O szkoleniu
Pożądanym efektem dobrej komunikacji menedżerskiej jest motywowanie i angażowanie pracowników w to, co dzieje się w organizacji. Aby skutecznie budować zaangażowanie liderzy muszą włączać pracowników w konstruktywną dyskusję na temat kwestii związanych z pracą.
Należy regularnie zasilać członków zespołu informacjami, które są im potrzebne do zrozumienia, dokąd zmierza organizacja i dlaczego wdrażane są takie, a nie inne działania. Samo informowanie jednak nie wystarczy do budowania zaangażowania. Potrzebny jest dialog na temat tego, co i dlaczego robimy oraz jaki ma być udział poszczególnych osób w realizacji organizacyjnych zamierzeń.
Budowanie zaangażowania jest dziś wyzwaniem dla wszystkich organizacji i menedżerów. Statystyki globalne oraz lokalne pokazują, że tylko nieliczne grupy pracowników wykazują się trwałym zaangażowaniem.
Jak zatem komunikować, aby angażować pracowników?
Jak robić to zarówno w wymiarze grupowym, jak i indywidualnym?
Jakie czynniki menedżer/menedżerka musi uwzględnić, aby skutecznie angażować członków swojego zespołu?
Odpowiedzi na te i inne pytania oraz inspiracje do rozwoju własnego stylu zarządzania ludźmi w kierunku bardziej angażującego znajdziesz w oferowanym przez nas szkoleniu.
Cel szkolenia:
- poznanie metod zwiększania zaangażowania pracowników,
- poznanie sposobów motywowania pracowników,
- nabycie umiejętności wykorzystania potencjału wynikającego z różnorodności zespołu.
Korzyści ze szkolenia:
- podniesienie kompetencji w zakresie bycia angażującym menedżerem,
- zbudowanie wizerunku profesjonalnego i efektywnego lidera,
- INDYWIDUALNY PLAN ROZWOJOWY dotyczący budowania zaangażowania w zespole
- BONUS
W ramach szkolenia mają Państwo możliwość skorzystania z indywidualnej 1,5 godzinnej konsultacji z trenerem po szkoleniu w dogodnym, ustalonym terminie (do 30 dni po zakończonym szkoleniu). Konsultacja daje możliwość szczegółowego omówienia indywidualnych przypadków, trudności i wyzwań w zakresie motywowania pracowników i budowania zaangażowania w zespole. Jest to czas, w którym trener poświęca całą uwagę jednemu uczestnikowi. Trener przyjmuje rolę mentora, który – korzystając ze swojego doświadczenia – pomaga zaplanować wdrożenie wiedzy i umiejętności uzyskanych na szkoleniu do wykonywania zadań związanych z codzienną pracą.
Uczestnicy nabędą wiedzę o:
- czynnikach, które wpływają na zaangażowanie pracowników,
- metodologii Motivation Factor i sposobach skutecznego pobudzania pracowników do działania,
- standardach komunikacji wpływających na efektywność zespołu i poszczególnych jego członków,
- projektowaniu i prowadzeniu rozmów rozwojowych.
Uczestnicy nabędą umiejętności:
- budowania motywacji i zaangażowania w zespole,
- skutecznej komunikacji z zespołem,
- prowadzenia efektywnych spotkań i rozmów z indywidualnymi pracownikami.
Adresaci szkolenia:
- menedżerowie, kierownicy, liderzy zespołów i superwizorzy,
- pracownicy planujący działania rozwoje w organizacjach.
