Szkolenie

Instytucje publiczne i NGO w mediach społecznościowych

O szkoleniu

W trakcie szkolenia uczestnicy dowiedzą się:

Jakie jest znaczenie mediów społecznościowych w działaniach instytucji publicznych i NGO?

Jak praktycznie wykorzystywać social media?

Jak zarządzać reputacją i opiniami w mediach społecznościowych?

Jak mierzyć skuteczność działań w social mediach?
Kto powinien wziąć udział?
Osoby odpowiedzialne za prowadzenie komunikacji w instytucjach publicznych i NGO.

Pracownicy działów komunikacji i PR instytucji publicznych i NGO.

Program szkolenia

1. Znaczenie mediów społecznościowych w działaniach marketingowych.

Pejzaż mediów internetowych. Główne trendy, pojęcia i perspektywy rozwoju
Media Paid, Owned, Earned
Kto, jak i dlaczego korzysta z mediów społecznościowych?
Dlaczego społeczności są ważne dla wizerunku marki, relacji z klientami i wspomaganiu sprzedaży?
NGO vs firmy a mediach społecznościowych – szanse i zagrożenia

2. Praktyczne wykorzystanie mediów społecznościowych, budowanie obecności w podstawowych kanałach, wsparcie i promocja działań.

Fora – główne platformy, narzędzia, specyfika działań
Serwisy społecznościowe - Facebook, nk.pl, społeczności tematyczne. Jak zaistnieć?
Blogi - specyfika działań z liderami opinii
Mikroblogi – czy w Polsce mają potencjał?
Platformy wideo – wykorzystanie do promocji marki angażujących treści wideo
Seeding i kampanie wirusowe
Amplifying – współpraca z mediami społecznościowymi
Best practices

3. Dlaczego Facebook?

Facebook w Polsce i na świecie - liczby, trendy
Użytkownicy Facebooka
Kto i w jaki sposób korzysta z mediów społecznościowych
Fan - ambasador marki i źródło rekomendacji

4. Pierwsze kroki w serwisie Facebook – ćwiczenia praktyczne

Zakładamy konto na Facebooku
Modele obecności na Facebooku (profil, fanpage, grupa)
Social Face – jak powinienem się komunikować w SM?
Pierwszy FanPage
Ściana (Wall)
Zakładki (Tabs)

5. Zasady komunikacji z użytkownikami Facebooka

EdgeRank i Social Graph – jak działa Facebook?
Best practices – jak skutecznie docierać do fanów?
Czego robić nie wolno? – analiza najczęściej popełnianych błędów w komunikacji
Angażowanie a spam
Sytuacje kryzysowe i Social CRM

6. Komunikacja na Facebooku – ćwiczenia praktyczne

Aktualizacja statusów
Wydarzenia (events)
Multimedia
Linki
Dyskusje
Sharing

7. Aplikacje - zaawansowane narzędzia angażowania fanów

Zasady działania i tworzenia aplikacji
Aplikacje angażujące
Gry marketingowe
Facebook Places

8. Facebook a inne działania marketingowe firmy

Facebook jako „otwarta platforma i element całościowej strategii komunikacyjnej firmy
Social HUB
Czym jest Facebook Connect?
Jak uzyskać efekt synergii, łącząc aktywność na Facebooku z innymi działaniami w internecie?
Integracja ze stroną domową/produktową, blogami i multimediami

9. Możliwości reklamowe na Facebooku

Zasady i kodeks reklamodawcy
Formaty reklamowe na Facebooku
Targetowanie
Jak zamówić reklamę na Facebooku?
Modele cenowe i rozliczeniowe
Optymalizacja kampanii reklamowych
Analiza przykładów efektywnych kampanii polskich i zagranicznych

10. Ewaluacja działań na Facebooku

Jakich wyników możemy się spodziewać
Analiza danych wewnętrznych
Analiza wizerunku sieciowego
Śledzenie trendów
Co jest sukcesem, a co porażką (KPI, social media ROI)
Analiza statystyk (Page Analytics Dashboard)

Czas trwania

9.00-17.30

Prelegenci

Cytat
Michał Górecki

Strateg w Agencji Reklamowej Heureka, bloger. W branży reklamowej od kilku lat, w Heurece zajmuje się przede wszystkim strategiami socialmediowymi oraz nowym biznesem. Tworzył strategię obecności w mediach społecznościowych dla takich marek jak Colgate, Żywiec-Zdrój, Berlinki, Brita, czy Atlas. Osobiście nazdorował projekty dla m. in.: Wilkinson, Orange, Philips, , Nivea, czy Playboy. Prowadzi bloga o nowych technologiach netgeeks.pl. Jego publikacje dotyczące mediów cyfrowych pojawiały się na blogach branżowych i serwisach takich jak gazeta.pl.

Wcześniej związany z organizacjami pozarządowymi (ZHP, PTTK) zarówno od strony wolontariackiej jak i pracy w centrali. Nadzorował projekty na poziomie centralnym korzystając z siły mediów społecznościowych i crowdsourcingu już na początku nowego millenium. Pasjonat komunikacji międzyludzkiej, nowych technologii i mediów. Prowadził liczne zajęcia dotyczące marketingu i promocji w organizacji pozarządowych.

Gdzie i kiedy

Warszawa 21 października 2011
PRoto.pl

Warszawa

Al. Jerozolimskie 53

woj. mazowieckie

Weź udział

Cena 1
7
1 PLN
Cena zawiera:
  • Materiały szkoleniowe, Przerwy kawowe, Lunch
Weź udział

Organizator

PRoto.pl
00-697 Warszawa
al. Jerozolimskie 53
woj. mazowieckie
PRoto jest polskim wortalem tematycznym dedykowanym środowisku public relations. Informuje o nowościach w branży, dostarcza praktycznych wskazówek oraz prezentuje różnorodne osiągnięcia naukowe z dziedziny public relations w Polsce i na świecie. Wspó...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Formularz zgłoszeniowy na www.proto.pl

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

PRoto.pl
00-697 Warszawa al. Jerozolimskie 53
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!