Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/jak-odniesc-sukces-w-mediach-spolecznosciowych-29590-id982

Informacje o szkoleniu

  • JAK ODNIEŚĆ SUKCES W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH?


    ID szkolenia: 29590
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Marketing, reklama, PR
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    PRoto.pl
    Al. Jerozolimskie 53
    00-697 Warszawa
    Godziny zajęć (czas trwania):
    9.00-17.30
  • Organizator szkolenia:

    PRoto.pl
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

W trakcie szkolenia uczestnicy dowiedzą się:

Jakie jest znaczenie mediów społecznościowych w działaniach marketingowych i PR?

Jak praktycznie wykorzystywać social media?

Jak zarządzać reputacją i opiniami o marce w mediach społecznościowych?

Jak mierzyć skuteczność działań w social mediach?

Szkolenie skierowane jest do:

Osoby odpowiedzialne za prowadzenie komunikacji w firmach i instytucjach państwowych.

Pracownicy działów komunikacji i PR.

Eksperci i "opinion" liderzy, którzy komunikują w social mediach i Internecie.

Program szkolenia:

1. Znaczenie mediów społecznościowych w działaniach marketingowych.

Pejzaż mediów internetowych. Główne trendy, pojęcia i perspektywy rozwoju.

Media Paid, Owned, Earned.

Kto, jak i dlaczego korzysta z mediów społecznościowych?

Dlaczego społeczności są ważne dla wizerunku marki, relacji z klientami i wspomaganiu sprzedaży?

Wyzwania i zagrożenia związane z działaniami w mediach społecznościowych na przykładach z Polski i świata.

2. Praktyczne wykorzystanie mediów społecznościowych, budowanie obecności w podstawowych kanałach, wsparcie i promocja działań.

Fora – główne platformy, narzędzia, specyfika działań.

Serwisy społecznościowe - Facebook, nk.pl, społeczności tematyczne. Jak zaistnieć?

Blogi - specyfika działań z liderami opinii.

Mikroblogi – czy w Polsce mają potencjał?

Platformy wideo – wykorzystanie do promocji marki angażujących treści wideo.

Seeding i kampanie wirusowe.

Amplifying – współpraca z mediami społecznościowymi.

Best practices

Tips and Tricks

3. Zarządzanie reputacją i opiniami o marce w mediach społecznościowych.

Czym jest sytuacja kryzysowa w Internecie?

Social CRM

Przykłady typowych sytuacji kryzysowych i jak je opanowywać?

Monitoring – uszy i oczy dla marki w przestrzeni internetowej.

Zarządzanie sytuacją kryzysową.

Wirtualny Help Desk

Jak działać zgodnie z prawem i zasadami netykiety?

4. Mierzenie skuteczności działań w mediach społecznościowych.

Jak interpretować dostępne dane, jakie stawiać cele, jak dokonywać ewaluacji i planować progi sukcesu?

Jakich wyników możemy się spodziewać?

Co jest sukcesem, a co porażką?

ROI, KPI, EMV

Badania ewaluacyjne

Informacje o prelegentach:

Aleksander Winciorek

Dyrektor działu badań i strategii w agencji reklamowej Heureka, z którą związany jest od 2003 roku. Projektant internetowych narzędzi badawczych i monitorujących. Szczególnie zainteresowany mierzeniem efektywności działań marketingowych. Zrealizował kilkadziesiąt aktywacji opartych na strategiach wykorzystujących media społecznościowe i niestandardowe kanały komunikacji internetowej. Kampanie pod jego nadzorem strategicznym zdobywały nagrody na festiwalach m.in. Golden Drum, Golden Arrow, Mixx Awards. Współpracuje z największymi korporacjami, takimi jak Orange, Philips, Unilever, Danone, Nestle, Nivea.

Duże doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i sesji coachingowych z zakresu mediów społecznościowych i marketingu internetowego. Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Prowadzi zajęcia z zakresu Internet PR i mediów społecznościowych. Autor podręcznika PR w Internecie, w ramach wydawnictwa E-marketing – kompendium dla menedżerów. Stały współpracownik miesięcznika „Media Marketing Polska” i „Marketing w Praktyce”.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1 7

Cena zawiera:

Materiały szkoleniowe, Przerwy kawowe, Lunch

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Formularz zgłoszeniowy na www.proto.pl

Wydarzenie: JAK ODNIEŚĆ SUKCES W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH?