O szkoleniu
- jak trafnie dobrać szkolenia do grup docelowych?
- jak planować inwestycje szkoleniowe aby efektem tych planów był zwrot z inwestycji oraz zwrot z oczekiwań?
- jak ustalić wskaźniki szkoleniowe, z których rozliczymy trenerów / podwykonawców po zrealizowanych warsztatach?
- jak zarządzać projektami szkoleniowymi przed, po i w trakcie w odniesieniu do poszczególnych poziomów ewaluacji (badanie efektywności szkoleń)?
- w jaki sposób rozmawiać z biznesem/ z osobami decyzyjnymi o istocie działań rozwojowych?
Szkolenie jest odpowiedzią na pytanie, w jaki sposób wesprzeć pracowników w nabywaniu kompetencji oraz co zrobić, aby pracownicy zmieniali swoje postawy i stosowali nabyte podczas szkoleń umiejętności po powrocie do pracy.
Szkolenie rozwija następujące kompetnecje:
- kierowanie projektami rozwojowymi
- poznanie nowoczesnych metod ewaluacji szkoleń
- porównanie wiodących na rynku narzędzi w zakresie ewaluacji
- dobieranie wskaźników do poszczególnych projektów rozwojowych
- egzekwowanie standardów ewaluacji od podwykonawców / firm szkoleniowych
- współpracę z biznesem w zakresie uzasadniania rangi projektów rozwojowych, umiejętność prezentowania rezultatów projektów rozwojowych
Szkolenie specjalistyczne dedykowane jest pracownikom HR, pracownikom działów personalnych, osobom koordynującym projekty rozwojowe w organizacjach oraz HR business partnerom.
Program szkolenia
1. Podejście tradycyjne vs podejście rezultatowe do szkoleń
- Efektywność szkolenia vs efektywne szkolenie Alokacja zasobów wg badań Briknerhoff'a Wskaźniki ROI vs ROE Wyzwania przed HR : jak alokować zasoby w zależności od oczekiwań.
2. Wielka szóstka - przegląd metod ewaluacji działań rozwojowych
- Model Kirkpatricka
- Model Philipsa
- Model Scriven’a
- Model Brinkerhoff’a
- Model SEB/SEA
- Model Effect Factor
3. Przykładowe formularze ewaluacji szkoleń
- Przykładowe mierniki wewnętrzne i zewnętrzne Dobór wskaźników do oczekiwanych rezultatów Co warto egzekwować we współpracy z firmami zewnętrznymi?
4. Ewaluacja szkoleń na różnych poziomach:
- Reakcji
- Wiedzy
- Zachowań
- Rezultatów
Ustalanie celów w formie kaskadowej do w/w poziomów
5. Jak uzasadniać i komunikować Zarządom konieczność i istotę działań rozwojowych? Metodologia tzw. naturalnego tła w chunkingu
- Pętla fonologiczna w procesie asymilowania informacji Chunking - kolekcjonowanie informacji. W jaki sposób osoby decyzyjne w organizacjach postrzegają komunikaty ze strony HR?
- Struktura prezentacji - techniki porządkujące prezentacje oraz przełożenie działań HR na język biznesu; burning platforms.
7. Psycholingwistyka - w jaki sposób prezentować i uzasadniać przed Zarządem rezultaty programów rozwojowych? W jaki sposób porządkować wypowiedź, szyfrować dane HR językiem biznesu?
- Język hipnotyczny i jego zastosowanie w sztuce perswazji Programatory lingwistyczne - pozytywne i negatywne Korzyści vs wyobrażenia - argumentacja perswazyjna Techniki pamięciowe
Czas trwania
Prelegenci
EMILIA WIŚNIEWSKA
Trener, konsultant, coach. 11 lat doświadczenia trenerskiego. Doświadczenie zawodowe pozyskiwała podczas współpracy z ogólnopolskimi mediami. Szlify redakcyjne zdobywała w Telewizji Polskiej w zespole redakcyjnym „Panoramy”. Prowadzi szkolenia dla średniej i niższej kadry menedżerskiej. W Gammie przez wiele lat zajmowała się business developmentem – nowe obszary powstałe pod jej przywództwem są dziś fundamentem powodzenia firmy. Zdobyła bogate doświadczenia, realizując akademie menedżerskie dla najbardziej znanych firm w kraju. Skutecznie zachęca do innowacyjnego i kreatywnego spojrzenia na wyzwania oraz inspiruje do odkrywania indywidualnych obszarów zdolności i poszerzania wiedzy. Współpracowała m.in. z takimi firmami jak Pentacomp Systemy Informatyczne, Lotos, Lafarge, Jones Lang LaSalle, Jula, Inter Cars, DCT Gdańsk. Ceniona za indywidualne podejście do Uczestników szkoleń, elastyczność, serdeczność i poczucie humoru oraz za wsparcie oferowane Uczestnikowi w trakcie jak i po szkoleniu.
ANETTA WRÓBLEWSKA
Swoje doświadczenie budowała w branży nieruchomości, telekomunikacyjnej i w mediach. Tworzyła struktury sprzedażowe, odpowiadała za rekrutację i rozwój pracowników. Posiada certyfikację Hogan Assessment System, Mindsonar, Harrison Assessments, ICC, jest certyfikowanym coachem zespołowym. Łączy wiedzę i doświadczenie psychologa, menedżera i osoby odpowiedzialnej za budowanie relacji z klientami (B2B, B2C). W wielu organizacjach zajmowała się doradztwem na poziomie tworzenia struktur i procesów. Wspiera kadrę menedżerską, oferując analizę, ocenę i konstruktywny feedback oraz programy wdrożeniowe i naprawcze. Ma doświadczenia szkoleniowe w pracy zarówno z zarządami, jak i niższą kadrą kierowniczą.
EDYTA ADAMCZYK
Trener biznesu z doświadczeniem rozwoju kompetencyjnego pracowników i menedżerów. Ceniony praktyk procesu rekrutacji, oceny i rozwoju pracowników oraz w procesie współpracy z klientami. Posiada wieloletnią praktykę w biznesie pozwalającą właściwie dostosować działania szkoleniowe do celów organizacji. Zajmuje się koordynowaniem projektów wdrażania metodyki zarządzania projektami Prince2, PMI. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w branży finansowej, m.in. jako dyrektor banku zarządzała zespołami, realizowała cele finansowe i sprzedażowe swojej jednostki, rekrutowała pracowników i dbała o ich rozwój, negocjowała warunki współpracy z klientami. Powodzenie w pracy trenerskiej jest wynikiem łatwości, z jaką przenosi doświadczenia zawodowe na salę szkoleniową. Inspirator turkusowej rewolucji w polskich firmach. Współpracowała m.in. z takimi firmami jak Veolia, Smurfit Kappa Polska, Bank BPH, ELA Container Polska, Marflex - M.J. Maillis Poland, Murapol S.A., Asmet, czy DCT Gdańsk.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, certyfikat
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Zachęcamy do wypełnienia i przesłania formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony szkolenia. Po jego oodebraniu skontaktujemy się z Państwem celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
- Nazwa firmy: Gamma Sp. z o.o. Sp.k.
- Ulica i nr: Mysłowicka 15
- Kod pocztowy: 01-612
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 1132690108