Szkolenie: IV Forum Office Managera

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/iv-forum-office-managera-70950-id608

Informacje o szkoleniu

  • IV Forum Office Managera

    ID szkolenia: 70950
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Prawo
  • Adres szkolenia:

    MsMermaid - Conference Center
    Wioślarska 8
    00-411 Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 22-23.05.2019
    Godziny zajęć (czas trwania):
    9.00-15.00
  • Organizator szkolenia:

    Langas Group
    Krakowskie Przedmieście 79
    00-079 Warszawa
    woj. mazowieckie
    O firmie Inne oferty firmy
Langas Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Szanowni Państwo!

Z badań wynika, że profesjonalne zarządzaniem biurem przekłada się na sprawne funkcjonowanie całej firmy. Współczesny Office Manager to osoba, która czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem biura i gwarantuje pracownikom bezproblemowe wykonywanie obowiązków zapewniając im odpowiednie warunki pracy.

Zapraszamy do wzięcia udziału w IV Forum Office Managera. Podczas tego spotkania, praktycy z największych firm oraz niezależni eksperci, podzielą się z Państwem swoim doświadczeniem w zakresie usprawniania procesów administracyjnych. Będzie to kompendium wiedzy praktyczno – organizacyjnej potrzebnej w pracy osób zajmujących się kompleksową obsługą biura i procesów biurowych.

Wierzymy, że prezentowane tematy, podobnie jak w zeszłym roku, spotkają się z dużym zainteresowaniem i będą okazją do wymiany doświadczeń w gronie profesjonalistów.

Szkolenie skierowane jest do:

NASZE WYDARZENIE ADRESUJEMY DO:

Office Managerów,
Kierowników Biura,
Kierowników Działu Administracji,
Dyrektorów Administracyjnych,
Członków i Asystentów Biura Zarządu,
Pracowników Działu HR/ Szkoleń,
Pracowników Działu Prawnego.

Program szkolenia:

09.00-09.30 Powitalna kawa, rejestracja

09.30 – 10.30 PANEL DYSKUSYJNY: HOME OFFICE - BENEFIT CZY OSZCZĘDNOŚĆ?

MODERATOR: Małgorzata Michalczyk - Dyrektor Administracyjny, Colliers International

UCZESTNICY PANELU:

Renata Zwierzyk – Office Manager w CBRE Sp. z o.o.
Marzena Trębacz - Dyrektor Departamentu Administracji, Pion Wsparcia i Usług, Citi Handlowy, Bank Handlowy w Warszawie S.A.
10.30– 10.45 Przerwa na kawę oraz wymianę doświadczeń

10.45 – 11.30 CYBERATAK – TEMAT, O KTÓRYM JEST GŁOŚNO ALE NADAL NIEWIELE WIADOMO

Czy to problem tylko firm przetwarzających dane osobowe, wielkich instytucji finansowych, firm logistycznych?
Cyberatak w praktyce
czy naprawdę wszyscy jesteśmy na to przygotowani tak jak nam się to wydaje
co się dzieje wewnątrz organizacji gdy już do niego dojdzie
jakie są możliwe rozwiązania i wyjścia z sytuacji
Joanna Żurek - Żuławska - Senior Broker, Real Estate Practice Leader w MAI Insurance Brokers Poland Sp. z o.o.

11.30 – 11.55 WYKORZYSTAJ TRENDY RYNKOWE W TWORZENIU NOWOCZESNEJ ORGANIZACJI

Nowe technologie i organizacja pracy zmieniają krajobraz biura.
Jak zmienia się funkcja Office Managera i jakie wyzwania stawia przed nim organizacja?
Office Managerze Quo vadis? Czy warto być proaktywnym?
Renata Zwierzyk – Office Manager w CBRE Sp. z o.o.

11.55– 12.10 Przerwa na kawę oraz wymianę doświadczeń

12.10 – 13.00 TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA W FIRMIE – JAK CHRONIĆ?

Odpowiedzialność Menedżera za naruszenie przepisów prawa pracy

Kiedy i kto odpowiada za wykroczenia przeciwko prawom pracownika?
Dokumentacja pracownicza w firmie

Nowe terminy przechowywania
Nowe obowiązki w zakresie dokumentacji dot. czasu pracy
Tajemnica przedsiębiorstwa a zakazy konkurencji

Nowa definicja tajemnicy przedsiębiorstwa
Pracownik odpowiada do końca życia za ujawnienie ważnych informacji dla firmy?
Jak uregulować działalność kurencyjną w firmię?
Monika Drab – Grotowska - radca prawny, partner

