Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/jak-instytucje-finansowe-i-firmy-moga-skutecznie-budowac-wizerunek-i-zdobywac-klientow-w-mediach-spolecznosciowych-74617-id72

Informacje o szkoleniu

Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Trzy godziny praktycznej wiedzy w pigułce i trzy godziny ćwiczeń, które pozwolą Ci zastosować w praktyce sprawdzone sekrety i recepty mistrzów marketingu i copywritingu.

Cele szkolenia: 

- Zrozumienie użytkownikó mediów społecznościowych

 

- Budowanie wizerunku i zdobywanie klientów w mediach społecznościowych

- Tworzenie angażujących treści

Szkolenie skierowane jest do:

Twoja firma ma za mało fanów na Facebooku? Twoje zdjęcia słabo się klikają na Instagramie i zastanawiasz się czy to na pewno dobre miejsce na promocję produktów finansowych? Twój budżet trzeszczy w szwach, a rezultatów nie widać? To szkolenia jest dla Ciebie.

Program szkolenia:

9:00 ZROZUMIEĆ UŻYTKOWNIKÓW MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH. BEZ TEGO ANI RUSZ:

  1. Psychologia konsumentów: kto, jak i kiedy korzysta z mediów społecznościowych.
  2. Analiza porównawcza: zalety, wady i ograniczenia mediów społecznościowych (Facebook, Twitter, Youtube, Linkedin, Instagram, Pinterest… ) dla firm i instytucji finansowych.
  3. 10 faktów, które mogą zmienić Twój sposób myślenia o marketingu w mediach społecznościowych.
  4. Instagram jest bardziej interaktywny i skuteczny niż myślisz.
  5. Najczęściej popełniane błędy.

10:00 Ćwiczenia

11:00 JAK ZBUDOWAĆ WIZERUNEK I ZDOBYĆ KLIENTÓW W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH:

  1. Sekrety i recepty mistrzów social media marketingu: 5 najlepszych taktyk marketingowych w mediach społecznościowych dla usług finansowych.
  2. 3 klucze do sukcesu: odpowiedni zestaw umiejętności, odpowiedni sposób myślenia i odpowiedni zestaw narzędzi marketingowych.
  3. Bądź gotowy na kryzys.

12:00 Ćwiczenia

13:00 Przerwa, poczestunek

14:00 JAK TWORZYĆ ANGAŻUJĄCE TREŚCI, KTÓRE TRAFIĄ W KRĘGI ZAINTERESOWAŃ TWOICH KLIENTÓW W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH:

  1. Dlaczego najlepsi specjaliści social media i copywriterzy nie próbują niczego sprzedawać w mediach społecznościowych?
  2. Sekrety i recepty mistrzów: 2 techniki, które stosują najlepsi copywriterzy na świecie.
  3. 31 pomysłów na tematy wpisów, dzień po dniu, przez cały miesiąc.
  4. Jak pisać, by być czytanym w mediach społecznościowych.

15:00 Ćwiczenia

16:00 Zakończenie szkolenia.

  • 3 narzędzia, które uproszą i przyśpieszą obsługę mediów społecznościowych
  • 10 zaskakujących pomysłów na komunikację low cost. Co można, a czego nie można zrobić własnymi siłami?
  • Czy popełniasz te błędy?

Informacje o prelegentach:

Krzysztof Urbanowicz

Specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej. Jest konsultantem, prelegentem i trenerem od ponad 15 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii (+1000 firm, grup mediowych i gazet).
Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog (klienci m.i in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola…).
Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), rozpoczynał swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”).
Po powrocie do Polski, w latach 90., był korespondentem mediów francuskich, w tym „Le Parisien" i Radio France Internationale, później dyrektorem polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa, Europejskie Studium Dziennikarstwa w Warszawie, prowadzonej przez L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille. Jego blog Media Cafe Polska został uznany przez międzynarodową agencję Edelman jako trzeci najbardziej wpływowy blog w Polsce w 2007 r.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 890 zł + 23% VAT za osobę przy zgłoszeniach przesłanych do dnia 9 października
  • 990 zł + 23% VAT za osobę przy zgłoszeniach przesłanych od dnia 10 października

Cena zawiera:

udział, materiały konferencyjne, lunch, przekąski i napoje w przerwach.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.


Wydarzenie: Jak instytucje finansowe i firmy mogą skutecznie budować wizerunek i zdobywać klientów w mediach społecznościowych