Jak instytucje finansowe i firmy mogą skutecznie budować wizerunek i zdobywać klientów w mediach społecznościowych
O szkoleniu
Cele szkolenia:
- Zrozumienie użytkownikó mediów społecznościowych
- Budowanie wizerunku i zdobywanie klientów w mediach społecznościowych
- Tworzenie angażujących treści
Twoja firma ma za mało fanów na Facebooku? Twoje zdjęcia słabo się klikają na Instagramie i zastanawiasz się czy to na pewno dobre miejsce na promocję produktów finansowych? Twój budżet trzeszczy w szwach, a rezultatów nie widać? To szkolenia jest dla Ciebie.
Program szkolenia
9:00 ZROZUMIEĆ UŻYTKOWNIKÓW MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH. BEZ TEGO ANI RUSZ:
- Psychologia konsumentów: kto, jak i kiedy korzysta z mediów społecznościowych.
- Analiza porównawcza: zalety, wady i ograniczenia mediów społecznościowych (Facebook, Twitter, Youtube, Linkedin, Instagram, Pinterest… ) dla firm i instytucji finansowych.
- 10 faktów, które mogą zmienić Twój sposób myślenia o marketingu w mediach społecznościowych.
- Instagram jest bardziej interaktywny i skuteczny niż myślisz.
- Najczęściej popełniane błędy.
10:00 Ćwiczenia
11:00 JAK ZBUDOWAĆ WIZERUNEK I ZDOBYĆ KLIENTÓW W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH:
- Sekrety i recepty mistrzów social media marketingu: 5 najlepszych taktyk marketingowych w mediach społecznościowych dla usług finansowych.
- 3 klucze do sukcesu: odpowiedni zestaw umiejętności, odpowiedni sposób myślenia i odpowiedni zestaw narzędzi marketingowych.
- Bądź gotowy na kryzys.
12:00 Ćwiczenia
13:00 Przerwa, poczestunek
14:00 JAK TWORZYĆ ANGAŻUJĄCE TREŚCI, KTÓRE TRAFIĄ W KRĘGI ZAINTERESOWAŃ TWOICH KLIENTÓW W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH:
- Dlaczego najlepsi specjaliści social media i copywriterzy nie próbują niczego sprzedawać w mediach społecznościowych?
- Sekrety i recepty mistrzów: 2 techniki, które stosują najlepsi copywriterzy na świecie.
- 31 pomysłów na tematy wpisów, dzień po dniu, przez cały miesiąc.
- Jak pisać, by być czytanym w mediach społecznościowych.
15:00 Ćwiczenia
16:00 Zakończenie szkolenia.
- 3 narzędzia, które uproszą i przyśpieszą obsługę mediów społecznościowych
- 10 zaskakujących pomysłów na komunikację low cost. Co można, a czego nie można zrobić własnymi siłami?
- Czy popełniasz te błędy?
Prelegenci


Krzysztof Urbanowicz
Specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej. Jest konsultantem, prelegentem i trenerem od ponad 15 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii (+1000 firm, grup mediowych i gazet).
Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog (klienci m.i in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola…).
Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), rozpoczynał swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”).
Po powrocie do Polski, w latach 90., był korespondentem mediów francuskich, w tym „Le Parisien" i Radio France Internationale, później dyrektorem polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa, Europejskie Studium Dziennikarstwa w Warszawie, prowadzonej przez L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille. Jego blog Media Cafe Polska został uznany przez międzynarodową agencję Edelman jako trzeci najbardziej wpływowy blog w Polsce w 2007 r.
Weź udział
- udział, materiały konferencyjne, lunch, przekąski i napoje w przerwach.
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- udział, materiały konferencyjne, lunch, przekąski i napoje w przerwach.
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
