O szkoleniu
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:
- zdobędziesz wiedzę, od czego zacząć pracę nad strategią marketingową swojej firmy
- nauczysz się wyznaczać cele strategiczne dla skutecznego marketingu
- określisz wartości, które wyróżniają Twoje produkty i/lub usługi na tle konkurencji i nauczysz się komunikować je w skuteczny sposób.
- dowiesz się, jak określać grupę docelową, aby zapewnić jak najwyższy zwrot z inwestycji.
- nauczysz się mapować lejki marketingowe dostosowane do potrzeb Twoich klientów.
- dowiesz się, jak projektować plan marketingowy w oparciu o Excela.
- nauczysz się monitorować wyniki swoich działań marketingowych oraz jak je optymalizować.
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:
- zdobędziesz wiedzę, od czego zacząć pracę nad strategią marketingową swojej firmy
- nauczysz się wyznaczać cele strategiczne dla skutecznego marketingu
- określisz wartości, które wyróżniają Twoje produkty i/lub usługi na tle konkurencji i nauczysz się komunikować je w skuteczny sposób.
- dowiesz się, jak określać grupę docelową, aby zapewnić jak najwyższy zwrot z inwestycji.
- nauczysz się mapować lejki marketingowe dostosowane do potrzeb Twoich klientów.
- dowiesz się, jak projektować plan marketingowy w oparciu o Excela.
- nauczysz się monitorować wyniki swoich działań marketingowych oraz jak je optymalizować.
Menedżerów, specjalistów i dyrektorów marketingu
Program szkolenia
3. Budowanie Twojego kokpitu strategicznego do zarządzania marketingiem w oparciu o tablicę PDCA, KPI i targety
- Monitorowanie efektywności kluczowych działań w marketingu i optymalizacji wyników
- Na czym polega tablica PDCA i z jakich elementów się składa?
- Budowanie własnych tablice PDCA na podstawie opracowanych wcześniej lejków i ścieżek zakupowych
- Przypisywanie odpowiednich KPI do specyficznych działań, aby optymalizować działania i wykazywać ich efektywność
6. Sesja pytań i odpowiedzi oraz wręczenie certyfikatów
Czas trwania
2 dni, 14 godzin łącznie
Prelegenci
Alicja Ortynecka
Strateg marki i ekspert marketingowy z ponad 13-letnim doświadczeniem zawodowym. Dyrektor zarządzający międzynarodowej agencji sonic brandingowej TommyZee&Co obsługującej największe światowe marki m.in.: Nike, UBS, Phillips. Właściciel autorskiego butiku z kreatywnymi rozwiązaniami brandingowymi. Manager związany z czołowymi biurami projektowymi i agencjami strategicznymi. Wykładowca akademicki kursów marketingowych dla studentów zagranicznych oraz polskich. Trener biznesowy w Akademii Marketingu Atrium, Instytutu Rozwoju Sprzedaży i Marketingu. Tworzy koncepty kreatywne oraz strategie marek, komunikacji, identyfikacji wizualnej, strategie marketingowe dla marek produktowych i usługowych. Szkoliła managerów marketingu m.in. z takich firm jak: dr Irena Eris, CDProjektRed, Tefal, Gazeta. pl, Agora, Krups, PZU, Santander Consumer Bank, MaxFliz, a także przedstawicieli administracji publicznej z m.in.: Kancelarii Premiera, Ministerstwa Sprawiedliwości czy Urzędu Miasta Warszawy. Dotychczas pracowała dla ponad 150 klientów z 15 różnych branż z Polski i świata. Prezes Zarządu Fundacji Wise Future University, organizacji mającej na celu wprowadzenie psychoedukacji do szkół w Polsce.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
Ogrodowa 58
woj. mazowieckie
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem. Bieżący kontakt z trenerem i pozostałymi uczestnikami
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 2 300 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 10 dni przed terminem
- Rozwiń
- 10.87% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 4.35% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 6.52% przy zgłoszeniu min. 4 osób Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Możliwe dwie opcje płatności: na podstawie faktury pro forma przed szkoleniem, a po szkoleniu otrzymasz fakturę vat, ale jeśli w Twojej firmy / instytucji procesowanie faktur trwa dłużej i potrzebujesz fakturę po szkoleniu z 2-tygodniowym terminem płatności, jest to też możliwe. Daj nam po prostu znać.
- Nazwa firmy: Akademia Marketingu ATRIUM
- Ulica i nr: al. Jana Pawła II 27
- Kod pocztowy: 00-867
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 7831236140