Szkolenie: Jak planować i rozliczać pracę handlowca B2B

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/jak-planowac-i-rozliczac-prace-handlowca-b2b-68624

Informacje o szkoleniu

  • Jak planować i rozliczać pracę handlowca B2B


    ID szkolenia: 68624
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Zarządzanie
  • Adres szkolenia:

    -
    -
    Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 22.05.2017
    Godziny zajęć (czas trwania):
    6
  • Organizator szkolenia:

    Langas Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Ponad 85% przyczyn braku dobrych wyników sprzedaży stanowią plany, systematyczność i konsekwencja w działaniu. Wydaje się proste, ale takie nie jest. Potrzeba ogromnej motywacji lub osobowości, które potrafią budować kulturę pracy w zespole opartą na planowaniu, systematyczności i terminowości.
Sposób planowania pracy i rozliczania handlowca ma największy wpływ na klienta, dlatego warto to zrobić profesjonalnie. Kluczową rolę odgrywa tu bezpośredni przełożony i jego umiejętności.
Zapraszamy na szkolenie, które jest pakietem praktyk pracy z handlowcami w zakresie osiągania wyników sprzedażowych w branży B2B. Szkolenie poprowadzi jeden z bardziej doświadczonych szefów sprzedaży w Polsce. Budował struktury sprzedażowe, które osiągały rekordowe wzrosty sprzedaży. Sukcesu dopatruje się w systematyczności i konsekwencji wykorzystania praktycznych narzędzi. Jak tego dokonał? Podczas szkolenie poznasz najskuteczniejsze praktyki jego pracy z handlowcami pod kątem planowania i rozliczania pracy. Będziesz miał/a okazję rozpocząć budować własny system, który w ciągu 30 dni zostanie skonsultowany i omówiony z Lechem Dworaczyńskim.

Szkolenie skierowane jest do:

--

Program szkolenia:

9.00-9.30 Rejestracja i powitalna kawa
9.30 Rozpoczęcie szkolenia

O DYLEMATACH W REALIZACJI PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH
Rozterki, niespodzianki, ryzyko i zaplanowane działania

Dlaczego handlowcy nie realizują planów sprzedażowych?
Co twierdzą handlowcy, a co szefowie sprzedaży?
Od czego zacząć budowanie kultury planowania i rozliczania pracy handlowców?
Kiedy handlowiec czuje, że ma więcej do wygrania niż do stracenia?
Co ma kluczowy wpływ na realizację planów sprzedaży przez handlowców?
Aktywność i, inicjatywa i kluczowe wybory.
Samodyscyplina i konsekwentne zmierzanie do celu.
Rynki docelowe i segmentacja klientów, a plany sprzedaży.
Optymalny rynek działania.

PLANOWANIE PRACY HANDLOWCA
Rynkowe praktyki – systemy branżowe – zalecenia

Jakie są kluczowe obowiązki szefa sprzedaży w zakresie planowania pracy handlowców.
Efektywne sposoby planowania pracy handlowców B2B.
Jak robią to kierownicy, którzy osiągają najwyższe wzrosty w sprzedaży B2B?
Które czynności będą wspierały kulturę planowania w zespole sprzedażowym?
Systematyczność i konsekwencja w planowaniu.
Planowania opartego na miernikach aktywności.
Kluczowe KPI jakościowe i ilościowe.
Rozmowa o planach i ustalenie reguł osiągania wyników.

ROZLICZNIE PRACY HANDLOWCA
Mierniki –narzędzia – kultura pracy- praktyki szefów sprzedaży

Rozliczanie, a wybór najbardziej efektywnych rynków docelowych na bazie istniejących klientów. Dlaczego takie ważne i tyko z pozoru oczywiste?
„Oferta korzyści” na dzisiejszym rynku. Co oznacza i jak ją tworzyć – efektywne praktyki
Co oznacza „korzyść” dla klienta na dzisiejszym rynku?
Mierniki i narzędzia rozliczania w B2B.
Aktywności zawodowe, a wyniki.
Kluczowe mierniki aktywnościowe.
Aktywności podwładnego a aktywności menedżera sprzedaży.
Metody analizy kluczowych aktywności.
Kontraktowanie pracy – efektywna metoda osiągania sukcesu w zarządzaniu handlowcami.ROZMOWY Z HANDLOWCAMI -

ROZMOWY Z HANDLOWCAMI - KROK PO KROKU
Kluczowa rola menedżera sprzedaży

Rozmowa menedżera z handlowcem – o planowaniu i rozliczaniu
Jak rozmawiać kiedy zaplanowane aktywności nie są realizowane.
Dla kogo plany naprawcze i jak je realizować?
Praca z najefektywniejszymi w zespole.
Jak kontraktować ustalenia z handlowcem?
O egzekwowaniu, systematyczności i konsekwencji .
Kultura planowania, systematyczności i konsekwencji .

17.00 Zakończenie szkolenia

Informacje o prelegentach:

LECH DWORACZYŃSKI

Wg nas najlepszy ekspert w Polsce z dziedziny sprzedaży, zarządzania procesami sprzedaży, układania i wdrażania strategii sprzedażowej, podnoszenia efektywności działów sprzedaży
Współzarządzał z sukcesem grupą ponad 3000 sprzedawców, 100-osobową grupa menedżerów, 25 oddziałami, poznał ciężką pracę związaną ze sprzedażą, zdobywaniem i utrzymaniem klientów, budowaniem rynku, relacji z klientami. Poznał na własnej skórze walkę konkurencyjną oraz wnikanie w tajniki przywództwa od podstaw. Przeszedł wszystkie szczeble kariery od sprzedawcy do Prezesa Zarządu
W 1993 roku założył firmę pośrednictwa ubezpieczeniowego Agencję LIFE s.c., która w ciągu 5 lat sprzedała ponad 350.000 polis na życie z funduszem kapitałowym, co stanowiło ponad 33% udziału sprzedaży Commercial Union Polska Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie S.A., uzyskując tym samym 7% udziału w całym polskim rynku sprzedaży ubezpieczeń na życie
Po sprzedaży firmy na rzecz Commercial Union rozpoczął pracę w tym holdingu, począwszy od dyrektora regionalnego, po doradcę prezesa zarządu. Obecnie, oprócz pracy doradczej, udziałowiec i członek zarządów firm z różnych branż, między innymi firmy Ubezpieczeniaonline sp. z o.o., Inwestycje.pl S.A., Wynajem.pl sp.z o.o., Centrum Szkoleniowe Pałac Bagatela sp. z o.o., Pronovus sp. z o.o., Delta Property s.j.
Szkolenia dla sprzedawców, szefów sprzedaży i prace doradczą związaną z podnoszeniem efektywności działów sprzedaży traktuje jako hobby i życiową pasję

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1370 - 1670

Cena zawiera:

uczestnictwo w szkoleniu dla 1 osoby, materiały szkoleniowe, zaświadczenie ukończenia szkolenia, poczęstunek podczas przerw

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

zgłoszenie do 05.05.2017 - 1 370 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 06.05.2017 - 1 670 PLN + 23% VAT

Szkolenie, kurs: Jak planować i rozliczać pracę handlowca B2B