Szkolenie

Jak pozyskiwać klientów przez LinkedIn?

O szkoleniu

Zapraszamy na webinar poświęcony tematowi pozyskiwania klientów przez LinkedIn.
Dlaczego warto wziąć udział?

Podczas webinaru poznasz zasady rządzące biznesowym portalem Linkedin. Dowiesz się jak stworzyć swój profesjonalny profil, który wzbudzi zaufanie wśród klientów i jakie działania podejmować, by stać się partnerem biznesowym dla innych użytkowników portalu. Poznasz zasady budowania indeksu sprzedażowego SSI oraz dowiesz się jak i kiedy publikować posty i artykuły, by przyciągały uwagę odbiorców. Ponadto dowiesz się tworzyć sieć kontaktów, która docelowo będzie generowała sprzedaż. Webinar będzie zawierał praktyczne wskazówki jak wdrożyć proponowane rozwiązania do codziennej pracy.

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane jest do handlowców, doradców biznesowych, menedżerów, właścicieli i wszystkich zainteresowanych tematyką pozyskiwania klientów przez LinkedIn.

Program szkolenia

Program webinaru:

  1. Główna idea i zasady działania social sellingu na portalu Linkedin.
  2. Profesjonalny profil na Linkedin - jak go stworzyć?
  3. Główne działania prowadzące do przyszłej sprzedaży. 
  4. Social Selling Index - jak go budować i jakie ma znaczenie dla sprzedaży?
  5. Pisanie i publikowanie ciekawych postów i artykułów - jak i kiedy to robić?
  6. Budowanie biznesowej sieci kontaktów z potencjałem sprzedażowym. 

Czas trwania

09:00-12:00

Prelegenci

Cytat

Łukasz Fiuczyński - trener, konsultant, mówca. Doświadczony trener, a przede wszystkim praktyk sprzedaży B2B i wystąpień publicznych. Od 12 lat związany z branżą szkoleniową, współautor 11-dniowej Akademii Handlowca B2B i autorskich programów z obszaru wystąpień publicznych i storytellingu. Finalista mistrzostw Polski w wystąpieniach publicznych organizacji Toastmasters International (2018r.)  Autor artykułów w magazynach branżowych As Sprzedaży i Szef Sprzedaży Kirkpatrick Four Levels® Evaluation Certification - Bronze Level Certified Professional, Certyfikowany trener Szkoły Trenerów „Metrum”, Szkoły Trenerów Brainstorm oraz absolwent „Psychologii w biznesie” na Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Szkolił między innymi takie firmy jak: DPD Polska, Makro Cash & Carry, Schibsted Tech Polska, Polpharma, Cemex Polska, Dr Irena Eris, PKN Orlen, Etisoft, Millenium Bank, Alfa Elektro. 

Gdzie i kiedy

Online 9 kwietnia 2021

Weź udział

Cena standardowa
za osobę
129 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
Weź udział

Organizator

Agencja Rozwoju Pomorza S.A.
80-837 Gdańsk
Arkońska 6
woj. pomorskie
Agencja Rozwoju Pomorza S.A. powstała w 1992 roku z inicjatywy władz województwa pomorskiego. Od tego czasu jest wiodącym partnerem samorządów w zakresie kreowania rozwoju regionalnego a także wyznacza standardy wspierania pomorskiej przedsiębiorczoś...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Szkolenie online prowadzone jest poprzez platformę szkoleniową ClickMeeting.
Wymagany komputer z dostępem do internetu. Nie jest konieczne posiadanie kamery internetowej. Dla komfortu pracy zalecamy korzystanie z komputerów stacjonarnych lub laptopów oraz słuchawek.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

Agencja Rozwoju Pomorza S.A.
80-837 Gdańsk Arkońska 6
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!