Szkolenie

Jak budować zaangażowanie pracowników w czasie pandemii i nie tylko

O szkoleniu

Na szkoleniu dowiesz się i przećwiczysz: czym jest budowanie zaangażowania, jaka jest rola menedżera w motywacji pracowników, jak komunikować się z zespołem, aby zwiększać zaangażowanie, jak przeprowadzać rozmowy rozwojowe, jak korzystać z różnorodności pracowników, jak kształtować doświadczenia pracowników.

Cel szkolenia:
poznanie czynników i metod związanych z zwiększaniem zaangażowania pracowników,
podniesienie umiejętności menedżerskich w zakresie bycia wysoce angażującym menedżerem,
przygotowanie indywidualnego planu rozwojowego dotyczącego budowania zaangażowania w zespole.
Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści ze szkolenia: poznanie i przećwiczenie narzędzi do budowania zaangażowania w zespole. 

Uczestnicy nabędą wiedzę o:

  • czynnikach, które wpływają na zaangażowanie pracowników,
  • metodologii Motivation Factor,
  • sposobach skutecznego pobudzania pracowników do działania,
  • zarządzaniu różnorodnością w zespole,
  • standardach komunikacji wpływających na efektywność zespołu, 
  • sposobach projektowania i prowadzenia rozmów rozwojowych.

Uczestnicy nabędą umiejętności w zakresie zarządzania zespołem ukierunkowanego na budowanie zaangażowania.

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane jest do menedżerów, kierowników, liderów zespołów i superwizorów, a także pracowników planujących działania rozwoje w organizacjach.

Program szkolenia

Dzień I

Wprowadzenie do tematyki budowania zaangażowania pracowników:

  • Zaangażowanie jako wyzwanie.
  • Oczekiwania nowych pokoleń pracowników i zmieniająca się rola menedżera.

Motywacyjna rola menedżera:

  • Co motywuje, a co demotywuje pracowników?
  • Metodologia Motivation Factor.
  • Wyzwania związane z motywacją zespołu w trybie pracy zdalnej.

Komunikacja menedżerska (online i offline) wspierająca zaangażowanie:

  • Role komunikacyjne menedżera (model MIKE).
  • Spotkania są ważne! – perspektywa menedżera i zespołu.
  • Komunikacja z zespołem on – line – na co zwrócić szczególną uwagę.

Dzień II

Różnorodność jako wyzwanie w angażowaniu zespołu:

  • Wymiary różnorodności i podejście do różnorodności.
  • Paradoks różnorodności czyli o szansach i zagrożeniach związanych z uwalnianiem potencjału w zespole.
  • Zarządzanie różnorodnością w pracy zdalnej – dobre praktyki.

Uwalnianie potencjału pracowników poprzez rozmowy rozwojowe:

  • Dlaczego krytyka nie działa – neurobiologiczne uwarunkowania oceniania (i angażowania). 
  • Informacja zwrotna inaczej, czyli zmień krytykę na pytanie.
  • Rozmowa rozwojowa online – jak się do niej przygotować.

Menedżer jako przewodnik w podróży pracownika w organizacji:

  • Employee Experience i rola menedżera w kształtowaniu doświadczeń pracowników.
  • Jak kształtować pozytywne doświadczenia, również w kontekście kryzysu pandemicznego i pracy zdalnej? Konsultacja indywidualnych kroków rozwojowych. 

Czas trwania

9.00 - 16.00

Prelegenci

Cytat

Ekspert w dziedzinie strategicznego HR, w tym komunikacji wewnętrznej i employer branding. Konsultant, certyfikowany trener, audytor. Posiada wieloletnie doświadczeniem w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi. Realizuje projekty doradcze dla firm z różnych branż oraz instytucji publicznych (m.in. badanie środowiska pracy, kształtowanie wizerunku pracodawcy, doskonalenie komunikacji wewnętrznej).  Projektuje i realizuje programy rozwojowe (zarządy, menedżerowie liniowi, zespoły eksperckie), bada opinie pracowników i doradza w zakresie doskonalenia organizacji. Koncentruje się na kluczowych wyzwaniach, buduje na pozytywach. Jako niezależny konsultant i trener pracuje od 2006 roku.
Z jej ekspertyzy korzystali członkowie zarządów, menedżerowie i pracownicy wielu organizacji, a wśród nich: Metro Group (Makro), Tesco Polska Sp. z o.o., TNT, Allianz, QXL Poland Sp. z o.o. (Allegro), Raiffeisen Bank Polska S.A., ING Bank Śląski, PKO BP, Volkswagen Bank Polska S.A., TP S.A., P4 Sp. z o.o. (Play), Polkomtel S.A., JTI Polska Sp. z o.o., Sanofi-Aventis Sp. z o.o., Volkswagen Poznań, Scott Wilson, Passus Sp. z o.o., UDT, PERN „Przyjaźń” S.A., Instanta Sp. z o.o., Urząd Marszałkowski w Łodzi, Górnośląskie Centrum Kultury, Valeo Electric and Electronic Systems Sp. z o.o., EXATEL S.A., Spółdzielcza Mleczarnia „Spomlek”, COM4IT Sp. z o.o., PZOL Sp z o.o., Imago Public Relations, Alfa Laval Kraków Sp. z o.o., Tramwaje Warszawskie, UM Wodzisławia Śląskiego, Computaris Polska Sp. z o.o., IT Card i in. Swoją wiedzą praktyczną dzieli się także ze studentami studiów podyplomowych (m.in. Szkoła Główna Handlowa, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wyższa Szkoła Bankowa w Chorzowie, Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie). Prowadzi także szkolenia i wykłady z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi (komunikacja wewnętrzna, zarządzanie talentami, zarzadzanie wiedzą, strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi, metody zarządzania, kształtowanie wizerunku pracodawcy, komunikacja menedżerska i inne obszary tematyczne).

Współpracuje między innymi z Uniwersytetem Warszawskim, Szkołą Główną Handlową, Institute for International Research, Universum Polska, Employer Branding Institute. Pośród uczestników prowadzonych przez nią szkoleń byli specjaliści i menedżerowie wielu firm i organizacji, m.in. TP S.A., JTI Polska Sp. z o.o., Polkomtel S.A. (Plus GSM), Sanofi-Aventis Sp. z o.o., QXL Poland Sp. z o.o. (Allegro), Volkswagen Bank Polska S.A., Volkswagen Poznań Sp. z o.o., P4 Sp. z o.o. (Play), Górnośląskie Centrum Kultury, Urząd Marszałkowski w Łodzi, ING Bank Śląski.

Gdzie i kiedy

Online 7 - 8 października 2021

Gdzie i kiedy

Online 1 - 2 marca 2021

Zapisz się

Cena standardowa
za osobę
1390 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

J.G. Training
02-548 Warszawa
Olesińska 21
woj. mazowieckie
Misja Misją J.G.Training jest pomoc pracownikom firm i instytucji w zdobywaniu wiedzy, informacji i umiejętności, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania podmiotów gospodarczych. Obszary, z których szkolimy Tematyka naszych szkoleń dot...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Wymagany jest komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

J.G. Training
02-548 Warszawa Olesińska 21
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!