Szkolenie

Inteligencja emocjonalna - jak rozumieć siebie i innych oraz budować konstruktywne relacje

O szkoleniu

Wychodząc naprzeciw potrzebom wielu z Państwa, stworzyliśmy szkolenie online i mamy pewność, że możemy wzmocnić u Państwa motywację do działania, wybór adekwatnych narzędzi zarządzania relacjami, świadomość korzystania ze swoich osobistych zasobów na co dzień w sytuacjach zawodowych i prywatnych, obniżyć poziom stresu i konfliktów.

Jeśli chcesz:
- przestać tłumić emocje, a jednocześnie nie pozwalać na to, by odebrały Ci kontrolę
- redukować nadmierne napięcie
- umiejętnie radzić sobie z trudnymi emocjami, które pojawiają się w trudnych sytuacjach zawodowych i prywatnych
- w zdrowy i bezpieczny sposób pokonywać stres
- skutecznie rozwijać poczucie własnej wartości
- zacząć cenić swoją naturalność, a nie to, co inni myślą o Tobie
- przestać się porównywać do innych
- zacząć żyć tu i teraz zamiast ciągle myśleć o tym, jakby to było gdybyś był/a mądrzejszy/a, bogatszy/a, wyższy/a itp.
- przestać bać się popełniania błędów
- sympatię do samego siebie przełożyć na sukces prywatny i zawodowy
zrozumieć, jak Twoje emocje kształtują relacje z innymi
- w skuteczny sposób połączyć autorytet i wrażliwość
- budować wartościowe relacje, oparte na szczerości i zaufaniu
poprzez zrozumienie własnych emocji wpłynąć na swój wizerunek
- wiedzieć, jak wpływać na emocje, samopoczucie i zachowanie klientów,
zrozumieć, jak emocje wykorzystywać do budowania zespołu i do zarządzania ludźmi
- znajdować motywację do rozwoju
- dzięki emocjom osiągać dużo lepsze wyniki
- zaufać swojej intuicji
- przestać ze sobą i z innymi walczyć emocjonalnie na rzecz budowania porozumienia

TO WIEDZ, ŻE TO SZKOLENIE JEST DLA CIEBIE!
Dlaczego warto wziąć udział?

Spodziewamy się, że po szkoleniu każdy Uczestnik:

w zakresie WIEDZY

  • poszerzy wiedzę na temat emocji i potrafi nazwać więcej niż kilka emocji
  • ma wiedzę z zakresu metod i technik radzenia sobie z trudnymi emocjami własnymi i innych ludzi
  • zna podstawy empatii, wie jakie są obszary inteligencji emocjonalnej, wie co się składa na pojęcie inteligencji emocjonalnej
  • wie, jak stres wpływa na jego emocje
  • wie na czym polega postawa asertywna oraz nieasertywna
  • zna typy manipulacji, ma wiedzę na temat sposobów radzenia sobie z manipulacją za pomocą inteligencji emocjonalnej oraz wie, jak jej nie używac wobec innych
  • ma wiedzę o wykorzystaniu inteligencji emocjonalnej w zarządzaniu sobą, zarządzaniu relacjami z innymi oraz zarządzaniu zespołem

w zakresie UMIEJĘTNOŚCI

  • potrafi przeprowadzić autodiagnozę własnych mocnych i słabych stron w obszarze zarządzania emocjami
  • posiada umiejętność wyzwolenia autorefleksji i korekty w kwestii wzorców w kontaktach z innymi
  • potrafi określić, co go motywuje i co sprawia, że ma chęć wykonywać zadania w życiu zawodowym i osobistym
  • umie sprawować kontrolę nad własnymi emocjami i zachowaniami
  • umie odpowiednio reagować na sytuacje stresowe
  • umie radzić sobie z emocjami, które pojawiają się w sytuacji stresowej
  • potrafi budować dobre jakościowo kontakty z klientami i współpracownikami

w zakresie POSTAWY

  • ma świadomość własnych potrzeb, pragnień, zalet, wad i ograniczeń związanych ze swoimi emocjami
  • rozumie, że inni mogą mieć inne potrzeby, pragnienia, zalety, wady i ograniczenia, a także inaczej reagować na emocje
  • ma wyższą motywację do rozwoju swoich umiejętności interpersonalnych
  • przejawia postawę asertywną względem współpracowników
  • zachowuje kontrolę nad trudnymi emocjami pojawiającymi się w sytuacjach trudnych i stresujących
  • posiada większą świadomość roli inteligencji emocjonalnej w życiu zawodowym i osobistym
  • jest świadomy roli umiejętności społecznych w odnoszeniu sukcesów w pracy zawodowej
  • jest mniej podatny na wypalenie zawodowe
  • poprawia jakość kontaktów ze współpracownikami i klientami
  • jest zmotywowany do budowania poprawnych relacji interpersonalnych
Kto powinien wziąć udział?

