Szkolenie

IV Forum Office Managera

O szkoleniu

Szanowni Państwo!

Z badań wynika, że profesjonalne zarządzaniem biurem przekłada się na sprawne funkcjonowanie całej firmy. Współczesny Office Manager to osoba, która czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem biura i gwarantuje pracownikom bezproblemowe wykonywanie obowiązków zapewniając im odpowiednie warunki pracy.

Zapraszamy do wzięcia udziału w IV Forum Office Managera. Podczas tego spotkania, praktycy z największych firm oraz niezależni eksperci, podzielą się z Państwem swoim doświadczeniem w zakresie usprawniania procesów administracyjnych. Będzie to kompendium wiedzy praktyczno – organizacyjnej potrzebnej w pracy osób zajmujących się kompleksową obsługą biura i procesów biurowych.

Wierzymy, że prezentowane tematy, podobnie jak w zeszłym roku, spotkają się z dużym zainteresowaniem i będą okazją do wymiany doświadczeń w gronie profesjonalistów.
Kto powinien wziąć udział?
NASZE WYDARZENIE ADRESUJEMY DO:

Office Managerów,
Kierowników Biura,
Kierowników Działu Administracji,
Dyrektorów Administracyjnych,
Członków i Asystentów Biura Zarządu,
Pracowników Działu HR/ Szkoleń,
Pracowników Działu Prawnego.

Program szkolenia

09.00-09.30 Powitalna kawa, rejestracja

09.30 – 10.30 PANEL DYSKUSYJNY: HOME OFFICE - BENEFIT CZY OSZCZĘDNOŚĆ?

MODERATOR: Małgorzata Michalczyk - Dyrektor Administracyjny, Colliers International

UCZESTNICY PANELU:

Renata Zwierzyk – Office Manager w CBRE Sp. z o.o.
Marzena Trębacz - Dyrektor Departamentu Administracji, Pion Wsparcia i Usług, Citi Handlowy, Bank Handlowy w Warszawie S.A.
10.30– 10.45 Przerwa na kawę oraz wymianę doświadczeń

10.45 – 11.30 CYBERATAK – TEMAT, O KTÓRYM JEST GŁOŚNO ALE NADAL NIEWIELE WIADOMO

Czy to problem tylko firm przetwarzających dane osobowe, wielkich instytucji finansowych, firm logistycznych?
Cyberatak w praktyce
czy naprawdę wszyscy jesteśmy na to przygotowani tak jak nam się to wydaje
co się dzieje wewnątrz organizacji gdy już do niego dojdzie
jakie są możliwe rozwiązania i wyjścia z sytuacji
Joanna Żurek - Żuławska - Senior Broker, Real Estate Practice Leader w MAI Insurance Brokers Poland Sp. z o.o.

11.30 – 11.55 WYKORZYSTAJ TRENDY RYNKOWE W TWORZENIU NOWOCZESNEJ ORGANIZACJI

Nowe technologie i organizacja pracy zmieniają krajobraz biura.
Jak zmienia się funkcja Office Managera i jakie wyzwania stawia przed nim organizacja?
Office Managerze Quo vadis? Czy warto być proaktywnym?
Renata Zwierzyk – Office Manager w CBRE Sp. z o.o.

11.55– 12.10 Przerwa na kawę oraz wymianę doświadczeń

12.10 – 13.00 TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA W FIRMIE – JAK CHRONIĆ?

Odpowiedzialność Menedżera za naruszenie przepisów prawa pracy

Kiedy i kto odpowiada za wykroczenia przeciwko prawom pracownika?
Dokumentacja pracownicza w firmie

Nowe terminy przechowywania
Nowe obowiązki w zakresie dokumentacji dot. czasu pracy
Tajemnica przedsiębiorstwa a zakazy konkurencji

Nowa definicja tajemnicy przedsiębiorstwa
Pracownik odpowiada do końca życia za ujawnienie ważnych informacji dla firmy?
Jak uregulować działalność kurencyjną w firmię?
Monika Drab – Grotowska - radca prawny, partner

13.00 – 14.00 Lunch

14.00 – 14.45 PRACOWNICZE PLANY KAPITAŁOWE W PIGUŁCE

Czy PPK dotyczą każdego pracownika?
Wysokość wpłaty podstawowej finansowanej przez podmiot zatrudniający
Wysokość wpłaty podstawowej finansowanej przez uczestnika PPK
Zmiana deklaracji przez uczestnika PPK
Wpłata powitalna i dopłaty roczne do PPK
Zwrot środków zgromadzonych w PPK
Odpowiedzialność i sankcje
Romana Pietruk - radca prawny

14.45– 15.30 ENERGIA, I W DZIEŃ , I W NOCY

Office Manager w niewoli ról i stereotypów
Uniwersalny model wspierania własnej witalności
Jaka dieta przeciwko przemęczeniu?
Jedzenie, które dodaje energię
Suplementy diety - potrzeba, czy mit
Inteligentny posiłek
Monika Kurdej - psychodietetyk-coach, www.zasmakujwzyciu.pl

15.30 – 15.45 Przerwa na kawę oraz wymianę doświadczeń

15.45 – 16.30 POSTAWA OFFICE MANAGERA - CZY MA ZNACZENIE?

