O szkoleniu
Cel szkolenia:
poznanie czynników i metod związanych z zwiększaniem zaangażowania pracowników,
podniesienie umiejętności menedżerskich w zakresie bycia wysoce angażującym menedżerem,
przygotowanie indywidualnego planu rozwojowego dotyczącego budowania zaangażowania w zespole.
Korzyści ze szkolenia: poznanie i przećwiczenie narzędzi do budowania zaangażowania w zespole.
Uczestnicy nabędą wiedzę o:
- czynnikach, które wpływają na zaangażowanie pracowników,
- metodologii Motivation Factor,
- sposobach skutecznego pobudzania pracowników do działania,
- zarządzaniu różnorodnością w zespole,
- standardach komunikacji wpływających na efektywność zespołu,
- sposobach projektowania i prowadzenia rozmów rozwojowych.
Uczestnicy nabędą umiejętności w zakresie zarządzania zespołem ukierunkowanego na budowanie zaangażowania.
Szkolenie skierowane jest do menedżerów, kierowników, liderów zespołów i superwizorów, a także pracowników planujących działania rozwoje w organizacjach.
Program szkolenia
Dzień I
Wprowadzenie do tematyki budowania zaangażowania pracowników:
- Zaangażowanie jako wyzwanie.
- Oczekiwania nowych pokoleń pracowników i zmieniająca się rola menedżera.
Motywacyjna rola menedżera:
- Co motywuje, a co demotywuje pracowników?
- Metodologia Motivation Factor.
- Wyzwania związane z motywacją zespołu w trybie pracy zdalnej.
Komunikacja menedżerska (online i offline) wspierająca zaangażowanie:
- Role komunikacyjne menedżera (model MIKE).
- Spotkania są ważne! – perspektywa menedżera i zespołu.
- Komunikacja z zespołem on – line – na co zwrócić szczególną uwagę.
Dzień II
Różnorodność jako wyzwanie w angażowaniu zespołu:
- Wymiary różnorodności i podejście do różnorodności.
- Paradoks różnorodności czyli o szansach i zagrożeniach związanych z uwalnianiem potencjału w zespole.
- Zarządzanie różnorodnością w pracy zdalnej – dobre praktyki.
Uwalnianie potencjału pracowników poprzez rozmowy rozwojowe:
- Dlaczego krytyka nie działa – neurobiologiczne uwarunkowania oceniania (i angażowania).
- Informacja zwrotna inaczej, czyli zmień krytykę na pytanie.
- Rozmowa rozwojowa online – jak się do niej przygotować.
Menedżer jako przewodnik w podróży pracownika w organizacji:
- Employee Experience i rola menedżera w kształtowaniu doświadczeń pracowników.
- Jak kształtować pozytywne doświadczenia, również w kontekście kryzysu pandemicznego i pracy zdalnej? Konsultacja indywidualnych kroków rozwojowych.
Czas trwania
Prelegenci

Ekspert w dziedzinie strategicznego HR, w tym komunikacji wewnętrznej i employer branding. Konsultant, certyfikowany trener, audytor. Posiada wieloletnie doświadczeniem w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi. Realizuje projekty doradcze dla firm z różnych branż oraz instytucji publicznych (m.in. badanie środowiska pracy, kształtowanie wizerunku pracodawcy, doskonalenie komunikacji wewnętrznej). Projektuje i realizuje programy rozwojowe (zarządy, menedżerowie liniowi, zespoły eksperckie), bada opinie pracowników i doradza w zakresie doskonalenia organizacji. Koncentruje się na kluczowych wyzwaniach, buduje na pozytywach. Jako niezależny konsultant i trener pracuje od 2006 roku.
Z jej ekspertyzy korzystali członkowie zarządów, menedżerowie i pracownicy wielu organizacji, a wśród nich: Metro Group (Makro), Tesco Polska Sp. z o.o., TNT, Allianz, QXL Poland Sp. z o.o. (Allegro), Raiffeisen Bank Polska S.A., ING Bank Śląski, PKO BP, Volkswagen Bank Polska S.A., TP S.A., P4 Sp. z o.o. (Play), Polkomtel S.A., JTI Polska Sp. z o.o., Sanofi-Aventis Sp. z o.o., Volkswagen Poznań, Scott Wilson, Passus Sp. z o.o., UDT, PERN „Przyjaźń” S.A., Instanta Sp. z o.o., Urząd Marszałkowski w Łodzi, Górnośląskie Centrum Kultury, Valeo Electric and Electronic Systems Sp. z o.o., EXATEL S.A., Spółdzielcza Mleczarnia „Spomlek”, COM4IT Sp. z o.o., PZOL Sp z o.o., Imago Public Relations, Alfa Laval Kraków Sp. z o.o., Tramwaje Warszawskie, UM Wodzisławia Śląskiego, Computaris Polska Sp. z o.o., IT Card i in. Swoją wiedzą praktyczną dzieli się także ze studentami studiów podyplomowych (m.in. Szkoła Główna Handlowa, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wyższa Szkoła Bankowa w Chorzowie, Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie). Prowadzi także szkolenia i wykłady z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi (komunikacja wewnętrzna, zarządzanie talentami, zarzadzanie wiedzą, strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi, metody zarządzania, kształtowanie wizerunku pracodawcy, komunikacja menedżerska i inne obszary tematyczne).
Współpracuje między innymi z Uniwersytetem Warszawskim, Szkołą Główną Handlową, Institute for International Research, Universum Polska, Employer Branding Institute. Pośród uczestników prowadzonych przez nią szkoleń byli specjaliści i menedżerowie wielu firm i organizacji, m.in. TP S.A., JTI Polska Sp. z o.o., Polkomtel S.A. (Plus GSM), Sanofi-Aventis Sp. z o.o., QXL Poland Sp. z o.o. (Allegro), Volkswagen Bank Polska S.A., Volkswagen Poznań Sp. z o.o., P4 Sp. z o.o. (Play), Górnośląskie Centrum Kultury, Urząd Marszałkowski w Łodzi, ING Bank Śląski.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór)
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
