Szkolenie

Jak być perswazyjnym i relacyjnym w sprzedaży

O szkoleniu

Celem tych praktycznych warsztatów jest przede wszystkim wzmocnienie i rozwój kompetencji zawodowych u pracowników działu sprzedaży: sprzedawców, negocjatorów oraz KAMów.

Ostatnie kilka miesięcy znacznie wpłynęły na rodzaj kontaktu sprzedawca – klient! Wielu zaradnych i przewidujących osób szuka sposobów i rozwiązań adekwatnych do obserwowanych trudności. Sztuka perswazyjnej komunikacji w procesie sprzedaży i negocjacji jest niezbędną umiejętnością każdego, kto ma do czynienia z klientem – to wiemy, jednak jak to robić kiedy kontakty osobiste są znacznie utrudnione?

Uczestnicy zostaną wyposażeni w szereg narzędzi sprzedażowych, dzięki którym, w dzisiejszych warunkach biznesowych, sprawnie będą potrafili:
przygotować sensowną i trudną do obalenia argumentację, w różnych kanałach komunikacji,
dostosowywać swoją wypowiedź lub strategię do typu osobowości rozmówcy,
błyskotliwie formułować riposty, zarówno osobiście jak i telefonicznie,
uniknąć niekorzystnego dla siebie oddziaływania perswazyjnego w kanale mailowym,
posiadać zdolność sterowania emocjami klientów, w każdym kanale komunikacyjnym,
identyfikować przyjęty przez rozmówcę model negocjacyjny oraz niwelować jego główne atuty,
sprawnie i niepostrzeżenie stosować techniki wpływu społecznego.
Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści dla uczestników:

Podczas szkolenia uczestnik pozna techniki prowadzenia skutecznej rozmowy handlowej ( w kontakcie: bezpośrednim, telefonicznym, mailowy i on-line) z klientem w oparciu o zasady wywierania wpływu i skutecznej finalizacji sprzedaży.

Kluczową korzyścią dla uczestników będzie przede wszystkim wyraźny wzrost ich skuteczności zawodowej, osiągnięty między innymi dzięki:

  • Zdecydowanemu zwiększeniu osobistej skuteczności w interakcji z innymi ludźmi
  • Wzmocnieniu umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach negocjacyjnych
  • Zwiększeniu poziomu profesjonalizmu w obszarze budowania długotrwałych pozytywnych relacji z otoczeniem
  • Nowym umiejętnościom świadomego stosowania strategicznych i intelektualnych technik wpływu społecznego
  • Sprawnemu korzystaniu z dostępnych kanałów komunikacyjnych
  • Stosowaniu strategii i taktyk negocjacyjnych w celu osiągania efektu WIN – WIN.
Kto powinien wziąć udział?

Adresaci szkolenia:

  • sprzedawcy, którzy dopiero zaczynają swoją karierę zawodową
  • doświadczeni sprzedawcy, którzy już dokładnie wiedzą czego chcą więcej i do jakich sytuacji mogliby być lepiej się przygotowanie
  • sprzedawcy w kanałach detalicznych i hurtowych,
  • sprzedawcy B2B oraz dla klienta indywidualnego

Program szkolenia

Moduł I - Diagnoza miejsca, w którym jesteś:

  • Analiza osobistych doświadczeń – wnioski
  • Co wyróżnia wybitnych handlowców od e-sklepów?
  • Refleksja – czy mentalności zwycięzcy wciąż jest konieczna?

Moduł II - Język perswazji w sprzedaży:

  • Jak używać perswazji kiedy wszyscy wiedzą to samo?
  • Zasady doboru argumentów w zależności od typu rozmówcy.
  • Oddziaływanie na emocje odbiorcy – czy tak warto?

