Szkolenie

ITIL®4 Foundation Express – szkolenie akredytowane

O szkoleniu

Termin szkolenia
24-25 lutego 2020r., Warszawa - Centrum Szkoleniowe - Progress Project
23-24 marca 2020r., Kraków - Hotel Best Western Premier****

Informacje dodatkowe
Szkolenie prowadzone jest na najwyższej jakości materiałach w wersji anglojęzycznej. Samo szkolenie może być prowadzone w języku polskim lub angielskim (zależnie od preferencji grupy szkoleniowej). Egzamin certyfikujący na dany moment występuje tylko w wersji angielskiej. Egzamin odbywa się po szkoleniu w terminie uzgodnionym z uczestnikiem.

Opis szkolenia i cel
ITIL®4 oparty jest na najlepszych praktykach biblioteki ITIL. Dostarcza praktycznego i elastycznego podejścia oraz operacyjnego modelu dostarczania i eksploatacji usług i produktów, umożliwiając integrację z innymi modelami czy podejściami jak Lean IT, Agile czy DevOps.
ITIL®4 Foundation Express jest szkoleniem 2-dniowym zgodnym ze specyfikacją AXELOS w zakresie sposóbu prowadzenia egzaminu i certyfikacji Podstawowym celem tego kursu jest pomoc uczestnikom w zrozumieniu kluczowych koncepcji i pojęć modelu ITIL 4 w zakresie zarządzania usługami i przygotowanie się do egzaminu. Materiał szkoleniowy pozwala powiązać teorię z doświadczeniem uczestników w ich własnym środowisku i wzbogacony jest przez materiały dodatkowe: prace przed kursem i po kursie oraz zestaw szybkich kart referencyjnych.

Cele szkolenia
Na zakończenie szkolenia, uczestnicy powinni zapamiętać i zrozumieć:
• kluczowe koncepcje zarządzania usługami w ramach biblioteki ITIL
• w jaki sposób pryncypia ITIL mogą pomóc organizacji przyjąć i dostosować rekomendacje ITIL w zakresie zarządzania usługami
• cztery Wymiary zarządzania usługami zgodnie z ITIL
• cel i komponenty Systemu Wartości Usług, działania Łańcucha Wartości Usług oraz ich wzajemne relacje
• kluczowe pojęcia ustawicznego doskonalenia
• praktyki ITIL i sposób, w jaki wspierają one działania Łańcucha Wartości Usług
Kto powinien wziąć udział?
Grupa docelowa
Kurs ITIL®4 Foundation skierowany jest do szerokiej grupy pracowników obszaru IT oraz obszarów biznesowych związanych ze świadczeniem usług, zarówno dla tych, którzy dopiero czynią pierwsze kroki w tej dziedzinie, jaki i do tych wszystkich, którzy są już zaznajomieni z zagadnieniami zarządzania usługami w oparciu o wcześniejsze wersje biblioteki ITIL lub inne żródła najlepszych praktyk.
Szkolenie i związana z nim certyfikacja mogą być szczegónie przydatne dla:
• Pracowników IT z obszarów wsparcia
• Konsultantów IT
• Menedżerów
• Właścicieli i menedżerów procesów
• Pracowników obszaru rozwoju IT
• Dostawców usług
• Integratorów systemów

Program szkolenia

Moduł 1: Wstęp
• Poznajmy się
• Ogólny zarys szkolenia
• Cele szkolenia
• Struktura szkolenia
• Agenda szkolenia
• Wprowadzenie do ITSM
• Wprowadzenie do ITIL 4
• Studium przypadku: Axle Car Hire
• Studium przypadku: wizja CIO dla Axle
• Wprowadzenie i wskazówki do egzaminu

Moduł 2: Zarządzanie usługami: kluczowe pojęcia
• Wartość współtworzenie wartości
• Wartość: usługa, produkty, zasoby
• Relacje usług
• Wartość: rezultaty, koszty I ryzyka

Moduł 3: Zasady/Pryncypia
• Definicja siedmiu zasad
• Zastosowanie siedmiu zasad

Moduł 4: Cztery Wymiary zarządania usługami
• Organizacja i ludzie
• Informacja i technologie
• Partnerzy i dostawcy
• Strumienie wartośći i procesy
• Czynniki zewnętrzne i model PESTLE

Moduł 5: System Wartości Usług
• Przegląd Systemu Wartości Usług
• Przegląd Łańcucha Wartości Usług

Moduł 6: Ustawiczne doskonalenie
• Wstęp do ustawicznego doskonalenia
• Model Ustawicznnego Doskonalenia
• Związki między Ustawicznym Doskonaleniem i Pryncypiami

Moduł 7: Przegląd praktyk ITIL
• Cel praktyk ITIL
• Praktyka Ustawicznego Doskonalenia
• Praktyka Sterowania Zmianami
• Praktyka Zarządzannia Incydentami
• Praktyka Zarządzania Problemami
• Praktyka Obsługi Wniosków
• Praktyka Centrum Obsługi Użytkownika
• Praktyka Zarządzania Poziomem Usług

Prelegenci

Cytat
-

Gdzie i kiedy

Warszawa 20 - 21 stycznia 2020
Centrum Szkoleniowe - Progress Project

Warszawa

Światowa 22

woj. mazowieckie

Weź udział

Cena 1
zł netto
1190 PLN
Cena zawiera:
  • Cena dotyczy jednej osoby i zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia

Organizator

Progress Project Sp. z o.o.
02-229 Warszawa
ul. Światowa 22
woj. mazowieckie
Firmę szkoleniowo - doradczą Progress Project tworzy zespół profesjonalnych i zaangażowanych doradców i ekspertów, których łączy wspólna pasja. Szeroka oferta naszych szkoleń i projektów doradczych obejmuje obszar logistyki, transportu, magazynowania...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

-

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Wiadomość została wysłana!
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Progress Project Sp. z o.o.
02-229 Warszawa ul. Światowa 22
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!