Szkolenie

JAK POPRAWIĆ KOMUNIKACJĘ W ZESPOLE URZĘDNICZYM?

O szkoleniu

Celem warsztatów jest:
* rozwinięcie w uczestnikach umiejętności efektywnego komunikowania się w kontaktach indywidualnych i grupowych
* usprawnienie komunikacji i przekazu informacji pomiędzy pracownikami
* pokazanie wpływu komunikacji na prawidłowe funkcjonowanie jednostki samorządowej
* wskazanie najczęściej występujących barier w komunikacji interpersonalnej
* wzrost umiejętności interpersonalnych
Kto powinien wziąć udział?
Warsztaty adresujemy do:
* Warsztaty w szczególności adresujemy do pracowników urzędów administracji publicznej oraz wszystkich zainteresowanych tematyką.

Program szkolenia

Program warsztatów:
* KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA W PRACY URZĘDNIKA
- zasady skutecznej komunikacji
- techniki oddziaływania w kontaktach z innymi ludźmi
- telefon, jako narzędzie komunikacji
- kultura słowa i gestu
- likwidacja barier w komunikacji z klientem
- analiza potrzeb klienta
- reakcja na zachowanie petenta
- metody poskromienia i pozytywnego wykorzystania emocji
- przyjmowanie skarg, uwag i zażaleń

* REGUŁY PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTÓW W URZĘDZIE
- instytucja ukierunkowana na Klienta
- rola obsługi Klienta w kształtowaniu relacji
- jak organizować sprawną obsługę Klienta?

* TYPOLOGIA KLIENTA
- analiza różnych typów Klienta
- najczęściej spotykane sposoby zachowań Klientów w zależności od problemu i okoliczności
- rozpoznawanie typów Klienta po zachowaniach werbalnych i niewerbalnych
- sposoby reagowania na zachowania Klienta
- prowadzenie rozmów z różnymi typami Klientów

* STRES
- metody postępowania z trudnym klientem
- asertywność
- techniki antystresowe
- czynniki stresogenne
- negatywny i pozytywny wpływ stresu na pracę

* ZASADY PRACY I KONTAKTU Z KLIENTEM W RÓŻNYCH SYTUACJACH ORAZ ZA POŚREDNICTWEM RÓŻNYCH METOD KOMUNIKACJI
- trudne sytuacje
- identyfikacja problemu, jaki zgłasza Klient
- reakcja na sygnalizowane obiekcje, wymówki, itp.
- łagodzenie napiętych sytuacji
- podstawowe techniki komunikacyjne sprzyjające doskonaleniu kontaktu z Klientem
- formy kontaktu z Klientem w zależności od celu kontaktu, sprawy, sytuacji, planowanych działań

Czas trwania

Zajęcia odbywają się według poniższego harmonogramu:
09:30 - 10:00 Rejestracja uczestników
10:00 - 17:00 Czas trwania zajęć
13:00 - 13:30 Obiad w restauracji

Prelegenci

Cytat
Trenerzy:
Osoby z wieloletnim doświadczeniem praktycznym z omawianej tematyki.
Szczegółowe opisy prowadzących szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową.
Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 448 73 70.

Gdzie i kiedy

Warszawa 9 marca 2016
Sala szkoleniowa EMPRIZ Warszawa

00-015 Warszawa

ul. Skwer Kardynała Wyszyńskiego 7

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Wrocław 24 lutego 2016
Sale szkoleniowe EMPRIZ Wrocław

50-502 Wrocław

Boczna 2

woj. dolnośląskie

Gdzie i kiedy

Warszawa 23 września 2015
Centrum Szkoleniowe Chłodna29

00-867 Warszawa

Chłodna 29

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena 1
Koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu do 10 lutego 2016 r. wynosi: 370,00 zł brutto
370 PLN
Cena zawiera:
  • Cena obejmuje: realizację programu szkolenia, materiały szkoleniowe, posiłki i napoje serwowane podczas przerw kawowych i obiadowych oraz certyfikat ukończenia szkolenia.
Zapisz się
Cena 2
Koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu po 10 lutego 2016 r. wynosi: 490,00 zł brutto
490 PLN
Cena zawiera:
  • Cena obejmuje: realizację programu szkolenia, materiały szkoleniowe, posiłki i napoje serwowane podczas przerw kawowych i obiadowych oraz certyfikat ukończenia szkolenia.
Zapisz się

Organizator

EMPRIZ Group
00-867 Warszawa
Chłodna 29
woj. mazowieckie
Posiadamy duże doświadczenie w organizacji: - szkoleń otwartych - szkoleń zamkniętych - seminariów - warsztatów - konferencji - kursów Specjalizujemy się w projektowaniu i realizacji programów szkoleniowych tworzonych z uwzględnieniem indywi...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

RABATY!!!
Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat 10%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat 15%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osoba gratis!

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

EMPRIZ Group
00-867 Warszawa Chłodna 29
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!