Adresatem szkolenia są osoby zainteresowane rozwojem inteligencji emocjonalnej, kluczowej, zwłaszcza w pracy rozproszonej, w zmianie i kryzysie.

Program szkolenia

Krótki wstęp

  • Wzajemne poznanie się Uczestników oraz Trenerki
  • Określenie celu warsztatów i zdefiniowanie potrzeb Uczestników
  • Sprecyzowanie zasad obowiązujących na warsztatach oraz metodologii pracy

Czym są emocje? Co to jest inteligencja emocjonalne

  • Doprecyzujemy istotne pojęcia z zakresu EQ
  • Zastanowimy się – jak reaguję na sytuacje trudne emocjonalnie? I co mi to daje
  • Stworzymy „Moją mapę emocji” – zidentyfikujesz źródła emocji w swoim życiu
  • spojrzymy na czynniki fizyczne, psychologiczne, społeczne – czy wszystko wywołuje w nas reakcje emocjonalne?
  • Zastanowimy się, czy warto rozwijać emocjonalność, jaki ma wpływ na komfort życia, skuteczność, relacje, osiąganie celów itd.

Kształtowanie inteligencji emocjonalnej

Poznamy i rozszyfrujemy:

  • Sześć zasad inteligencji emocjonalnej
  • temat odporności psychicznej i jej wpływ na rozwój osobisty oraz relacje
  • porównamy korzyści wysokiej IQ (inteligencji racjonalnej), a wysokiej EQ (inteligencji emocjonalnej) i zastanowimy się, czy to jedyne inteligencje w naszym życiu
  • poznamy destrukcyjne mity związane z inteligencją emocjonalną

Rozwijamy kompetencje

Poznamy i rozszyfrujemy 5 obszarów inteligencji emocjonalnej i ich roli:

  • Samoświadomość – czy mam świadomość własnych potrzeb, pragnień, zalet, wad i ograniczeń
  • Samokontrola – czy mam kontrolę nad własnymi zachowaniami oraz emocjami?
  • Automotywacja – co mnie motywuje? Co sprawia, że mam chęć wykonywać zadania w życiu zawodowym i osobistym?
  • Empatia – Czy potrafię identyfikować emocje i uczucia innych osób oraz utożsamiać się z nimi?
  • Kompetencje społeczne – czy potrafię komunikować się jasno z innymi ludźmi, biorąc pod uwagę ich styl zachowania i myślenia, emocje i uczucia?

Stres, negatywne emocje i nieporozumienia

Stres – historia prawdziwa:

  • Definicja stresu – czy istnieje tylko jedna, czy też jest ich więcej?
  • Jak reagujemy na sytuacje stresowe – rodzaje naszych zachowań, wywoływanych przez stres emocji
  • Mapa emocji – co się z nami dzieje w trudnych dla nas sytuacjach?
  • Inteligencja emocjonalna w służbie radzenia sobie ze stresem

Podsumowanie warsztatów

  • ewaluacja
  • konkretne, spisane postanowienia wraz z metodologią
  • pożegnanie

Czas trwania

2 dni, 9:00-14:00

Prelegenci

Cytat

trener Effect Group

Gdzie i kiedy

Online 23 - 24 listopada 2021

Gdzie i kiedy

Online 12 - 13 października 2021

Zapisz się

Szkolenie online
cena promocyjna przy zgłoszeniu przez Eventis.pl
1115,50 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • cena ze zniżką 3% od ceny regularnej przy zgłoszeniu przez Eventis.pl
Zapisz się

Organizator

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa
Erazma Ciołka 16
woj. mazowieckie
Effect Group Sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza która działa na rynku szkoleń od II połowy 2006 roku i specjalizuje się w zwiększaniu efektywności na wszystkich poziomach organizacji, poprzez udostępnianie sprawdzonej wiedzy i doświadczenia zaw...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa Erazma Ciołka 16
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!