13.00 – 14.00 Lunch

14.00 – 14.45 PRACOWNICZE PLANY KAPITAŁOWE W PIGUŁCE

Czy PPK dotyczą każdego pracownika?
Wysokość wpłaty podstawowej finansowanej przez podmiot zatrudniający
Wysokość wpłaty podstawowej finansowanej przez uczestnika PPK
Zmiana deklaracji przez uczestnika PPK
Wpłata powitalna i dopłaty roczne do PPK
Zwrot środków zgromadzonych w PPK
Odpowiedzialność i sankcje
Romana Pietruk - radca prawny

14.45– 15.30 ENERGIA, I W DZIEŃ , I W NOCY

Office Manager w niewoli ról i stereotypów
Uniwersalny model wspierania własnej witalności
Jaka dieta przeciwko przemęczeniu?
Jedzenie, które dodaje energię
Suplementy diety - potrzeba, czy mit
Inteligentny posiłek
Monika Kurdej - psychodietetyk-coach, www.zasmakujwzyciu.pl

15.30 – 15.45 Przerwa na kawę oraz wymianę doświadczeń

15.45 – 16.30 POSTAWA OFFICE MANAGERA - CZY MA ZNACZENIE?

Co łączy oraz jak wpływają na siebie postawa, jelita i emocje?
Od negatywnego nastawienia do chorób neurologicznych
Czynniki ryzyka zmniejszające wydajność przedsiębiorstw
Gdzie leży przyczyna dolegliwości bólowych pleców?
Fakty i mity o podejściu do leczenia
Arkadiusz Martyniuk PT, DO - właściciel REHEALTHY, członek Zarządu TOP, dyplomowany osteopata.

16.30 ZAKOŃCZENIE I DNIA KONFERENCJI


09.00-09.30 Powitalna kawa, rejestracja

09.30- 10.15 TWOJE BIURO OBSERWUJE: ETYKA MONITOROWANIA PRACOWNIKÓW

Anna Adamczyk - Ekspert prawa pracy, cywilnego i gospodarczego.

10.15 – 11.00 SamoUtrudnianie W PRACY OFFICE MANAGERA. JAK SIĘ OBJAWIA I CZYM SKUTKUJE?

Czym jest SamoUtrudnianie?
Jak destrukcyjne może być
Jak je rozpoznać
Jak je ograniczać i eliminować
Karol Bartkowski - Certyfikowany trener i pomysłodawca pierwszego na świecie szkolenia "Jak wyeliminować SamoUtrudnianie"

11.00 – 11.15 Przerwa na kawę oraz wymianę doświadczeń

11.15 – 12.15 W ROLI GŁÓWNEJ NEGOCJATOR

Dlaczego techniki negocjacyjne czasami działają a czasami nie?
Co sprawia, że niektórzy negocjatorzy w swoich zawodowych
Rolach osiągają zasadniczo lepsze wyniki niż pozostali.
Co kluczowo wspiera a co sabotuje Twój negocjacyjny wynik?
O unikalnej autorskiej metodzie budowania zawodowej roli negocjatora, łączącej aspekty analizy transakcyjnej, technik i gier negocjacyjnych oraz technik aktorskich - pozostając sobą zbuduj zawodową rolę wspierającą Cię w zawodowym środowisku.

Dawid Marecki – doradca, menedżer, praktyk sprzedaż

12.15 – 12.30 Przerwa na kawę oraz wymianę doświadczeń

12.30 – 13.15 FINANSE W PRACY OFFICE MANAGERA

Dokumenty finansowe w codziennej pracy office managera – najważniejsze elementy dokumentacji finansowej
Obieg dokumentów finansowych w firmie – pamiętajmy, że czas to pieniądz
Zasady dekretacji – jak pracować na MPK i czemu służy klasyfikacja kosztów?
Elementy sprawozdania finansowego - bilans i rachunek wyników – które elementy są ważne w codziennej pracy?
Aleksandra Tarasek. - Ekspert i doradca w dziedzinie finansów, konsultant i doradca finansowy dla firm

13.15 – 14.00 I W KOŃCU ….OD KUCHNI OFFICE MANAGERA

14.00 – 15.00 Lunch

ZAKOŃCZENIE II DNIA KONFERENCJI

Informacje o prelegentach:

.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1670 - 23% VAT

Cena zawiera:

Cena zawiera: uczestnictwo w jednodniowym szkoleniu dla jednej osoby materiały szkoleniowe, certyfikat obiad, poczęstunek podczas przerw

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

zgłoszenie do 22.04.2019 - 1 670 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 23.04.2019 - 1 970 PLN + 23% VAT

Szkolenie, kurs: IV Forum Office Managera