Co łączy oraz jak wpływają na siebie postawa, jelita i emocje?
Od negatywnego nastawienia do chorób neurologicznych
Czynniki ryzyka zmniejszające wydajność przedsiębiorstw
Gdzie leży przyczyna dolegliwości bólowych pleców?
Fakty i mity o podejściu do leczenia
Arkadiusz Martyniuk PT, DO - właściciel REHEALTHY, członek Zarządu TOP, dyplomowany osteopata.

16.30 ZAKOŃCZENIE I DNIA KONFERENCJI


09.00-09.30 Powitalna kawa, rejestracja

09.30- 10.15 TWOJE BIURO OBSERWUJE: ETYKA MONITOROWANIA PRACOWNIKÓW

Anna Adamczyk - Ekspert prawa pracy, cywilnego i gospodarczego.

10.15 – 11.00 SamoUtrudnianie W PRACY OFFICE MANAGERA. JAK SIĘ OBJAWIA I CZYM SKUTKUJE?

Czym jest SamoUtrudnianie?
Jak destrukcyjne może być
Jak je rozpoznać
Jak je ograniczać i eliminować
Karol Bartkowski - Certyfikowany trener i pomysłodawca pierwszego na świecie szkolenia "Jak wyeliminować SamoUtrudnianie"

11.00 – 11.15 Przerwa na kawę oraz wymianę doświadczeń

11.15 – 12.15 W ROLI GŁÓWNEJ NEGOCJATOR

Dlaczego techniki negocjacyjne czasami działają a czasami nie?
Co sprawia, że niektórzy negocjatorzy w swoich zawodowych
Rolach osiągają zasadniczo lepsze wyniki niż pozostali.
Co kluczowo wspiera a co sabotuje Twój negocjacyjny wynik?
O unikalnej autorskiej metodzie budowania zawodowej roli negocjatora, łączącej aspekty analizy transakcyjnej, technik i gier negocjacyjnych oraz technik aktorskich - pozostając sobą zbuduj zawodową rolę wspierającą Cię w zawodowym środowisku.

Dawid Marecki – doradca, menedżer, praktyk sprzedaż

12.15 – 12.30 Przerwa na kawę oraz wymianę doświadczeń

12.30 – 13.15 FINANSE W PRACY OFFICE MANAGERA

Dokumenty finansowe w codziennej pracy office managera – najważniejsze elementy dokumentacji finansowej
Obieg dokumentów finansowych w firmie – pamiętajmy, że czas to pieniądz
Zasady dekretacji – jak pracować na MPK i czemu służy klasyfikacja kosztów?
Elementy sprawozdania finansowego - bilans i rachunek wyników – które elementy są ważne w codziennej pracy?
Aleksandra Tarasek. - Ekspert i doradca w dziedzinie finansów, konsultant i doradca finansowy dla firm

13.15 – 14.00 I W KOŃCU ….OD KUCHNI OFFICE MANAGERA

14.00 – 15.00 Lunch

ZAKOŃCZENIE II DNIA KONFERENCJI

Czas trwania

9.00-15.00

Prelegenci

Cytat
.

Gdzie i kiedy

Warszawa 22 - 23 maja 2019
MsMermaid - Conference Center

00-411 Warszawa

Wioślarska 8

woj. mazowieckie

Weź udział

Cena 1
23% VAT
1670 PLN
Cena zawiera:
  • Cena zawiera: uczestnictwo w jednodniowym szkoleniu dla jednej osoby materiały szkoleniowe, certyfikat obiad, poczęstunek podczas przerw
Weź udział

Organizator

Langas Regtech sp. z o.o.
00-545 Warszawa
ul. Marszałkowska 58 lok. 15
woj. mazowieckie
W czasach dynamicznych zmian, postaw na firmę, która wie, co to znaczy SKUTECZNOŚĆ! Co nas wyróżnia? 1. Eksperci - nasi eksperci przechodzą najtrudniejszy etap selekcji doboru kadry trenerskiej szkoleń. Wśród nich jesteśmy uważani za najbardzie...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

zgłoszenie do 22.04.2019 - 1 670 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 23.04.2019 - 1 970 PLN + 23% VAT

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

Langas Regtech sp. z o.o.
00-545 Warszawa ul. Marszałkowska 58 lok. 15
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!