Moduł III - Mechanizmy wywieranie wpływu:

  • Psychologiczne techniki prowadzenia trudnej rozmowy perswazyjnej.
  • Techniki podejmowania racjonalnego ryzyka – Twoje przypadki!
  • Budowanie pozytywnego klimatu emocjonalnego
  • O czym wiedzieli już Persowie co i teraz jest aktualne?

Moduł IV - Kompetencje negocjacyjne:

  • Bariery komunikacyjne – czego warto unikać?
  • Metaprogramy kluczem do każdej rozmowy handlowej
  • Handlowanie ustępstwami i ryb warunkowy.

Moduł V - Taktyki negocjacyjne:

  • Konstrukcja twardych i miękkich warunków handlowych.
  • Twarde taktyki otwarcia (Przeszkadzania i przerywania, Niedopuszczanie do głosu, Aroganckiego Partnera, Wzbudzania poczucia winy, Drzwiami w twarz, czyli wysoka piłka, Szokująca oferta, Groźby, Blefu czy Wyciskania).
  • Miękkie taktyki otwarcia (Wysmażania pączusia, Kozła ofiarnego, Dziel i zdobywaj, Łagodnego dotyku czy Stopy w ustach).
  • Taktyki wstępnej fazy wymiany stanowisk (Wolność wyboru, Udawanie bezinteresowności, Idziemy za tłumem, czyli społecznego dowodu słuszności albo Magiczne „ZANIM”)
  • Taktyki wychodzenia z impasu (Przedłużanie pozytywnych strzałek, Odłożenia na później, Przepuszczania zdechłych krów, Przeciwnego przykładu, Wypuszczania pary i Wyjścia na balkon).
  • Taktyki sprzedawania ustępstw (Zdartej płyty, Pustego portfela, Zdechłej Ryby, Stopy w drzwiach, Niskiej piłki, Pozornego kompromisu, Pozornych ustępstw i Nie odmawiam dwa razy).
  • Taktyki zakończenia (Wielki Deal, Imadło i Dokręcanie śruby, Gruszki na wierzbie czyli Nagroda w raju, Dzielenie różnicy na pół, Sztywny nieobecny, Na Rumuna, Zmęczenie materiału, Brak mi kompetencji i Wycofanie się z oferty).
  • Wojna pozorów.
  • Reguła wzajemności.
  • Reguła konsekwencji.
  • Złudzenia (Efekt Kontrastu, Efekt Aleksa Iwanowicza, Efekt Niedostępności, Efekt Bumerangu, Efekt Otella, Efekt Tonącego Statku).
  • Fałszywe zwierciadło.

Moduł VI - Kontrola emocji i stresu:

  • Czynniki pozwalające dystansować się od negatywnych emocji.
  • Techniki rozmowy ze zdenerwowaną lub agresywną osobą.
  • Metody zapobiegania i radzenia sobie ze stresem i negatywnymi emocjami.

Podsumowanie szkolenia.

Czas trwania

pierwszy dzień: 10:00 – 17:00
drugi dzień: 9:00 – 16:00

Prelegenci

Cytat

trener Effect Group

Gdzie i kiedy

Poznań 4 - 5 listopada 2021
brak danych

Poznań

woj. wielkopolskie

Gdzie i kiedy

Warszawa 7 - 8 grudnia 2021
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 23 - 24 sierpnia 2021
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Wrocław 1 - 2 lipca 2021
brak danych

Wrocław

woj. dolnośląskie

Zapisz się

Szkolenie stacjonarne
cena promocyjna przy zgłoszeniu przez Eventis.pl
1057,30 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • cena ze zniżką 3% od ceny regularnej przy zgłoszeniu przez Eventis.pl
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa
Erazma Ciołka 16
woj. mazowieckie
Effect Group Sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza która działa na rynku szkoleń od II połowy 2006 roku i specjalizuje się w zwiększaniu efektywności na wszystkich poziomach organizacji, poprzez udostępnianie sprawdzonej wiedzy i doświadczenia zaw...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa Erazma Ciołka 16
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!