk biznesu. Manager marketingu z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym. Ekspert w zakresie product managementu, category managementu, wprowadzania nowych produktów na rynek, strategii działań marketingowych i sprzedażowych.

Na początku kariery zawodowej (1998) związana z JTI Polska i MarketShare. W latach 2001 - 2008 pracowała w Hiestand Polska (aktualnie ARYZTA) początkowo jako Kierownik Działu Obsługi Klienta, następnie jako p.o. Dyrektora Marketingu i Channel Managera. Ostatecznie w latach 2006 - 2008  jako  Dyrektor Marketingu odpowiadała  za przygotowanie i wdrożenie strategii marketingowej , rozwijanie i wdrażanie programów z zakresu Category Management dla klientów B2B, rozwój portfolio produktów, kalkulacje cen, P&L działań oraz budżet marketingowy.  

Z sukcesem prowadziła projekt wprowadzania na rynek polski Wild Bean Cafe wraz z BP Polska w zakresie kategorii przekąsek, wdrożyła programy promocyjno-sprzedażowe  z klientami sieciowymi, które przyniosły wzrosty na poziomie 40% sprzedaży .

Odpowiadała za całość działań marketingowych  dla sieci własnej Flerynka. Z powodzeniem współpracowała z klientami w Europie, Azji i Oceani w zakresie rozwoju nowych produktów, prezentacjach, szkoleniach. Aktywnie uczestniczyła w projektach cross marketingowych w ramach zespołu międzynarodowego.

W latach 2008 - 2010 Project Manager w JTI Polska odpowiadał za projekty związane z wizerunkiem marki. Z sukcesem zajmowała się budowaniem dystrybucji i sprzedaży marek znajdujących się w portfolio firmy.

Od 2010 do 2015 roku Business Project Manager i konsultant polskich przedsiębiorstw w zakresie przygotowania biznesplanów, strategii marketingowych i sprzedażowych, budowania kanałów dystrybucji, wprowadzania nowych produktów na rynek (new product development), brandingu.

W latach 2015 - 2018 pracowała w Eurocash S.A. jako Senior Category Manager (2015-2016) zarządzający kategoriami dla Delikatesów Centrum, odpowiadała za pracę podległego zespołu, analizę rynku, zarządzanie i negocjacje z dostawcami. Na stanowisku Project Managera (2016-2018) zajmowała się rozwojem nowego konceptu dla kategorii sieci sklepów. Odpowiadała za stworzenie modelu biznesowego dla kategorii produktów świeżych w Delikatesach Centrum (wartość kategorii  ok. 250 mln), rozwój nowych produktów, P&L projektu,  negocjacje z dostawcami.

W swojej karierze efektywnie tworzyła i wprowadzała strategie i plany marketingowe, rozwijała i wprowadzała produkty na rynek, budowała kanały sprzedaży, była odpowiedzialna za współpracę z międzynarodowymi klientami sieciowymi.

Swoje szkolenia prowadzi również w języku angielskim.

Absolwenta Warszawskiej Szkoły Biznesu (Zarządzanie i Marketing) oraz Szkoły Trenerskiej grupy SET. Trener współpracujący B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa.

Gdzie i kiedy

Online 24-25 luty 2022

Gdzie i kiedy

Warszawa 19-20 maj 2022
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena promocyjna
w ramach projektu "Profesjonalny Indywidualista 2022"
1000 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • podręcznik: "Design Thinking i Service Design"
Zapisz się
Cena standardowa
za osobę
1740 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • podręcznik: "Design Thinking i Service Design"
Dostępne zniżki:
  • 10% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Zapisz się

Organizator

B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
03-257 Warszawa
Echa Leśne 27C
woj. mazowieckie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
03-257 Warszawa Echa Leśne 27C
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!