Innowacyjne strategie marketingowe - projektowanie, planowanie, wdrażanie

O szkoleniu

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:

  • zdobędziesz wiedzę, od czego zacząć pracę nad strategią marketingową swojej firmy
  • nauczysz się wyznaczać cele strategiczne dla skutecznego marketingu
  • określisz wartości, które wyróżniają Twoje produkty i/lub usługi na tle konkurencji i nauczysz się komunikować je w skuteczny sposób.
  • dowiesz się, jak określać grupę docelową, aby zapewnić jak najwyższy zwrot z inwestycji.
  • nauczysz się mapować lejki marketingowe dostosowane do potrzeb Twoich klientów.
  • dowiesz się, jak projektować plan marketingowy w oparciu o Excela.
  • nauczysz się monitorować wyniki swoich działań marketingowych oraz jak je optymalizować.
Dlaczego warto wziąć udział?

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:

  • zdobędziesz wiedzę, od czego zacząć pracę nad strategią marketingową swojej firmy
  • nauczysz się wyznaczać cele strategiczne dla skutecznego marketingu
  • określisz wartości, które wyróżniają Twoje produkty i/lub usługi na tle konkurencji i nauczysz się komunikować je w skuteczny sposób.
  • dowiesz się, jak określać grupę docelową, aby zapewnić jak najwyższy zwrot z inwestycji.
  • nauczysz się mapować lejki marketingowe dostosowane do potrzeb Twoich klientów.
  • dowiesz się, jak projektować plan marketingowy w oparciu o Excela.
  • nauczysz się monitorować wyniki swoich działań marketingowych oraz jak je optymalizować.
Kto powinien wziąć udział?

Menedżerów, specjalistów i dyrektorów marketingu

Program szkolenia

3. Budowanie Twojego kokpitu strategicznego do zarządzania marketingiem w oparciu o tablicę PDCA, KPI i targety 

  • Monitorowanie efektywności kluczowych działań w marketingu i optymalizacji wyników 
  • Na czym polega tablica PDCA i z jakich elementów się składa?
  • Budowanie własnych tablice PDCA na podstawie opracowanych wcześniej lejków i ścieżek zakupowych
  • Przypisywanie odpowiednich KPI do specyficznych działań, aby optymalizować działania i wykazywać ich efektywność

6. Sesja pytań i odpowiedzi oraz wręczenie certyfikatów

Czas trwania

2 dni, 14 godzin łącznie

Prelegenci

Alicja Ortynecka

Strateg marki i ekspert marketingowy z ponad 13-letnim doświadczeniem zawodowym. Dyrektor zarządzający międzynarodowej agencji sonic brandingowej TommyZee&Co obsługującej największe światowe marki m.in.: Nike, UBS, Phillips. Właściciel autorskiego butiku z kreatywnymi rozwiązaniami brandingowymi. Manager związany z czołowymi biurami projektowymi i agencjami strategicznymi. Wykładowca akademicki kursów marketingowych dla studentów zagranicznych oraz polskich. Trener biznesowy w Akademii Marketingu Atrium, Instytutu Rozwoju Sprzedaży i Marketingu. Tworzy koncepty kreatywne oraz strategie marek, komunikacji, identyfikacji wizualnej, strategie marketingowe dla marek produktowych i usługowych. Szkoliła managerów marketingu m.in. z takich firm jak: dr Irena Eris, CDProjektRed, Tefal, Gazeta. pl, Agora, Krups, PZU, Santander Consumer Bank, MaxFliz, a także przedstawicieli administracji publicznej z m.in.: Kancelarii Premiera, Ministerstwa Sprawiedliwości czy Urzędu Miasta Warszawy. Dotychczas pracowała dla ponad 150 klientów z 15 różnych branż z Polski i świata. Prezes Zarządu Fundacji Wise Future University, organizacji mającej na celu wprowadzenie psychoedukacji do szkół w Polsce.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Akademia Marketingu Atrium

Warszawa

Ogrodowa 58

woj. mazowieckie

Prowadzone na platformie ClickMeeting
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem. Bieżący kontakt z trenerem i pozostałymi uczestnikami

Rejestracja

Standard
2 231
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 2 300 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji papierowej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 10 dni przed terminem
  • Rozwiń
Zniżki grupowe:
  • 10.87% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 4.35% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 6.52% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Możliwe dwie opcje płatności: na podstawie faktury pro forma przed szkoleniem, a po szkoleniu otrzymasz fakturę vat, ale jeśli w Twojej firmy / instytucji procesowanie faktur trwa dłużej i potrzebujesz fakturę po szkoleniu z 2-tygodniowym terminem płatności, jest to też możliwe. Daj nam po prostu znać.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Akademia Marketingu ATRIUM
  • Ulica i nr: al. Jana Pawła II 27
  • Kod pocztowy: 00-867
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 7831236140

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa, Polska al. Jana Pawła II 27

Organizator

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa, Polska
al. Jana Pawła II 27
woj. mazowieckie
44 profesjonalne szkolenia z Marketingu, Digital Marketingu, Social Mediów, Sprzedaży (w tym Trade Marketing i Category Management) , AI w biznesie i CX oraz Szkolenia Interpersonalne / Rozwój Osobisty. Trenerzy eksperci i praktycy. Kilka tysięcy prz...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!