Szkolenie

JAK ODNIEŚĆ SUKCES W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH?

O szkoleniu

W trakcie szkolenia uczestnicy dowiedzą się:

Jakie jest znaczenie mediów społecznościowych w działaniach marketingowych i PR?

Jak praktycznie wykorzystywać social media?

Jak zarządzać reputacją i opiniami o marce w mediach społecznościowych?

Jak mierzyć skuteczność działań w social mediach?
Kto powinien wziąć udział?
Osoby odpowiedzialne za prowadzenie komunikacji w firmach i instytucjach państwowych.

Pracownicy działów komunikacji i PR.

Eksperci i "opinion" liderzy, którzy komunikują w social mediach i Internecie.

Program szkolenia

1. Znaczenie mediów społecznościowych w działaniach marketingowych.

Pejzaż mediów internetowych. Główne trendy, pojęcia i perspektywy rozwoju.

Media Paid, Owned, Earned.

Kto, jak i dlaczego korzysta z mediów społecznościowych?

Dlaczego społeczności są ważne dla wizerunku marki, relacji z klientami i wspomaganiu sprzedaży?

Wyzwania i zagrożenia związane z działaniami w mediach społecznościowych na przykładach z Polski i świata.

2. Praktyczne wykorzystanie mediów społecznościowych, budowanie obecności w podstawowych kanałach, wsparcie i promocja działań.

Fora – główne platformy, narzędzia, specyfika działań.

Serwisy społecznościowe - Facebook, nk.pl, społeczności tematyczne. Jak zaistnieć?

Blogi - specyfika działań z liderami opinii.

Mikroblogi – czy w Polsce mają potencjał?

Platformy wideo – wykorzystanie do promocji marki angażujących treści wideo.

Seeding i kampanie wirusowe.

Amplifying – współpraca z mediami społecznościowymi.

Best practices

Tips and Tricks

3. Zarządzanie reputacją i opiniami o marce w mediach społecznościowych.

Czym jest sytuacja kryzysowa w Internecie?

Social CRM

Przykłady typowych sytuacji kryzysowych i jak je opanowywać?

Monitoring – uszy i oczy dla marki w przestrzeni internetowej.

Zarządzanie sytuacją kryzysową.

Wirtualny Help Desk

Jak działać zgodnie z prawem i zasadami netykiety?

4. Mierzenie skuteczności działań w mediach społecznościowych.

Jak interpretować dostępne dane, jakie stawiać cele, jak dokonywać ewaluacji i planować progi sukcesu?

Jakich wyników możemy się spodziewać?

Co jest sukcesem, a co porażką?

ROI, KPI, EMV

Badania ewaluacyjne

Czas trwania

9.00-17.30

Prelegenci

Cytat
Aleksander Winciorek

Dyrektor działu badań i strategii w agencji reklamowej Heureka, z którą związany jest od 2003 roku. Projektant internetowych narzędzi badawczych i monitorujących. Szczególnie zainteresowany mierzeniem efektywności działań marketingowych. Zrealizował kilkadziesiąt aktywacji opartych na strategiach wykorzystujących media społecznościowe i niestandardowe kanały komunikacji internetowej. Kampanie pod jego nadzorem strategicznym zdobywały nagrody na festiwalach m.in. Golden Drum, Golden Arrow, Mixx Awards. Współpracuje z największymi korporacjami, takimi jak Orange, Philips, Unilever, Danone, Nestle, Nivea.

Duże doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i sesji coachingowych z zakresu mediów społecznościowych i marketingu internetowego. Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Prowadzi zajęcia z zakresu Internet PR i mediów społecznościowych. Autor podręcznika PR w Internecie, w ramach wydawnictwa E-marketing – kompendium dla menedżerów. Stały współpracownik miesięcznika „Media Marketing Polska” i „Marketing w Praktyce”.

Gdzie i kiedy

Warszawa 26 lipca 2011
PRoto.pl

00-697 Warszawa

Al. Jerozolimskie 53

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena 1
7
1 PLN
Cena zawiera:
  • Materiały szkoleniowe, Przerwy kawowe, Lunch
Zapisz się

Organizator

PRoto.pl
00-697 Warszawa
al. Jerozolimskie 53
woj. mazowieckie
PRoto jest polskim wortalem tematycznym dedykowanym środowisku public relations. Informuje o nowościach w branży, dostarcza praktycznych wskazówek oraz prezentuje różnorodne osiągnięcia naukowe z dziedziny public relations w Polsce i na świecie. Wspó...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Formularz zgłoszeniowy na www.proto.pl

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

PRoto.pl
00-697 Warszawa al. Jerozolimskie 53
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!