O szkoleniu
Stworzenie nowego produktu;
Zastosowanie nowej technologii, metody produkcji;
Stworzenie nowego rynku zbytu;
Pozyskanie nieznanych dotąd surowców. *)
Celem szkolenia "Innowacja w firmie. Szkolenie dla działów R&D (B+R)" jest kompleksowe przygotowanie managerów i specjalistów odpowiedzialnych za badania i rozwój do profesjonalnego zarządzania procesami i projektami R&D w organizacji i biznesie.
Biorąc udział w szkoleniu dowiesz się:
- Czym są innowacje i jak je z sukcesem zaplanować i wdrażać?
- Jak budować kreatywne środowisko w firmie / zespole?
- Jak oceniać pomysły?
- Jak dobrać i prowadzić zespół projektowy oraz proces innowacji?
- Jak "sprzedawać" innowacje wewnątrz firmy i na zewnątrz?
- Jak skutecznie zarządzać projektem innowacyjnym / badawczo - rozwojowym?
- Jak uniknąć najczęściej popełnianych błędów w zarządzaniu projektem R&D?
- Jak zdobyć kapitał na finansowanie innowacji?
Szkolenie rekomendujemy:
- Managerom i specjalistom działów R&D (B+R) bezpośrednio zaangażowanym w procesy związane z innowacyjnością.
- Managerom i specjalistom działów marketingu odpowiedzialnym za innowację produktową.
- Managerom produkcji i technologom, którzy odpowiadają za procesy i projekty innowacji technologicznej.
- Właścicielom i managerom "start-upów" związanych z innowacyjnymi produktami, usługami i rozwiązaniami rynkowymi.
- Wszystkim tym pracownikom, których praca polega m.in. na dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań, podnoszeniu konkurencyjności firmy / produktów / usług.
Program szkolenia
1. BIZNES A INNOWACJE
- Czym jest innowacja?
- Jak przebiega proces w obszarze innowacji
- Rodzaje innowacji
2. TRENDY A INNOWACJE
- Jak rozpoznawać trendy rynkowe
- Jak odpowiedzieć na "problemy" i przekuć je w innowacje
- Jak tworzyć wartość dodana dla klienta
3. JAK BUDOWAĆ ATMOSFERĘ SPRZYJAJĄCĄ KREATYWNOŚCI
- Postawa i zaangażowanie liderów firmy
- Jak wspierać kulturę kreatywności
- Kluczowe umiejętności potrzebne do odniesienia sukcesu
- Jak przezwyciężyć bariery kreatywności
4. INNOWATOR I JEGO ZESPÓŁ
- Rola innowatora
- Zespół talentów, cech, umiejętności
- Jak zbudować zespół?
5. ZARZĄDZANIE PROJEKTEM R&D
- Kluczowe czynniki sukcesu dla projektu
- Rola top managementu
- Mapa projektu
- Najczęstsze błędy Project Managera
- Jak skutecznie zarządzać projektem
6. KOMERCJALIZACJA POMYSŁÓW
- Decyzja o projekcie
- Zarządzanie ryzykiem
- Zarządzanie kapitałem
- ROI
7. KULTURA INNOWACJI
- Jak "sprzedać" pomysły w organizacji
- Jak wzmacniać kreatywność
- Jak oceniać pomysły pracowników
8. FINANSOWANIE INNOWACJI
- Źródła finansowania innowacji
- Modele finansowania
Czas trwania
Prelegenci

HANNA ADAMIAK
Trener praktyk biznesu. Manager marketingu z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym. Ekspert w zakresie product managementu, category managementu, wprowadzania nowych produktów na rynek, strategii działań marketingowych i sprzedażowych.
Na początku kariery zawodowej (1998) związana z JTI Polska i MarketShare. W latach 2001 - 2008 pracowała w Hiestand Polska (aktualnie ARYZTA) początkowo jako Kierownik Działu Obsługi Klienta, następnie jako p.o. Dyrektora Marketingu i Channel Managera. Ostatecznie w latach 2006 - 2008 jako Dyrektor Marketingu odpowiadała za przygotowanie i wdrożenie strategii marketingowej , rozwijanie i wdrażanie programów z zakresu Category Management dla klientów B2B, rozwój portfolio produktów, kalkulacje cen, P&L działań oraz budżet marketingowy.
Z sukcesem prowadziła projekt wprowadzania na rynek polski Wild Bean Cafe wraz z BP Polska w zakresie kategorii przekąsek, wdrożyła programy promocyjno-sprzedażowe z klientami sieciowymi, które przyniosły wzrosty na poziomie 40% sprzedaży .
Odpowiadała za całość działań marketingowych dla sieci własnej Flerynka. Z powodzeniem współpracowała z klientami w Europie, Azji i Oceani w zakresie rozwoju nowych produktów, prezentacjach, szkoleniach. Aktywnie uczestniczyła w projektach cross marketingowych w ramach zespołu międzynarodowego.
W latach 2008 - 2010 Project Manager w JTI Polska odpowiadał za projekty związane z wizerunkiem marki. Z sukcesem zajmowała się budowaniem dystrybucji i sprzedaży marek znajdujących się w portfolio firmy.
Od 2010 do 2015 roku Business Project Manager i konsultant polskich przedsiębiorstw w zakresie przygotowania biznesplanów, strategii marketingowych i sprzedażowych, budowania kanałów dystrybucji, wprowadzania nowych produktów na rynek (new product development), brandingu.
W latach 2015 - 2018 pracowała w Eurocash S.A. jako Senior Category Manager (2015-2016) zarządzający kategoriami dla Delikatesów Centrum, odpowiadała za pracę podległego zespołu, analizę rynku, zarządzanie i negocjacje z dostawcami. Na stanowisku Project Managera (2016-2018) zajmowała się rozwojem nowego konceptu dla kategorii sieci sklepów. Odpowiadała za stworzenie modelu biznesowego dla kategorii produktów świeżych w Delikatesach Centrum (wartość kategorii ok. 250 mln), rozwój nowych produktów, P&L projektu, negocjacje z dostawcami.
W swojej karierze efektywnie tworzyła i wprowadzała strategie i plany marketingowe, rozwijała i wprowadzała produkty na rynek, budowała kanały sprzedaży, była odpowiedzialna za współpracę z międzynarodowymi klientami sieciowymi.
Swoje szkolenia prowadzi również w języku angielskim.
Absolwenta Warszawskiej Szkoły Biznesu (Zarządzanie i Marketing) oraz Szkoły Trenerskiej grupy SET. Trener współpracujący B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- podręcznik: "Design Thinking i Service Design"
- Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- podręcznik: "Design Thinking i Service Design"
- Rozwiń
- 10% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
