Szkolenie

Jak instytucje finansowe i firmy mogą skutecznie budować wizerunek i zdobywać klientów w mediach społecznościowych

O szkoleniu

Trzy godziny praktycznej wiedzy w pigułce i trzy godziny ćwiczeń, które pozwolą Ci zastosować w praktyce sprawdzone sekrety i recepty mistrzów marketingu i copywritingu.

Cele szkolenia: 

- Zrozumienie użytkownikó mediów społecznościowych

 

- Budowanie wizerunku i zdobywanie klientów w mediach społecznościowych

- Tworzenie angażujących treści
Kto powinien wziąć udział?

Twoja firma ma za mało fanów na Facebooku? Twoje zdjęcia słabo się klikają na Instagramie i zastanawiasz się czy to na pewno dobre miejsce na promocję produktów finansowych? Twój budżet trzeszczy w szwach, a rezultatów nie widać? To szkolenia jest dla Ciebie.

Program szkolenia

9:00 ZROZUMIEĆ UŻYTKOWNIKÓW MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH. BEZ TEGO ANI RUSZ:

  1. Psychologia konsumentów: kto, jak i kiedy korzysta z mediów społecznościowych.
  2. Analiza porównawcza: zalety, wady i ograniczenia mediów społecznościowych (Facebook, Twitter, Youtube, Linkedin, Instagram, Pinterest… ) dla firm i instytucji finansowych.
  3. 10 faktów, które mogą zmienić Twój sposób myślenia o marketingu w mediach społecznościowych.
  4. Instagram jest bardziej interaktywny i skuteczny niż myślisz.
  5. Najczęściej popełniane błędy.

10:00 Ćwiczenia

11:00 JAK ZBUDOWAĆ WIZERUNEK I ZDOBYĆ KLIENTÓW W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH:

  1. Sekrety i recepty mistrzów social media marketingu: 5 najlepszych taktyk marketingowych w mediach społecznościowych dla usług finansowych.
  2. 3 klucze do sukcesu: odpowiedni zestaw umiejętności, odpowiedni sposób myślenia i odpowiedni zestaw narzędzi marketingowych.
  3. Bądź gotowy na kryzys.

12:00 Ćwiczenia

13:00 Przerwa, poczestunek

14:00 JAK TWORZYĆ ANGAŻUJĄCE TREŚCI, KTÓRE TRAFIĄ W KRĘGI ZAINTERESOWAŃ TWOICH KLIENTÓW W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH:

  1. Dlaczego najlepsi specjaliści social media i copywriterzy nie próbują niczego sprzedawać w mediach społecznościowych?
  2. Sekrety i recepty mistrzów: 2 techniki, które stosują najlepsi copywriterzy na świecie.
  3. 31 pomysłów na tematy wpisów, dzień po dniu, przez cały miesiąc.
  4. Jak pisać, by być czytanym w mediach społecznościowych.

15:00 Ćwiczenia

16:00 Zakończenie szkolenia.

  • 3 narzędzia, które uproszą i przyśpieszą obsługę mediów społecznościowych
  • 10 zaskakujących pomysłów na komunikację low cost. Co można, a czego nie można zrobić własnymi siłami?
  • Czy popełniasz te błędy?

Czas trwania

09:00 – 16:00

Prelegenci

Cytat

Krzysztof Urbanowicz

Specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej. Jest konsultantem, prelegentem i trenerem od ponad 15 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii (+1000 firm, grup mediowych i gazet).
Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog (klienci m.i in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola…).
Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), rozpoczynał swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”).
Po powrocie do Polski, w latach 90., był korespondentem mediów francuskich, w tym „Le Parisien" i Radio France Internationale, później dyrektorem polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa, Europejskie Studium Dziennikarstwa w Warszawie, prowadzonej przez L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille. Jego blog Media Cafe Polska został uznany przez międzynarodową agencję Edelman jako trzeci najbardziej wpływowy blog w Polsce w 2007 r.

Gdzie i kiedy

Warszawa 21 października 2020
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena 1
zł + 23% VAT za osobę przy zgłoszeniach przesłanych do dnia 9 października
890 PLN
Cena zawiera:
  • udział, materiały konferencyjne, lunch, przekąski i napoje w przerwach.
Zapisz się
Cena 2
zł + 23% VAT za osobę przy zgłoszeniach przesłanych od dnia 10 października
990 PLN
Cena zawiera:
  • udział, materiały konferencyjne, lunch, przekąski i napoje w przerwach.
Zapisz się

Organizator

Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
04-041 Warszawa
Międzyborska 50
woj. mazowieckie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
04-041 Warszawa Międzyborska 50
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!