Program szkolenia
Dzień I
Autorefleksja indywidualna „na dobry początek” (z zastosowaniem obrazu – AHA, Fotografie, które inspirują™). Zdefiniowanie priorytetów rozwojowych przez uczestników
Wprowadzenie do tematyki budowania zaangażowania pracowników
- Zaangażowanie jako wyzwanie (na podstawie badań Instytutu Gallupa)
- Oczekiwania nowych pokoleń pracowników i zmieniająca się rola menedżera
Komunikacja menedżerska (online i offline) wspierająca zaangażowanie
- Role komunikacyjne menedżera (model MIKE)
- Spotkania są ważne! – perspektywa menedżera i zespołu
- Zwiększanie efektywności komunikacji online z zespołem
Dzień II
Motywacyjna rola menedżera
- Co motywuje, a co demotywuje pracowników
- Metodologia Motivation Factor – czyli elementy, jakie trzeba uwzględnić, aby skutecznie motywować
- Wyzwania związane z motywacją zespołu w trybie pracy zdalnej
Motywowanie pracowników poprzez rozmowy rozwojowe
- Dlaczego krytyka nie działa – neurobiologiczne uwarunkowania oceniania (i angażowania)
- Informacja zwrotna inaczej, czyli zmień krytykę na pytanie
- Rozmowa rozwojowa online – jak się do niej przygotować
Autorefleksja indywidualna „na wyjściu” (z zastosowaniem kart coachingowych Points of You™) – planowanie i konsultacja kroków indywidualnych rozwojowych (przełożenie treści szkolenia na działania do wdrożenia w pracy)
Odpowiedzi na pytania zgłaszane przez uczestników, podsumowanie szkolenia
Czas trwania
Prelegenci
Konsultant, certyfikowany trener, audytor. Ekspert z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie zarządzania ludźmi. Jako niezależny konsultant i trener pracuje od 2006 roku. Zajmuje się rozwojem indywidualnym i grupowym oraz badaniem opinii pracowników i doradztwem w zakresie doskonalenia organizacji. Pracuje z najwyższą kadrą zarządzającą oraz menedżerami różnych szczebli i zespołami eksperckimi - zarówno w wymiarze grupowym, jak i indywidualnym.
Koncentruje się na kluczowych wyzwaniach i buduje na pozytywach. Rozwija miękkie kompetencje, a w szczególności umiejętności komunikacyjne. Jest inspiratorką autorefleksji i orędowniczką dialogu. Uczy menedżerów, jak skutecznie budować zaangażowanie i przełamywać opory pracowników wobec zmian.
Jest absolwentką Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego i Podyplomowego Studium Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim oraz stypendystką Copenhagen Business School (studia z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i konsultacji). Ukończyła studia trzeciego stopnia (doktoranckie) na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach, w Katedrze Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Certyfikowany Action Learning coach. Posiada także certyfikację w zakresie pracy metodą Points of You™.
Z jej ekspertyzy korzystali członkowie zarządów, menedżerowie i pracownicy wielu organizacji, a wśród nich: GlaxoSmithKline, Tchibo, Bergerat Monnoyeur (Catepillar), Polkomtel S.A. (Plus), Idea Bank, Spółdzielcza Mleczarnia „Spomlek”, EXATEL S.A., IBM, Metro Group (Makro), Tesco Polska Sp. z o.o., TNT, Allianz, QXL Poland Sp. z o.o. (Allegro), Raiffeisen Bank Polska S.A., ING Bank Śląski, PKO BP, Volkswagen Bank Polska S.A., Eaton Automotive Sp. z o.o., Valeo Electric and Electronic Systems Sp. z o.o., Enersys Sp. z o.o., TP S.A., P4 Sp. z o.o. (Play), JTI Polska Sp. z o.o., Sanofi-Aventis Sp. z o.o., Volkswagen Poznań, Scott Wilson, Passus Sp. z o.o., Urząd Marszałkowski w Łodzi, UM Wodzisławia Śląskiego i in.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- 5% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 4 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 5 osób Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Przesłanie wypełnionego formularza jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
- Płatność powinna być przekazana w formie przedpłaty na konto J.G.Training: BRE BANK S.A. - mBank 38 1140 2004 0000 3002 3360 7883.
- Brak dokonania płatności przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
- Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia, wyłącznie w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku przedpłaty zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
- Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
- Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.
Masz pytania? Napisz do nas
